Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
HAHAHA neequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ga je dan eten? Kapsalon?
![]()
En nee, nog nietGeheugenkaartje ligt beneden, haal em zo op ja
Dus jij hebt altijd kant-en-klare maaltijden of brood?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er te chaotisch en ongeduldig voor.
Ja, zie naast je PMbox-icoontjequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot Fok verkiezingen?
En als wat heb je me gestemd?
Hoi snoet![]()
![]()
![]()
Kom eens op msn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat klinkt ook niet echt positiefquote:
En ik kan koken![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAHAHA nee
En nu foto's plaatsen demmit
Gepaneerde schnitzel met champignons-roomsausquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wattan wel flesje?
Vertel het mij
Of voorgebakken zooi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dus jij hebt altijd kant-en-klare maaltijden of brood?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gepaneerde schnitzel met champignons-roomsaus
Zo, okeequote:
Ja je bent weer op dreefquote:
applaus voor je zelfquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
RN blijIk dacht dat ik een 3 zou hebben voor een proefwerk van Nederlands, maar ik had een 7,9
Edit: Ik moest dus naar Nederlands toen ik zei dat ik moest gaan in een van de vorige KSC's
Hoiquote:
He batsbaasquote:
Had je gezien dat ik op je gestemd had?quote:
Wanneer ga je me weer bellen?quote:
Sinds wanneer ben ik batsbaas?quote:
Nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
RN blijIk dacht dat ik een 3 zou hebben voor een proefwerk van Nederlands, maar ik had een 7,9
Edit: Ik moest dus naar Nederlands toen ik zei dat ik moest gaan in een van de vorige KSC's
Een 8, dat is het betere werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
Aangezien ik gf quote mag je er vanuit gaan dat het jou niet betrofquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik batsbaas?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zie naast je PMbox-icoontjeEn dit heb ik gestemd
He!! en ik dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
De man moet altijd betalen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ga je me weer bellen?![]()
Ojaa nu zie ik hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik gf quote mag je er vanuit gaan dat het jou niet betrof
quote:
Jou waardeer ik gewoon bijzonder veelquote:
Graagquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zie naast je PMbox-icoontjeEn dit heb ik gestemd
Intelligentste user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
[..]
Dat klinkt ook niet echt positief
En ik kan koken![]()
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkzequote:
Die zwaai erboven was voor jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa nu zie ik hetMaar ik zag 'Rockie' staan, dus dacht dat het voor mij was
Ja, want ethiek en filosofiequote:
marijkequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
He batsbaas
[..]
Had je gezien dat ik op je gestemd had?
Dan moet je misschien toch even wachten. Ik ben bezig om sim-only te fixen.quote:
Dan zwaai ik even terugquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zwaai erboven was voor jou
werk zequote:
Ethiek bestaat helemaal niet, het is allemaal een kwestie van perspectief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ethiek en filosofie
Hoiquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
moest even wat kindjes eruit werken
telecomvergelijkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch even wachten. Ik ben bezig om sim-only te fixen.
lovelyquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
Je denkt er in elk geval wel over na, en daar houd ik vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ethiek bestaat helemaal niet, het is allemaal een kwestie van perspectief.
Op mijn nieuwe werk ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
telecomvergelijker
Maar je mag ook bellen op je werk
Ik hoef niet gewaardeerd te worden, enkel begrepen te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je denkt er in elk geval wel over na, en daar houd ik vanWaardeer ik je een keer om je hersens en niet om je goddelijke lijf, is het weer niet goed
waar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga weer even plat. Ik kom zo wel naar de foto's van MPG en Marijke kijken
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe werk ja.
Vanaf hier bel ik gewoon met mijn mobiel.
Platligzequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga weer even plat. Ik kom zo wel naar de foto's van MPG en Marijke kijken
Argh, mannenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet gewaardeerd te worden, enkel begrepen te worden.
Helemaal vergeten hoi te zeggenquote:
Andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k komt onder steen vandaan en leest TT
o, het gaat over mij?
* wel.o.k kruipt weer terug onder steen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
Ook hoi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helemaal vergeten hoi te zeggen![]()
![]()
HOI!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef wel.o.k het volgende:
o, het gaat over mij?
Ik weet al dat het Hi gaat worden. Ik moet het alleen nog geactiveerd krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, telecomvergelijker dus
laters flesquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mannen doen altijd zo moeilijk met emoties en alles.quote:
Nou, we konden ze niet vinden in het meet-mapje op jou photobucketquote:
maar jij bent ook liefquote:
Ist was?quote:
Online. Ergens. Als er een beetje opgeschoten wil worden tenminstequote:
Weet je wel hoe lekker dat is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij bent ook lief![]()
![]()
behalve als je me met sneeuw wil inpeperen
steen ze wokquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef wel.o.k het volgende:
o, het gaat over mij?
Heb je dan ook een nieuw nummer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet al dat het Hi gaat worden. Ik moet het alleen nog geactiveerd krijgen.
Ja, vet moeilijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mannen doen altijd zo moeilijk met emoties en alles.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je hebt er even een bevalling tussendoor gedaan?
Gefeliciteeeeerd!![]()
een heleboelquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nog veel sneeuw rond jullie huizen?Hier ligt bijna niks meer
Nee, daarom blijf ik ook bij Hi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je dan ook een nieuw nummer?
Ban op mannen. Gewoon allemaal verschepen naar Zimbabwe.quote:[..]
Ja, vet moeilijkZeikerds
dude, relax.quote:
niet om te ontvangenquote:
Hier dus niet veel meer, maar dat beetje wat er nog ligt is wel echt ontzettend glad jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heleboel![]()
en spekgladik ging toen straks bijna op me bek
Drassig. Allemaal van dat half gesmolten nepsneeuw met een ijskoud onderlaagje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nog veel sneeuw rond jullie huizen?Hier ligt bijna niks meer
het lijken net vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Drassig. Allemaal van dat half gesmolten nepsneeuw met een ijskoudspekglad onderlaagje.
Ligt er maar net aan hoe warm je zelf bentquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet om te ontvangen![]()
veels te koud
Die foto's kunnen echt niet buuten kpd hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
als je uit de sauna komt is het idd heerlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe warm je zelf bent. Was zaterdag erg fijn om met sneeuw af te wrijven hoor
Thanks lieffie ik zal thuis even kijken. Hier op het werk zie ik alleen een kruisje.quote:
Nou dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je uit de sauna komt is het idd heerlijk
Ik ben zo'n reus dat ik gewoon automatisch grip krijg door het gewicht dat op mijn voeten rust.quote:
jij woont langs mijquote:
Dat jaquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben zo'n reus dat ik gewoon automatisch grip krijg door het gewicht dat op mijn voeten rust.
7 uur ? anders staat er om 00.01 een deurwaarder op de stoep?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Even ter herinnering. Ik heb heb nog 7 uur om een rekening te betalen. Nog even doen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |