Ik ben 19.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van jongens, minimaal 20+
had misschien tactvoller gekund, maar de boodschap kwam overquote:Op donderdag 9 december 2010 01:52 schreef yellowrose het volgende:
[..]
haha ik moest lachen.
wel gemeen trouwens.
das kut !! paar jaartjes van mij lenen?quote:
Nee sorry, nu kan ik nog met 16-jarige meisjes kloten, zonder dat ik pedo genoemd word.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
das kut !! paar jaartjes van mij lenen?
16 jaar is legaal volgens de wet ongeacht de leeftijd erboven.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:54 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee sorry, nu kan ik nog met 16-jarige meisjes kloten, zonder dat ik pedo genoemd word.
ik ben manquote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef Waaghals het volgende:
Aha ze wil een echte man
uit de weg jongens!
Ach, maar leeftijdsgenoten kunnen nou eenmaal beter met elkaar opschieten. Dus jij en Waaghals kunnen maar beter weggaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:55 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
16 jaar is legaal volgens de wet ongeacht de leeftijd erboven.
je mag enkel je spannende avonturen nog niet vastleggen op video.
dat mag vanaf 18
ja? die hoef je niet mee te nemen voor de sex hoorquote:
das altijd leuk om te lezen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja? die hoef je niet mee te nemen voor de sex hoor
Hij heeft een grotere piemelquote:Op donderdag 9 december 2010 01:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja? die hoef je niet mee te nemen voor de sex hoor
lijkt maar zo, jij hebt kleine handjesquote:
yo schenkie daar weet jij niks van hequote:Op donderdag 9 december 2010 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
een losse quote van iemand waarmee ik sprak die zei: "een meisje dat verliefd op je is, dat is toch schattig!"
Oh, nu je het zegtquote:Op donderdag 9 december 2010 02:02 schreef Waaghals het volgende:
[..]
lijkt maar zo, jij hebt kleine handjes
ik kan goed beffen!! en wat versta je onder een grote piemelquote:
puaquote:Op donderdag 9 december 2010 02:04 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dus, dat is duidelijk? Jij PM't mij zo jou MSN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |