Ik moest m toch eerst opslaan, gekkie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Post ik eens een foto, zegt niemand iets
Ik had t over mn UIquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mevrouw! Oh, mooie bloemetjes!
Kijk maar een paar posts terugquote:
export nederlanderquote:
Sterker nog, ik vind je gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het geen rare fotosterker nog... je bent een mooie vrouw
Ik snapte dat antwoord al nietquote:
wie ik ? of janiesbrownie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind je gewoon een lekker wijf
Ik hoopte dat dat over mn eendebek gingquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk maar een paar posts terug
Hijs alleen niet helemaal representatief, ik trek zelden zo'n hoofdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het geen rare fotosterker nog... je bent een mooie vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jullie allebeiquote:
Een allochtoon die weigert te integreren in de samenleving dus...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat over mn eendebek ging
[..]
Hijs alleen niet helemaal representatief, ik trek zelden zo'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:liefff
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
JB: Stoel! Nee. Ehhhmmmmm..Sleutel. Ja, sleutel.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
liefff
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh, ja, en je bent inderdaad erg mooiquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Zo, de kerstboom staat
Beetje jammer wel, nieuwe boom gekocht, mét verlichting... is t onderste deel van de verlichting stuk, en ik heb écht geen zin meer om 'm terug te gaan brengen
ja. Ze halen het alleen net niet bij the real dealquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie die pics van Marijke ook gehad?
Mijn dochter van 9 zegt vogelquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, en je bent inderdaad erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |