Lach er maar omquote:Op donderdag 9 december 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:
En ik maar happy rondhobbelen met mijn SPASStond 13-2 geloof ik. En constant hoorde ik:
"1 tegen 8... Verdomme ey! "
"Jaaaaaahoor, 1 tegen 9"
*kleine pauze*
"1 tegen 10, jezus wat een kutpot... OH! 1 tegen 11. Kolere man!"
Nerd-alert? Knifen is voor nerds?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nerd-alert...
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen ging
Dit in combinatie met Cold-Blooded (Pro), Ninja Pro en Scavenger.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nerd-alert...
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen ging
Michhas, je weet toch dat ik geen haat hebquote:Op donderdag 9 december 2010 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nerd-alert? Knifen is voor nerds?Nee
Ik zou jou en je spas hard hebben verkracht met knifen
Ik game om er geile scores uit te persen, niet om aan te klooien.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad
Al kun je nu shotties + RPG doenUberaanklooikutclass_O_
Het gaat toch om de fun? Toch niet om te killrapen?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik game om er geile scores uit te persen, niet om aan te klooien.
Ik vind mensen rapen in BO fun.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat toch om de fun? Toch niet om te killrapen?
Aankloten is ook schijt irritant voor de tegenstander. In MW2 explosive class met scavenger en RPG. Rushen als een gek en multi-kills binnenslepenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind mensen rapen in BO fun.
Ik denk dat flat-out rapen met een primair wapen en je superioteit in een eindeloze cyclus te tonen dan nog een heel stuk irritanter is. Dat vind ik anders wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Aankloten is ook schijt irritant voor de tegenstander. In MW2 explosive class met scavenger en RPG. Rushen als een gek en multi-kills binnenslepen
Maar jij bent ook een uber-L337or in BOquote:Op donderdag 9 december 2010 08:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat flat-out rapen met een primair wapen en je superioteit in een eindeloze cyclus te tonen dan nog een heel stuk irritanter is. Dat vind ik anders wel.
Dat zeg ik helemaal niet, er zijn altijd verbeterpunten waar aan gewerkt kan worden. Ik neem die games best serieus.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een uber-L337or in BO
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio isquote:Op donderdag 9 december 2010 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, er zijn altijd verbeterpunten waar aan gewerkt kan worden. Ik neem die games best serieus.
Inderdaad. Ik zou zelfs willen dat ik dat soms eens minder serieus zou kunnen nemen maar daar ben ik een beetje te fanatiek voor en ik kan het niet velen als mijn ratio niet naar behoren is.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio is
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond toch maar prestige gegaan en dat heb ik geweten de 1e 2 potjes....welgeteld 2 kills
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?
En zo ja, waarom / waar door ?
Ja ok, en je pro-perks raak je kwijtquote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.
Het is heel vervelend omdat je gewend bent om met bepaalde wapens/perks/attachements te spelen. Opeens heb je weer een standaard class met kutperks en geen attachments. Daar moet je even aan wennen zeg maarquote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?
En zo ja, waarom / waar door ?
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_herquote:Op donderdag 9 december 2010 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ok, en je pro-perks raak je kwijt
Ik ga geen prestige denk ik hoor.
Je ziet bijna niemand die level 50 is met 5 van die sterren als icoon
Dat is een stuk unieker dan level 1 prestige, die heeft bijna iedereen
Ik ben al bijna 49
Dat dusquote:Op donderdag 9 december 2010 09:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio is
Je verdient nu COD-points, ook als je lvl 50 bent. Daarmee unlock je alle shitquote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_her
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusAlles voor de fun! Als ik een RC-XD gewoonweg op kon pakken om ze naar mijn enemies te gooien i.p.v. te rijden dan zou ik het doen!
Ik loop ook vaak tegen enemies aan die ergens staan te campen met een granaat in de handenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusAlles voor de fun! Als ik een RC-XD gewoonweg op kon pakken om ze naar mijn enemies te gooien i.p.v. te rijden dan zou ik het doen!
Wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_her
Als je leert omgaan met de M16 ben je wel de koning van het slagveld.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.
Wat doe je dan precies met die COD points, bij mij stonden ze maar te staan? Ik heb gisteren uit pure wanhoop maar 8 backgrounds gekocht omdat die meegaan in Prestige.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je verdient nu COD-points, ook als je lvl 50 bent. Daarmee unlock je alle shitPas als ik alles gekocht heb zal ik er eens aan denken om prestige te gaan denk ik.
Prima wapen met rooie dot iddquote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je leert omgaan met de M16 ben je wel de koning van het slagveld.
Ik vind mijn K/D-ratio juist het belangrijkste in de hele game.quote:
En silencer om ervoor te zorgen dat niemand een idee heeft waar de schoten vandaan komen. Hij is ook lekker spaarzaam met kogels.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prima wapen met rooie dot idd
Het is vooral de koning van hardcore.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak tegen enemies aan die ergens staan te campen met een granaat in de handen
Hmm dat is ook weer zo, ik geef ook geen reet om mijn K/D ratio.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Alle wapens en perks etc kopenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies met die COD points, bij mij stonden ze maar te staan? Ik heb gisteren uit pure wanhoop maar 8 backgrounds gekocht omdat die meegaan in Prestige.
Ik vind prestigen altijd wel een mooie kans om nieuwe tactieken te verzinnen omdat je overgeleverd bent aan craptastic wapens (uitzondering M16) zonder supressors.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is ook weer zo, ik geef ook geen reet om mijn K/D ratio.
Ik laat ook regelmatig mijn 10 jarige buurjochie spelen op mijn account
(Ik had geen zin meer om die 26 miles te sprinten voor de Marathon Pro perk)
Maar ik speel vooral voor mijn plezier.
Dat heb ik niet al ik straks weer alles kwijt ben
Ik had de eerste keer dat ik een perk op pro kreeg niet eens door dat ik er eerst nog even wat geld ertegenaan moest gooien om überhaupt pro te krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle wapens en perks etc kopenDie neem je dan mee in prestige. Je moet ze nog wel unlocken door te levelen maar je hoeft ze dan niet meer opnieuw te kopen
Is dat echt zoquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle wapens en perks etc kopenDie neem je dan mee in prestige. Je moet ze nog wel unlocken door te levelen maar je hoeft ze dan niet meer opnieuw te kopen
Voor mij geeft dat juist wel weer plezierquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar ik speel vooral voor mijn plezier.
Dat heb ik niet al ik straks weer alles kwijt ben
Heb ik horen zeggen iigquote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Dan ga ik misschien wel prestige, ik heb nu alle wapens al gekocht namelijk.
Is er iemand die bovenstaande kan bevestigen?
Ja dat is ook leuk, heb al vaker met domination enemies opgesloten in een hoekje met een claymore toen ze aan het campen waren, erg grappig om te zienquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan proberen!
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
Onzin. Je moet alles opnieuw kopen hoor knulquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen mogen me niet zien of horen..quote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Supressor's zijn voor watjes
Gewoon mega-noisy shotguns gebruikenSpas, of akimbo shotguns!
Blazarr hoorde me gisteren aan de andere kant van de map zei hij
En je geld is ook weg.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Onzin. Je moet alles opnieuw kopen hoor knul!
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.
Deed ik bij jou ook op Jungle, lag je in een hoekje.. claymore voor je porum.
Ik loop de hoek om *boem*.
Deze man kookt rijst alsof het niks kost!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Nu ik weer de M14 + reflex sight heb gaat ie lekker.
Ik moest ook wel heel hard lachen toen ik de killcam zag jaquote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.
Deed ik bij jou ook op Jungle, lag je in een hoekje.. claymore voor je porum.
Ik loop de hoek om *boem*.
Die ga ik ook doenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEMquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Als ik spawn zet ik altijd eerst even een claymore en pak hem dan weer op, dan kun je hem sneller zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEM
Tipje:quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Nu ik weer de M14 + reflex sight heb gaat ie lekker.
Gast wat ik altijd doe is eerst paar potjes S&D spelen vlak na het prestigen als ik dan genoeg cod points heb om die middelste wagermode te spelen daar flink wat geld verdienen. Vervolgens paar keer de hoogste wagermode spelen en dan kun je alles meteen weer kopen. Perks enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:40 schreef Parvus het volgende:
[..]
Die ga ik ook doen
Oh shit wacht.. ik ben geprestiged en heb nog geen claymores![]()
Ja dat zag ik onze xJawz ook doen. Misschien indd toch maar eens proberenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast wat ik altijd doe is eerst paar potjes S&D spelen vlak na het prestigen als ik dan genoeg cod points heb om die middelste wagermode te spelen daar flink wat geld verdienen. Vervolgens paar keer de hoogste wagermode spelen en dan kun je alles meteen weer kopen. Perks enzo
Ja ik zag dat filmpje ook werkt echt goed. Scheelt een hoop als je meteen je perks kan kiezen die je wil. Bijna alle goede geweren krijg je toch vrij snel in het levelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zag ik onze xJawz ook doen. Misschien indd toch maar eens proberen
ja, behalve de ak47 en de commando, zo'n beetje de enige goede guns in dit spelquote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zag dat filmpje ook werkt echt goed. Scheelt een hoop als je meteen je perks kan kiezen die je wil. Bijna alle goede geweren krijg je toch vrij snel in het levelen.
Toch simpel? Je moet hem schuin voor een deuropening zetten. Dus niet loodrecht er op want dan lopen ze er langs.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mijn hacker pro hebt gehaald? Kut claymores werken bij mij nooit goed, dus maar naar campers op zoek gegaan. Zet een claymore naast hem en schiet 1x op hem, die gast beweegt en BOEM
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tipje:
gebruik een grip op dat wapen.
Ligt er aan welke map, Bij summit ga ik ze altijd flanken, heb je er zo 4 in hun rug. Dan wil je echt niet gezien wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.
Eerder gebruikte ik Warlord maar toen gebruikte ik reflex sight + silencer.. maar silencer is voor pussies een eckte baaz laat iedereen gewoon op hem afkomen.
Met een grip kan je gewoon zo snel schieten als je wil zonder dat je te snel om hoog gaat door de recoil.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Als perks heb ik Scavenger, Steady Aim en Hacker.
Eerder gebruikte ik Warlord maar toen gebruikte ik reflex sight + silencer.. maar silencer is voor pussies een eckte baaz laat iedereen gewoon op hem afkomen.
dat is inderdaad wel handig als je een modded controller hebt, he?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met een grip kan je gewoon zo snel schieten als je wil zonder dat je te snel om hoog gaat door de recoil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
AUG, Famas, AK74U, MP5K, Galil en Enfield unlock je zoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, behalve de ak47 en de commando, zo'n beetje de enige goede guns in dit spel
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enfieldwat een kutwapen is dat
nee, het is gewoon een kankerdingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Misschien oud nieuws, maar dit is patch voor ps3 die ergens binnenkort zou moeten uitkomen. Neem aan dat dit dan ook voor pc gebeurt.quote:# Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
# Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
# Additional sound mix tuning for Ninja Pro users - increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
# Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
# Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
# Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
# Additional minor reductions in knife lunge.
Zolang je hem burst is het een prima dingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, het is gewoon een kankerding
ja, daar heb ik dus geen zin in, als ik wil bursten, pak ik wel een m16quote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang je hem burst is het een prima ding
Dus jij gaat gewoon vol automatisch als jij iemand op afstand wil neer schieten. Want dat werkt absoluut niet in deze game.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, daar heb ik dus geen zin in, als ik wil bursten, pak ik wel een m16
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
Enfield is niks mis mee, hij is een beetje als de Scar-H, superchill als je er extended mags op zet met scavenger.
met de ak-47 of de commando dus welquote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon vol automatisch als jij iemand op afstand wil neer schieten. Want dat werkt absoluut niet in deze game.
Jij weet dit natuurlijk, want je hebt het wapen vaak gebruikt omdat je hem zo chill vind toch?quote:
ik heb hem vanaf unlock tot level 14 gebruikt in 0e en 1e prestige, dus ik weet wel waar ik het over heb, het enige waarom ik hem heb gebruikt is omdat het extreme aids is maar minder dan de rest van de wapens die je dan hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet dit natuurlijk, want je hebt het wapen vaak gebruikt omdat je hem zo chill vind toch?
Of...
Wacht
dan kan je beter SOH gebruiken en dan geen warlordquote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies er is niets mis met een Enfield met Hardline Warlord ( Red dot en Dual Mags ) en Hacker
Unlock tot level 14quote:Op donderdag 9 december 2010 14:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb hem vanaf unlock tot level 14 gebruikt in 0e en 1e prestige, dus ik weet wel waar ik het over heb, het enige waarom ik hem heb gebruikt is omdat het extreme aids is maar minder dan de rest van de wapens die je dan hebt
Vind de iron sight van de enfield niet zo precies op lange afstand en met warlord kan ik en dual mags gebruiken en een sight pakkenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan kan je beter SOH gebruiken en dan geen warlord
Die is lelijkquote:
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reloadquote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind de iron sight van de enfield niet zo precies op lange afstand en met warlord kan ik en dual mags gebruiken en een sight pakken
qua level unlock misschien, qua "goedheid" is het meer de commando, en de enfield is dan de m4 uit MW2quote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Unlock tot level 14max. 8 levels waarbij je 6 kills per level nodig hebt om naar het volgende level te gaan
Je hebt er verstand van zie ik.
Tevens moet je even relativeren, ja, de Enfield is relatief gezien hetzelfde als de Scar-H was in MW2.
Net zoals de AK74-u relatief gezien hetzelfde is als de UMP in MW2.
Na mijn eerste reload schiet ik altijd 1 kogel reload ik opnieuw en als ik dan in een krappe situatie kom heb ik meteen weer een snelle reloadquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reload
beetje nutteloos dubbel werk hequote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na mijn eerste reload schiet ik altijd 1 kogel reload ik opnieuw en als ik dan in een krappe situatie kom heb ik meteen weer een snelle reload
Hoezo dubbel werk ben je in een paar seconden mee klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
beetje nutteloos dubbel werk he
SOH dan ben je in 1 seconde klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo dubbel werk ben je in een paar seconden mee klaar
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfieldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
SOH dan ben je in 1 seconde klaar
Dit.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfield
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfield
volgens mij praat ik tegen de muurquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reload
Fast ADS is de bom inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef n0ir het volgende:
Behalve voor de snelle reload gebruik je natuurlijk ook Sleight of Hand om sneller door je vizier te kijken. Deze fractie van een seconde voorsprong maakt vaak net het verschil tussen dood of levend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |