Geloof me, dat is niet vanzelfsprekend.quote:Nou zal hij tenzij hij geld heeft geen supermooie chick kunnen versieren, dus vanzelfsprekend wordt het een minder mooi meisje.
Uiterlijk vergaatquote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.
Dat ook idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef wendytje het volgende:
Maar ik ken soms mensen die ik lelijk vond....... maar doordat je met ze omgaat en ze leert kennen, zie je dat steeds minder. Dus dan is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef BruinBeertje het volgende:
ik zou echt geen héle mooie man willen zeg, no thanx
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef wirmussen het volgende:
Mijn probleem is dat mensen me vaak al snel aantrekkelijk vinden, terwijl ik weet dat ik nou niet bepaald het fijnste innerlijk heb. Het zijn net motjes.
Skylark wie is dat wijf in je fobo nummero uno. Ik ken haar volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die hier allemaal heel nobel zeggen dat ze geen knappe man hoeven maar in het echt altijd de knappe man zouden kiezen.
teveel concurentie, ze zijn vaak arroganter. Doe mij maar lekker een lieve, betrouwbare man die er wel goed uitziet maar niet té mooi isquote:
Geen Brad Pitt, maar nog wel een fotomodel dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
teveel concurentie, ze zijn vaak arroganter. Doe mij maar lekker een lieve, betrouwbare man die er wel goed uitziet maar niet té mooi is
Dit. Door mijn verleden (20kg zwaarder, gepest om mijn uiterlijk) hecht ik minder waarde aan uiterlijk. Ik heb vaak jongens leuk gevonden die in de ogen van anderen gewoon lelijk zijn. Zelfs nu ik ben afgevallen en er goed uit zie denk ik vaak "hey wat een leuke jongen" terwijl hij spuuglelijk is of nerdy. Wellicht komt het omdat ik die mooie en gladde jongens vaak assoscieer met arrogantie. Arrogantie vind ik echt een afknapper.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Garisson72 het volgende:
Lelijke mensen leren zichzelf dat ze niet zo met uiterlijkheden bezig hoeven te zijn.
Snap je.....quote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die hier allemaal heel nobel zeggen dat ze geen knappe man hoeven maar in het echt altijd de knappe man zouden kiezen.
Leuke, begripvolle vriend heb je. Zitten jullie ook wel lekker op één lijn dan.. Zou eerder op iemand die anderen pest/afkraakt/belachelijk maakt omdat hij/zij die persoon als minderwaardig ziet afknappen dan een minder mooi persoon...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef seiramu het volgende:
[..]
Dit. Door mijn verleden (20kg zwaarder, gepest om mijn uiterlijk) hecht ik minder waarde aan uiterlijk. Ik heb vaak jongens leuk gevonden die in de ogen van anderen gewoon lelijk zijn. Zelfs nu ik ben afgevallen en er goed uit zie denk ik vaak "hey wat een leuke jongen" terwijl hij spuuglelijk is of nerdy. Wellicht komt het omdat ik die mooie en gladde jongens vaak assoscieer met arrogantie. Arrogantie vind ik echt een afknapper.
Nog iets. Laatst kwam er een nieuwe jongen in de klas. Ik heb hem gelijk aangesproken en we konden goed met elkaar overweg. Hij was kaal, klein en...naja, niet iemand die je mooi of knap zou kunnen noemen. Maar ik let daar niet eens op aangezien ik vroeger gewoon dik was en heb geleerd om mensen niet op hun uiterlijk af te keuren. Mijn klasgenoten wilden niets met hem te maken hebben. "Uncle Fester" en "Freak" noemden ze hem. Mijn vriend deed mee en ik vond het gewoon een kutstreek want als er iets is waar ik niet tegen kan is het afkeuren van mensen op hun uiterlijk. Mijn vriend zou beter moeten weten aangezien hij weet dat ik zelf ook gepest ben om mijn uiterlijk. Maar hij begreep maar niet waarom ik deze jongen telkens verdedigde. Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |