Ja dat denk ik ook...quote:
Is niet nodig hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou soms best willen dat ik t wat beter kon verbergen als ik kwaad ben ofzo
Oke.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
I love my mommy. Ze heeft een heerlijke zuurkoolstamppot gemaakt zodat ik niet hoef te koken. Ik heb de liefste mamma van de wereld
Als het kind een beetje een KSC-mentaliteit van zijn moeder heeft overgenomen.quote:
"'Saaiquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat ie bij mij zei
Oh...moet ik daar even iemand anders weghalenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij kan cavia's zeggen
![]()
[..]
Ook als grootste slet?![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...moet ik daar even iemand anders weghalen
Ik zei wat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Post ik eens een foto, zegt niemand iets
ben jij dat echt dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...moet ik daar even iemand anders weghalen
Ja is toch lekker als je na een dag werken en filerijden niet hoeft te koken?quote:
Mevrouw! Oh, mooie bloemetjes!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat ie bij mij zei
wut?quote:
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mevrouw! Oh, mooie bloemetjes!
ik vind het geen rare fotoquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
[..]
Ja!
Ik weet dat t een rare foto is, maar toch niet zo ongeloofwaardig dat ik t ben?
Ik moest m toch eerst opslaan, gekkie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had t over mn UIquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mevrouw! Oh, mooie bloemetjes!
Kijk maar een paar posts terugquote:
export nederlanderquote:
Sterker nog, ik vind je gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het geen rare fotosterker nog... je bent een mooie vrouw
Ik snapte dat antwoord al nietquote:
wie ik ? of janiesbrownie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind je gewoon een lekker wijf
Ik hoopte dat dat over mn eendebek gingquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk maar een paar posts terug
Hijs alleen niet helemaal representatief, ik trek zelden zo'n hoofdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het geen rare fotosterker nog... je bent een mooie vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jullie allebeiquote:
Een allochtoon die weigert te integreren in de samenleving dus...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat over mn eendebek ging
[..]
Hijs alleen niet helemaal representatief, ik trek zelden zo'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:liefff
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
JB: Stoel! Nee. Ehhhmmmmm..Sleutel. Ja, sleutel.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
liefff
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh, ja, en je bent inderdaad erg mooiquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Zo, de kerstboom staat
Beetje jammer wel, nieuwe boom gekocht, mét verlichting... is t onderste deel van de verlichting stuk, en ik heb écht geen zin meer om 'm terug te gaan brengen
ja. Ze halen het alleen net niet bij the real dealquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie die pics van Marijke ook gehad?
Mijn dochter van 9 zegt vogelquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, en je bent inderdaad erg mooi
Geen flauw idee, maar heb eigenlijk ook geen zin om alle lampjes te gaan zitten controlerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Kan het niet zijn dat er 1 lampje stuk is ofzo en dat ie het daardoor niet doet?
Ja, iets met eendquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 zegt vogel
ik ben eerder een ontwikkelingsmedewerkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een allochtoon die weigert te integreren in de samenleving dus...![]()
Tegen jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 zegt vogel
Kom je bij mij bij de kerstboom zitten?quote:
Tegen de eendebek.quote:
We moeten wel weer eens afspreken, hoe is het bij jullie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je bij mij bij de kerstboom zitten?
Leg maar een andere keer uit danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegen de eendebek.
En ze heeft een vriendinnetje op bezoek, anders had ik t wel uitgelegd
Geen wonder dat ie voor je vielquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was de eerste foto die Ado van me zag
Ja, Ik heb vaker onderzoeken gehad, dus dat moet niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leg maar een andere keer uit dan
quote:
Wat eten wequote:
iddquote:
zoiets?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
I love my mommy. Ze heeft een heerlijke zuurkoolstamppot gemaakt zodat ik niet hoef te koken. Ik heb de liefste mamma van de wereld
quote:
Moeten we zeker, is alweer een jaar geledenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We moeten wel weer eens afspreken, hoe is het bij jullie?
wheeeeeeeeeeeeeeeee, die is leuk!quote:
Oh. Sorry. Busted en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jij kunt echt wel kokenJokkebrok
We zijn nog op jeverjaardag geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moeten we zeker, is alweer een jaar geledenDat weet ik omdat jullie toen een kerstboom hadden
![]()
Hier goed hoorHoest daar? Hoe bevalt 't nieuwe werk van jullie beiden?
anders wacht ik wel wat langerquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal de kindjes eens gaan halen....Vlug eten, zorgen dat ik verder ook klaar ben om te vertrekken en dan hopen dat de oppas een beetje vroeg is
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh ohmijn oudste is naar zwemles en kreeg net een smsje dat hij zonder kurkjes mag zwemmen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh ohmijn oudste is naar zwemles en kreeg net een smsje dat hij zonder kurkjes mag zwemmen
Ohjaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zijn nog op jeverjaardag geweest
En goedAllebei eigenlijk wel, alleen is de auto nu kapot en das wel minder.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
dat mag je ook gerustquote:
dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Zooo. Verkiezingsdingie even aangepast
Kusje op je trots!quote:
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Niet aanpassen, maar invullen. Ik zal maar niet op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Zooo. Verkiezingsdingie even aangepast
wat goed!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Niet meer, dus geen idee. Of jullie moeten deze kant op komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhjaDat was ik een beetje vergeten
Sorry
Auto stuk is stomWanneer issie weer heel?
En wanneer gaan we meeten dan?
Nooit meer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet meer, dus geen idee. Of jullie moeten deze kant op komen
Dan moet ik wel overleggen thuis
kusje van Phenoquote:
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn Aquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
wat goed!
Hoe lang heeft ie al les? En hoe ver is hij nu ongeveer? (Ik geef namelijk in principe vanaf het begin al zonder kurkjes les)
Denk dat t voor ons ook 2011 zou worden. Maar is prima hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nooit meer?![]()
![]()
Wij kunnen ook wel die kant op komen, wordt dan wel 2011 ben ik bang
Dat hebben wij al genoeg gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Niet aanpassen, maar invullen. Ik zal maar niet op mezelf stemmen
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje van Pheno
[..]
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn A
iedere methode is weer anders maar hij heeft na de vakantie echt een sprong gemaakt, toen kwam hij ineens in een maand tijd met 3 stickers thuis
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje van Pheno
[..]
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn A
iedere methode is weer anders maar hij heeft na de vakantie echt een sprong gemaakt, toen kwam hij ineens in een maand tijd met 3 stickers thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |