Deze man kookt rijst alsof het niks kost!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Nu ik weer de M14 + reflex sight heb gaat ie lekker.
Ik moest ook wel heel hard lachen toen ik de killcam zag jaquote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.
Deed ik bij jou ook op Jungle, lag je in een hoekje.. claymore voor je porum.
Ik loop de hoek om *boem*.
Die ga ik ook doenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan proberen!
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEMquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan proberen!
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
Als ik spawn zet ik altijd eerst even een claymore en pak hem dan weer op, dan kun je hem sneller zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEM
Tipje:quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Nu ik weer de M14 + reflex sight heb gaat ie lekker.
Gast wat ik altijd doe is eerst paar potjes S&D spelen vlak na het prestigen als ik dan genoeg cod points heb om die middelste wagermode te spelen daar flink wat geld verdienen. Vervolgens paar keer de hoogste wagermode spelen en dan kun je alles meteen weer kopen. Perks enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:40 schreef Parvus het volgende:
[..]
Die ga ik ook doen
Oh shit wacht.. ik ben geprestiged en heb nog geen claymores![]()
Ja dat zag ik onze xJawz ook doen. Misschien indd toch maar eens proberenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast wat ik altijd doe is eerst paar potjes S&D spelen vlak na het prestigen als ik dan genoeg cod points heb om die middelste wagermode te spelen daar flink wat geld verdienen. Vervolgens paar keer de hoogste wagermode spelen en dan kun je alles meteen weer kopen. Perks enzo
Ja ik zag dat filmpje ook werkt echt goed. Scheelt een hoop als je meteen je perks kan kiezen die je wil. Bijna alle goede geweren krijg je toch vrij snel in het levelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zag ik onze xJawz ook doen. Misschien indd toch maar eens proberen
ja, behalve de ak47 en de commando, zo'n beetje de enige goede guns in dit spelquote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zag dat filmpje ook werkt echt goed. Scheelt een hoop als je meteen je perks kan kiezen die je wil. Bijna alle goede geweren krijg je toch vrij snel in het levelen.
Toch simpel? Je moet hem schuin voor een deuropening zetten. Dus niet loodrecht er op want dan lopen ze er langs.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEM
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tipje:
gebruik een grip op dat wapen.
Ligt er aan welke map, Bij summit ga ik ze altijd flanken, heb je er zo 4 in hun rug. Dan wil je echt niet gezien wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.
Eerder gebruikte ik Warlord maar toen gebruikte ik reflex sight + silencer.. maar silencer is voor pussies een eckte baaz laat iedereen gewoon op hem afkomen.
Met een grip kan je gewoon zo snel schieten als je wil zonder dat je te snel om hoog gaat door de recoil.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.
Eerder gebruikte ik Warlord maar toen gebruikte ik reflex sight + silencer.. maar silencer is voor pussies een eckte baaz laat iedereen gewoon op hem afkomen.
dat is inderdaad wel handig als je een modded controller hebt, he?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met een grip kan je gewoon zo snel schieten als je wil zonder dat je te snel om hoog gaat door de recoil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
AUG, Famas, AK74U, MP5K, Galil en Enfield unlock je zoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, behalve de ak47 en de commando, zo'n beetje de enige goede guns in dit spel
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enfieldwat een kutwapen is dat
nee, het is gewoon een kankerdingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Misschien oud nieuws, maar dit is patch voor ps3 die ergens binnenkort zou moeten uitkomen. Neem aan dat dit dan ook voor pc gebeurt.quote:# Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
# Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
# Additional sound mix tuning for Ninja Pro users - increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
# Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
# Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
# Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
# Additional minor reductions in knife lunge.
Zolang je hem burst is het een prima dingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, het is gewoon een kankerding
ja, daar heb ik dus geen zin in, als ik wil bursten, pak ik wel een m16quote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang je hem burst is het een prima ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |