Dan zie je het maar als voorproefjequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 2 meter lang prinses.
je weegt dus 99 kiloquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Trek daar maar iets meer van 100 af.
Dat is ie niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als de vijver bevroren is ligt hij op de vijver
quote:
Jij mag dat altijdquote:
Ben je een 2 meter lange prinses?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Afhankelijk van of ik een keutel heb gedaan of mag je daar iets vanaf trekken of niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je een 2 meter lange prinses?
Pauperschuttingquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ie niet.
Wil geen dode vissen
[ afbeelding ]
Niet zo trollen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je een 2 meter lange prinses?
ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met een geil oosters accent
![]()
Ik ga efficiënt met mijn tijd en energie om.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Luie student ben je ook he, ze zijn allemaal hetzelfde
jij mag dat altijd bij me doen als we in de sauna zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zie je het maar als voorproefje
Wise-ass...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook
Dan ben je kleiner dan ik! Kan ik je echt wel makkelijk inpeperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Zoals ik al zei, ik wil geen dooie vissen, dus hij gaat weer plat straks, ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
jij kunt echt wel kokenquote:
haaaaaaaaaaaaiquote:
Oh nee hoor, dat hadden we echt nog niet gemerktquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wil geen dooie vissen, dus hij gaat weer plat straks, ofzo.
Ik ben boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |