Een vrouw diequote:
Ja sorry mij maak je niet blij met een stuk chocolaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een vrouw dieword van chocola?
Thnxquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
* Trevland geeft knuffel
Werkt bij haar niet
Daar kwam ik zojuist achter. Mijn hele wereldbeeld over hoe vrouwen werken kapot.quote:
De uitzondering die de regel bevestigd van vrouwen en chocola!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry mij maak je niet blij met een stuk chocola![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry mij maak je niet blij met een stuk chocola![]()
[..]
Thnx
De eerste keer dat ik dat van haar hoorde schrok ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar kwam ik zojuist achter. Mijn hele wereldbeeld over hoe vrouwen werken kapot.
Ja en als je gaat beweren dat ik geen vrouw ben dan... dan.... dan..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd van vrouwen en chocola!
Ik beweer enkel dat je de vrouw bent die regel bevestigd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en als je gaat beweren dat ik geen vrouw ben dan... dan.... dan..
Negeren, denk aan de leuke dingen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en als je gaat beweren dat ik geen vrouw ben dan... dan.... dan..
welke regel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik beweer enkel dat je de vrouw bent die regel bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een subtiele diss jegens mij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Negeren, denk aan de leuke dingen!
In mijn wereldbeeld zijn er allemaal hokjes en regels. Ordelijk en duidelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke regel?
er zijn geen regels
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens bowlen![]()
Bis Later Lui
Gooi zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Bis Later Lui
Succes kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
rot op met je hokjes en regelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In mijn wereldbeeld zijn er allemaal hokjes en regels. Ordelijk en duidelijk.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rot op met je hokjes en regels
Bis Later Lui
hoihoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel plezier
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dit een subtiele diss jegens mij?
regelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In mijn wereldbeeld zijn er allemaal hokjes en regels. Ordelijk en duidelijk.
quote:
Ik heb mijn nog halve chocoletter vanmiddag opgegetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje haalt witte chocoladeletter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |