wil je even op mijn schouder ui(t)huilen?quote:
Ja, dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er? gaat het nu niet door vanwege meneer Taart?
Wacht even, ik ben er over 10 minuten, hou een plek vrij aan tafel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook eten
Doei Fok!kers en lieve Fok!kindjes![]()
Ohnoesquote:
Ik zal eerst het mes waar ik de ui mee sneed weg leggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je even op mijn schouder ui(t)huilen?
Aardappelpartjes met een sausje en een schnitzel. Smoothie als toetje / fruit.quote:
Nou, hij alleen thuis met Thijs is ook geen goed ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef MPG het volgende:
Ohnoes. Hij is het vast niet eens met mij als vervanger voor hem, he
![]()
?
Is dat dan nog vanwege die operatie?quote:
Dat is wellicht een goed idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eerst het mes waar ik de ui mee sneed weg leggen.
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met een sausje en een schnitzel. Smoothie als toetje / fruit.
Nee, ik was het helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmm, had je er zelf nog wel aan gedacht?
*legt weg en gaat daarna uihuilen bij suikertet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wellicht een goed idee.
Dat kan ik goed begrijpen, je hebt al genoeg anders aan je hoofdquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was het helemaal vergeten
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister en dat het niet in Zwolle is telt ook wel mee...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat dan nog vanwege die operatie?
Balen dat je er niet heen kan.
dat was een grapje hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen, je hebt al genoeg anders aan je hoofd
Hij was nu toch weer thuis, of moet ie nog terug voor controle?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister en dat het niet in Zwolle is telt ook wel mee...
Nope. Is er geen oppas voor die twee te regelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij alleen thuis met Thijs is ook geen goed idee
kom maar hoor, snoetjequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
*legt weg en gaat daarna uihuilen bij suikertet.
Huh?? Het ging toch juist beter weer??quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |