Geen flauw idee, maar heb eigenlijk ook geen zin om alle lampjes te gaan zitten controlerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Kan het niet zijn dat er 1 lampje stuk is ofzo en dat ie het daardoor niet doet?
Ja, iets met eendquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 zegt vogel
ik ben eerder een ontwikkelingsmedewerkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een allochtoon die weigert te integreren in de samenleving dus...![]()
Tegen jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 zegt vogel
Kom je bij mij bij de kerstboom zitten?quote:
Tegen de eendebek.quote:
We moeten wel weer eens afspreken, hoe is het bij jullie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je bij mij bij de kerstboom zitten?
Leg maar een andere keer uit danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegen de eendebek.
En ze heeft een vriendinnetje op bezoek, anders had ik t wel uitgelegd
Geen wonder dat ie voor je vielquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was de eerste foto die Ado van me zag
Ja, Ik heb vaker onderzoeken gehad, dus dat moet niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leg maar een andere keer uit dan
quote:
Wat eten wequote:
iddquote:
zoiets?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
I love my mommy. Ze heeft een heerlijke zuurkoolstamppot gemaakt zodat ik niet hoef te koken. Ik heb de liefste mamma van de wereld
quote:
Moeten we zeker, is alweer een jaar geledenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We moeten wel weer eens afspreken, hoe is het bij jullie?
wheeeeeeeeeeeeeeeee, die is leuk!quote:
Oh. Sorry. Busted en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jij kunt echt wel kokenJokkebrok
We zijn nog op jeverjaardag geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moeten we zeker, is alweer een jaar geledenDat weet ik omdat jullie toen een kerstboom hadden
![]()
Hier goed hoorHoest daar? Hoe bevalt 't nieuwe werk van jullie beiden?
anders wacht ik wel wat langerquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal de kindjes eens gaan halen....Vlug eten, zorgen dat ik verder ook klaar ben om te vertrekken en dan hopen dat de oppas een beetje vroeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |