Eriksen heeft al links voorin gestaan, en ik ben er vrij zeker van dat dit vanavond ook zo zal zijn. dus Eriksen - Suarez - Sulejmani met De Jong op nummer 10. Hopelijk gaat hij vanavond ook is een bal raken...quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef Creeg het volgende:
Vermoedelijk:
------ Sulejmani --- De Jong --- Suarez ----
------------------------- Eriksen -------------------------
------- Emanuelson ---------- De Zeeuw--------
--- Anita -- Vertonghen -- Alderweireld -- Van der Wiel ---
--------------------- Stekelenburg ---------------------
bron
Ja zo'n gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax met 0-2 wint.
Terwijl die uitslag natuurlijk nergens op gebaseerd is, maar toch denk ik dat.
Voor Milan staat er niks meer op het spel, bij Ajax waait er een frisse wind door de selectie en Ajax heeft nog ergens om te spelen.quote:
Nee hoor? 4 verdedigers. 2 controlerende middenvelders. 1 aanvallende middenvelder achter de spits en 3 aanvallers. Gewoon zoals Jol altijd speelde, maar dan met wat andere spelers.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha, die Boer durft wel. 5 aanvallende spelers, 1 mid en 4 verdedigend.
Wie weetquote:Op woensdag 8 december 2010 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen heeft al links voorin gestaan, en ik ben er vrij zeker van dat dit vanavond ook zo zal zijn. dus Eriksen - Suarez - Sulejmani met De Jong op nummer 10. Hopelijk gaat hij vanavond ook is een bal raken...
Emanuelson als controlerende middenvelder of Eriksen? Want ik zie Furby de boel nou niet echt controleren op het middenveld en Eriksen is veel te aanvallend.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:40 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee hoor? 4 verdedigers. 2 controlerende middenvelders. 1 aanvallende middenvelder achter de spits en 3 aanvallers. Gewoon zoals Jol altijd speelde, maar dan met wat andere spelers.
Ja, maar Eriksen en Emanuelson zijn meer aanvallend, verdedigen kunnen ze niet echt. De Zeeuw kan dat wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:40 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee hoor? 4 verdedigers. 2 controlerende middenvelders. 1 aanvallende middenvelder achter de spits en 3 aanvallers. Gewoon zoals Jol altijd speelde, maar dan met wat andere spelers.
Enige wat Enoh moet leren is om niet als een aap met ADHD een bal proberen af te pakken. En als hij de bal dan eindelijk heeft, moet hij het spel niet gaan verdelen, want dat kan hij niet. Inleveren dat ding.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat bedoel ik, Jol had Enoh, die is echt heel erg verdedigend.
Tja wie weet kan De Boer het wel op hem overbrengen. Of wellicht kan hij hem zelfs leren passen... al zou dat wel een wereldwonder zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat Enoh moet leren is om niet als een aap met ADHD een bal proberen af te pakken. En als hij de bal dan eindelijk heeft, moet hij het spel niet gaan verdelen, want dat kan hij niet. Inleveren dat ding.
In ieder geval zeker dat Mounir op de bank begint en dat Eriksen begint in de basis.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zozo ik dacht dat de Boer nog niet al teveel wou veranderen voor de winterstop? Maar als dit ook de echte opstelling is van vanavond..
Ik zou gewoon Stekelenburg als diepe spits erbij zetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha, die Boer durft wel. 5 aanvallende spelers, 1 mid en 4 verdedigend.
En Blind op goal.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Stekelenburg als diepe spits erbij zetten.
Die ouwe of die jonge?quote:
Beide.quote:
Verassend wel. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef Creeg het volgende:
[..]
In ieder geval zeker dat Mounir op de bank begint en dat Eriksen begint in de basis.
Zeker. En Mounir is alles behalve blij.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Verassend wel. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |