SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
spawnrapen is leuk voor 1 persoon, en niet leuk voor 6 personen, heeft niks te maken met het kutten van betere spelers. als je dan zo goed bent, laat het dan maar zien met een fatsoenlijk geweer, en niet met een zwaar overpowerde gatling gun met explosive ammo vanuit de luchtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen voor ghost pro is een sentry gun neer slaan wat kills maken terwijl de tegenstander een spyplane heeft en 30 UAV's neer schieten. Als je dan ghost pro hebt mag je van mij die shit neer schieten. Maar dit is gewoon iets om de betere spelers te kutten.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
en op de vraag of ik barebones speel, nee dus, maar wel altijd met spyplane, napalm, attack helicopter dus wel de killstreaks van barebones"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Als hij zo'n killstreak heeft gekregen... heeft hij toch al bewezen dat hij goed is met een fatsoenlijk geweer?"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Dit is geen, ik herhaal géén, SC. Probeer het een beetje binnen de perken te houden jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
9 of 11 kills met je gun in deze game is gewoon heel goed ik vind dat je het dan verdiend om gewoon een team voor een halve minuut ofzo anaal te verkrachtenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
spawnrapen is leuk voor 1 persoon, en niet leuk voor 6 personen, heeft niks te maken met het kutten van betere spelers. als je dan zo goed bent, laat het dan maar zien met een fatsoenlijk geweer, en niet met een zwaar overpowerde gatling gun met explosive ammo vanuit de lucht![]()
dat boeit toch geen fuck? je speelt toch omdat je het leuk vindt, niet omdat je je moet bewijzen? anders ben je wel heel zieligquote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Als hij zo'n killstreak heeft gekregen... heeft hij toch al bewezen dat hij goed is met een fatsoenlijk geweer?
en daarbij: je ziet vaak zat campers met een chopper gunner, maar of campers nou zo goed zijn?"Crescendo gramen sementat."
Nou kennelijk wel anders zou je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat boeit toch geen fuck? je speelt toch omdat je het leuk vindt, niet omdat je je moet bewijzen? anders ben je wel heel zielig
en daarbij: je ziet vaak zat campers met een chopper gunner, maar of campers nou zo goed zijn?
Maar als je jezelf moet bewijzen, waarom vind je spawnrapen zo erg dan? Duurt nooit gruwelijk lang hoor."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 of 11 kills met je gun in deze game is gewoon heel goed ik vind dat je het dan verdiend om gewoon een team voor een halve minuut ofzo anaal te verkrachten![]()
Jippie, heb ik eindelijk een succesvol topique gemaakt in me FOK! leven.
Dit is een start van een goeie carriere![]()
![]()
het is misschien wel goed, maar nog geen reden genoeg om het andere team nog 10 keer zo hard te verneuken, aangezien je dat blijkbaar toch al doet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 of 11 kills met je gun in deze game is gewoon heel goed ik vind dat je het dan verdiend om gewoon een team voor een halve minuut ofzo anaal te verkrachten
mijn punt is gewoon: het is al leuk genoeg zonder die chopper/hind, en dat spel wordt voor 6 mensen verneukt als er een chopper is en voor 1 iemand misschien net iets leuker, door deze patch wordt het gewoon net wat beter gelijk getrokken. gewoon een zwaar overpowerde killstreak die gewoon net iets minder overpowered wordt gemaakt, niks mis meehier ga ik niet eens op in, wtf gastquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nou kennelijk wel anders zou je dat niet zeggen.
Maar als je jezelf moet bewijzen, waarom vind je spawnrapen zo erg dan? Duurt nooit gruwelijk lang hoor.
Gast het is niet over powered want je kan het vanaf level 30 in 10 seconden neer halenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het is misschien wel goed, maar nog geen reden genoeg om het andere team nog 10 keer zo hard te verneuken, aangezien je dat blijkbaar toch al doet.
mijn punt is gewoon: het is al leuk genoeg zonder die chopper/hind, en dat spel wordt voor 6 mensen verneukt als er een chopper is en voor 1 iemand misschien net iets leuker, door deze patch wordt het gewoon net wat beter gelijk getrokken. gewoon een zwaar overpowerde killstreak die gewoon net iets minder overpowered wordt gemaakt, niks mis mee
[..]
hier ga ik niet eens op in, wtf gast![]()
trollquote:
Dan niet, maar het is toch niet zo ongelofelijk moeilijk te begrijpen dat niet iedereen het een onoverkomelijk probleem vind?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
hier ga ik niet eens op in, wtf gast"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
ik had vannacht een potje, heel mijn team deed niks aan een chopper, ik was de enige die er iets aan deed, en ik ben 8 keer neergeschoten door dat kankerding voordat ik eindelijk 2 keer een lock erop kreeg en hem neer kon schietenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast het is niet over powered want je kan het vanaf level 30 in 10 seconden neer halen"Crescendo gramen sementat."
Nou in MW2 als ik dan met mijn gamebattles team bijvoorbeeld domination op Highrise speelde hielden we het andere team gewoon in hun kant van de map de hele pot. Ligt er net aan hoe goed je weet vanaf welk punt op de map jij de spawn laat omslaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dan niet, maar het is toch niet zo ongelofelijk moeilijk te begrijpen dat niet iedereen het een onoverkomelijk probleem vind?Dan speel je gewoon met een team retardsquote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik had vannacht een potje, heel mijn team deed niks aan een chopper, ik was de enige die er iets aan deed, en ik ben 8 keer neergeschoten door dat kankerding voordat ik eindelijk 2 keer een lock erop kreeg en hem neer kon schieten![]()
Geen troll. Campen is de enige manier waarop je constant goede scores kunt halen in deze game.quote:![]()
Dat is niet waar, ik camp nooit en sta altijd positief.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen troll. Campen is de enige manier waarop je constant goede scores kunt halen in deze game.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
daar ging heel de discussie niet overquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dan niet, maar het is toch niet zo ongelofelijk moeilijk te begrijpen dat niet iedereen het een onoverkomelijk probleem vind?"Crescendo gramen sementat."
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik camp nooit en sta altijd positief.![]()
ik haal juist betere scores als ik niet camp, je wordt namelijk gelukkig nogal afgestraft in dit spel als je campt door de kutspawnsquote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen troll. Campen is de enige manier waarop je constant goede scores kunt halen in deze game.
er is nog iets tussen rushen en campen hequote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.
Strela-3 + Sleight of Hand en je bent blij als er zo'n helicopter komt want die heb je dan in 2 seconden uit de lucht geschoten. Met Ghost Pro zien ze je niet eens staan en kun je hem op je gemak neerhalen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik had vannacht een potje, heel mijn team deed niks aan een chopper, ik was de enige die er iets aan deed, en ik ben 8 keer neergeschoten door dat kankerding voordat ik eindelijk 2 keer een lock erop kreeg en hem neer kon schietenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Je moet ook niet rushen of rondrennen, gewoon je kop erbij houden, goed opletten, denken aan goede dekking, goed mikken en je hoeft nooit meer negatief te staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
of met 2 2e prestigers die alleen maar voor de kills ga en 3 gasten die nog geen level 30 zijn?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan speel je gewoon met een team retards"Crescendo gramen sementat."
moet je wel ghost pro hebben, en dat ding heeft jou binnen 1 seconde weer kapot geschoten als ze op je spawn schietenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Strela-3 + Sleight of Hand en je bent blij als er zo'n helicopter komt want die heb je dan in 2 seconden uit de lucht geschoten. Met Ghost Pro zien ze je niet eens staan en kun je hem op je gemak neerhalen."Crescendo gramen sementat."
Maar dit gebeurt nou 1 keer vind dat geen goede reden om zoiets dan meteen te willen patchenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
of met 2 2e prestigers die alleen maar voor de kills ga en 3 gasten die nog geen level 30 zijn?![]()
het was maar een voorbeeld uit velen, dat weet jij zelf ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dit gebeurt nou 1 keer vind dat geen goede reden om zoiets dan meteen te willen patchen"Crescendo gramen sementat."
Natuurlijk maar je wordt vaker neer geschoten dan dat je de hele chopper mee maakt dat weet jij ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 17:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het was maar een voorbeeld uit velen, dat weet jij zelf ook wel![]()
Dat is ook niet helemaal waar, als je een beetje van de groep wegblijft en goed beschut blijft kun je het makkelijk ontwijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
moet je wel ghost pro hebben, en dat ding heeft jou binnen 1 seconde weer kapot geschoten als ze op je spawn schieten
Als je 'in the open' gepakt wordt maak je wel weinig kans inderdaad.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ja en door deze patch heb je dus tijd om weg te komenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, als je een beetje van de groep wegblijft en goed beschut blijft kun je het makkelijk ontwijken.
Als je 'in the open' gepakt wordt maak je wel weinig kans inderdaad."Crescendo gramen sementat."
goede zaak, voor mijn part slopen ze heel die chopper en hind uit het spelquote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je wordt vaker neer geschoten dan dat je de hele chopper mee maakt dat weet jij ook wel
Jij niet neequote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: door te rushen haal je bij lange na niet altijd zo'n goede scores.![]()
![]()
Geen moeite mee maar dan ook geen mortars en dergelijke. Dan gewoon COD4 style killstreaks.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
goede zaak, voor mijn part slopen ze heel die chopper en hind uit het spel![]()
mortars kunnen nog wel, want die zijn niet zo enorm overpowered, gewoon in principe alles eruit waarmee je kunt spawnrapenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen moeite mee maar dan ook geen mortars en dergelijke. Dan gewoon COD4 style killstreaks."Crescendo gramen sementat."
In principe kan elke killstreak die damage doet in zekere zin spawnrapen. Helemaal bij fixed spawn gametypes als demolition![]()
![]()
ja ik zie het al weer hoorhet was een goeie discussie, en die is nu met één post verneukt
![]()
dit is wat ik bedoel, en dat kan dus echt niet met mortars of iets dergelijks"Crescendo gramen sementat."
Dat is MW2, geen Black Opsquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
dit is wat ik bedoel, en dat kan dus echt niet met mortars of iets dergelijks![]()
![]()
als je goed terugleest, zie je dat ik het over MW2 en BO heb. bovendien geldt daar precies hetzelfde voorquote:"Crescendo gramen sementat."
Chopper Gunner in MW2 of BO is nog wel een verschil hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:58 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je goed terugleest, zie je dat ik het over MW2 en BO heb. bovendien geldt daar precies hetzelfde voor![]()
ist een probleem in de game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ik kan maar niet wennen aan die famas, dat ding heeft meer terugslag dan een tiger tank!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Elke tering noob met second chance mogen ze prenataal aborterenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Als ik dit weer zie mis ik hetquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
dit is wat ik bedoel, en dat kan dus echt niet met mortars of iets dergelijks
Een jaar lang intens gehaat maar vergeleken met Black Ops issie baas![]()
![]()
True that.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef dreamzk het volgende:
Elke tering noob met second chance mogen ze prenataal aborteren
Ik mis de AC130
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Zat precies hetzelfde te denken, wat een spel was het eigenlijk ook. En mijn ACRquote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als ik dit weer zie mis ik het
Een jaar lang intens gehaat maar vergeleken met Black Ops issie baas
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
TvpOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Als de eerste kogels maar raak zijn, anders gaat dat ding alle kanten op.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die famas, dat ding heeft meer terugslag dan een tiger tank!Jellyfish float by.![]()
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?![]()
Wtf? Ik volg je zin niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Geen idee, ik heb ze nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?Jellyfish float by.![]()
Ik ben aan het knallen!quote:Op [url= 8 december 2010 21:05[/url] schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Wat doe je dan op FOK! ?
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ps3? ^^quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben aan het knallen!
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!![]()
Xdoos uiteraard!quote:Op [url= 8 december 2010 21:10[/url] schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ps3? ^^
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
En Nuketown te vaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben aan het knallen!
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:
Oh.. Oepsquote:
Dat soort muziek luistert Fs![]()
![]()
Lekker veel frustraties aan deze avond over gehoudennog maar paar xp points en dan mn eerste prestige ingaan
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?![]()
Er is niks ergers dan een team van kannonenvlees dat hersenloos de dood inrent en ik de killstreaks op mijn dak krijg.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef dreamzk het volgende:
Lekker veel frustraties aan deze avond over gehoudennog maar paar xp points en dan mn eerste prestige ingaan
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Het spel liet mij weer lekker zeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef dreamzk het volgende:
![]()
![]()
Wat word ik schijtziek van die AK-47U. Overpowered kloteding. Zowel op de korte als lange afstanden beter dan menig Assault Rifle. En nog trots zijn met een hoge K/D-ratio ook.![]()
Vind ik niet het is gewoon de beste SMG dus mensen gebruiken hem zo kun je uit elke shooter wel een gun opnoemen die het meest gebruikt wordt. Overigens gaan de damage punten van een AK74U naar 20 per kogel op lange afstand dus het is zeker niet overpoweredquote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Tauchmeister het volgende:
En waarom is dat? Juist, omdat 'ie overpowered is.![]()
mp5k is net zo goed en heeft zelfs minder recoil. De andere smg's hebben allemaal mindere range. assault rifles hebben zelfs nog minder recoil en een nog meer range. Het enige wat zo fijn is aan de smg's is dat je lekker snel kan lopen en aimen.![]()
De MP5K speelt ook wel lekker weg ja. Vooral na prestige te zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef KoningStoma het volgende:
mp5k is net zo goed en heeft zelfs minder recoil. De andere smg's hebben allemaal mindere range. assault rifles hebben zelfs nog minder recoil en een nog meer range. Het enige wat zo fijn is aan de smg's is dat je lekker snel kan lopen en aimen.![]()
Speel nu met de AUG nadat ik mijn Galil kwijt ben geraakt. Fijn ding
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Baghdaddy het volgende:
Speel nu met de AUG nadat ik mijn Galil kwijt ben geraakt. Fijn dingJellyfish float by.![]()
Galil = lvl. 20quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.
AUG = lvl. 26With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Het enige wat ik echt mis is een shotgun als side-arm.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
UMP45 met silencer.
Usp45 met tac knife.
Marathon, Lightweight, Commando.
Ik mis die shitWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Jij was echt een commando-flikker.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
UMP45 met silencer.
Usp45 met tac knife.
Marathon, Lightweight, Commando.
Ik mis die shit
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij was echt een commando-flikker.en ik ownde er hard mee
Tac knife![]()
![]()
Ja klopt maar na het prestigen was ik 'm vergetenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.
MW2 was een hard bazenspel, ik heb het gisteravond gespeeld en het is echt zwaar veel leuker dan BO bij momentenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zat precies hetzelfde te denken, wat een spel was het eigenlijk ook. En mijn ACR"Crescendo gramen sementat."
Nerd-alert...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Duidelijken ik ownde er hard mee
Tac knife
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen ging
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Wat awesomequote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Gisteravond toch maar prestige gegaan en dat heb ik geweten de 1e 2 potjes....welgeteld 2 kills
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt mis is een shotgun als side-arm.
Al kun je nu shotties + RPG doenUberaanklooikutclass_O_
Je was echt hard aan het schelden jaquote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond toch maar prestige gegaan en dat heb ik geweten de 1e 2 potjes....welgeteld 2 kills
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.![]()
Zelden zo gefrustreerd geweest man. Raakte geen ene kutknikker.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je was echt hard aan het schelden ja![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: