Deze keer was het lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterkte! Knok je maar weer door je bord varkensvoer heen![]()
Ja, ook true.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB RN![]()
[..]
Hey Enfe![]()
is dat dan zo raar rond etenstijd?
TFM auchquote:
Opzich ook wel weer triest dat dat echt onze toekomst wordt...quote:
Iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Panda72 het volgende:
NS ontvangt 1600 claims van gedupeerde reizigers
Uitgegeven: 7 december 2010 16:25
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 16:26
UTRECHT - De NS heeft sinds zaterdag 1600 claims ontvangen van reizigers die niet op tijd hun plaats van bestemming bereikten omdat op die dag het treinverkeer ernstig verstoord was.
© NU.nl/Jeroen DoedelDe claims die de NS tot nu toe ontving zijn voornamelijk ingediend via de website.
Reizigers kunnen ook een papieren formulier invullen en opsturen om het geld terug te krijgen wegens de vertraging. Hoeveel papieren formulieren er inmiddels binnen zijn, is nog onbekend.
Het treinverkeer in de randstad werd zaterdag ernstig ontregeld als gevolg van sneeuwbuien. Vooral rond Utrecht en Amsterdam ging het mis. Reizigers die vertraging opliepen hebben een maand de tijd om hun geld terug te vragen
Goh ze hadden toch een wintertest gedaanwaar ze zo enorm vol van waren
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer triest dat dat echt onze toekomst wordt...
over 100 jaar zullen wij allen vroom christenen zijn, we zullen een voorbeeld kunnen nemen aan deze boyband:quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik zei ook al; over 100 jaar is de gezondheidszorg zoals 100 jaar geleden, dus weinig hygiène, alleen voor de rijken en geen antibiotica meer..
Ach, wel weer positief voor de wereldbevolking![]()
Dat vind ik een goeiequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik zei ook al; over 100 jaar is de gezondheidszorg zoals 100 jaar geleden, dus weinig hygiène, alleen voor de rijken en geen antibiotica meer..
Ach, wel weer positief voor de wereldbevolking![]()
Had eigenlijk niet ander verwacht dan dat ze zouden falen.quote:
Daar ging het laatst ook al over in KSC, echt niemand had er vertrouwen inquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet ander verwacht dan dat ze zouden falen.
Ehquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
over 100 jaar zullen wij allen vroom christenen zijn, we zullen een voorbeeld kunnen nemen aan deze boyband:
Hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik een goeieLaten we maar gewoon eeuwig jong blijven
![]()
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar ging het laatst ook al over in KSC, echt niemand had er vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |