quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jouw UI, STFU or GTFOWaarom ga jij niet even op een stok zitten, jochie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet even op een stok zitten, jochie?Omdat dat pijn doet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan er wel om lachen, al die gastjes hier die vol met testosteron claimen het beste te zijn en tijden af te sprekenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd die mongole discussies hier.
Laatst zei je nog in de party dat je dat lekker vond.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, al die gastjes hier die vol met testosteron claimen het beste te zijn en tijden af te spreken
Ook al die tactieken met perks enzo....
gewoon raggen, niet nadenken. Alhoewel jullie K/D wss vveel beter is en het dus wel zin heeft. Maar komop...
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je beseft dat we zitten te ouwe hoeren he
Lekker jezelf tegenspreken in een zinquote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, al die gastjes hier die vol met testosteron claimen het beste te zijn en tijden af te spreken
Ook al die tactieken met perks enzo....
gewoon raggen, niet nadenken. Alhoewel jullie K/D wss vveel beter is en het dus wel zin heeft. Maar komop...
Ja kijk, ik geef daar niet om. Gasten die dat wel doen gebruiken daarom denk ik ook al die tactiekjes enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekker jezelf tegenspreken in een zin
ga dan die game modes spelen dat je geen perks hebt enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kijk, ik geef daar niet om. Gasten die dat wel doen gebruiken daarom denk ik ook al die tactiekjes enzo.
Als ik een game speel wil ik er zo goed mogelijk in zijn. Als ik dan een beetje moet nadenken over hoe ik door de map loop en wat voor load out ik gebruik dan doe ik datquote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kijk, ik geef daar niet om. Gasten die dat wel doen gebruiken daarom denk ik ook al die tactiekjes enzo.
Dude, we hebben gewoon een gesprek over de wapens enzo, wat is het probleem nou?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? rustig aan manquote:Op donderdag 9 december 2010 16:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, we hebben gewoon een gesprek over de wapens enzo, wat is het probleem nou?
Kon je het niet laten om even te flamen?
Akkoord, begrijpelijk. Maar probeer je alles zelf of lees je op internet die shit enzo?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik een game speel wil ik er zo goed mogelijk in zijn. Als ik dan een beetje moet nadenken over hoe ik door de map loop en wat voor load out ik gebruik dan doe ik dat
Beetje van beide maar met gezond verstand kom je ook al een heel eindquote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord, begrijpelijk. Maar probeer je alles zelf of lees je op internet die shit enzo?
Oké, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? rustig aan manieder zijn ding toch... ik merk op dat er veel besproken word voer tactieken met perks en combinaties.
Ik geef alleen aan dat ik daar niet zo veel om geef. Kost mij teveel tijd en energie.
Vervolgens word er gemeld dat het slap geouwehoer is, prima.
Ik geef nog even aan dit niet te doen persoonlijk en dan flame ik?
Zijn er hier trouwens veel Marathon gebruikers? MW2 had ik die altijd en met BO ook eigenlijk, meer omdat ik me irriteer als je niet aldoor kan rennen.
Ok, ja gezond verstand en ervaring met MW2 helpt ook natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje van beide maar met gezond verstand kom je ook al een heel eind
Geen probleem, gaat wat sneller op een forum he, verkeerd begrijpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik je verkeerd begrepenMijn nederige excuses
Ik mis alles van MW2, geen unlimited sprint meer bij marathon
Speel al COD sinds COD 3 manquote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, ja gezond verstand en ervaring met MW2 helpt ook natuurlijk.
[..]
Geen probleem, gaat wat sneller op een forum he, verkeerd begrijpen.
Dat unlimited sprint mis ik ook zeker.
Aan het begin zat ik toch aldoor van, hey ik heb toch marathon pro. Ff wennen.
Ik vroeg met trouwens af, die camera spike. Werkt dat niet veels te traag bij het spelsnelheidniveau? ik bedoel switchen tussen een camera terwijl kogels en RC-XD's om je hoofd vliegen lijkt mij niet echt chill.
Je plaatst die camera van te voren op een tactische plek, daarna kan je het beeld of de map zien doormiddel van de d pad up knop. Dus dat valt best mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, ja gezond verstand en ervaring met MW2 helpt ook natuurlijk.
[..]
Ik vroeg met trouwens af, die camera spike. Werkt dat niet veels te traag bij het spelsnelheidniveau? ik bedoel switchen tussen een camera terwijl kogels en RC-XD's om je hoofd vliegen lijkt mij niet echt chill.
Mooi voorbeeld is bij mansion als je domination speelt, je de camera ergens verstopt bij het zwembad zet. Als ze dan de vlag proberen te capturen weet je waar ze zitten en ren je er even heen om ze koud te maken.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:11 schreef mash_ het volgende:
camera spike lijkt me echt kutzet wel gewoon een claymore neer als ik niet wil dat ze in me rug komen. van de rest is dat ding echt voor campers
mmm ja. dan is het wel makkelijk. alleen dan zie je je map niet. en die heb ik veel te hard nodigquote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is bij mansion als je domination speelt, je de camera ergens verstopt bij het zwembad zet. Als ze dan de vlag proberen te capturen weet je waar ze zitten en ren je er even heen om ze koud te maken.
Ijskoud player, ijskoudquote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is bij mansion als je domination speelt, je de camera ergens verstopt bij het zwembad zet. Als ze dan de vlag proberen te capturen weet je waar ze zitten en ren je er even heen om ze koud te maken.
quote:
Marathon Pro is wel unlimited sprint.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik je verkeerd begrepenMijn nederige excuses
Ik mis alles van MW2, geen unlimited sprint meer bij marathon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |