Maakt niet uitquote:
Pas maar op! Straks speelt je ui nog in een zwart-blauw shirtjequote:Op woensdag 8 december 2010 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeker niet, ziet er prima uit zo.
De geruchten zijn er inderdaad, maar eer dat hij in dat tenue zal spelen zijn er minimaal weer 2 jaar verstreken.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks speelt je ui nog in een zwart-blauw shirtje
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Denk dat Ajax verliest. Als ze maar een beetje strijdlust tonen. En wat langer de bal in de ploeg houden+wat kansjes creeren. Dan ben ik al tevreden.
Dat is dan mooi zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
Oej als Mounir zijn trots nu maar niet gekrenkt is. Hebben dat soort types nogal snel last van.
Klopt. Laat hem maar lekker zeuren. Zolang hij er niks van blijft bakken mag hij er van mij gewoon naast blijven zitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Absoluut, maar vaak komen dat soort types dan aan met dat ze geen respect krijgen etc.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt. Laat hem maar lekker zeuren. Zolang hij er niks van blijft bakken mag hij er van mij gewoon naast blijven zitten.
Hij schijnt ook "woedend" te zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
Oej als Mounir zijn trots nu maar niet gekrenkt is. Hebben dat soort types nogal snel last van.
Eriksen heeft al links voorin gestaan, en ik ben er vrij zeker van dat dit vanavond ook zo zal zijn. dus Eriksen - Suarez - Sulejmani met De Jong op nummer 10. Hopelijk gaat hij vanavond ook is een bal raken...quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef Creeg het volgende:
Vermoedelijk:
------ Sulejmani --- De Jong --- Suarez ----
------------------------- Eriksen -------------------------
------- Emanuelson ---------- De Zeeuw--------
--- Anita -- Vertonghen -- Alderweireld -- Van der Wiel ---
--------------------- Stekelenburg ---------------------
bron
Ja zo'n gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax met 0-2 wint.
Terwijl die uitslag natuurlijk nergens op gebaseerd is, maar toch denk ik dat.
Voor Milan staat er niks meer op het spel, bij Ajax waait er een frisse wind door de selectie en Ajax heeft nog ergens om te spelen.quote:
Nee hoor? 4 verdedigers. 2 controlerende middenvelders. 1 aanvallende middenvelder achter de spits en 3 aanvallers. Gewoon zoals Jol altijd speelde, maar dan met wat andere spelers.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha, die Boer durft wel. 5 aanvallende spelers, 1 mid en 4 verdedigend.
Wie weetquote:Op woensdag 8 december 2010 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen heeft al links voorin gestaan, en ik ben er vrij zeker van dat dit vanavond ook zo zal zijn. dus Eriksen - Suarez - Sulejmani met De Jong op nummer 10. Hopelijk gaat hij vanavond ook is een bal raken...
Emanuelson als controlerende middenvelder of Eriksen? Want ik zie Furby de boel nou niet echt controleren op het middenveld en Eriksen is veel te aanvallend.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:40 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee hoor? 4 verdedigers. 2 controlerende middenvelders. 1 aanvallende middenvelder achter de spits en 3 aanvallers. Gewoon zoals Jol altijd speelde, maar dan met wat andere spelers.
Ja, maar Eriksen en Emanuelson zijn meer aanvallend, verdedigen kunnen ze niet echt. De Zeeuw kan dat wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:40 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee hoor? 4 verdedigers. 2 controlerende middenvelders. 1 aanvallende middenvelder achter de spits en 3 aanvallers. Gewoon zoals Jol altijd speelde, maar dan met wat andere spelers.
Enige wat Enoh moet leren is om niet als een aap met ADHD een bal proberen af te pakken. En als hij de bal dan eindelijk heeft, moet hij het spel niet gaan verdelen, want dat kan hij niet. Inleveren dat ding.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat bedoel ik, Jol had Enoh, die is echt heel erg verdedigend.
Tja wie weet kan De Boer het wel op hem overbrengen. Of wellicht kan hij hem zelfs leren passen... al zou dat wel een wereldwonder zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat Enoh moet leren is om niet als een aap met ADHD een bal proberen af te pakken. En als hij de bal dan eindelijk heeft, moet hij het spel niet gaan verdelen, want dat kan hij niet. Inleveren dat ding.
In ieder geval zeker dat Mounir op de bank begint en dat Eriksen begint in de basis.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zozo ik dacht dat de Boer nog niet al teveel wou veranderen voor de winterstop? Maar als dit ook de echte opstelling is van vanavond..
Ik zou gewoon Stekelenburg als diepe spits erbij zetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha, die Boer durft wel. 5 aanvallende spelers, 1 mid en 4 verdedigend.
En Blind op goal.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Stekelenburg als diepe spits erbij zetten.
Die ouwe of die jonge?quote:
Beide.quote:
Verassend wel. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef Creeg het volgende:
[..]
In ieder geval zeker dat Mounir op de bank begint en dat Eriksen begint in de basis.
Zeker. En Mounir is alles behalve blij.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Verassend wel. Ben benieuwd.
Weer een nieuwe rel. Kan er ook nog wel bij..quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Creeg het volgende:
[..]
Zeker. En Mounir is alles behalve blij.
Ja wil je die echt hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Weer een nieuwe rel. Kan er ook nog wel bij..
Tevens; Bron?
Mido paste niet in het vliegtuig?quote:Afgelopen zaterdag speelde El Hamdaoui op papier al niet in de spits. Mido verscheen op die plek in de basis. De Egyptenaar is vanwege privéomstandigheden niet afgereisd naar Milaan.
Nee blijkbaar iets ernstigs met zijn kind.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Mido paste niet in het vliegtuig?
Zeer ziek kind werd bij VI gezegd.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Mido paste niet in het vliegtuig?
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee blijkbaar iets ernstigs met zijn kind.
Straks stopt ie nog met voetballenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer ziek kind werd bij VI gezegd.
Oh.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee blijkbaar iets ernstigs met zijn kind.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
Die 3e plek gaat Ajax wel behouden want Auxerre gaat echt geen puntje pakken in Madrid.
Ditquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
Die 3e plek gaat Ajax wel behouden want Auxerre gaat echt geen puntje pakken in Madrid.
Alleen het resultaat in Madrid. Ajax mag verliezen, maar Real moet dan winnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:05 schreef Stokstaart het volgende:
Is Ajax volledig afhankelijk van winst én het resultaat in Madrid ?
Bij verlies van Ajax en gelijkspel Auxerre zal Auxerre doorgaan op onderling resultaat. Ajax heeft dus vrij veel kans op de 3e plek, maar je weet het nooit natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 19:05 schreef Stokstaart het volgende:
Is Ajax volledig afhankelijk van winst én het resultaat in Madrid ?
Uuhm het is twee keer 2-1 geworden, dus het onderling resultaat is gelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij verlies van Ajax en gelijkspel Auxerre zal Auxerre doorgaan op onderling resultaat. Ajax heeft dus vrij veel kans op de 3e plek, maar je weet het nooit natuurlijk
Wat een bronquote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Creeg het volgende:
De website van Ajax maakt woensdag melding dat er geen vuiltje aan de lucht is in de voorbereiding op het duel met AC Milan. Er werd zelfs volop gelachen tijdens de laatste training. Maar de waarheid ligt anders.
Interim-trainer Frank de Boer trainde woensdagochtend nog licht in de aanloop naar de laatste groepswedstrijd van zijn ploeg in de Champions League. De nieuwe coach lichtte vervolgens zijn spelers in over de opstelling van woensdagavond. Mounir El Hamdaoui is gepasseerd, tot grote woede van de aanvaller.
Het drietal Miralem Sulejmani - Siem de Jong - Luis Suárez zal aan de aftrap verschijnen, Christian Eriksen speelt daar vlak achter. El Hamdaoui begint op de reservebank. Na deze mededeling liet hij duidelijk zijn ongenoegen blijken. Het eerste relletje dat De Boer moet zien te sussen is daarmee al een feit.
bron
Ik kon je ook deze geven, maar daar staat hetzelfde.quote:
Ach die draait wel bijquote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik kon je ook deze geven, maar daar staat hetzelfde.
Het onderling resultaat is gelijk, maar het doelsaldo is in het voordeel van Auxerre. Aangezien ze alleen in punten gelijk kunnen komen als Auxerre gelijk speelt en Ajax verliest, zal het doelsaldo nooit positief kunnen uitpakken voor Ajax.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij verlies van Ajax en gelijkspel Auxerre zal Auxerre doorgaan op onderling resultaat. Ajax heeft dus vrij veel kans op de 3e plek, maar je weet het nooit natuurlijk
Laat Mounir maar weer mooi opfucken dan, hij speelt als een krant de laatste tijd en dan wordt hij kwaad dat hij gepasseerd isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik kon je ook deze geven, maar daar staat hetzelfde.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Laat Mounir maar weer mooi opfucken dan, hij speelt als een krant de laatste tijd en dan wordt hij kwaad dat hij gepasseerd is
Oprotten met spelers die zo'n instelling hebben. Wees kwaad op jezelf, klojo.
Sorry, aan jouw argumenten kan ik niet tippen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
O cool, een smiley, nee dat is inderdaad een ijzersterk argument!
Dat blijkt. En nu weer normaal doen, knul.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorry, aan jouw argumenten kan ik niet tippen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat blijkt. En nu weer normaal doen, knul.
Idd, El-HamDOEIIIquote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Laat Mounir maar weer mooi opfucken dan, hij speelt als een krant de laatste tijd en dan wordt hij kwaad dat hij gepasseerd is
Oprotten met spelers die zo'n instelling hebben. Wees kwaad op jezelf, klojo.
Moet Suarez weg dan? Hij heeft al vaker gezegd dat ie alleen weggaat voor een topclub dus..quote:Op woensdag 8 december 2010 19:52 schreef Yuhina het volgende:
Wat een kapitaalvernietiging. Het is de vraag hoeveel Mounir en Suarez nog waard zijn inmiddels.
Die zullen nu ook geen interesse hebben, lijkt me. Zal ook zonde zijn om hem na dit seizoen weg te doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet Suarez weg dan? Hij heeft al vaker gezegd dat ie alleen weggaat voor een topclub dus..
Op zich niet, maar waarom is Mounir dan gekomen? Echt lekker spelen die twee niet samen, dat zal ook wel de reden zijn dat alleen Suarez er nu in staat. Mounir heeft veel geld gekost en ik hoop dat ze dat er nog voor terugkrijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet Suarez weg dan? Hij heeft al vaker gezegd dat ie alleen weggaat voor een topclub dus..
Jol heeft er een puinhoop van gemaaktquote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef Yuhina het volgende:
[..]
[..]
Op zich niet, maar waarom is Mounir dan gekomen? Echt lekker spelen die twee niet samen, dat zal ook wel de reden zijn dat alleen Suarez er nu in staat. Mounir heeft veel geld gekost en ik hoop dat ze dat er nog voor terugkrijgen.
en niet zo'n klein beetje ook...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jol heeft er een puinhoop van gemaakt
Heel NL-elftal dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef YazooW het volgende:
Al Ham met Dr.Dre headphones, niet omdat het lekker klinkt maar gewoon omdat hij er knaken voor verdient.
Alle voetballers met die headphones zijn om te kotsen
Je bedoelde Mido, Atouba en ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en niet zo'n klein beetje ook...
zit je nu opgescheept met een dikke shoarmaboer, een neger die al 2 jaar geblesseerd is en een typ dat eigenlijk totaal niet kan voetballen
Zonde eigenlijk...
Maak daar maar alle voetballers vanquote:
Ik vermoed Tainio, al zou het ook goed op Ooijer kunnen slaan.quote:
Gouden koppel met Mario.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:
Waterreus![]()
WTF doen ze nog met die gast... zoek eens iemand anders die wat zinvols te melden te heeft.
Blijf het ongepast vinden dat die Mario daar zit. Bovendien is hij zelden op een interessante opmerking te betrappen als analist.quote:
Nooit zelfs. Hij straalt helemaal niet uit of hij ook maar enig verstand van voetbal heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Blijf het ongepast vinden dat die Mario daar zit. Bovendien is hij zelden op een interessante opmerking te betrappen als analist.
Zelfde verhaal voor Ron Jans.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Blijf het ongepast vinden dat die Mario daar zit. Bovendien is hij zelden op een interessante opmerking te betrappen als analist.
En zeker als je verantwoordelijk bent voor een team dat alle beginnersfouten wekelijks maakt.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zelfde verhaal voor Ron Jans.
Als je trainer bent van een Eredivisie club zou je helemaal geen tijd over moeten hebben om met je kop interessant te lopen doen op tv. Dan moet je gewoon al je tijd besteden aan de club waar je coacht.
Hij wordt omver geblazen vermoed ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Sportex het volgende:
Ik ben benieuwd naar Eriksen, heeft eerder laten merken het niveau nog niet aan te kunnen.
Ajax heeft nog steeds een naam hequote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef YazooW het volgende:
Zitten nog aardig wat mensen daar in het stadion.
Had wel een zo goed als leeg stadion verwacht.
Idd. Goede opstellingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nog goed zat om dik te winnen van Auxerre
Niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Lo-Fi het volgende:
Dit wordt geen 'om 21:00 beginnen met bier en in de rust bitterballen'-avondje.
Nee, voor mij iig niet.quote:
Ik wist niet dat daar een hot versie van was. Thai sweet chili.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
Zo meteen gewoon aan de Thai Hot Chili chips.
quote:
Haha, heb jij msn!?! Geef mij snel die msn-adres man..quote:
Download Ustream app en zoek een stream op.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of ik Ajax live op mijn iPod touch kan kijken? Ik heb wel draadloos internet.
En dan cammen zeker?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Haha, heb jij msn!?! Geef mij snel die msn-adres man..
Wat heb jij met de lippen van Ronaldinho ?quote:
Nou nee, zover wil ik ook weer niet gaan.quote:
Nee, sorry. Ik denk van nietquote:
kan gewoon via NOS.nl/sport tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of ik Ajax live op mijn iPod touch kan kijken? Ik heb wel draadloos internet.
Liever NOS dan Sport 1 met CLquote:
Ja hoor, dat is nu al duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Frenkie gaat het al veel beter.. Geen knuppelpasses
ROBinhoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef baggerbaas het volgende:
Ronaldinho nog niet gescoord dit seizoen?? Wat deed ie 2 weken geleden tegen Auxerre dan Frank?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef wdn het volgende:
Ajax is aan het jagendat is ook voor het eerst in een paar wedstrijden
HAHA JA XDDquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ] HOPZA [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
Tussenstandje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
Tussenstandje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
afbeeldingafbeeldingafbeeldingafbeelding
Hij lijkt erg gemotiveerd te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
wordt suarez eruit gelopen door iemand met de bal aan de voet
Gebannedquote:
dat zeker, mee terugverdedigen tot eigen achterlijnquote:
Week volgens mij.quote:
google hetquote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef truedestiny het volgende:
hoeveel mensen kunnen in san siro??
Ik schijtirritant, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
zonde, vind zijn kijk op voetbal ed. altijd erg euhm opvallend.
En zijn verhalen over zijn vrouw die tosti's brengt zijn ook bijzonder interessant.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
zonde, vind zijn kijk op voetbal ed. altijd erg euhm opvallend.
yesquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Mido is er niet bij omdat zijn kindje ernstig ziek is?
Hij schijnt ook erg van pasteitjes te houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Silv het volgende:
[..]
En zijn verhalen over zijn vrouw die tosti's brengt zijn ook bijzonder interessant.
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zelfs Vd wiel lijkt nu gemotiveerd!
Koning van de vissenquote:
Vertonghen ookquote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoor net dat AC Milan voor vd wiel op de tribune zit.
Wij zijn ook verbaasdquote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef heloef het volgende:
Ik zie zowaar fatsoenlijk spel van Ajax dat duurde ook een tijd voordat ik dat weer te zien kreeg.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Nitrouz het volgende:
Ik had niet moeten beginnen over BansheeBoy
Nou ik kan me er een paar herinneren...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Kan De Zeeuw nu onderhand eens kappen met die schoten... ze gaan er toch nooit in
Iddquote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Kan De Zeeuw nu onderhand eens kappen met die schoten... ze gaan er toch nooit in
Dit seizoen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik kan me er een paar herinneren...
Je doet zelf net zo hard mee. Stoppen.quote:
yeay, geen BansheeBoy meer!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Banshee boy look-a-likes mogen ophouden met hem nadoen. Hij is niet voor niks gebanned
Maar voor een weekjequote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yeay, geen BansheeBoy meer!
Bedankt man
Had liever dat haagsepietje een permaban zou krijgenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yeay, geen BansheeBoy meer!
Bedankt man
Ik liever j0rdiiiquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Had liever dat haagsepietje een permaban zou krijgen
Ooh, flamini eruit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |