21cmquote:Op donderdag 9 december 2010 02:03 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik kan goed beffen!! en wat versta je onder een grote piemel
Je valt buiten mijn doelgroep, PM me maar als je 25 bent óf als je plotseling de loterij wintquote:Op donderdag 9 december 2010 02:04 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dus, dat is duidelijk? Jij PM't mij zo jou MSN?
mag ik je msn dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
21cm
[..]
Je valt buiten mijn doelgroep, PM me maar als je 25 bent óf als je plotseling de loterij wint
Ja maar dan ben je zelf ook 25.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
21cm
[..]
Je valt buiten mijn doelgroep, PM me maar als je 25 bent óf als je plotseling de loterij wint
Pm hem even dan!quote:
Ik heb meer eisen dan dat hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 02:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Pm hem even dan!
ik val gelukkig wel in je doelgroep
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 02:07 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je zelf ook 25.Dus beter doe je het nu, voordat je oud en kreupel wordt.
Meid, ik overtref IE-DER-EEN!quote:Op donderdag 9 december 2010 02:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb meer eisen dan dat hoor
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Waaghals ligt klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 02:10 schreef IrCute het volgende:
En nu ga ik toch echt slapen! Het is al veeeul te laat. En nee ik geef mijn msn niet
slaap lekker ik zie je pm met msn verschijnenquote:Op donderdag 9 december 2010 02:10 schreef IrCute het volgende:
En nu ga ik toch echt slapen! Het is al veeeul te laat. En ik geef mijn msn aan cecil![]()
bedek jezelf alvast met een dekbed voor het geval je in slaap valt. koud men nuquote:
kou is voor watjesquote:Op donderdag 9 december 2010 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
bedek jezelf alvast met een dekbed voor het geval je in slaap valt. koud men nu
jij hebt toch je eigen topic ?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
bedek jezelf alvast met een dekbed voor het geval je in slaap valt. koud men nu
Churchill: Madam, would you sleep with me for five million pounds?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
21cm
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |