Ik loop ook vaak tegen enemies aan die ergens staan te campen met een granaat in de handenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusAlles voor de fun! Als ik een RC-XD gewoonweg op kon pakken om ze naar mijn enemies te gooien i.p.v. te rijden dan zou ik het doen!
Wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_her
Als je leert omgaan met de M16 ben je wel de koning van het slagveld.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.
Wat doe je dan precies met die COD points, bij mij stonden ze maar te staan? Ik heb gisteren uit pure wanhoop maar 8 backgrounds gekocht omdat die meegaan in Prestige.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je verdient nu COD-points, ook als je lvl 50 bent. Daarmee unlock je alle shitPas als ik alles gekocht heb zal ik er eens aan denken om prestige te gaan denk ik.
Prima wapen met rooie dot iddquote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je leert omgaan met de M16 ben je wel de koning van het slagveld.
Ik vind mijn K/D-ratio juist het belangrijkste in de hele game.quote:
En silencer om ervoor te zorgen dat niemand een idee heeft waar de schoten vandaan komen. Hij is ook lekker spaarzaam met kogels.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prima wapen met rooie dot idd
Het is vooral de koning van hardcore.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak tegen enemies aan die ergens staan te campen met een granaat in de handen
Hmm dat is ook weer zo, ik geef ook geen reet om mijn K/D ratio.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_her
Alle wapens en perks etc kopenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies met die COD points, bij mij stonden ze maar te staan? Ik heb gisteren uit pure wanhoop maar 8 backgrounds gekocht omdat die meegaan in Prestige.
Ik vind prestigen altijd wel een mooie kans om nieuwe tactieken te verzinnen omdat je overgeleverd bent aan craptastic wapens (uitzondering M16) zonder supressors.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is ook weer zo, ik geef ook geen reet om mijn K/D ratio.
Ik laat ook regelmatig mijn 10 jarige buurjochie spelen op mijn account
(Ik had geen zin meer om die 26 miles te sprinten voor de Marathon Pro perk)
Maar ik speel vooral voor mijn plezier.
Dat heb ik niet al ik straks weer alles kwijt ben
Ik had de eerste keer dat ik een perk op pro kreeg niet eens door dat ik er eerst nog even wat geld ertegenaan moest gooien om überhaupt pro te krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle wapens en perks etc kopenDie neem je dan mee in prestige. Je moet ze nog wel unlocken door te levelen maar je hoeft ze dan niet meer opnieuw te kopen
Is dat echt zoquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle wapens en perks etc kopenDie neem je dan mee in prestige. Je moet ze nog wel unlocken door te levelen maar je hoeft ze dan niet meer opnieuw te kopen
Voor mij geeft dat juist wel weer plezierquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar ik speel vooral voor mijn plezier.
Dat heb ik niet al ik straks weer alles kwijt ben
Heb ik horen zeggen iigquote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Dan ga ik misschien wel prestige, ik heb nu alle wapens al gekocht namelijk.
Is er iemand die bovenstaande kan bevestigen?
Ja dat is ook leuk, heb al vaker met domination enemies opgesloten in een hoekje met een claymore toen ze aan het campen waren, erg grappig om te zienquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan proberen!
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
Onzin. Je moet alles opnieuw kopen hoor knulquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen mogen me niet zien of horen..quote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Supressor's zijn voor watjes
Gewoon mega-noisy shotguns gebruikenSpas, of akimbo shotguns!
Blazarr hoorde me gisteren aan de andere kant van de map zei hij
En je geld is ook weg.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Onzin. Je moet alles opnieuw kopen hoor knul!
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan proberen!
Mist3r had van de week ook wel een toffe. Als je iemand vind die op de grond ligt om een RC-XD te besturen moet je hem niet afmaken maar een claymore voor zijn snufferd zetten. Deze blijft net zolang staan totdat hij zijn RC-XD ontploft en zijn poppetje beweegt om de "controller" van dat ding weer te wisselen voor een geweer. Dus het eerste wat die gast dus in beeld ziet is een claymore in zijn snufferd die per direct *klik* BOEM doet
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Dat doe ik nu altijd.
Deed ik bij jou ook op Jungle, lag je in een hoekje.. claymore voor je porum.
Ik loop de hoek om *boem*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |