Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh ohmijn oudste is naar zwemles en kreeg net een smsje dat hij zonder kurkjes mag zwemmen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh ohmijn oudste is naar zwemles en kreeg net een smsje dat hij zonder kurkjes mag zwemmen
Ohjaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zijn nog op jeverjaardag geweest
En goedAllebei eigenlijk wel, alleen is de auto nu kapot en das wel minder.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
dat mag je ook gerustquote:
dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Zooo. Verkiezingsdingie even aangepast
Kusje op je trots!quote:
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Niet aanpassen, maar invullen. Ik zal maar niet op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Zooo. Verkiezingsdingie even aangepast
wat goed!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Niet meer, dus geen idee. Of jullie moeten deze kant op komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhjaDat was ik een beetje vergeten
Sorry
Auto stuk is stomWanneer issie weer heel?
En wanneer gaan we meeten dan?
Nooit meer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet meer, dus geen idee. Of jullie moeten deze kant op komen
Dan moet ik wel overleggen thuis
kusje van Phenoquote:
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn Aquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
wat goed!
Hoe lang heeft ie al les? En hoe ver is hij nu ongeveer? (Ik geef namelijk in principe vanaf het begin al zonder kurkjes les)
Denk dat t voor ons ook 2011 zou worden. Maar is prima hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nooit meer?![]()
![]()
Wij kunnen ook wel die kant op komen, wordt dan wel 2011 ben ik bang
Dat hebben wij al genoeg gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Niet aanpassen, maar invullen. Ik zal maar niet op mezelf stemmen
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje van Pheno
[..]
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn A
iedere methode is weer anders maar hij heeft na de vakantie echt een sprong gemaakt, toen kwam hij ineens in een maand tijd met 3 stickers thuis
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje van Pheno
[..]
hij is begonnen in september 2009 ? maar in vakanties word niet gelest en hoeft nog maar 4 stickers tot zijn A
iedere methode is weer anders maar hij heeft na de vakantie echt een sprong gemaakt, toen kwam hij ineens in een maand tijd met 3 stickers thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |