God modequote:
Dan ga ik daar even voor zorgenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Marathon Pro is wel unlimited sprint.
Precies, dat gedeelte is echt fucking kut.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen het CTF gedeelte daarvan duurt lang
\zo kut vond ik het niet. als je het goed speelt heb je het zo gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, dat gedeelte is echt fucking kut.
Daarom ga ik niet prestigen.
Die tomahawk die op nummer 2 staat slaat echt allesquote:
Haha dat soort momenten dat ze allemaal bij elkaar staan, en dat je ze lekker kan afraggen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk me gelukt om een filmpje online te krijgen
Waarom spelen we geen S&D meer bij BO?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe meer ik black ops speel hoe meer ik terug verlang naar de goeie oude tijd van MW2![]()
Okeee, het genoobtubed en gequikscoped worden was irritant als aidsheb meerdere keren op het punt gestaan om me xbox + tv + MW2 door het raam naar buiten te flikkeren en er met een tank overheen walsen maaaaaaaaaaaaaaaaar aan de andere kant...
![]()
Met alle fokkers S&D spelen was toen altijd zo baas..
En vooral met PierreTT bommen gooien was epicAT4 + RP7 en noobtubes op groundwar...
![]()
Dat alles mis ik toch wel een beetje
Omdat het anders aanvoelt als bij MW2 ofzo..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom spelen we geen S&D meer bij BO?
Inderdaad, i'm up for it!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom spelen we geen S&D meer bij BO?
omdat iets geluk is kan het nog wel mooi zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef gniffie het volgende:
Ik moet zeggen dat al die Top 5 Kills - filmpjes me helemaal niets doen. Het meeste is gewoon toeval - op de juiste plek op de juiste tijd. Met counter-strike zie je echt filmpjes waarvan je ogen wijdopen gaan staan, en je alleen maar kan dromen van zulke gigantische skilz.
Btw Domination is voor campers![]()
sorry dat ik het zeg, maar jij hebt het echt niet begrepenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef gniffie het volgende:
Al vind ik dit wel de tofste CoD ooit, en daarna WaW. CoD 2 zuigt btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |