Koning van de vissenquote:
Vertonghen ookquote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoor net dat AC Milan voor vd wiel op de tribune zit.
Wij zijn ook verbaasdquote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef heloef het volgende:
Ik zie zowaar fatsoenlijk spel van Ajax dat duurde ook een tijd voordat ik dat weer te zien kreeg.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Nitrouz het volgende:
Ik had niet moeten beginnen over BansheeBoy
Nou ik kan me er een paar herinneren...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Kan De Zeeuw nu onderhand eens kappen met die schoten... ze gaan er toch nooit in
Iddquote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Kan De Zeeuw nu onderhand eens kappen met die schoten... ze gaan er toch nooit in
Dit seizoen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik kan me er een paar herinneren...
Je doet zelf net zo hard mee. Stoppen.quote:
yeay, geen BansheeBoy meer!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Banshee boy look-a-likes mogen ophouden met hem nadoen. Hij is niet voor niks gebanned
Maar voor een weekjequote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yeay, geen BansheeBoy meer!
Bedankt man
Had liever dat haagsepietje een permaban zou krijgenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yeay, geen BansheeBoy meer!
Bedankt man
Ik liever j0rdiiiquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Had liever dat haagsepietje een permaban zou krijgen
Ooh, flamini eruit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |