Bummer. Kunnen de kinderen niet een avondje uit logeren dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister en dat het niet in Zwolle is telt ook wel mee...
Was je wel in zwolle gegaan dan was het vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege operatie nummer twee gister en dat het niet in Zwolle is telt ook wel mee...
Dat kan ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was een grapje hoor![]()
we kijken er al maanden naar uit joh
Dat dacht ik.quote:
Daarna nog even kijken of ik een andere UI in elkaar kan fabriceren, maar eerst snoeten!quote:
Eet smakelijk!quote:
Hij is wel thuis jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Pheno het volgende:
Hij was nu toch weer thuis, of moet ie nog terug voor controle?
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
Nope. Is er geen oppas voor die twee te regelen?
Volgens mij bood MPG zich net aan als oppasquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Hij is wel thuis ja
[..]
Nee
Thuiszorg regelen voor een avondjequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Hij is wel thuis ja
[..]
Nee
En dan haar hele koffievoorraad weg zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij bood MPG zich net aan als oppas
Oef, stom vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan haar hele koffievoorraad weg zeker.
1 kindje maar hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bummer. Kunnen de kinderen niet een avondje uit logeren dan?
Edit: Heeft hij nog naweeën van de operatie dan?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef Pheno het volgende:
Daarna nog even kijken of ik een andere UI in elkaar kan fabriceren, maar eerst snoeten!
Ja, als ik alleen ga omdat MPG op Thijs en meneer taart past, dan kan mijn koffie wel naast me zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef, stom vergetenneemt ze die toch mee
Ja, maar ik ga ook niet alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg regelen voor een avondje
Of je vraagt of iemand anders mee wilquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen ga omdat MPG op Thijs en meneer taart past, dan kan mijn koffie wel naast me zitten
Thuiszorg regelen en vriendin meenemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga ook niet alleen
Eerst jouw nespresso. Incl apparaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan haar hele koffievoorraad weg zeker.
Ik dacht altijd dat je er twee had, vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1 kindje maar hoor![]()
En nou ja, hij heeft 13 nabloedingen gehad, het gaat nu al een tijdje goed, maar gister is er dus weer vanalles in en uit zijn neus gegaan en ik wil het risico niet lopen dat ik hem vanuit een stad zonder ziekenhuis snel naar Zwolle moet brengen..
Dat overleef ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
Of je vraagt of iemand anders mee wil
*note to self, geen meet in Pheno's huis.quote:
Meneer taart wil mij vast niet als oppas, die is bang dat ik zijn whisky opdrinkquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen ga omdat MPG op Thijs en meneer taart past, dan kan mijn koffie wel naast me zitten
Als ik zonder meneer taart ga, dan vermoordt hij mequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet en wie bedoel jij dan?
Thuiszorg regelen, meneer Taart vast laten binden, vriendin mee nemen? Of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik zonder meneer taart ga, dan vermoordt hij me
LL heeft er twee, JB ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je er twee had, vreemd genoeg.
Maar dat kan ik dan wel snappen, zeker direct na zo'n operatie. Dan ga je er toch minder lekker en met de spanning of het wel goed zal gaan zitten voor je gevoel lijkt me.
Hij dus ook al zo'n grote fan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik zonder meneer taart ga, dan vermoordt hij me
Zou de thuiszorg hem dan niet gewoon los maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg regelen, meneer Taart vast laten binden, vriendin mee nemen? Of werkt dat niet?
terecht ook denk ik he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Meneer taart wil mij vast niet als oppas, die is bang dat ik zijn whisky opdrink
Nee, je moet de thuiszorg hem vast laten bindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou de thuiszorg hem dan niet gewoon los maken?
Want dan kan ik niet meer naar huis
Wat een stelletje Fok!kers bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL heeft er twee, JB ook![]()
En wok ook.
En Pheno misschien![]()
Ik heb er maar eentje....
En inderdaad, dat dus!
Geen wonder...quote:DAAROM IS DE JEUGD ZO VERPEST:
Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten,
Tarzan loopt half naakt,
Assepoester komt pas om middernacht thuis,
Pinokkio liegt altijd,
Aladin is de koning der dieven,
Batman rijdt 320 km/h,
Doornroosje ligt hele dagen in d'r nest,
Roodkapje luistert niet naar haar moeder
en Hans en Grietje vreten van andermans huizen.
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL heeft er twee, JB ook![]()
En wok ook.
En Pheno misschien![]()
Ik heb er maar eentje....
En inderdaad, dat dus!
Symphonic heeft er 6quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een stelletje Fok!kers bij elkaar.
Wel vervelend dat de operatie niet in één keer is geslaagd.Een Hans op DVD huren en morgen die dan kijken?
BREIN leest vast mee, dus ik zeg maar huren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Symphonic heeft er 6![]()
Een dvd huren? Wat schattig!
Die downloaden wij gewoon
Eetse en dat is vroeg in bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef friemelaar het volgende:
We hebben het zelf gedaan
[..]
Geen wonder...
en nu......
+
=
Dan doe je dat, ik vind tatata nog een van de bestequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Symphonic heeft er 6![]()
Een dvd huren? Wat schattig!
Die downloaden wij gewoon
oooh... 'huren'quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
BREIN leest vast mee, dus ik zeg maar huren.
Ik 'koop' ook altijd heel veel.quote:
ik 'leen' ook altijd vanallesquote:
Ik koop nog echt heel ouderwets cd'squote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik 'koop' ook altijd heel veel.
Ik ook, vergeet het alleen soms netjes terug te brengenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik 'leen' ook altijd vanalles
Ik 'deel' ook heel graag met mensen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik 'leen' ook altijd vanalles
Heel soms, alleen als ik de muziek zo goed vind dat ik ze wel wat geld in de pocket gunquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik koop nog echt heel ouderwets cd's
Eet ze.quote:
Hoi klooninga.quote:
Have fun, met de vaat danquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
Afwassen en daarna bruut goden en ander gespuis de nek omdraaien. Kortom gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |