abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2010 @ 20:31:59 #26
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89692710
ik zou echt geen héle mooie man willen zeg, no thanx
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 8 december 2010 @ 21:04:22 #27
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_89694489

^O^

Omgekeerd geld dit ook (denk ik?). :7
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_89695189
Ik wil een partner met inhoud!!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_89695823
quote:
Nou zal hij tenzij hij geld heeft geen supermooie chick kunnen versieren, dus vanzelfsprekend wordt het een minder mooi meisje.

Geloof me, dat is niet vanzelfsprekend.
pi_89695875
En aantrekkingskracht zal er sowieso wel zijn, anders krijg je 'm niet omhoog.

Dat hou je ook niet vol. Oh en liefde maakt blind.
pi_89695894
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.
Uiterlijk vergaat
pi_89695952
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef wendytje het volgende:
Maar ik ken soms mensen die ik lelijk vond....... maar doordat je met ze omgaat en ze leert kennen, zie je dat steeds minder. Dus dan is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk.
Dat ook idd. :Y Een mooi innerlijk kan iemand al snel een stuk aantrekkelijker maken. Of uitstraling. Beauty is in the eye of the beholder gaat ook op.
pi_89696104
@Strawberry

die koekjes in je fotoboek zien er lekker uit !!!!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_89696497
Uiterlijk is weldegelijk belangrijk. Ik hoef geen modellen te daten, maar voor minder dan een zesje zou ik niet gaan. en dat zesje is pas interessant als ze heel leuk is vanbinnen, slim is of een speciaal talent heeft (enorm goed piano spelen, zingen, sporten...) Als iemand vies dik is met een wrat, dan zou ik diegene niet willen, ookal is het de enige die me wil. Ik zou er gewoon niet geil van worden, en als je dat niet kan, kan je beter gewoon goed evrienden zijn.
pi_89696613
Mijn probleem is dat mensen me vaak al snel aantrekkelijk vinden, terwijl ik weet dat ik nou niet bepaald het fijnste innerlijk heb. Het zijn net motjes.
pi_89696665
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef BruinBeertje het volgende:
ik zou echt geen héle mooie man willen zeg, no thanx
Hoezo dat?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_89697030
Ik heb weleens heel mooi gedate, Heel mooi was helaas heel naief en begon te vervelen.

Voor de rest passen mijn exen in de categorie 7 tot 9
  woensdag 8 december 2010 @ 21:52:04 #38
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_89697123
TS denkt dat geld lelijkheid goed maakt.. :') Voor seks en gescharrel misschien (tot ze die nieuwe auto binnen heeft) maar niet voor liefde.

Mijn ervaring met uberknappe mannen is dat ze vaak gewend zijn dat alles vanzelf wel naar hen toekomt en weinig geïnvesteerd hebben in hun innerlijk.

100x liever een lelijke die wat te melden heeft en waar je mee kan lachen. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 21:52:28 #39
264472 Leucopterus
pi_89697145
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef wirmussen het volgende:
Mijn probleem is dat mensen me vaak al snel aantrekkelijk vinden, terwijl ik weet dat ik nou niet bepaald het fijnste innerlijk heb. Het zijn net motjes.
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  woensdag 8 december 2010 @ 21:53:02 #40
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_89697171
Vrouwen die hier allemaal heel nobel zeggen dat ze geen knappe man hoeven maar in het echt altijd de knappe man zouden kiezen :').
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 8 december 2010 @ 21:54:10 #41
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89697221
Mijn bedpartners zijn vaak een 7'tje. Ach ben zelf ook geen 10 qua uiterlijk.

Ik snap je punt uit de OP, alleen uiterlijk is volgens mij ook niet alles.

Punt is wel dat ik af en toe wel mooie chicks weet te regelen en je bent daar eerder geneigd te blijven hangen.

Goed topic.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 8 december 2010 @ 21:56:36 #42
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89697352
Ik heb trouwens nog nooit echt serieuze relatie gehad, omdat ik denk ik toch wat kieskeuriger bent wat dat betreft.
Btw was laatst ook met best knappe chick, maar dat vond ik echt een kwal qua persoonlijkheid, dus het is niet puur gebaseerd op uiterlijk.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89697480
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die hier allemaal heel nobel zeggen dat ze geen knappe man hoeven maar in het echt altijd de knappe man zouden kiezen :').
Skylark wie is dat wijf in je fobo nummero uno. Ik ken haar volgens mij.
Trouwens QFT.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:00:52 #44
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89697636
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Silv het volgende:

[..]

Hoezo dat?
teveel concurentie, ze zijn vaak arroganter. Doe mij maar lekker een lieve, betrouwbare man die er wel goed uitziet maar niet té mooi is
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 8 december 2010 @ 22:02:48 #45
264472 Leucopterus
pi_89697750
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

teveel concurentie, ze zijn vaak arroganter. Doe mij maar lekker een lieve, betrouwbare man die er wel goed uitziet maar niet té mooi is
Geen Brad Pitt, maar nog wel een fotomodel dus. :7
  woensdag 8 december 2010 @ 22:40:39 #46
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89699907
(hele) Mooie mannen zijn vaak arrogant.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89700513
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Garisson72 het volgende:
Lelijke mensen leren zichzelf dat ze niet zo met uiterlijkheden bezig hoeven te zijn.
Dit. Door mijn verleden (20kg zwaarder, gepest om mijn uiterlijk) hecht ik minder waarde aan uiterlijk. Ik heb vaak jongens leuk gevonden die in de ogen van anderen gewoon lelijk zijn. Zelfs nu ik ben afgevallen en er goed uit zie denk ik vaak "hey wat een leuke jongen" terwijl hij spuuglelijk is of nerdy. Wellicht komt het omdat ik die mooie en gladde jongens vaak assoscieer met arrogantie. Arrogantie vind ik echt een afknapper.

Nog iets. Laatst kwam er een nieuwe jongen in de klas. Ik heb hem gelijk aangesproken en we konden goed met elkaar overweg. Hij was kaal, klein en...naja, niet iemand die je mooi of knap zou kunnen noemen. Maar ik let daar niet eens op aangezien ik vroeger gewoon dik was en heb geleerd om mensen niet op hun uiterlijk af te keuren. Mijn klasgenoten wilden niets met hem te maken hebben. "Uncle Fester" en "Freak" noemden ze hem. Mijn vriend deed mee en ik vond het gewoon een kutstreek want als er iets is waar ik niet tegen kan is het afkeuren van mensen op hun uiterlijk. Mijn vriend zou beter moeten weten aangezien hij weet dat ik zelf ook gepest ben om mijn uiterlijk. Maar hij begreep maar niet waarom ik deze jongen telkens verdedigde. Zucht.
pi_89700982
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
Snap je..... :')
  woensdag 8 december 2010 @ 23:06:07 #49
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_89701232
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef seiramu het volgende:

[..]

Dit. Door mijn verleden (20kg zwaarder, gepest om mijn uiterlijk) hecht ik minder waarde aan uiterlijk. Ik heb vaak jongens leuk gevonden die in de ogen van anderen gewoon lelijk zijn. Zelfs nu ik ben afgevallen en er goed uit zie denk ik vaak "hey wat een leuke jongen" terwijl hij spuuglelijk is of nerdy. Wellicht komt het omdat ik die mooie en gladde jongens vaak assoscieer met arrogantie. Arrogantie vind ik echt een afknapper.

Nog iets. Laatst kwam er een nieuwe jongen in de klas. Ik heb hem gelijk aangesproken en we konden goed met elkaar overweg. Hij was kaal, klein en...naja, niet iemand die je mooi of knap zou kunnen noemen. Maar ik let daar niet eens op aangezien ik vroeger gewoon dik was en heb geleerd om mensen niet op hun uiterlijk af te keuren. Mijn klasgenoten wilden niets met hem te maken hebben. "Uncle Fester" en "Freak" noemden ze hem. Mijn vriend deed mee en ik vond het gewoon een kutstreek want als er iets is waar ik niet tegen kan is het afkeuren van mensen op hun uiterlijk. Mijn vriend zou beter moeten weten aangezien hij weet dat ik zelf ook gepest ben om mijn uiterlijk. Maar hij begreep maar niet waarom ik deze jongen telkens verdedigde. Zucht.
Leuke, begripvolle vriend heb je. Zitten jullie ook wel lekker op één lijn dan.. Zou eerder op iemand die anderen pest/afkraakt/belachelijk maakt omdat hij/zij die persoon als minderwaardig ziet afknappen dan een minder mooi persoon...

[ Bericht 2% gewijzigd door VeerEli op 08-12-2010 23:46:37 ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:33:59 #50
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_89702484
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef 92Merel het volgende:
Soort zoekt soort?
I'll rip your head off and shit down your neck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties