quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is ONZ toch een kutforum aan het wordenSorry, maar dat moest ik even zeggen
Ik ging de laatste tijd alleen maar offtopic in ONZ, nu kom ik er ook bijna niet meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom er nooit meer, ook al is het gelijk aan mijn postgedrag
Dat is wel klotequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zo fiets was donderdag al klaar... fijn dat ze even belde... en hoppaa weer 85 euro kwijt voor de 2e keer op rij... eerst 2 spaken vast gezet en nu maar het hele achterwiel opnieuw voorzien van spaken
mijn fiets is al niet meer te redden, dus ik laat 'm maar wegroesten, en het voorwiel valt er soms af, en het stuur schiet soms los...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zo fiets was donderdag al klaar... fijn dat ze even belde... en hoppaa weer 85 euro kwijt voor de 2e keer op rij... eerst 2 spaken vast gezet en nu maar het hele achterwiel opnieuw voorzien van spaken
Veel beter dan je vorigequote:
jij hebt ook al een nieuwe UIquote:
Kan je dan niet beter een nieuwe achterwiel erop laten zetten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
ja goffer had er 4 keer op gefietst en toen was er alweer een spaak losquote:
Nee hoor, heb ik al bijna een jaar, gebruik hem alleen rond kerstquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij hebt ook al een nieuwe UI
ja dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een nieuwe achterwiel erop laten zetten?
Kirby blijft de shitquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik al bijna een jaar, gebruik hem alleen rond kerst
Hoe ging het nou nog verder met je zonder-kurken-zwemmer op zwemles?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me dus ook al af
Maargoed vriendlief die is daar dan bij maar af en toe is het een drolletje en een sul... en vind ie het allemaal maar best
quote:
*deelt chocoladeletter*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |