Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
HAHAHA neequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ga je dan eten? Kapsalon?
![]()
En nee, nog nietGeheugenkaartje ligt beneden, haal em zo op ja
Dus jij hebt altijd kant-en-klare maaltijden of brood?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er te chaotisch en ongeduldig voor.
Ja, zie naast je PMbox-icoontjequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot Fok verkiezingen?
En als wat heb je me gestemd?
Hoi snoet![]()
![]()
![]()
Kom eens op msn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat klinkt ook niet echt positiefquote:
En ik kan koken![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAHAHA nee
En nu foto's plaatsen demmit
Gepaneerde schnitzel met champignons-roomsausquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wattan wel flesje?
Vertel het mij
Of voorgebakken zooi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dus jij hebt altijd kant-en-klare maaltijden of brood?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gepaneerde schnitzel met champignons-roomsaus
Zo, okeequote:
Ja je bent weer op dreefquote:
applaus voor je zelfquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
RN blijIk dacht dat ik een 3 zou hebben voor een proefwerk van Nederlands, maar ik had een 7,9
Edit: Ik moest dus naar Nederlands toen ik zei dat ik moest gaan in een van de vorige KSC's
Hoiquote:
He batsbaasquote:
Had je gezien dat ik op je gestemd had?quote:
Wanneer ga je me weer bellen?quote:
Sinds wanneer ben ik batsbaas?quote:
Nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
RN blijIk dacht dat ik een 3 zou hebben voor een proefwerk van Nederlands, maar ik had een 7,9
Edit: Ik moest dus naar Nederlands toen ik zei dat ik moest gaan in een van de vorige KSC's
Een 8, dat is het betere werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
Aangezien ik gf quote mag je er vanuit gaan dat het jou niet betrofquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik batsbaas?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zie naast je PMbox-icoontjeEn dit heb ik gestemd
He!! en ik dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
De man moet altijd betalen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ga je me weer bellen?![]()
Ojaa nu zie ik hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik gf quote mag je er vanuit gaan dat het jou niet betrof
quote:
Jou waardeer ik gewoon bijzonder veelquote:
Graagquote:
[..]
Intelligentste user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
[..]
Dat klinkt ook niet echt positief
En ik kan koken![]()
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkzequote:
Die zwaai erboven was voor jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa nu zie ik hetMaar ik zag 'Rockie' staan, dus dacht dat het voor mij was
Ja, want ethiek en filosofiequote:
marijkequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
He batsbaas
[..]
Had je gezien dat ik op je gestemd had?
Dan moet je misschien toch even wachten. Ik ben bezig om sim-only te fixen.quote:
Dan zwaai ik even terugquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zwaai erboven was voor jou
werk zequote:
Ethiek bestaat helemaal niet, het is allemaal een kwestie van perspectief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ethiek en filosofie
Hoiquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
moest even wat kindjes eruit werken
telecomvergelijkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch even wachten. Ik ben bezig om sim-only te fixen.
lovelyquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
Je denkt er in elk geval wel over na, en daar houd ik vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ethiek bestaat helemaal niet, het is allemaal een kwestie van perspectief.
Op mijn nieuwe werk ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
telecomvergelijker
Maar je mag ook bellen op je werk
Ik hoef niet gewaardeerd te worden, enkel begrepen te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je denkt er in elk geval wel over na, en daar houd ik vanWaardeer ik je een keer om je hersens en niet om je goddelijke lijf, is het weer niet goed
waar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga weer even plat. Ik kom zo wel naar de foto's van MPG en Marijke kijken
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe werk ja.
Vanaf hier bel ik gewoon met mijn mobiel.
Platligzequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga weer even plat. Ik kom zo wel naar de foto's van MPG en Marijke kijken
Argh, mannenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet gewaardeerd te worden, enkel begrepen te worden.
Helemaal vergeten hoi te zeggenquote:
Andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k komt onder steen vandaan en leest TT
o, het gaat over mij?
* wel.o.k kruipt weer terug onder steen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
Ook hoi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helemaal vergeten hoi te zeggen![]()
![]()
HOI!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef wel.o.k het volgende:
o, het gaat over mij?
Ik weet al dat het Hi gaat worden. Ik moet het alleen nog geactiveerd krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, telecomvergelijker dus
laters flesquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mannen doen altijd zo moeilijk met emoties en alles.quote:
Nou, we konden ze niet vinden in het meet-mapje op jou photobucketquote:
maar jij bent ook liefquote:
Ist was?quote:
Online. Ergens. Als er een beetje opgeschoten wil worden tenminstequote:
Weet je wel hoe lekker dat is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij bent ook lief![]()
![]()
behalve als je me met sneeuw wil inpeperen
steen ze wokquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef wel.o.k het volgende:
o, het gaat over mij?
Heb je dan ook een nieuw nummer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet al dat het Hi gaat worden. Ik moet het alleen nog geactiveerd krijgen.
Ja, vet moeilijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mannen doen altijd zo moeilijk met emoties en alles.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je hebt er even een bevalling tussendoor gedaan?
Gefeliciteeeeerd!![]()
een heleboelquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nog veel sneeuw rond jullie huizen?Hier ligt bijna niks meer
Nee, daarom blijf ik ook bij Hi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je dan ook een nieuw nummer?
Ban op mannen. Gewoon allemaal verschepen naar Zimbabwe.quote:[..]
Ja, vet moeilijkZeikerds
dude, relax.quote:
niet om te ontvangenquote:
Hier dus niet veel meer, maar dat beetje wat er nog ligt is wel echt ontzettend glad jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heleboel![]()
en spekgladik ging toen straks bijna op me bek
Drassig. Allemaal van dat half gesmolten nepsneeuw met een ijskoud onderlaagje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nog veel sneeuw rond jullie huizen?Hier ligt bijna niks meer
het lijken net vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Drassig. Allemaal van dat half gesmolten nepsneeuw met een ijskoudspekglad onderlaagje.
Ligt er maar net aan hoe warm je zelf bentquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet om te ontvangen![]()
veels te koud
Die foto's kunnen echt niet buuten kpd hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
als je uit de sauna komt is het idd heerlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe warm je zelf bent. Was zaterdag erg fijn om met sneeuw af te wrijven hoor
Thanks lieffie ik zal thuis even kijken. Hier op het werk zie ik alleen een kruisje.quote:
Nou dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je uit de sauna komt is het idd heerlijk
Ik ben zo'n reus dat ik gewoon automatisch grip krijg door het gewicht dat op mijn voeten rust.quote:
jij woont langs mijquote:
Dat jaquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben zo'n reus dat ik gewoon automatisch grip krijg door het gewicht dat op mijn voeten rust.
7 uur ? anders staat er om 00.01 een deurwaarder op de stoep?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Even ter herinnering. Ik heb heb nog 7 uur om een rekening te betalen. Nog even doen vanavond.
Niet miepen, gewoon rondsturen. Hoeven echt niet hier te staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Die foto's kunnen echt niet buuten kpd hoor![]()
...
Daar zit een verhaal achter.quote:
jij wilde mij donderdag inpeperenquote:
Krijg ik een boete.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
7 uur ? anders staat er om 00.01 een deurwaarder op de stoep?
KPD dusquote:
Waarom betaal je het nu dan niet gewoon even?quote:
je weegt 200 kiloquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben zo'n reus dat ik gewoon automatisch grip krijg door het gewicht dat op mijn voeten rust.
Daar zat ik ook aan te denken, toevalligquote:
Betaalpasje zit nog in mijn jas en ik ben net terug van het werk. Eerst even baggeren op Fok! onder het genot van een drankje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom betaal je het nu dan niet gewoon even?
Je bent vast wel ooit in de sauna geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wilde mij donderdag inpeperen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
De schutting was omgevallen een tijdje geleden, das kut natuurlijk. Maar nu kan ie niet gemaakt worden ivm bevroren grond.
Zegt ie dat we het moeten maken, dan maar met touw ofzo.
Ik zeg: Nee, want dat staat instabiel, is rot, maar moeten wachten. Spant ie een draad, zet ie de schutting er tegenaan...
Wtfquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus die ligt morgen in de vijver ofzo
quote:
99,9 is nog veelquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Trek daar maar iets meer van 100 af.
Moet ik je smsen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand even de bovenstaande post van betalen vanavond wil copy-pasten in een volgend topic zodat ik het niet vergeet ben ik hem of haar eeuwig dankbaar.
Ik ben ook bijna 2 meter lang prinses.quote:
nog nooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent vast wel ooit in de sauna geweest
Bel me maar even.quote:
als de vijver bevroren is ligt hij op de vijverquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus die ligt morgen in de vijver ofzo
Dan zie je het maar als voorproefjequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 2 meter lang prinses.
je weegt dus 99 kiloquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Trek daar maar iets meer van 100 af.
Dat is ie niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als de vijver bevroren is ligt hij op de vijver
quote:
Jij mag dat altijdquote:
Ben je een 2 meter lange prinses?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Afhankelijk van of ik een keutel heb gedaan of mag je daar iets vanaf trekken of niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je een 2 meter lange prinses?
Pauperschuttingquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ie niet.
Wil geen dode vissen
[ afbeelding ]
Niet zo trollen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je een 2 meter lange prinses?
ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met een geil oosters accent
![]()
Ik ga efficiënt met mijn tijd en energie om.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Luie student ben je ook he, ze zijn allemaal hetzelfde
jij mag dat altijd bij me doen als we in de sauna zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zie je het maar als voorproefje
Wise-ass...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook
Dan ben je kleiner dan ik! Kan ik je echt wel makkelijk inpeperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Zoals ik al zei, ik wil geen dooie vissen, dus hij gaat weer plat straks, ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
jij kunt echt wel kokenquote:
haaaaaaaaaaaaiquote:
Oh nee hoor, dat hadden we echt nog niet gemerktquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wil geen dooie vissen, dus hij gaat weer plat straks, ofzo.
Ik ben boos.
ik heb een waterval dus mijn vijver is altijd een stukje ijsvrijquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ie niet.
Wil geen dode vissen
[ afbeelding ]
Vanavond weerquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij mag dat altijd bij me doen als we in de sauna zijn![]()
![]()
Ik weet niet wat voor huiswerk ik hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaai
Frans+Duits+Natuurkunde leren
daaromquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Luie student ben je ook he, ze zijn allemaal hetzelfde
[..]
Jij mag dat altijdMaar msnen kan ook
Maar jouw buurman denkt vast niet dat ie met zn breigaren een schutting omhoog kan houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een waterval dus mijn vijver is altijd een stukje ijsvrij
maar dan zit ik wel op de juiste ooghoogtequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je kleiner dan ik! Kan ik je echt wel makkelijk inpeperen
Geenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en onder welke kutkloon heb je gepost dan?
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarom
maar ik heb niks te vertellen eigenlijk
beroemdequote:
Heb je een breiclubje met je buurman?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar jouw buurman denkt vast niet dat ie met zn breigaren een schutting omhoog kan houden.
*prik*quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan zit ik wel op de juiste ooghoogte![]()
Ik maar 16/17 cmquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vanavond weer
En het mooie is: er ligt nog steeds sneeuw, of iig witte troep
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
[..]
Dat klinkt ook niet echt positief
En ik kan koken![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dit gaat verkeerd klinken...quote:
smoesjes zijn het!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en ik kan vanavond alweer niet
gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar jouw buurman denkt vast niet dat ie met zn breigaren een schutting omhoog kan houden.
Jouw ui!quote:
Ehm, nee hoor?quote:
Wtfquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
mijn buurman maakt de schutting zo dat een tank nog moeite heeft om erdoor te komen
ik 15quote:
autsj je tepel prikt in me oogquote:
Thijs zit op mijn schoot en roept bij jouw ui: CAAAAVIAAAAAS!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw ui!![]()
En
[..]
Ehm, nee hoor?![]()
quote:
Jawel....quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw ui!![]()
En
[..]
Ehm, nee hoor?![]()
quote:
was het maar zoquote:
Hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zit op mijn schoot en roept bij jouw ui: CAAAAVIAAAAAS!
Das beter danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
mijn buurman maakt de schutting zo dat een tank nog moeite heeft om erdoor te komen
Van mij zeggen ze juist vaak dat ik niet helemaal lekker ben...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das beter dan
Ik weet het, ik ben klein.
Maar wel lekker.
zo, heb ik t zelf maar even gezegd.
egniequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen. Ik post daar gewoon met dit account.
picsquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das beter dan
Maar wel lekker.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das beter dan
Maar wel lekker.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
das sind nicht zwanzig Zentimeter...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw ui!![]()
En
[..]
Ehm, nee hoor?![]()
dat zal ik nooit zeggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van mij zeggen ze juist vaak dat ik niet helemaal lekker ben...
toch ook alleen maar als het koud isquote:
Ik had je van je usersfoto's wel voorbij de 170 ingeschat?quote:
Ja, maar jij bent een belg!quote:
Bij die van jou zei hij: Nijntje Pluis! Nijntje dvdtje kijken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HahaLief
Wat zegt ie bij de UI van pgrferrari?
Echt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij die van jou zei hij: Nijntje Pluis! Nijntje dvdtje kijken?
En bij mij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij die van jou zei hij: Nijntje Pluis! Nijntje dvdtje kijken?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pics![]()
anders geloven we het niet
Ik vroeg het eerderquote:
Dorst! Mama drinken?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook als grootste slet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat nog even op Alexxxx stemmenik was hem vergeten
Tetten!quote:
Ja dat denk ik ook...quote:
Is niet nodig hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou soms best willen dat ik t wat beter kon verbergen als ik kwaad ben ofzo
Oke.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
I love my mommy. Ze heeft een heerlijke zuurkoolstamppot gemaakt zodat ik niet hoef te koken. Ik heb de liefste mamma van de wereld
Als het kind een beetje een KSC-mentaliteit van zijn moeder heeft overgenomen.quote:
"'Saaiquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat ie bij mij zei
Oh...moet ik daar even iemand anders weghalenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij kan cavia's zeggen
![]()
[..]
Ook als grootste slet?![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...moet ik daar even iemand anders weghalen
Ik zei wat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Post ik eens een foto, zegt niemand iets
ben jij dat echt dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...moet ik daar even iemand anders weghalen
Ja is toch lekker als je na een dag werken en filerijden niet hoeft te koken?quote:
Mevrouw! Oh, mooie bloemetjes!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat ie bij mij zei
wut?quote:
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mevrouw! Oh, mooie bloemetjes!
ik vind het geen rare fotoquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
[..]
Ja!
Ik weet dat t een rare foto is, maar toch niet zo ongeloofwaardig dat ik t ben?
Ik moest m toch eerst opslaan, gekkie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had t over mn UIquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mevrouw! Oh, mooie bloemetjes!
Kijk maar een paar posts terugquote:
export nederlanderquote:
Sterker nog, ik vind je gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het geen rare fotosterker nog... je bent een mooie vrouw
Ik snapte dat antwoord al nietquote:
wie ik ? of janiesbrownie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind je gewoon een lekker wijf
Ik hoopte dat dat over mn eendebek gingquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk maar een paar posts terug
Hijs alleen niet helemaal representatief, ik trek zelden zo'n hoofdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het geen rare fotosterker nog... je bent een mooie vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jullie allebeiquote:
Een allochtoon die weigert te integreren in de samenleving dus...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat over mn eendebek ging
[..]
Hijs alleen niet helemaal representatief, ik trek zelden zo'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:liefff
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
JB: Stoel! Nee. Ehhhmmmmm..Sleutel. Ja, sleutel.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
liefff
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh, ja, en je bent inderdaad erg mooiquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Zo, de kerstboom staat
Beetje jammer wel, nieuwe boom gekocht, mét verlichting... is t onderste deel van de verlichting stuk, en ik heb écht geen zin meer om 'm terug te gaan brengen
ja. Ze halen het alleen net niet bij the real dealquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie die pics van Marijke ook gehad?
Mijn dochter van 9 zegt vogelquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, en je bent inderdaad erg mooi
Geen flauw idee, maar heb eigenlijk ook geen zin om alle lampjes te gaan zitten controlerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Kan het niet zijn dat er 1 lampje stuk is ofzo en dat ie het daardoor niet doet?
Ja, iets met eendquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 zegt vogel
ik ben eerder een ontwikkelingsmedewerkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een allochtoon die weigert te integreren in de samenleving dus...![]()
Tegen jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 zegt vogel
Kom je bij mij bij de kerstboom zitten?quote:
Tegen de eendebek.quote:
We moeten wel weer eens afspreken, hoe is het bij jullie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je bij mij bij de kerstboom zitten?
Leg maar een andere keer uit danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegen de eendebek.
En ze heeft een vriendinnetje op bezoek, anders had ik t wel uitgelegd
Geen wonder dat ie voor je vielquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was de eerste foto die Ado van me zag
Ja, Ik heb vaker onderzoeken gehad, dus dat moet niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leg maar een andere keer uit dan
quote:
Wat eten wequote:
iddquote:
zoiets?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
I love my mommy. Ze heeft een heerlijke zuurkoolstamppot gemaakt zodat ik niet hoef te koken. Ik heb de liefste mamma van de wereld
quote:
Moeten we zeker, is alweer een jaar geledenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We moeten wel weer eens afspreken, hoe is het bij jullie?
wheeeeeeeeeeeeeeeee, die is leuk!quote:
Oh. Sorry. Busted en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jij kunt echt wel kokenJokkebrok
We zijn nog op jeverjaardag geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moeten we zeker, is alweer een jaar geledenDat weet ik omdat jullie toen een kerstboom hadden
![]()
Hier goed hoorHoest daar? Hoe bevalt 't nieuwe werk van jullie beiden?
anders wacht ik wel wat langerquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal de kindjes eens gaan halen....Vlug eten, zorgen dat ik verder ook klaar ben om te vertrekken en dan hopen dat de oppas een beetje vroeg is
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh ohmijn oudste is naar zwemles en kreeg net een smsje dat hij zonder kurkjes mag zwemmen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh ohmijn oudste is naar zwemles en kreeg net een smsje dat hij zonder kurkjes mag zwemmen
Ohjaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zijn nog op jeverjaardag geweest
En goedAllebei eigenlijk wel, alleen is de auto nu kapot en das wel minder.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
dat mag je ook gerustquote:
dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Zooo. Verkiezingsdingie even aangepast
Kusje op je trots!quote:
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Niet aanpassen, maar invullen. Ik zal maar niet op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Zooo. Verkiezingsdingie even aangepast
wat goed!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Niet meer, dus geen idee. Of jullie moeten deze kant op komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhjaDat was ik een beetje vergeten
Sorry
Auto stuk is stomWanneer issie weer heel?
En wanneer gaan we meeten dan?
Nooit meer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet meer, dus geen idee. Of jullie moeten deze kant op komen
Dan moet ik wel overleggen thuis
kusje van Phenoquote:
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn Aquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
wat goed!
Hoe lang heeft ie al les? En hoe ver is hij nu ongeveer? (Ik geef namelijk in principe vanaf het begin al zonder kurkjes les)
Denk dat t voor ons ook 2011 zou worden. Maar is prima hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nooit meer?![]()
![]()
Wij kunnen ook wel die kant op komen, wordt dan wel 2011 ben ik bang
Dat hebben wij al genoeg gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Niet aanpassen, maar invullen. Ik zal maar niet op mezelf stemmen
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje van Pheno
[..]
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn A
iedere methode is weer anders maar hij heeft na de vakantie echt een sprong gemaakt, toen kwam hij ineens in een maand tijd met 3 stickers thuis
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje van Pheno
[..]
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn A
iedere methode is weer anders maar hij heeft na de vakantie echt een sprong gemaakt, toen kwam hij ineens in een maand tijd met 3 stickers thuis
En RockNijntje? Doet die ook stom?quote:
ik heb een officieel Fok!kindjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje is trots op alle Fok!kindjes
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook zo maar eens koken.
We eten courgette, ui, paprika en minikrieltjes in 1 pan gegooid en gekruid en kip. Ik twijfel of ik dat er ook nog bij zal gooien of apart maken
He bah tochquote:
zo'n sprong is goed jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje van Pheno
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |