Als ik dit weer zie mis ik hetquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
dit is wat ik bedoel, en dat kan dus echt niet met mortars of iets dergelijks
True that.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef dreamzk het volgende:
Elke tering noob met second chance mogen ze prenataal aborteren
Zat precies hetzelfde te denken, wat een spel was het eigenlijk ook. En mijn ACRquote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als ik dit weer zie mis ik het
Een jaar lang intens gehaat maar vergeleken met Black Ops issie baas
Als de eerste kogels maar raak zijn, anders gaat dat ding alle kanten op.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die famas, dat ding heeft meer terugslag dan een tiger tank!
Wtf? Ik volg je zin niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?
Geen idee, ik heb ze nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie ''veel'' mensen die hebben als playercard een Vinger met een witte ''nagel'' hebben die mensen een emblem maak ban?
Ik ben aan het knallen!quote:Op [url= 8 december 2010 21:05[/url] schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Wat doe je dan op FOK! ?
Ps3? ^^quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben aan het knallen!
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!
Xdoos uiteraard!quote:Op [url= 8 december 2010 21:10[/url] schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ps3? ^^
En Nuketown te vaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben aan het knallen!
Wacht de hele tijd op Jungle, komt veel te weinig!
quote:
quote:
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Er is niks ergers dan een team van kannonenvlees dat hersenloos de dood inrent en ik de killstreaks op mijn dak krijg.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef dreamzk het volgende:
Lekker veel frustraties aan deze avond over gehoudennog maar paar xp points en dan mn eerste prestige ingaan
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?
Het spel liet mij weer lekker zeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef dreamzk het volgende:
Lekker veel frustraties aan deze avond over gehoudennog maar paar xp points en dan mn eerste prestige ingaan
Vind ik niet het is gewoon de beste SMG dus mensen gebruiken hem zo kun je uit elke shooter wel een gun opnoemen die het meest gebruikt wordt. Overigens gaan de damage punten van een AK74U naar 20 per kogel op lange afstand dus het is zeker niet overpoweredquote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Tauchmeister het volgende:
En waarom is dat? Juist, omdat 'ie overpowered is.
De MP5K speelt ook wel lekker weg ja. Vooral na prestige te zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef KoningStoma het volgende:
mp5k is net zo goed en heeft zelfs minder recoil. De andere smg's hebben allemaal mindere range. assault rifles hebben zelfs nog minder recoil en een nog meer range. Het enige wat zo fijn is aan de smg's is dat je lekker snel kan lopen en aimen.
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Baghdaddy het volgende:
Speel nu met de AUG nadat ik mijn Galil kwijt ben geraakt. Fijn ding
Galil = lvl. 20quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.
Het enige wat ik echt mis is een shotgun als side-arm.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
UMP45 met silencer.
Usp45 met tac knife.
Marathon, Lightweight, Commando.
Ik mis die shit
Jij was echt een commando-flikker.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
UMP45 met silencer.
Usp45 met tac knife.
Marathon, Lightweight, Commando.
Ik mis die shit
Duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij was echt een commando-flikker.
Ja klopt maar na het prestigen was ik 'm vergetenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Waar ben je hem verloren dan? Volgens mij unlock je de galil eerder dan de aug.
MW2 was een hard bazenspel, ik heb het gisteravond gespeeld en het is echt zwaar veel leuker dan BO bij momentenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zat precies hetzelfde te denken, wat een spel was het eigenlijk ook. En mijn ACR
Nerd-alert...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Duidelijken ik ownde er hard mee
Tac knife
Wat awesomequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt mis is een shotgun als side-arm.
Je was echt hard aan het schelden jaquote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond toch maar prestige gegaan en dat heb ik geweten de 1e 2 potjes....welgeteld 2 kills
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.
Zelden zo gefrustreerd geweest man. Raakte geen ene kutknikker.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je was echt hard aan het schelden ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |