SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
spawnrapen is leuk voor 1 persoon, en niet leuk voor 6 personen, heeft niks te maken met het kutten van betere spelers. als je dan zo goed bent, laat het dan maar zien met een fatsoenlijk geweer, en niet met een zwaar overpowerde gatling gun met explosive ammo vanuit de luchtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen voor ghost pro is een sentry gun neer slaan wat kills maken terwijl de tegenstander een spyplane heeft en 30 UAV's neer schieten. Als je dan ghost pro hebt mag je van mij die shit neer schieten. Maar dit is gewoon iets om de betere spelers te kutten.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
en op de vraag of ik barebones speel, nee dus, maar wel altijd met spyplane, napalm, attack helicopter dus wel de killstreaks van barebones"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Als hij zo'n killstreak heeft gekregen... heeft hij toch al bewezen dat hij goed is met een fatsoenlijk geweer?"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Dit is geen, ik herhaal géén, SC. Probeer het een beetje binnen de perken te houden jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
9 of 11 kills met je gun in deze game is gewoon heel goed ik vind dat je het dan verdiend om gewoon een team voor een halve minuut ofzo anaal te verkrachtenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
spawnrapen is leuk voor 1 persoon, en niet leuk voor 6 personen, heeft niks te maken met het kutten van betere spelers. als je dan zo goed bent, laat het dan maar zien met een fatsoenlijk geweer, en niet met een zwaar overpowerde gatling gun met explosive ammo vanuit de lucht![]()
dat boeit toch geen fuck? je speelt toch omdat je het leuk vindt, niet omdat je je moet bewijzen? anders ben je wel heel zieligquote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Als hij zo'n killstreak heeft gekregen... heeft hij toch al bewezen dat hij goed is met een fatsoenlijk geweer?
en daarbij: je ziet vaak zat campers met een chopper gunner, maar of campers nou zo goed zijn?"Crescendo gramen sementat."
Nou kennelijk wel anders zou je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat boeit toch geen fuck? je speelt toch omdat je het leuk vindt, niet omdat je je moet bewijzen? anders ben je wel heel zielig
en daarbij: je ziet vaak zat campers met een chopper gunner, maar of campers nou zo goed zijn?
Maar als je jezelf moet bewijzen, waarom vind je spawnrapen zo erg dan? Duurt nooit gruwelijk lang hoor."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 of 11 kills met je gun in deze game is gewoon heel goed ik vind dat je het dan verdiend om gewoon een team voor een halve minuut ofzo anaal te verkrachten![]()
Jippie, heb ik eindelijk een succesvol topique gemaakt in me FOK! leven.
Dit is een start van een goeie carriere![]()
![]()
het is misschien wel goed, maar nog geen reden genoeg om het andere team nog 10 keer zo hard te verneuken, aangezien je dat blijkbaar toch al doet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 of 11 kills met je gun in deze game is gewoon heel goed ik vind dat je het dan verdiend om gewoon een team voor een halve minuut ofzo anaal te verkrachten
mijn punt is gewoon: het is al leuk genoeg zonder die chopper/hind, en dat spel wordt voor 6 mensen verneukt als er een chopper is en voor 1 iemand misschien net iets leuker, door deze patch wordt het gewoon net wat beter gelijk getrokken. gewoon een zwaar overpowerde killstreak die gewoon net iets minder overpowered wordt gemaakt, niks mis meehier ga ik niet eens op in, wtf gastquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nou kennelijk wel anders zou je dat niet zeggen.
Maar als je jezelf moet bewijzen, waarom vind je spawnrapen zo erg dan? Duurt nooit gruwelijk lang hoor.
Gast het is niet over powered want je kan het vanaf level 30 in 10 seconden neer halenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het is misschien wel goed, maar nog geen reden genoeg om het andere team nog 10 keer zo hard te verneuken, aangezien je dat blijkbaar toch al doet.
mijn punt is gewoon: het is al leuk genoeg zonder die chopper/hind, en dat spel wordt voor 6 mensen verneukt als er een chopper is en voor 1 iemand misschien net iets leuker, door deze patch wordt het gewoon net wat beter gelijk getrokken. gewoon een zwaar overpowerde killstreak die gewoon net iets minder overpowered wordt gemaakt, niks mis mee
[..]
hier ga ik niet eens op in, wtf gast![]()
trollquote:
Dan niet, maar het is toch niet zo ongelofelijk moeilijk te begrijpen dat niet iedereen het een onoverkomelijk probleem vind?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
hier ga ik niet eens op in, wtf gast"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
ik had vannacht een potje, heel mijn team deed niks aan een chopper, ik was de enige die er iets aan deed, en ik ben 8 keer neergeschoten door dat kankerding voordat ik eindelijk 2 keer een lock erop kreeg en hem neer kon schietenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast het is niet over powered want je kan het vanaf level 30 in 10 seconden neer halen"Crescendo gramen sementat."
Nou in MW2 als ik dan met mijn gamebattles team bijvoorbeeld domination op Highrise speelde hielden we het andere team gewoon in hun kant van de map de hele pot. Ligt er net aan hoe goed je weet vanaf welk punt op de map jij de spawn laat omslaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dan niet, maar het is toch niet zo ongelofelijk moeilijk te begrijpen dat niet iedereen het een onoverkomelijk probleem vind?Dan speel je gewoon met een team retardsquote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik had vannacht een potje, heel mijn team deed niks aan een chopper, ik was de enige die er iets aan deed, en ik ben 8 keer neergeschoten door dat kankerding voordat ik eindelijk 2 keer een lock erop kreeg en hem neer kon schieten![]()
Geen troll. Campen is de enige manier waarop je constant goede scores kunt halen in deze game.quote:![]()
Dat is niet waar, ik camp nooit en sta altijd positief.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen troll. Campen is de enige manier waarop je constant goede scores kunt halen in deze game.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
daar ging heel de discussie niet overquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dan niet, maar het is toch niet zo ongelofelijk moeilijk te begrijpen dat niet iedereen het een onoverkomelijk probleem vind?"Crescendo gramen sementat."
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik camp nooit en sta altijd positief.![]()
ik haal juist betere scores als ik niet camp, je wordt namelijk gelukkig nogal afgestraft in dit spel als je campt door de kutspawnsquote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen troll. Campen is de enige manier waarop je constant goede scores kunt halen in deze game.
er is nog iets tussen rushen en campen hequote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.
Strela-3 + Sleight of Hand en je bent blij als er zo'n helicopter komt want die heb je dan in 2 seconden uit de lucht geschoten. Met Ghost Pro zien ze je niet eens staan en kun je hem op je gemak neerhalen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik had vannacht een potje, heel mijn team deed niks aan een chopper, ik was de enige die er iets aan deed, en ik ben 8 keer neergeschoten door dat kankerding voordat ik eindelijk 2 keer een lock erop kreeg en hem neer kon schietenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Je moet ook niet rushen of rondrennen, gewoon je kop erbij houden, goed opletten, denken aan goede dekking, goed mikken en je hoeft nooit meer negatief te staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
of met 2 2e prestigers die alleen maar voor de kills ga en 3 gasten die nog geen level 30 zijn?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan speel je gewoon met een team retards"Crescendo gramen sementat."
moet je wel ghost pro hebben, en dat ding heeft jou binnen 1 seconde weer kapot geschoten als ze op je spawn schietenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Strela-3 + Sleight of Hand en je bent blij als er zo'n helicopter komt want die heb je dan in 2 seconden uit de lucht geschoten. Met Ghost Pro zien ze je niet eens staan en kun je hem op je gemak neerhalen."Crescendo gramen sementat."
Maar dit gebeurt nou 1 keer vind dat geen goede reden om zoiets dan meteen te willen patchenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
of met 2 2e prestigers die alleen maar voor de kills ga en 3 gasten die nog geen level 30 zijn?![]()
het was maar een voorbeeld uit velen, dat weet jij zelf ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dit gebeurt nou 1 keer vind dat geen goede reden om zoiets dan meteen te willen patchen"Crescendo gramen sementat."
Natuurlijk maar je wordt vaker neer geschoten dan dat je de hele chopper mee maakt dat weet jij ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 17:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het was maar een voorbeeld uit velen, dat weet jij zelf ook wel![]()
Dat is ook niet helemaal waar, als je een beetje van de groep wegblijft en goed beschut blijft kun je het makkelijk ontwijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
moet je wel ghost pro hebben, en dat ding heeft jou binnen 1 seconde weer kapot geschoten als ze op je spawn schieten
Als je 'in the open' gepakt wordt maak je wel weinig kans inderdaad.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ja en door deze patch heb je dus tijd om weg te komenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, als je een beetje van de groep wegblijft en goed beschut blijft kun je het makkelijk ontwijken.
Als je 'in the open' gepakt wordt maak je wel weinig kans inderdaad."Crescendo gramen sementat."
goede zaak, voor mijn part slopen ze heel die chopper en hind uit het spelquote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je wordt vaker neer geschoten dan dat je de hele chopper mee maakt dat weet jij ook wel
Jij niet neequote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.![]()
![]()
Geen moeite mee maar dan ook geen mortars en dergelijke. Dan gewoon COD4 style killstreaks.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
goede zaak, voor mijn part slopen ze heel die chopper en hind uit het spel![]()
mortars kunnen nog wel, want die zijn niet zo enorm overpowered, gewoon in principe alles eruit waarmee je kunt spawnrapenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen moeite mee maar dan ook geen mortars en dergelijke. Dan gewoon COD4 style killstreaks."Crescendo gramen sementat."
In principe kan elke killstreak die damage doet in zekere zin spawnrapen. Helemaal bij fixed spawn gametypes als demolition![]()
![]()
ja ik zie het al weer hoorhet was een goeie discussie, en die is nu met één post verneukt
![]()
dit is wat ik bedoel, en dat kan dus echt niet met mortars of iets dergelijks"Crescendo gramen sementat."
Dat is MW2, geen Black Opsquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
dit is wat ik bedoel, en dat kan dus echt niet met mortars of iets dergelijks![]()
![]()
als je goed terugleest, zie je dat ik het over MW2 en BO heb. bovendien geldt daar precies hetzelfde voorquote:"Crescendo gramen sementat."
Chopper Gunner in MW2 of BO is nog wel een verschil hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:58 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je goed terugleest, zie je dat ik het over MW2 en BO heb. bovendien geldt daar precies hetzelfde voor![]()
ist een probleem in de game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ik kan maar niet wennen aan die famas, dat ding heeft meer terugslag dan een tiger tank!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Elke tering noob met second chance mogen ze prenataal aborterenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Als ik dit weer zie mis ik hetquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
dit is wat ik bedoel, en dat kan dus echt niet met mortars of iets dergelijks
Een jaar lang intens gehaat maar vergeleken met Black Ops issie baas![]()
![]()
True that.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef dreamzk het volgende:
Elke tering noob met second chance mogen ze prenataal aborteren
Ik mis de AC130
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Zat precies hetzelfde te denken, wat een spel was het eigenlijk ook. En mijn ACRquote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als ik dit weer zie mis ik het
Een jaar lang intens gehaat maar vergeleken met Black Ops issie baas
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
TvpOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Als de eerste kogels maar raak zijn, anders gaat dat ding alle kanten op.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die famas, dat ding heeft meer terugslag dan een tiger tank!Jellyfish float by.![]()
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?![]()
Wtf? Ik volg je zin niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Geen idee, ik heb ze nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?Jellyfish float by.![]()
Ik ben aan het knallen!quote:Op [url= 8 december 2010 21:05[/url] schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Wat doe je dan op FOK! ?
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ps3? ^^quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben aan het knallen!
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!![]()
Xdoos uiteraard!quote:Op [url= 8 december 2010 21:10[/url] schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ps3? ^^
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
En Nuketown te vaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben aan het knallen!
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:
Oh.. Oepsquote:
Dat soort muziek luistert Fs![]()
![]()
Lekker veel frustraties aan deze avond over gehoudennog maar paar xp points en dan mn eerste prestige ingaan
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?![]()
Er is niks ergers dan een team van kannonenvlees dat hersenloos de dood inrent en ik de killstreaks op mijn dak krijg.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef dreamzk het volgende:
Lekker veel frustraties aan deze avond over gehoudennog maar paar xp points en dan mn eerste prestige ingaan
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?
Het spel liet mij weer lekker zeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef dreamzk het volgende:
![]()
![]()
Wat word ik schijtziek van die AK-47U. Overpowered kloteding. Zowel op de korte als lange afstanden beter dan menig Assault Rifle. En nog trots zijn met een hoge K/D-ratio ook.![]()
Vind ik niet het is gewoon de beste SMG dus mensen gebruiken hem zo kun je uit elke shooter wel een gun opnoemen die het meest gebruikt wordt. Overigens gaan de damage punten van een AK74U naar 20 per kogel op lange afstand dus het is zeker niet overpoweredquote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Tauchmeister het volgende:
En waarom is dat? Juist, omdat 'ie overpowered is.![]()
mp5k is net zo goed en heeft zelfs minder recoil. De andere smg's hebben allemaal mindere range. assault rifles hebben zelfs nog minder recoil en een nog meer range. Het enige wat zo fijn is aan de smg's is dat je lekker snel kan lopen en aimen.![]()
De MP5K speelt ook wel lekker weg ja. Vooral na prestige te zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef KoningStoma het volgende:
mp5k is net zo goed en heeft zelfs minder recoil. De andere smg's hebben allemaal mindere range. assault rifles hebben zelfs nog minder recoil en een nog meer range. Het enige wat zo fijn is aan de smg's is dat je lekker snel kan lopen en aimen.![]()
Speel nu met de AUG nadat ik mijn Galil kwijt ben geraakt. Fijn ding
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Baghdaddy het volgende:
Speel nu met de AUG nadat ik mijn Galil kwijt ben geraakt. Fijn dingJellyfish float by.![]()
Galil = lvl. 20quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.
AUG = lvl. 26With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Het enige wat ik echt mis is een shotgun als side-arm.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
UMP45 met silencer.
Usp45 met tac knife.
Marathon, Lightweight, Commando.
Ik mis die shitWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Jij was echt een commando-flikker.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
UMP45 met silencer.
Usp45 met tac knife.
Marathon, Lightweight, Commando.
Ik mis die shit
na regen, ben ik er.
Duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij was echt een commando-flikker.en ik ownde er hard mee
Tac knife![]()
![]()
Ja klopt maar na het prestigen was ik 'm vergetenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.
MW2 was een hard bazenspel, ik heb het gisteravond gespeeld en het is echt zwaar veel leuker dan BO bij momentenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zat precies hetzelfde te denken, wat een spel was het eigenlijk ook. En mijn ACR"Crescendo gramen sementat."
Nerd-alert...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Duidelijken ik ownde er hard mee
Tac knife
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen ging
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Wat awesomequote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Gisteravond toch maar prestige gegaan en dat heb ik geweten de 1e 2 potjes....welgeteld 2 kills
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt mis is een shotgun als side-arm.
Al kun je nu shotties + RPG doenUberaanklooikutclass_O_
Je was echt hard aan het schelden jaquote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond toch maar prestige gegaan en dat heb ik geweten de 1e 2 potjes....welgeteld 2 kills
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.![]()
Zelden zo gefrustreerd geweest man. Raakte geen ene kutknikker.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je was echt hard aan het schelden ja![]()
![]()
En ik maar happy rondhobbelen met mijn SPASStond 13-2 geloof ik. En constant hoorde ik:
"1 tegen 8... Verdomme ey! "
"Jaaaaaahoor, 1 tegen 9"
*kleine pauze*
"1 tegen 10, jezus wat een kutpot... OH! 1 tegen 11. Kolere man!"
Lach er maar omquote:Op donderdag 9 december 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:
En ik maar happy rondhobbelen met mijn SPASStond 13-2 geloof ik. En constant hoorde ik:
"1 tegen 8... Verdomme ey! "
"Jaaaaaahoor, 1 tegen 9"
*kleine pauze*
"1 tegen 10, jezus wat een kutpot... OH! 1 tegen 11. Kolere man!"![]()
Magoe, heb nu een rooie dot op mijn M16 en de RPK en dat ging al een stuk beter. Zowaar een 23-4 Domination gedaan op Summit![]()
![]()
Nerd-alert? Knifen is voor nerds?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nerd-alert...
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen gingNee
Ik zou jou en je spas hard hebben verkracht met knifen![]()
![]()
Dit in combinatie met Cold-Blooded (Pro), Ninja Pro en Scavenger.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nerd-alert...
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen gingWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Michhas, je weet toch dat ik geen haat hebquote:Op donderdag 9 december 2010 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nerd-alert? Knifen is voor nerds?Nee
Ik zou jou en je spas hard hebben verkracht met knifen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik game om er geile scores uit te persen, niet om aan te klooien.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad
Al kun je nu shotties + RPG doenUberaanklooikutclass_O_
Het gaat toch om de fun? Toch niet om te killrapen?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik game om er geile scores uit te persen, niet om aan te klooien.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik vind mensen rapen in BO fun.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat toch om de fun? Toch niet om te killrapen?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Aankloten is ook schijt irritant voor de tegenstander. In MW2 explosive class met scavenger en RPG. Rushen als een gek en multi-kills binnenslepenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind mensen rapen in BO fun.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik denk dat flat-out rapen met een primair wapen en je superioteit in een eindeloze cyclus te tonen dan nog een heel stuk irritanter is. Dat vind ik anders wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Aankloten is ook schijt irritant voor de tegenstander. In MW2 explosive class met scavenger en RPG. Rushen als een gek en multi-kills binnenslepenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Maar jij bent ook een uber-L337or in BOquote:Op donderdag 9 december 2010 08:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat flat-out rapen met een primair wapen en je superioteit in een eindeloze cyclus te tonen dan nog een heel stuk irritanter is. Dat vind ik anders wel.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Dat zeg ik helemaal niet, er zijn altijd verbeterpunten waar aan gewerkt kan worden. Ik neem die games best serieus.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een uber-L337or in BO
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio isquote:Op donderdag 9 december 2010 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, er zijn altijd verbeterpunten waar aan gewerkt kan worden. Ik neem die games best serieus.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Inderdaad. Ik zou zelfs willen dat ik dat soms eens minder serieus zou kunnen nemen maar daar ben ik een beetje te fanatiek voor en ik kan het niet velen als mijn ratio niet naar behoren is.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio isWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.
En zo ja, waarom / waar door ?![]()
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?
En zo ja, waarom / waar door ?![]()
Ja ok, en je pro-perks raak je kwijtquote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.
Ik ga geen prestige denk ik hoor.
Je ziet bijna niemand die level 50 is met 5 van die sterren als icoon
Dat is een stuk unieker dan level 1 prestige, die heeft bijna iedereen
Ik ben al bijna 49![]()
![]()
Het is heel vervelend omdat je gewend bent om met bepaalde wapens/perks/attachements te spelen. Opeens heb je weer een standaard class met kutperks en geen attachments. Daar moet je even aan wennen zeg maarquote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?
En zo ja, waarom / waar door ?
Toen ik de 1e 1000 COD had verdiend voor een rooie dot op mijn M16 ging het al snel beter![]()
![]()
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_herquote:Op donderdag 9 december 2010 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ok, en je pro-perks raak je kwijt
Ik ga geen prestige denk ik hoor.
Je ziet bijna niemand die level 50 is met 5 van die sterren als icoon
Dat is een stuk unieker dan level 1 prestige, die heeft bijna iedereen
Ik ben al bijna 49![]()
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 9 december 2010 09:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio isAlles voor de fun! Als ik een RC-XD gewoonweg op kon pakken om ze naar mijn enemies te gooien i.p.v. te rijden dan zou ik het doen!
Je verdient nu COD-points, ook als je lvl 50 bent. Daarmee unlock je alle shitquote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_herPas als ik alles gekocht heb zal ik er eens aan denken om prestige te gaan denk ik.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusAlles voor de fun! Als ik een RC-XD gewoonweg op kon pakken om ze naar mijn enemies te gooien i.p.v. te rijden dan zou ik het doen!
![]()
![]()
Ik loop ook vaak tegen enemies aan die ergens staan te campen met een granaat in de handenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusAlles voor de fun! Als ik een RC-XD gewoonweg op kon pakken om ze naar mijn enemies te gooien i.p.v. te rijden dan zou ik het doen!
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_herWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Als je leert omgaan met de M16 ben je wel de koning van het slagveld.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wat doe je dan precies met die COD points, bij mij stonden ze maar te staan? Ik heb gisteren uit pure wanhoop maar 8 backgrounds gekocht omdat die meegaan in Prestige.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je verdient nu COD-points, ook als je lvl 50 bent. Daarmee unlock je alle shitPas als ik alles gekocht heb zal ik er eens aan denken om prestige te gaan denk ik.
![]()
Prima wapen met rooie dot iddquote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je leert omgaan met de M16 ben je wel de koning van het slagveld.
Het is vooral de koning van hardcore.![]()
Ik vind mijn K/D-ratio juist het belangrijkste in de hele game.quote:
En silencer om ervoor te zorgen dat niemand een idee heeft waar de schoten vandaan komen. Hij is ook lekker spaarzaam met kogels.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prima wapen met rooie dot idd
Het is vooral de koning van hardcore.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak tegen enemies aan die ergens staan te campen met een granaat in de handenDie moet ik ook eens gaan proberen!
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
Hmm dat is ook weer zo, ik geef ook geen reet om mijn K/D ratio.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_her
Ik laat ook regelmatig mijn 10 jarige buurjochie spelen op mijn account
(Ik had geen zin meer om die 26 miles te sprinten voor de Marathon Pro perk)
Maar ik speel vooral voor mijn plezier.
Dat heb ik niet al ik straks weer alles kwijt ben![]()
![]()
Alle wapens en perks etc kopenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies met die COD points, bij mij stonden ze maar te staan? Ik heb gisteren uit pure wanhoop maar 8 backgrounds gekocht omdat die meegaan in Prestige.Die neem je dan mee in prestige. Je moet ze nog wel unlocken door te levelen maar je hoeft ze dan niet meer opnieuw te kopen
Ik vind prestigen altijd wel een mooie kans om nieuwe tactieken te verzinnen omdat je overgeleverd bent aan craptastic wapens (uitzondering M16) zonder supressors.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is ook weer zo, ik geef ook geen reet om mijn K/D ratio.
Ik laat ook regelmatig mijn 10 jarige buurjochie spelen op mijn account
(Ik had geen zin meer om die 26 miles te sprinten voor de Marathon Pro perk)
Dat heb ik niet al ik straks weer alles kwijt benWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik had de eerste keer dat ik een perk op pro kreeg niet eens door dat ik er eerst nog even wat geld ertegenaan moest gooien om überhaupt pro te krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle wapens en perks etc kopenDie neem je dan mee in prestige. Je moet ze nog wel unlocken door te levelen maar je hoeft ze dan niet meer opnieuw te kopen
Is dat echt zoquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle wapens en perks etc kopenDie neem je dan mee in prestige. Je moet ze nog wel unlocken door te levelen maar je hoeft ze dan niet meer opnieuw te kopen
?
Dan ga ik misschien wel prestige, ik heb nu alle wapens al gekocht namelijk.
Is er iemand die bovenstaande kan bevestigen?
![]()
Supressor's zijn voor watjes
Gewoon mega-noisy shotguns gebruikenSpas, of akimbo shotguns!
Blazarr hoorde me gisteren aan de andere kant van de map zei hij
Voor mij geeft dat juist wel weer plezierquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat heb ik niet al ik straks weer alles kwijt ben
Liep nu rond met standaard setje wapens, nu moet ik echt weer vindingrijk zijn en probeer ik weer andere wapens. Ook ben ik weer druk spyplanes uit de lucht aan het schieten voor de Ghost Pro![]()
![]()
Heb ik horen zeggen iigquote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Dan ga ik misschien wel prestige, ik heb nu alle wapens al gekocht namelijk.
Is er iemand die bovenstaande kan bevestigen?
Ja dat is ook leuk, heb al vaker met domination enemies opgesloten in een hoekje met een claymore toen ze aan het campen waren, erg grappig om te zienquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan proberen!
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Onzin. Je moet alles opnieuw kopen hoor knulquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
!
![]()
Mensen mogen me niet zien of horen..quote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Supressor's zijn voor watjes
Gewoon mega-noisy shotguns gebruikenSpas, of akimbo shotguns!
Blazarr hoorde me gisteren aan de andere kant van de map zei hij
En je geld is ook weg.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Onzin. Je moet alles opnieuw kopen hoor knul!
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Deed ik bij jou ook op Jungle, lag je in een hoekje.. claymore voor je porum.
Ik loop de hoek om *boem*.
na regen, ben ik er.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.
Ik loop de hoek om *boem*.!
![]()
tvp* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Deze man kookt rijst alsof het niks kost!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Nu ik weer de M14 + reflex sight heb gaat ie lekker.![]()
![]()
Ik moest ook wel heel hard lachen toen ik de killcam zag jaquote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.
Ik loop de hoek om *boem*.
Die ga ik ook doenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Oh shit wacht.. ik ben geprestiged en heb nog geen claymores![]()
![]()
Bij de eerste keer prestigen, was ik ook aan het schelden van hier tot Tokio omdat ik mijn Famas niet had![]()
Ik kijk ook altijd naar mijn K/D ratio, daar hecht ik blijkbaar veel waarde aan....
2de keer prestigen ging veel beter, had een mp5k met silencer en ghost, toen had ik mijn famas niet meer nodig op lvl 14 en was ik hem zelfs vergeten.![]()
![]()
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEMquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Als ik spawn zet ik altijd eerst even een claymore en pak hem dan weer op, dan kun je hem sneller zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEM
Tipje:quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Nu ik weer de M14 + reflex sight heb gaat ie lekker.
gebruik een grip op dat wapen.![]()
Gast wat ik altijd doe is eerst paar potjes S&D spelen vlak na het prestigen als ik dan genoeg cod points heb om die middelste wagermode te spelen daar flink wat geld verdienen. Vervolgens paar keer de hoogste wagermode spelen en dan kun je alles meteen weer kopen. Perks enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:40 schreef Parvus het volgende:
[..]
Die ga ik ook doen
Oh shit wacht.. ik ben geprestiged en heb nog geen claymores![]()
![]()
Ja dat zag ik onze xJawz ook doen. Misschien indd toch maar eens proberenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast wat ik altijd doe is eerst paar potjes S&D spelen vlak na het prestigen als ik dan genoeg cod points heb om die middelste wagermode te spelen daar flink wat geld verdienen. Vervolgens paar keer de hoogste wagermode spelen en dan kun je alles meteen weer kopen. Perks enzo![]()
Ja ik zag dat filmpje ook werkt echt goed. Scheelt een hoop als je meteen je perks kan kiezen die je wil. Bijna alle goede geweren krijg je toch vrij snel in het levelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zag ik onze xJawz ook doen. Misschien indd toch maar eens proberen![]()
ja, behalve de ak47 en de commando, zo'n beetje de enige goede guns in dit spelquote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zag dat filmpje ook werkt echt goed. Scheelt een hoop als je meteen je perks kan kiezen die je wil. Bijna alle goede geweren krijg je toch vrij snel in het levelen.
Toch simpel? Je moet hem schuin voor een deuropening zetten. Dus niet loodrecht er op want dan lopen ze er langs.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEMPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tipje:
gebruik een grip op dat wapen.
Eerder gebruikte ik Warlord maar toen gebruikte ik reflex sight + silencer.. maar silencer is voor pussies een eckte baaz laat iedereen gewoon op hem afkomen.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ligt er aan welke map, Bij summit ga ik ze altijd flanken, heb je er zo 4 in hun rug. Dan wil je echt niet gezien wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.
Eerder gebruikte ik Warlord maar toen gebruikte ik reflex sight + silencer.. maar silencer is voor pussies een eckte baaz laat iedereen gewoon op hem afkomen.![]()
![]()
ak 47 reflex + suppressor
Met een grip kan je gewoon zo snel schieten als je wil zonder dat je te snel om hoog gaat door de recoil.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.
Eerder gebruikte ik Warlord maar toen gebruikte ik reflex sight + silencer.. maar silencer is voor pussies een eckte baaz laat iedereen gewoon op hem afkomen.![]()
![]()
dat is inderdaad wel handig als je een modded controller hebt, he?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met een grip kan je gewoon zo snel schieten als je wil zonder dat je te snel om hoog gaat door de recoil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
AUG, Famas, AK74U, MP5K, Galil en Enfield unlock je zoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, behalve de ak47 en de commando, zo'n beetje de enige goede guns in dit spel![]()
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enfieldwat een kutwapen is dat
![]()
nee, het is gewoon een kankerdingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Misschien oud nieuws, maar dit is patch voor ps3 die ergens binnenkort zou moeten uitkomen. Neem aan dat dit dan ook voor pc gebeurt.quote:# Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
# Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
# Additional sound mix tuning for Ninja Pro users - increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
# Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
# Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
# Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
# Additional minor reductions in knife lunge.
Misschien dat het dan wel weer leuk wordt, speelt nog steeds niet 100% soepel. Zal wel aan mij liggen, ondanks dat er gewoon aan de systeemeisen word voldaan.![]()
Zolang je hem burst is het een prima dingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, het is gewoon een kankerding![]()
ja, daar heb ik dus geen zin in, als ik wil bursten, pak ik wel een m16quote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang je hem burst is het een prima ding"Crescendo gramen sementat."
Enfield is niks mis mee, hij is een beetje als de Scar-H, superchill als je er extended mags op zet met scavenger.![]()
Hier ga ik er vanavond zeker 1 van maken vanavond!
http://www.youtube.com/re(...)ops+playercards&aq=f![]()
Dus jij gaat gewoon vol automatisch als jij iemand op afstand wil neer schieten. Want dat werkt absoluut niet in deze game.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, daar heb ik dus geen zin in, als ik wil bursten, pak ik wel een m16![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
Enfield is niks mis mee, hij is een beetje als de Scar-H, superchill als je er extended mags op zet met scavenger._!
met de ak-47 of de commando dus welquote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon vol automatisch als jij iemand op afstand wil neer schieten. Want dat werkt absoluut niet in deze game.bovendien speel ik op zo'n manier dat ik vrijwel altijd close combat speel
Jij weet dit natuurlijk, want je hebt het wapen vaak gebruikt omdat je hem zo chill vind toch?quote:
Of...
Wacht![]()
![]()
ik heb hem vanaf unlock tot level 14 gebruikt in 0e en 1e prestige, dus ik weet wel waar ik het over heb, het enige waarom ik hem heb gebruikt is omdat het extreme aids is maar minder dan de rest van de wapens die je dan hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet dit natuurlijk, want je hebt het wapen vaak gebruikt omdat je hem zo chill vind toch?
Of...
Wacht"Crescendo gramen sementat."
dan kan je beter SOH gebruiken en dan geen warlordquote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies er is niets mis met een Enfield met Hardline Warlord ( Red dot en Dual Mags ) en Hacker
Unlock tot level 14quote:Op donderdag 9 december 2010 14:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb hem vanaf unlock tot level 14 gebruikt in 0e en 1e prestige, dus ik weet wel waar ik het over heb, het enige waarom ik hem heb gebruikt is omdat het extreme aids is maar minder dan de rest van de wapens die je dan hebtmax. 8 levels waarbij je 6 kills per level nodig hebt om naar het volgende level te gaan
Je hebt er verstand van zie ik.
Tevens moet je even relativeren, ja, de Enfield is relatief gezien hetzelfde als de Scar-H was in MW2.
Net zoals de AK74-u relatief gezien hetzelfde is als de UMP in MW2.![]()
Vind de iron sight van de enfield niet zo precies op lange afstand en met warlord kan ik en dual mags gebruiken en een sight pakkenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan kan je beter SOH gebruiken en dan geen warlord![]()
Die is lelijkquote:Ik had een veel toffere gemaakt. Maargoed ben mijn Johnny Bravo nu ook al weer beu. Binnenkort eens een nieuwe maken maar heb nog geen ideeen
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reloadquote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind de iron sight van de enfield niet zo precies op lange afstand en met warlord kan ik en dual mags gebruiken en een sight pakken"Crescendo gramen sementat."
qua level unlock misschien, qua "goedheid" is het meer de commando, en de enfield is dan de m4 uit MW2quote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Unlock tot level 14max. 8 levels waarbij je 6 kills per level nodig hebt om naar het volgende level te gaan
Je hebt er verstand van zie ik.
Tevens moet je even relativeren, ja, de Enfield is relatief gezien hetzelfde als de Scar-H was in MW2.
Net zoals de AK74-u relatief gezien hetzelfde is als de UMP in MW2."Crescendo gramen sementat."
Na mijn eerste reload schiet ik altijd 1 kogel reload ik opnieuw en als ik dan in een krappe situatie kom heb ik meteen weer een snelle reloadquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reload![]()
beetje nutteloos dubbel werk hequote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na mijn eerste reload schiet ik altijd 1 kogel reload ik opnieuw en als ik dan in een krappe situatie kom heb ik meteen weer een snelle reload
Hoezo dubbel werk ben je in een paar seconden mee klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
beetje nutteloos dubbel werk he![]()
SOH dan ben je in 1 seconde klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo dubbel werk ben je in een paar seconden mee klaar"Crescendo gramen sementat."
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfieldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
SOH dan ben je in 1 seconde klaar![]()
Dit.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfield![]()
Behalve voor de snelle reload gebruik je natuurlijk ook Sleight of Hand om sneller door je vizier te kijken. Deze fractie van een seconde voorsprong maakt vaak net het verschil tussen dood of levend.
Maar met Dual mags krijg je ook daadwerkelijk meer ammo en dat scheelt weer, hoef je geen scavenger te nemen ofzo. Ghost is toch beter.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfieldvolgens mij praat ik tegen de muurquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reload
Fast ADS is de bom inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef n0ir het volgende:
Behalve voor de snelle reload gebruik je natuurlijk ook Sleight of Hand om sneller door je vizier te kijken. Deze fractie van een seconde voorsprong maakt vaak net het verschil tussen dood of levend.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dan moet ik van perk 1 scavenger pakken ipv hardlinequote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
volgens mij praat ik tegen de muur![]()
als je geen enfield (quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet ik van perk 1 scavenger pakken ipv hardline) gebruikt maar een degelijk wapen heb je inderdaad niet zoveel kogels nodig
Ja zo kunnen we door blijven gaan hequote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je geen enfield () gebruikt maar een degelijk wapen heb je inderdaad niet zoveel kogels nodig
![]()
![]()
kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we door blijven gaan he"Crescendo gramen sementat."
Nee, de clips zijn gewoon erg klein ( NET ALS DE SCAR FOOL, DAT BEDOELDE IK), dus een dual mag is handig, SoH ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je geen enfield () gebruikt maar een degelijk wapen heb je inderdaad niet zoveel kogels nodig
![]()
wtf bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder is het gewoon een slim idee om je magazijnen te *syncen* als je met Dual mags speeltHet is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Iedere andere reload is extra snel met dual mags. Als je dus na je eerste reload een kogel schiet en reload heb je de volgende keer meteen weer een snellequote:![]()
tot zover het realisme van dual magsquote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedere andere reload is extra snel met dual mags. Als je dus na je eerste reload een kogel schiet en reload heb je de volgende keer meteen weer een snelle
Hetzelfde kun je ook zeggen van reloaden terwijl er nog kogels in je magazijn zitten die zou je dan eigenlijk ook kwijt moeten raken of je moet ze er een voor een uithalenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
tot zover het realisme van dual mags![]()
Des te meer reden om ook te spelen met de wapens die je niet beheerst wel te leren beheersen. Als je kogels opraken en je je moet behelpen met wat er op de grond ligt kun je er tenminste wel mee uit de voeten.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Dat is ook altijd krom ja. Als je bij de Magnum (in MW2) en nu met die Python 2 kogels schiet en je reload, gooit ie alle kogels wegquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je ook zeggen van reloaden terwijl er nog kogels in je magazijn zitten die zou je dan eigenlijk ook kwijt moeten raken of je moet ze er een voor een uithalenhehe
![]()
maargoed, aangezien niemand dat zaadding gebruikt zul je toch geen enfield op de grond vinden dus hoef je er niet mee om te kunnen gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Des te meer reden om ook te spelen met de wapens die je niet beheerst wel te leren beheersen. Als je kogels opraken en je je moet behelpen met wat er op de grond ligt kun je er tenminste wel mee uit de voeten.
Gast ik schop jou kont met de enfieldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maargoed, aangezien niemand dat zaadding gebruikt zul je toch geen enfield op de grond vinden dus hoef je er niet mee om te kunnen gaan![]()
kom maar, verrekte kut!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik schop jou kont met de enfield
Noem maar een tijd jongequote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kom maar, verrekte kut!!!!![]()
Totdat je een keer op een moment komt dat je nog één kill moet voor die killstreak waar je al sinds je eerste paar kills op zit te geilen, kogels op, en dan opeens vindt je wel die enfield oprapen. De kans is erg klein maar wel aanwezig, voorbereiding is cruciaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maargoed, aangezien niemand dat zaadding gebruikt zul je toch geen enfield op de grond vinden dus hoef je er niet mee om te kunnen gaan
Ik krijg trouwens wel het idee dat jij de enfield wel gebruikt hebt, dat je toen op een paar genante manieren gepwned werd en dat geweer nu daarom haat.
nee ik geil niet op killstreaks itt sommigen hier.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat je een keer op een moment komt dat je nog één kill moet voor die killstreak waar je al sinds je eerste paar kills op zit te geilen, kogels op, en dan opeens vindt je wel die enfield oprapen. De kans is erg klein maar wel aanwezig, voorbereiding is cruciaal.
Ik krijg trouwens wel het idee dat jij de enfield wel gebruikt hebt, dat je toen op een paar genante manieren gepwned werd en dat geweer nu daarom haat.
verder valt dat wel mee, ik haal goede scores met zo ongeveer elke gun, maar ik vind het gewoon een ontzettend schijtgeweer"Crescendo gramen sementat."
morgenquote:
Jouw UI, STFU or GTFOquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd die mongole discussies hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jouw UI, STFU or GTFOWaarom ga jij niet even op een stok zitten, jochie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet even op een stok zitten, jochie?Omdat dat pijn doet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan er wel om lachen, al die gastjes hier die vol met testosteron claimen het beste te zijn en tijden af te sprekenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd die mongole discussies hier.
Ook al die tactieken met perks enzo....
gewoon raggen, niet nadenken. Alhoewel jullie K/D wss vveel beter is en het dus wel zin heeft. Maar komop...* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Laatst zei je nog in de party dat je dat lekker vond.quote:
na regen, ben ik er.
http://www.pimpmycod.com/ wel een leuke site voor als je niet weet wat je met je player card wiltal vind ik het zelf leuker om iets te maken wat niet op die site staat dus nog niet al 354376645mensen hebben
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, al die gastjes hier die vol met testosteron claimen het beste te zijn en tijden af te spreken
gewoon raggen, niet nadenken. Alhoewel jullie K/D wss vveel beter is en het dus wel zin heeft. Maar komop...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je beseft dat we zitten te ouwe hoeren he![]()
Lekker jezelf tegenspreken in een zinquote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, al die gastjes hier die vol met testosteron claimen het beste te zijn en tijden af te spreken
gewoon raggen, niet nadenken. Alhoewel jullie K/D wss vveel beter is en het dus wel zin heeft. Maar komop...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ja kijk, ik geef daar niet om. Gasten die dat wel doen gebruiken daarom denk ik ook al die tactiekjes enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekker jezelf tegenspreken in een zin* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ga dan die game modes spelen dat je geen perks hebt enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kijk, ik geef daar niet om. Gasten die dat wel doen gebruiken daarom denk ik ook al die tactiekjes enzo.dan heb je ook geen last van mensen die het wel gebruiken
![]()
![]()
Als ik een game speel wil ik er zo goed mogelijk in zijn. Als ik dan een beetje moet nadenken over hoe ik door de map loop en wat voor load out ik gebruik dan doe ik datquote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kijk, ik geef daar niet om. Gasten die dat wel doen gebruiken daarom denk ik ook al die tactiekjes enzo.![]()
Dude, we hebben gewoon een gesprek over de wapens enzo, wat is het probleem nou?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kijk, ik geef daar niet om. Gasten die dat wel doen gebruiken daarom denk ik ook al die tactiekjes enzo.
Kon je het niet laten om even te flamen?![]()
Huh? rustig aan manquote:Op donderdag 9 december 2010 16:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, we hebben gewoon een gesprek over de wapens enzo, wat is het probleem nou?
Kon je het niet laten om even te flamen?ieder zijn ding toch... ik merk op dat er veel besproken word voer tactieken met perks en combinaties.
Ik geef alleen aan dat ik daar niet zo veel om geef. Kost mij teveel tijd en energie.
Vervolgens word er gemeld dat het slap geouwehoer is, prima.
Ik geef nog even aan dit niet te doen persoonlijk en dan flame ik?
Zijn er hier trouwens veel Marathon gebruikers? MW2 had ik die altijd en met BO ook eigenlijk, meer omdat ik me irriteer als je niet aldoor kan rennen.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Akkoord, begrijpelijk. Maar probeer je alles zelf of lees je op internet die shit enzo?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik een game speel wil ik er zo goed mogelijk in zijn. Als ik dan een beetje moet nadenken over hoe ik door de map loop en wat voor load out ik gebruik dan doe ik dat* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Beetje van beide maar met gezond verstand kom je ook al een heel eindquote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord, begrijpelijk. Maar probeer je alles zelf of lees je op internet die shit enzo?![]()
Oké, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? rustig aan manieder zijn ding toch... ik merk op dat er veel besproken word voer tactieken met perks en combinaties.
Ik geef alleen aan dat ik daar niet zo veel om geef. Kost mij teveel tijd en energie.
Vervolgens word er gemeld dat het slap geouwehoer is, prima.
Ik geef nog even aan dit niet te doen persoonlijk en dan flame ik?
Zijn er hier trouwens veel Marathon gebruikers? MW2 had ik die altijd en met BO ook eigenlijk, meer omdat ik me irriteer als je niet aldoor kan rennen.Mijn nederige excuses
Ik mis alles van MW2, geen unlimited sprint meer bij marathon![]()
![]()
Ok, ja gezond verstand en ervaring met MW2 helpt ook natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje van beide maar met gezond verstand kom je ook al een heel eindGeen probleem, gaat wat sneller op een forum he, verkeerd begrijpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik je verkeerd begrepenMijn nederige excuses
Ik mis alles van MW2, geen unlimited sprint meer bij marathon
Dat unlimited sprint mis ik ook zeker.
Aan het begin zat ik toch aldoor van, hey ik heb toch marathon pro. Ff wennen.
Ik vroeg met trouwens af, die camera spike. Werkt dat niet veels te traag bij het spelsnelheidniveau? ik bedoel switchen tussen een camera terwijl kogels en RC-XD's om je hoofd vliegen lijkt mij niet echt chill.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Speel al COD sinds COD 3 manquote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, ja gezond verstand en ervaring met MW2 helpt ook natuurlijk.
[..]
Geen probleem, gaat wat sneller op een forum he, verkeerd begrijpen.
Dat unlimited sprint mis ik ook zeker.
Aan het begin zat ik toch aldoor van, hey ik heb toch marathon pro. Ff wennen.
Ik vroeg met trouwens af, die camera spike. Werkt dat niet veels te traag bij het spelsnelheidniveau? ik bedoel switchen tussen een camera terwijl kogels en RC-XD's om je hoofd vliegen lijkt mij niet echt chill.![]()
Je plaatst die camera van te voren op een tactische plek, daarna kan je het beeld of de map zien doormiddel van de d pad up knop. Dus dat valt best mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, ja gezond verstand en ervaring met MW2 helpt ook natuurlijk.
[..]
Ik vroeg met trouwens af, die camera spike. Werkt dat niet veels te traag bij het spelsnelheidniveau? ik bedoel switchen tussen een camera terwijl kogels en RC-XD's om je hoofd vliegen lijkt mij niet echt chill.Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
camera spike lijkt me echt kutzet wel gewoon een claymore neer als ik niet wil dat ze in me rug komen. van de rest is dat ding echt voor campers
![]()
Mooi voorbeeld is bij mansion als je domination speelt, je de camera ergens verstopt bij het zwembad zet. Als ze dan de vlag proberen te capturen weet je waar ze zitten en ren je er even heen om ze koud te maken.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:11 schreef mash_ het volgende:
camera spike lijkt me echt kutzet wel gewoon een claymore neer als ik niet wil dat ze in me rug komen. van de rest is dat ding echt voor campers
mmm ja. dan is het wel makkelijk. alleen dan zie je je map niet. en die heb ik veel te hard nodigquote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is bij mansion als je domination speelt, je de camera ergens verstopt bij het zwembad zet. Als ze dan de vlag proberen te capturen weet je waar ze zitten en ren je er even heen om ze koud te maken.![]()
![]()
Ijskoud player, ijskoudquote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is bij mansion als je domination speelt, je de camera ergens verstopt bij het zwembad zet. Als ze dan de vlag proberen te capturen weet je waar ze zitten en ren je er even heen om ze koud te maken.![]()
quote:
Marathon Pro is wel unlimited sprint.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik je verkeerd begrepenMijn nederige excuses
Ik mis alles van MW2, geen unlimited sprint meer bij marathonna regen, ben ik er.
God modequote:![]()
![]()
Dan ga ik daar even voor zorgenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Marathon Pro is wel unlimited sprint.![]()
![]()
Precies, dat gedeelte is echt fucking kut.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen het CTF gedeelte daarvan duurt lang
Daarom ga ik niet prestigen.
na regen, ben ik er.
\zo kut vond ik het niet. als je het goed speelt heb je het zo gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, dat gedeelte is echt fucking kut.
Daarom ga ik niet prestigen.lang leven tactical insertion
![]()
![]()
net ff geweer gewisseld, ak74u met grip + rapid fire.. 30-9 nigga'srice rice baby tututututedudududum![]()
Die tomahawk die op nummer 2 staat slaat echt allesquote:Dat ding vliegt alle kanten op
![]()
![]()
Niemand online behalve stoma?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Haha dat soort momenten dat ze allemaal bij elkaar staan, en dat je ze lekker kan afraggen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk me gelukt om een filmpje online te krijgen
Dat zijn echt de leukste![]()
![]()
![]()
Hoe meer ik black ops speel hoe meer ik terug verlang naar de goeie oude tijd van MW2![]()
Okeee, het genoobtubed en gequikscoped worden was irritant als aidsheb meerdere keren op het punt gestaan om me xbox + tv + MW2 door het raam naar buiten te flikkeren en er met een tank overheen walsen maaaaaaaaaaaaaaaaar aan de andere kant...
![]()
Met alle fokkers S&D spelen was toen altijd zo baas..
En vooral met PierreTT bommen gooien was epicAT4 + RP7 en noobtubes op groundwar...
![]()
Dat alles mis ik toch wel een beetje![]()
![]()
Waarom spelen we geen S&D meer bij BO?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe meer ik black ops speel hoe meer ik terug verlang naar de goeie oude tijd van MW2![]()
Okeee, het genoobtubed en gequikscoped worden was irritant als aidsheb meerdere keren op het punt gestaan om me xbox + tv + MW2 door het raam naar buiten te flikkeren en er met een tank overheen walsen maaaaaaaaaaaaaaaaar aan de andere kant...
![]()
Met alle fokkers S&D spelen was toen altijd zo baas..
En vooral met PierreTT bommen gooien was epicAT4 + RP7 en noobtubes op groundwar...
![]()
Dat alles mis ik toch wel een beetjeCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Omdat het anders aanvoelt als bij MW2 ofzo..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom spelen we geen S&D meer bij BO?![]()
Ik ben nog ff online voordat ik ook naar de shoppa gaSpacevietnamees
rice rice baby tututututedudududum![]()
Inderdaad, i'm up for it!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom spelen we geen S&D meer bij BO?![]()
Ik moet zeggen dat al die Top 5 Kills - filmpjes me helemaal niets doen. Het meeste is gewoon toeval - op de juiste plek op de juiste tijd. Met counter-strike zie je echt filmpjes waarvan je ogen wijdopen gaan staan, en je alleen maar kan dromen van zulke gigantische skilz.
Btw Domination is voor campers![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
omdat iets geluk is kan het nog wel mooi zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef gniffie het volgende:
Ik moet zeggen dat al die Top 5 Kills - filmpjes me helemaal niets doen. Het meeste is gewoon toeval - op de juiste plek op de juiste tijd. Met counter-strike zie je echt filmpjes waarvan je ogen wijdopen gaan staan, en je alleen maar kan dromen van zulke gigantische skilz.
Btw Domination is voor campers![]()
en ja ik vind skill movies dan weer niks
beetje kills aan elkaar plakken. waar van ze vaak nog dat als ze dood gaan weg laten wat kut muziek onder en klaar.
![]()
![]()
Hebben jullie trouwens ook iedere keer dat je gekilled word, dat je gewoon OF gecampd OF gelucked OF gelagged werd.
Het voelt echt nooit aan alsof een tegenstander beter is dan mij. Het gaat echter veel meer om de positie die je inneemt en of je al bent ingezoomed, niet echt om reactie en hand-en-oog coordinatie.
Al vind ik dit wel de tofste CoD ooit, en daarna WaW. CoD 2 zuigt btw
sorry dat ik het zeg, maar jij hebt het echt niet begrepenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef gniffie het volgende:
Ik wil een spel waarin je weer echt goed kan zijn. Niet een spel waarin er rekening gehouden wordt met mensen die amper weten hoe ze rond kunnen lopen![]()
![]()
ga dan CS spelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil een spel waarin je weer echt goed kan zijn. Niet een spel waarin er rekening gehouden wordt met mensen die amper weten hoe ze rond kunnen lopen"Crescendo gramen sementat."
Call of Duty: United Offensive is gewoon de beste CoD, Foy / Italy / Kursk met jeepsHarbor / Brecourt / Carentan
![]()
![]()
MOH allied assault objective freeze tag![]()
![]()
als je van cs naar cod 2 gaat, is het echt niet te spelen man. Springend accuraat schieten en liggen en duizenden gangen. Vond vroeger cod 2 echt niks. Vind trouwens iedere shooter op de pc echt totaal nisk vergeleken met cs 1.6 (source is het grootste zuigpel ooit
Wat zeik je nou je hebt een K/D van 2.70 ofzo/..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil een spel waarin je weer echt goed kan zijn. Niet een spel waarin er rekening gehouden wordt met mensen die amper weten hoe ze rond kunnen lopen![]()
![]()
ik vond die chick boeiender, kan je niet wat pr0n met haar erin postenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)aign-mission-numbers
Thunder gun in campaign gebruiken
Ik heb het gevoel alsof dit spel echt alleen maar noob schieten is. In gears 1, bijvoorbeeld, was het gewoon altijd spannend, en lag het in 9 van de 10 keer aan jezelf als je doodging. Dat mis ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat zeik je nou je hebt een K/D van 2.70 ofzo/..![]()
Ga dan GB spelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof dit spel echt alleen maar noob schieten is. In gears 1, bijvoorbeeld, was het gewoon altijd spannend, en lag het in 9 van de 10 keer aan jezelf als je doodging. Dat mis ik.![]()
CS 1.5Stiekem mis ik die tijd wel... Ofja liever nog CS 1.3, dat was helemaal geniaal met de bunnyhop bug
Ik heb mijn sentry alweer gesloopt, Ghost Pro is almost there
IK MOET MEER COD POINTS FFS!
[ Bericht 31% gewijzigd door Doopy-X- op 10-12-2010 09:48:52 ]![]()
Alles zelf proberen, ervaring is waardevoller dan kennis in CoD.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord, begrijpelijk. Maar probeer je alles zelf of lees je op internet die shit enzo?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dus met een controller een shooter goed besturen vergt geen hand-oog coördinatie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef gniffie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook iedere keer dat je gekilled word, dat je gewoon OF gecampd OF gelucked OF gelagged werd.
Het voelt echt nooit aan alsof een tegenstander beter is dan mij. Het gaat echter veel meer om de positie die je inneemt en of je al bent ingezoomed, niet echt om reactie en hand-en-oog coordinatie.
SPAS + Lightweight + Marathon + Steady Aim =!
Ik lach me de ballen uit de broek met mijn shotty
Minder, consoles hebben ten alle tijden lichte auto-aim.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus met een controller een shooter goed besturen vergt geen hand-oog coördinatie?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Die zet ik uit, ik heb soms gehad dat ik op iemand richtte en dat er dan opeens een andere vijand voorbij komt en je 'fire drawt'.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Minder, consoles hebben ten alle tijden lichte auto-aim.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef gniffie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik WaW gedownload hebt. wat een KUT game is dat.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
haterquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik WaW gedownload hebt. wat een KUT game is dat.WaW was super tof, met die single shot german rifle
Kar98k?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
haterWaW was super tof, met die single shot german rifle
CoD2, daar heb ik nog alle achievements voor gehaald omdat er toendertijd gewoon geen andere bazengames op de 360 waren.quote:
CS 1.5 of 1.6, wat een bazenspel was dat. Geen enkele multiplayer zal vrees ik dezelfde ervaring meer gevenquote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Black ops topic!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
CS 1.5 of 1.6, wat een bazenspel was dat. Geen enkele multiplayer zal vrees ik dezelfde ervaring meer geven
Forum Opties Forumhop: Hop naar: