Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
12quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
zo'n sprong is goed ja. Hoeveel stickers zijn er als ik vragen mag?
Ok, date in 2011 danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk dat t voor ons ook 2011 zou worden. Maar is prima hoor
En nee, hij is echt kapot.
Gaat ze op toneel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Ik moest een beetje huilen toen A haar A haalde
E nu gaan ze op toneel, zal ook wel moeten huilen als ze moeten optreden
en wat doe je met de komkommers en de bananenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook zo maar eens koken.
We eten courgette, ui, paprika en minikrieltjes in 1 pan gegooid en gekruid en kip. Ik twijfel of ik dat er ook nog bij zal gooien of apart maken
En je zou nog wel stilhouden dat je mijn opvolger zou worden!quote:
In de salade!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat doe je met de komkommers en de bananen
Oh sorryquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je zou nog wel stilhouden dat je mijn opvolger zou worden!
is al gedaanquote:
Da ligt ie volgens mij prima op schemaquote:
quote:
Allebei, en wat mij betreft wel, maar de eerste keer dat ze op moeten treden, hebben ze geen tekst, want die waren allemaal al verdeeldquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Gaat ze op toneel?Tof!
Mogen wij ook komen kijken als ze optreden?
Banaan gaat mee naar school, komkommer zien we nog welquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat doe je met de komkommers en de bananen
daar wilde ik net iets over zeggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het openen van de topic duurde nog langer dus niet zeuren
fijn om te horenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Da ligt ie volgens mij prima op schema
was ik je al mooi voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar wilde ik net iets over zeggen
waarquote:
Nou, daar zijn dus alle optredens van de toneelvereniging waar de kindjes op gaanquote:
Suikertettenquote:
Hier, dus nietkijken als je ze niet wil zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
minoes lijkt me leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, daar zijn dus alle optredens van de toneelvereniging waar de kindjes op gaan
Komend jaar Peter Pan en Minoes iig
Allebei? Tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allebei, en wat mij betreft wel, maar de eerste keer dat ze op moeten treden, hebben ze geen tekst, want die waren allemaal al verdeeld
[..]
Banaan gaat mee naar school, komkommer zien we nog wel
Kan je de winkel niet bellen en uitschelden?quote:
Ja, K wilde liever dansen, maar dat was al vol, dus mag ze evt volgend jaar overstappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Allebei? TofTekst komt volgende keer wel dan
"Want dat lucht zo lekker op".quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je de winkel niet bellen en uitschelden?
Maak er wat lekkers vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, K wilde liever dansen, maar dat was al vol, dus mag ze evt volgend jaar overstappen.
En klopt, volgens mij duurt t ook wel even voor ze t niet meer heeee3el erg spannend gaan vinden enzo.
Nu ga ik koken, stuur Ado maar een mail ofzo, om een datum af te spreken
dat echt een pinguinnie die je moet platknuffelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
This topic has been approved by:
[ afbeelding ]
Kijk eens even. Kookkunsten zeg ik jequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga knakworsten in de pan mieteren voor hongerige jongetjes
Die is wel cutequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
This topic has been approved by:
[ afbeelding ]
kook ze JBquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, K wilde liever dansen, maar dat was al vol, dus mag ze evt volgend jaar overstappen.
En klopt, volgens mij duurt t ook wel even voor ze t niet meer heeee3el erg spannend gaan vinden enzo.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga knakworsten in de pan mieteren voor hongerige jongetjes
Het gaat nu om lekker etenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens even. Kookkunsten zeg ik je
Knakworsten zijn lekkerquote:
Kleine kinderen hebben meestal geen smaakquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waneer sta jij je uit te sloven voor smerig eten dan?quote:
Mijn moeder doet dat welquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waneer sta jij je uit te sloven voor smerig eten dan?
mijne lust geen pannenkoekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kleine kinderen hebben meestal geen smaakHet moet veul en vet zijn!
Nu heb ik er geen zin in hoorquote:
Dit dus:quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
meestal op dinsdag vanwege zwemlesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt nog wel, moet eerst nog met vriendje in overleg, maar die is nu druk met nieuwe laptop en nieuwe foon. Kooksequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb een kunstboom gekocht, met verlichting, verlichting in 2 delen, bovendeel en onderdeel. Onderdeel ging even aan, toen uit, en nu doet ie niks meerquote:
nooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne lust geen pannenkoeken
Dat is wel klotequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt nog wel, moet eerst nog met vriendje in overleg, maar die is nu druk met nieuwe laptop en nieuwe foon. Kookse![]()
[..]
Heb een kunstboom gekocht, met verlichting, verlichting in 2 delen, bovendeel en onderdeel. Onderdeel ging even aan, toen uit, en nu doet ie niks meer
Welk onderdeel is precies kapot, mevrouw?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt nog wel, moet eerst nog met vriendje in overleg, maar die is nu druk met nieuwe laptop en nieuwe foon. Kookse![]()
[..]
Heb een kunstboom gekocht, met verlichting, verlichting in 2 delen, bovendeel en onderdeel. Onderdeel ging even aan, toen uit, en nu doet ie niks meer
TFMquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer!
maar ik ken Frans niet, en als ze je overhoord en je hebt meer dan twee fouten, dan moet je gelijk net zo lang nablijven totdat je het kent, en dat duurt uren
Whehehe. Dat is pas een goede methodequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer!
maar ik ken Frans niet, en als ze je overhoord en je hebt meer dan twee fouten, dan moet je gelijk net zo lang nablijven totdat je het kent, en dat duurt uren
Omgquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk onderdeel is precies kapot, mevrouw?
-Het onderdeel!
Ja, haha. Welk onderdeel?
Mijn moeder kookt altijd wel lekker hoorquote:
is het ook, maar ze verpest gewoon m'n hele dag daardoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFMNiet over school beginnen, dat is eng
![]()
dus?.... hup leren kreng !quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne lust geen pannenkoeken
maar ik heb nog 4 andere proefwerken te leren!quote:
quote:
ja, en jij verpest je school.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is het ook, maar ze verpest gewoon m'n hele dag daardoor
en als ik nu voor de 4e week achter elkaar spijbel, zal ze toch wel wat door gaan krijgen...
oh in mijn geval zou ik over 29 dagen beginnen ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb nog 4 andere proefwerken te leren!
en haar proefwerk is pas over een maand ofzo
Ik merk er maar niks meer op aan, voor de peace vrede yeahquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt altijd wel lekker hoor![]()
Sowieso als ik daar ooit wat op aan te merken had gehad was ik allang vermoord
ja, dus ik regel mijn maandelijkse dosis maar ergens anders...quote:
Jep, en aangezien ie al helemaal opgetuigd is, (want tijdens het versieren deed ie 't gewoon nogquote:
Mja, staat stom inddquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk onderdeel is precies kapot, mevrouw?
-Het onderdeel!
Ja, haha. Welk onderdeel?
Niet spijbelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is het ook, maar ze verpest gewoon m'n hele dag daardoor
en als ik nu voor de 4e week achter elkaar spijbel, zal ze toch wel wat door gaan krijgen...
smakelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
maar ik moet eten!
dus ik zwaai jullie allen gedag
Goed bezigquote:
Ik denk dat ik wel weet waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dus ik regel mijn maandelijkse dosis maar ergens anders...
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
maar ik moet eten!
Ach, TFM is toch al een verdorven klotekindquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en jij verpest je school.
drie keer raden wat erger is voor jou, op de lange duur
Eetsequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
maar ik moet eten!
Ik zie een leuke anna-van ikea-chat anders hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, en aangezien ie al helemaal opgetuigd is, (want tijdens het versieren deed ie 't gewoon nog) wil ik 'm ook niet meer terug brengen, want dan moet alles er weer uit
[..]
Mja, staat stom inddmaar de klemtoon ligt anders
dat heeft ook lang geduurdquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie een leuke anna-van ikea-chat anders hoor
smakelijk rockyquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook eten
Doei Fok!kers en lieve Fok!kindjes![]()
Zit Thijs nog in maat 86 qua broekjes of gaat hij inmiddels al richting de 92?quote:
ja wel he?quote:
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook eten
Eetsequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook eten
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft ook lang geduurd
Sterkte! Knok je maar weer door je bord varkensvoer heenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook eten
Hebben we allemaal niet, stel je niet aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaZal ik ff heel panisch gaan fladderen over "huu ik heb een leven
" en zo?
175k vind ik mooier.quote:
eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaZal ik ff heel panisch gaan fladderen over "huu ik heb een leven
" en zo?
mooie UIquote:
Precies, daarom ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we allemaal niet, stel je niet aan
Dat was een snelle powernap!quote:
Hij heeft nu allebei, maar de meeste 86 passen nog goed en 92 is net te lang nog..quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Zit Thijs nog in maat 86 qua broekjes of gaat hij inmiddels al richting de 92?
net even in elkaar geflanst. Lelijke randjes vallen toch niet op als je van 800 naar 60 verkleindquote:
ik ga nou pasquote:
Had ik het ooit maar bedacht!quote:
quote:
Ik heb misschien nog wel broekjes over? hebbuh?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft nu allebei, maar de meeste 86 passen nog goed en 92 is net te lang nog..
Prénatal 86 is ook nog te lang
Ik moet er altijd van huilen.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Luilak
Hey ST, wanneer ga jij ook al weer naar Hans Liberg, morgen toch?
wil je even op mijn schouder ui(t)huilen?quote:
Ja, dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er? gaat het nu niet door vanwege meneer Taart?
Wacht even, ik ben er over 10 minuten, hou een plek vrij aan tafel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook eten
Ohnoesquote:
Ik zal eerst het mes waar ik de ui mee sneed weg leggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je even op mijn schouder ui(t)huilen?
Aardappelpartjes met een sausje en een schnitzel. Smoothie als toetje / fruit.quote:
Nou, hij alleen thuis met Thijs is ook geen goed ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef MPG het volgende:
Ohnoes. Hij is het vast niet eens met mij als vervanger voor hem, he
![]()
?
Is dat dan nog vanwege die operatie?quote:
Dat is wellicht een goed idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eerst het mes waar ik de ui mee sneed weg leggen.
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met een sausje en een schnitzel. Smoothie als toetje / fruit.
Nee, ik was het helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmm, had je er zelf nog wel aan gedacht?
*legt weg en gaat daarna uihuilen bij suikertet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wellicht een goed idee.
Dat kan ik goed begrijpen, je hebt al genoeg anders aan je hoofdquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was het helemaal vergeten
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister en dat het niet in Zwolle is telt ook wel mee...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat dan nog vanwege die operatie?
Balen dat je er niet heen kan.
dat was een grapje hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen, je hebt al genoeg anders aan je hoofd
Hij was nu toch weer thuis, of moet ie nog terug voor controle?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister en dat het niet in Zwolle is telt ook wel mee...
Nope. Is er geen oppas voor die twee te regelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij alleen thuis met Thijs is ook geen goed idee
kom maar hoor, snoetjequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
*legt weg en gaat daarna uihuilen bij suikertet.
Huh?? Het ging toch juist beter weer??quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister
Bummer. Kunnen de kinderen niet een avondje uit logeren dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister en dat het niet in Zwolle is telt ook wel mee...
Was je wel in zwolle gegaan dan was het vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was een grapje hoor![]()
we kijken er al maanden naar uit joh
Dat dacht ik.quote:
Daarna nog even kijken of ik een andere UI in elkaar kan fabriceren, maar eerst snoeten!quote:
Eet smakelijk!quote:
Hij is wel thuis jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Pheno het volgende:
Hij was nu toch weer thuis, of moet ie nog terug voor controle?
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
Nope. Is er geen oppas voor die twee te regelen?
Volgens mij bood MPG zich net aan als oppasquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Hij is wel thuis ja
[..]
Nee
Thuiszorg regelen voor een avondjequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Hij is wel thuis ja
[..]
Nee
En dan haar hele koffievoorraad weg zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij bood MPG zich net aan als oppas
Oef, stom vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan haar hele koffievoorraad weg zeker.
1 kindje maar hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bummer. Kunnen de kinderen niet een avondje uit logeren dan?
Edit: Heeft hij nog naweeën van de operatie dan?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef Pheno het volgende:
Daarna nog even kijken of ik een andere UI in elkaar kan fabriceren, maar eerst snoeten!
Ja, als ik alleen ga omdat MPG op Thijs en meneer taart past, dan kan mijn koffie wel naast me zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef, stom vergetenneemt ze die toch mee
Ja, maar ik ga ook niet alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg regelen voor een avondje
Of je vraagt of iemand anders mee wilquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen ga omdat MPG op Thijs en meneer taart past, dan kan mijn koffie wel naast me zitten
Thuiszorg regelen en vriendin meenemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga ook niet alleen
Eerst jouw nespresso. Incl apparaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan haar hele koffievoorraad weg zeker.
Ik dacht altijd dat je er twee had, vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1 kindje maar hoor![]()
En nou ja, hij heeft 13 nabloedingen gehad, het gaat nu al een tijdje goed, maar gister is er dus weer vanalles in en uit zijn neus gegaan en ik wil het risico niet lopen dat ik hem vanuit een stad zonder ziekenhuis snel naar Zwolle moet brengen..
Dat overleef ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
Of je vraagt of iemand anders mee wil
*note to self, geen meet in Pheno's huis.quote:
Meneer taart wil mij vast niet als oppas, die is bang dat ik zijn whisky opdrinkquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen ga omdat MPG op Thijs en meneer taart past, dan kan mijn koffie wel naast me zitten
Als ik zonder meneer taart ga, dan vermoordt hij mequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet en wie bedoel jij dan?
Thuiszorg regelen, meneer Taart vast laten binden, vriendin mee nemen? Of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik zonder meneer taart ga, dan vermoordt hij me
LL heeft er twee, JB ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je er twee had, vreemd genoeg.
Maar dat kan ik dan wel snappen, zeker direct na zo'n operatie. Dan ga je er toch minder lekker en met de spanning of het wel goed zal gaan zitten voor je gevoel lijkt me.
Hij dus ook al zo'n grote fan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik zonder meneer taart ga, dan vermoordt hij me
Zou de thuiszorg hem dan niet gewoon los maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg regelen, meneer Taart vast laten binden, vriendin mee nemen? Of werkt dat niet?
terecht ook denk ik he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Meneer taart wil mij vast niet als oppas, die is bang dat ik zijn whisky opdrink
Nee, je moet de thuiszorg hem vast laten bindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou de thuiszorg hem dan niet gewoon los maken?
Want dan kan ik niet meer naar huis
Wat een stelletje Fok!kers bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL heeft er twee, JB ook![]()
En wok ook.
En Pheno misschien![]()
Ik heb er maar eentje....
En inderdaad, dat dus!
Geen wonder...quote:DAAROM IS DE JEUGD ZO VERPEST:
Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten,
Tarzan loopt half naakt,
Assepoester komt pas om middernacht thuis,
Pinokkio liegt altijd,
Aladin is de koning der dieven,
Batman rijdt 320 km/h,
Doornroosje ligt hele dagen in d'r nest,
Roodkapje luistert niet naar haar moeder
en Hans en Grietje vreten van andermans huizen.
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL heeft er twee, JB ook![]()
En wok ook.
En Pheno misschien![]()
Ik heb er maar eentje....
En inderdaad, dat dus!
Symphonic heeft er 6quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een stelletje Fok!kers bij elkaar.
Wel vervelend dat de operatie niet in één keer is geslaagd.Een Hans op DVD huren en morgen die dan kijken?
BREIN leest vast mee, dus ik zeg maar huren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Symphonic heeft er 6![]()
Een dvd huren? Wat schattig!
Die downloaden wij gewoon
Eetse en dat is vroeg in bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef friemelaar het volgende:
We hebben het zelf gedaan
[..]
Geen wonder...
en nu......
+
=
Dan doe je dat, ik vind tatata nog een van de bestequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Symphonic heeft er 6![]()
Een dvd huren? Wat schattig!
Die downloaden wij gewoon
oooh... 'huren'quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
BREIN leest vast mee, dus ik zeg maar huren.
Ik 'koop' ook altijd heel veel.quote:
ik 'leen' ook altijd vanallesquote:
Ik koop nog echt heel ouderwets cd'squote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik 'koop' ook altijd heel veel.
Ik ook, vergeet het alleen soms netjes terug te brengenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik 'leen' ook altijd vanalles
Ik 'deel' ook heel graag met mensen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik 'leen' ook altijd vanalles
Heel soms, alleen als ik de muziek zo goed vind dat ik ze wel wat geld in de pocket gunquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik koop nog echt heel ouderwets cd's
Eet ze.quote:
Hoi klooninga.quote:
Have fun, met de vaat danquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
Afwassen en daarna bruut goden en ander gespuis de nek omdraaien. Kortom gamen.
Deze keer was het lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterkte! Knok je maar weer door je bord varkensvoer heen![]()
Ja, ook true.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB RN![]()
[..]
Hey Enfe![]()
is dat dan zo raar rond etenstijd?
TFM auchquote:
Opzich ook wel weer triest dat dat echt onze toekomst wordt...quote:
Iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Panda72 het volgende:
NS ontvangt 1600 claims van gedupeerde reizigers
Uitgegeven: 7 december 2010 16:25
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 16:26
UTRECHT - De NS heeft sinds zaterdag 1600 claims ontvangen van reizigers die niet op tijd hun plaats van bestemming bereikten omdat op die dag het treinverkeer ernstig verstoord was.
© NU.nl/Jeroen DoedelDe claims die de NS tot nu toe ontving zijn voornamelijk ingediend via de website.
Reizigers kunnen ook een papieren formulier invullen en opsturen om het geld terug te krijgen wegens de vertraging. Hoeveel papieren formulieren er inmiddels binnen zijn, is nog onbekend.
Het treinverkeer in de randstad werd zaterdag ernstig ontregeld als gevolg van sneeuwbuien. Vooral rond Utrecht en Amsterdam ging het mis. Reizigers die vertraging opliepen hebben een maand de tijd om hun geld terug te vragen
Goh ze hadden toch een wintertest gedaanwaar ze zo enorm vol van waren
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer triest dat dat echt onze toekomst wordt...
over 100 jaar zullen wij allen vroom christenen zijn, we zullen een voorbeeld kunnen nemen aan deze boyband:quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik zei ook al; over 100 jaar is de gezondheidszorg zoals 100 jaar geleden, dus weinig hygiène, alleen voor de rijken en geen antibiotica meer..
Ach, wel weer positief voor de wereldbevolking![]()
Dat vind ik een goeiequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik zei ook al; over 100 jaar is de gezondheidszorg zoals 100 jaar geleden, dus weinig hygiène, alleen voor de rijken en geen antibiotica meer..
Ach, wel weer positief voor de wereldbevolking![]()
Had eigenlijk niet ander verwacht dan dat ze zouden falen.quote:
Daar ging het laatst ook al over in KSC, echt niemand had er vertrouwen inquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet ander verwacht dan dat ze zouden falen.
Ehquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
over 100 jaar zullen wij allen vroom christenen zijn, we zullen een voorbeeld kunnen nemen aan deze boyband:
Hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik een goeieLaten we maar gewoon eeuwig jong blijven
![]()
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar ging het laatst ook al over in KSC, echt niemand had er vertrouwen in
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is ONZ toch een kutforum aan het wordenSorry, maar dat moest ik even zeggen
Ik ging de laatste tijd alleen maar offtopic in ONZ, nu kom ik er ook bijna niet meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom er nooit meer, ook al is het gelijk aan mijn postgedrag
Dat is wel klotequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zo fiets was donderdag al klaar... fijn dat ze even belde... en hoppaa weer 85 euro kwijt voor de 2e keer op rij... eerst 2 spaken vast gezet en nu maar het hele achterwiel opnieuw voorzien van spaken
mijn fiets is al niet meer te redden, dus ik laat 'm maar wegroesten, en het voorwiel valt er soms af, en het stuur schiet soms los...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zo fiets was donderdag al klaar... fijn dat ze even belde... en hoppaa weer 85 euro kwijt voor de 2e keer op rij... eerst 2 spaken vast gezet en nu maar het hele achterwiel opnieuw voorzien van spaken
Veel beter dan je vorigequote:
jij hebt ook al een nieuwe UIquote:
Kan je dan niet beter een nieuwe achterwiel erop laten zetten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
ja goffer had er 4 keer op gefietst en toen was er alweer een spaak losquote:
Nee hoor, heb ik al bijna een jaar, gebruik hem alleen rond kerstquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij hebt ook al een nieuwe UI
ja dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een nieuwe achterwiel erop laten zetten?
Kirby blijft de shitquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik al bijna een jaar, gebruik hem alleen rond kerst
Hoe ging het nou nog verder met je zonder-kurken-zwemmer op zwemles?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me dus ook al af
Maargoed vriendlief die is daar dan bij maar af en toe is het een drolletje en een sul... en vind ie het allemaal maar best
quote:
*deelt chocoladeletter*quote:
Een vrouw diequote:
Ja sorry mij maak je niet blij met een stuk chocolaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een vrouw dieword van chocola?
Thnxquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
* Trevland geeft knuffel
Werkt bij haar niet
Daar kwam ik zojuist achter. Mijn hele wereldbeeld over hoe vrouwen werken kapot.quote:
De uitzondering die de regel bevestigd van vrouwen en chocola!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry mij maak je niet blij met een stuk chocola![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry mij maak je niet blij met een stuk chocola![]()
[..]
Thnx
De eerste keer dat ik dat van haar hoorde schrok ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar kwam ik zojuist achter. Mijn hele wereldbeeld over hoe vrouwen werken kapot.
Ja en als je gaat beweren dat ik geen vrouw ben dan... dan.... dan..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd van vrouwen en chocola!
Ik beweer enkel dat je de vrouw bent die regel bevestigd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en als je gaat beweren dat ik geen vrouw ben dan... dan.... dan..
Negeren, denk aan de leuke dingen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en als je gaat beweren dat ik geen vrouw ben dan... dan.... dan..
welke regel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik beweer enkel dat je de vrouw bent die regel bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een subtiele diss jegens mij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Negeren, denk aan de leuke dingen!
In mijn wereldbeeld zijn er allemaal hokjes en regels. Ordelijk en duidelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke regel?
er zijn geen regels
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens bowlen![]()
Bis Later Lui
Gooi zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Bis Later Lui
Succes kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
rot op met je hokjes en regelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In mijn wereldbeeld zijn er allemaal hokjes en regels. Ordelijk en duidelijk.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rot op met je hokjes en regels
Bis Later Lui
hoihoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel plezier
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dit een subtiele diss jegens mij?
regelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In mijn wereldbeeld zijn er allemaal hokjes en regels. Ordelijk en duidelijk.
quote:
Ik heb mijn nog halve chocoletter vanmiddag opgegetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje haalt witte chocoladeletter
Ben maar niet bang dat het bij die 1600 blijftquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Panda72 het volgende:
NS ontvangt 1600 claims van gedupeerde reizigers
Uitgegeven: 7 december 2010 16:25
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 16:26
UTRECHT - De NS heeft sinds zaterdag 1600 claims ontvangen van reizigers die niet op tijd hun plaats van bestemming bereikten omdat op die dag het treinverkeer ernstig verstoord was.
© NU.nl/Jeroen DoedelDe claims die de NS tot nu toe ontving zijn voornamelijk ingediend via de website.
Reizigers kunnen ook een papieren formulier invullen en opsturen om het geld terug te krijgen wegens de vertraging. Hoeveel papieren formulieren er inmiddels binnen zijn, is nog onbekend.
Het treinverkeer in de randstad werd zaterdag ernstig ontregeld als gevolg van sneeuwbuien. Vooral rond Utrecht en Amsterdam ging het mis. Reizigers die vertraging opliepen hebben een maand de tijd om hun geld terug te vragen
Goh ze hadden toch een wintertest gedaanwaar ze zo enorm vol van waren
witte chocoladequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje haalt witte chocoladeletter
Ook witte?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn nog halve chocoletter vanmiddag opgegeten
ik heb dit jaar nog geen chocoladeletteratoompje binnengekregenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn nog halve chocoletter vanmiddag opgegeten
WITquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
witte chocolade
daarin matchen we dan weer niet, want puur
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dit jaar nog geen chocoladeletteratoompje binnengekregen
1: Puurquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WIT
mijn top 3:
Wit
Puur/Melk
Kan niet kiezen tusen de laatste puur en melk, ligt eraan hoe je het eet (als pepernoot of blok chocolade etc)
Chocoladeletters komen niet in atoompjes beste vriendquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dit jaar nog geen chocoladeletteratoompje binnengekregen
jij hebt lullevedu ik moet deze week ongesteld wordenquote:
Ik word er alleen misselijk van als ik het teveel eetquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1: Puur
2: Melk (maar dat vind ik eigenlijk al niet meer lekker)
3: witword ik altijd misselijk van
weeeeet ikkkkkkkk, heb er net een proefwerk over gehad, maar je snapte het ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chocoladeletters komen niet in atoompjes beste vriend
ik ooooooooook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik word er alleen misselijk van als ik het teveel eetWordt eerder misselijk van witte chocolade dan andere
Test Test.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weeeeet ikkkkkkkk, heb er net een proefwerk over gehad, maar je snapte het idee
Allemaal even zwaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Test Test.
Welke chocoletter weegt het meest?
Ik eet ook liever iets 'hartigs' dan al dat zoete spulquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ooooooooook!
maar ik houd in het algemeen niet echt zo van zoetigsmakige versnaperingen
Dacht ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes! de M weegt het zwaarst!
De W dan ook hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes! de M weegt het zwaarst!
De M volgens jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Test Test.
Welke chocoletter weegt het meest?
Dat is dus ECHT niet waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
van de I zitten er soms 2 in een pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |