Dus jij gaat gewoon vol automatisch als jij iemand op afstand wil neer schieten. Want dat werkt absoluut niet in deze game.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, daar heb ik dus geen zin in, als ik wil bursten, pak ik wel een m16
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
Enfield is niks mis mee, hij is een beetje als de Scar-H, superchill als je er extended mags op zet met scavenger.
met de ak-47 of de commando dus welquote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon vol automatisch als jij iemand op afstand wil neer schieten. Want dat werkt absoluut niet in deze game.
Jij weet dit natuurlijk, want je hebt het wapen vaak gebruikt omdat je hem zo chill vind toch?quote:
ik heb hem vanaf unlock tot level 14 gebruikt in 0e en 1e prestige, dus ik weet wel waar ik het over heb, het enige waarom ik hem heb gebruikt is omdat het extreme aids is maar minder dan de rest van de wapens die je dan hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet dit natuurlijk, want je hebt het wapen vaak gebruikt omdat je hem zo chill vind toch?
Of...
Wacht
dan kan je beter SOH gebruiken en dan geen warlordquote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies er is niets mis met een Enfield met Hardline Warlord ( Red dot en Dual Mags ) en Hacker
Unlock tot level 14quote:Op donderdag 9 december 2010 14:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb hem vanaf unlock tot level 14 gebruikt in 0e en 1e prestige, dus ik weet wel waar ik het over heb, het enige waarom ik hem heb gebruikt is omdat het extreme aids is maar minder dan de rest van de wapens die je dan hebt
Vind de iron sight van de enfield niet zo precies op lange afstand en met warlord kan ik en dual mags gebruiken en een sight pakkenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan kan je beter SOH gebruiken en dan geen warlord
Die is lelijkquote:
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reloadquote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind de iron sight van de enfield niet zo precies op lange afstand en met warlord kan ik en dual mags gebruiken en een sight pakken
qua level unlock misschien, qua "goedheid" is het meer de commando, en de enfield is dan de m4 uit MW2quote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Unlock tot level 14max. 8 levels waarbij je 6 kills per level nodig hebt om naar het volgende level te gaan
Je hebt er verstand van zie ik.
Tevens moet je even relativeren, ja, de Enfield is relatief gezien hetzelfde als de Scar-H was in MW2.
Net zoals de AK74-u relatief gezien hetzelfde is als de UMP in MW2.
Na mijn eerste reload schiet ik altijd 1 kogel reload ik opnieuw en als ik dan in een krappe situatie kom heb ik meteen weer een snelle reloadquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reload
beetje nutteloos dubbel werk hequote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na mijn eerste reload schiet ik altijd 1 kogel reload ik opnieuw en als ik dan in een krappe situatie kom heb ik meteen weer een snelle reload
Hoezo dubbel werk ben je in een paar seconden mee klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
beetje nutteloos dubbel werk he
SOH dan ben je in 1 seconde klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo dubbel werk ben je in een paar seconden mee klaar
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfieldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
SOH dan ben je in 1 seconde klaar
Dit.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfield
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen warlord en ik vind het op afstand wel fijn om een RDS te hebben met de enfield
volgens mij praat ik tegen de muurquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
denk even na, dual mags is 1 in 2 reloads snel, SOH is elke reload snel, dus die sight erop knallen en verder niks en dan SOH is 100% snelle reload en dual mags met sight en warlord is 50% snelle reload
Fast ADS is de bom inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef n0ir het volgende:
Behalve voor de snelle reload gebruik je natuurlijk ook Sleight of Hand om sneller door je vizier te kijken. Deze fractie van een seconde voorsprong maakt vaak net het verschil tussen dood of levend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |