Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Robophatt het volgende:
Er is ook nog zoiets als een innerlijk, heb ik van horen zeggen.
Eerst uiterlijk, dan innerlijk. Net zolang dit herhalen tot het allebei klopt.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.
Ik probeer alleen maar zo te redeneren als iemand die geen mooie mensen zou kunnen krijgen...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.
Respectquote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef QBay het volgende:
Ik ben lelijk en heb (vanzelfsprekend) geen vriendin. Wat mij betreft hoeft het ook niet, ik ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomt maar als relatief lelijk persoon heb je niks te willen.
Ik zou geen relatie kunnen aangaan met een (in mijn ogen dan) lelijk meisje alleen vanwege het innerlijk of om mijn lusten te bevredigen, sneu voor het meisje en voor mij persoonlijk wordt het er ook niet beter op.
Heb me er wel bij neergelegd inmiddels en heb het er niet moeilijk mee.
Want alle mannen zijn zo integer dat ze nee zeggen tegen een miljoenair.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Respect. Gelukkig zijn vrouwen te koop en als je genoeg verdient heb je nog kans op een mooie. Als je een lelijke vrouw bent krijg je nooit een mooie man.
Hoeveel vrouwen op de wereldbol zijn er nou miljonair en hoeveel % daarvan is lelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Thory het volgende:
[..]
Want alle mannen zijn zo integer dat ze nee zeggen tegen een miljoenair.
En wat wil je met die informatie doen? Omdat er weinig lelijke vrouwen miljoenair zijn, zijn alle mannen integer?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen op de wereldbol zijn er nou miljonair en hoeveel % daarvan is lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |