Ik vermoed Tainio, al zou het ook goed op Ooijer kunnen slaan.quote:
Gouden koppel met Mario.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:
Waterreus![]()
WTF doen ze nog met die gast... zoek eens iemand anders die wat zinvols te melden te heeft.
Blijf het ongepast vinden dat die Mario daar zit. Bovendien is hij zelden op een interessante opmerking te betrappen als analist.quote:
Nooit zelfs. Hij straalt helemaal niet uit of hij ook maar enig verstand van voetbal heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Blijf het ongepast vinden dat die Mario daar zit. Bovendien is hij zelden op een interessante opmerking te betrappen als analist.
Zelfde verhaal voor Ron Jans.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Blijf het ongepast vinden dat die Mario daar zit. Bovendien is hij zelden op een interessante opmerking te betrappen als analist.
En zeker als je verantwoordelijk bent voor een team dat alle beginnersfouten wekelijks maakt.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zelfde verhaal voor Ron Jans.
Als je trainer bent van een Eredivisie club zou je helemaal geen tijd over moeten hebben om met je kop interessant te lopen doen op tv. Dan moet je gewoon al je tijd besteden aan de club waar je coacht.
Hij wordt omver geblazen vermoed ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Sportex het volgende:
Ik ben benieuwd naar Eriksen, heeft eerder laten merken het niveau nog niet aan te kunnen.
Ajax heeft nog steeds een naam hequote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef YazooW het volgende:
Zitten nog aardig wat mensen daar in het stadion.
Had wel een zo goed als leeg stadion verwacht.
Idd. Goede opstellingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nog goed zat om dik te winnen van Auxerre
Niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Lo-Fi het volgende:
Dit wordt geen 'om 21:00 beginnen met bier en in de rust bitterballen'-avondje.
Nee, voor mij iig niet.quote:
Ik wist niet dat daar een hot versie van was. Thai sweet chili.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
Zo meteen gewoon aan de Thai Hot Chili chips.
quote:
Haha, heb jij msn!?! Geef mij snel die msn-adres man..quote:
Download Ustream app en zoek een stream op.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of ik Ajax live op mijn iPod touch kan kijken? Ik heb wel draadloos internet.
En dan cammen zeker?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Haha, heb jij msn!?! Geef mij snel die msn-adres man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |