Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
12quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
zo'n sprong is goed ja. Hoeveel stickers zijn er als ik vragen mag?
Ok, date in 2011 danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk dat t voor ons ook 2011 zou worden. Maar is prima hoor
En nee, hij is echt kapot.
Gaat ze op toneel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Ik moest een beetje huilen toen A haar A haalde
E nu gaan ze op toneel, zal ook wel moeten huilen als ze moeten optreden
en wat doe je met de komkommers en de bananenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook zo maar eens koken.
We eten courgette, ui, paprika en minikrieltjes in 1 pan gegooid en gekruid en kip. Ik twijfel of ik dat er ook nog bij zal gooien of apart maken
En je zou nog wel stilhouden dat je mijn opvolger zou worden!quote:
In de salade!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat doe je met de komkommers en de bananen
Oh sorryquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je zou nog wel stilhouden dat je mijn opvolger zou worden!
is al gedaanquote:
Da ligt ie volgens mij prima op schemaquote:
quote:
Allebei, en wat mij betreft wel, maar de eerste keer dat ze op moeten treden, hebben ze geen tekst, want die waren allemaal al verdeeldquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Gaat ze op toneel?Tof!
Mogen wij ook komen kijken als ze optreden?
Banaan gaat mee naar school, komkommer zien we nog welquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat doe je met de komkommers en de bananen
daar wilde ik net iets over zeggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het openen van de topic duurde nog langer dus niet zeuren
fijn om te horenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Da ligt ie volgens mij prima op schema
was ik je al mooi voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar wilde ik net iets over zeggen
waarquote:
Nou, daar zijn dus alle optredens van de toneelvereniging waar de kindjes op gaanquote:
Suikertettenquote:
Hier, dus nietkijken als je ze niet wil zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
minoes lijkt me leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, daar zijn dus alle optredens van de toneelvereniging waar de kindjes op gaan
Komend jaar Peter Pan en Minoes iig
Allebei? Tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allebei, en wat mij betreft wel, maar de eerste keer dat ze op moeten treden, hebben ze geen tekst, want die waren allemaal al verdeeld
[..]
Banaan gaat mee naar school, komkommer zien we nog wel
Kan je de winkel niet bellen en uitschelden?quote:
Ja, K wilde liever dansen, maar dat was al vol, dus mag ze evt volgend jaar overstappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Allebei? TofTekst komt volgende keer wel dan
"Want dat lucht zo lekker op".quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je de winkel niet bellen en uitschelden?
Maak er wat lekkers vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, K wilde liever dansen, maar dat was al vol, dus mag ze evt volgend jaar overstappen.
En klopt, volgens mij duurt t ook wel even voor ze t niet meer heeee3el erg spannend gaan vinden enzo.
Nu ga ik koken, stuur Ado maar een mail ofzo, om een datum af te spreken
dat echt een pinguinnie die je moet platknuffelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
This topic has been approved by:
[ afbeelding ]
Kijk eens even. Kookkunsten zeg ik jequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga knakworsten in de pan mieteren voor hongerige jongetjes
Die is wel cutequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
This topic has been approved by:
[ afbeelding ]
kook ze JBquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, K wilde liever dansen, maar dat was al vol, dus mag ze evt volgend jaar overstappen.
En klopt, volgens mij duurt t ook wel even voor ze t niet meer heeee3el erg spannend gaan vinden enzo.
Nu ga ik koken, stuur Ado maar een mail ofzo, om een datum af te spreken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga knakworsten in de pan mieteren voor hongerige jongetjes
Het gaat nu om lekker etenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens even. Kookkunsten zeg ik je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |