Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, te laat dus. Fha zie ik nog vaak genoeg hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Fha dan haar verjaardag viert
Maar tof hoor!![]()
daarom vertel ik hem dat soort dingen ook nooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef PeZu het volgende:
je zal maar in het ziekenhuis liggen en horen dat er iemand onder je vrouw ligt atm
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, te laat dus. Fha zie ik nog vaak genoeg hoor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom vertel ik hem dat soort dingen ook nooit
ik wil die route inkorten.quote:
Ah, het welbekende 'wat niet weet, wat niet deert'-verhaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil die route inkorten.
Ik ben al thuis, dus als mijn biertje op is ga ik naar bed
Ik heb geen biertje, maar ga wel zo naar bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil die route inkorten.
Ik ben al thuis, dus als mijn biertje op is ga ik naar bed
die moeten een weekje met mij meerijden dan leren ze het wel afquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat sommige chauffeurs belachelijk hard de bocht omgaan en remmen.
Dat zeker. En als je weet dat bepaalde stukken weg ERG slecht zijn dan KUN je er natuurlijk voor kiezen om je snelheid wat te matigen. Of niet. Dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat sommige chauffeurs belachelijk hard de bocht omgaan en remmen.
Nee, zo was ik ook al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt vast doordat je ouder bent
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen biertje, maar ga wel zo naar bedNog korter
Ik ben chauffeur en als ik buschauffeur word verrek ik het ook om zo te rijden. Ik ben dan chauffeur en geen courreurquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moeten een weekje met mij meerijden dan leren ze het wel af
Je wint er namelijk niets mee
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
de titel en toevoeging...
ben ik nou gek?
oh, en lekker nummer ook![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker. En als je weet dat bepaalde stukken weg ERG slecht zijn dan KUN je er natuurlijk voor kiezen om je snelheid wat te matigen. Of niet. Dus.
Jij ook zo lieverdquote:
Ik ben ook jaren buschauffeur geweest, dus waarschijnlijk hebben we dezelfde insteekquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben chauffeur en als ik buschauffeur word verrek ik het ook om zo te rijden. Ik ben dan chauffeur en geen courreur
zei je nu Southern Comfort?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef MPG het volgende:
ik neem nog een whisky voor ik ga slapen.
Houd je scherp hequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
dat was de 14de keer in 24 uur
ja...zeggen we: ergens in Amersfoortquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef PeZu het volgende:
ok pezxu gaat de zaak dichtgooiene over de ijsbaan heen, als ik er zo niet meer ben bel dan 112 maar
Delen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef MPG het volgende:
ik neem nog een whisky voor ik ga slapen.
Ik wil het worden maar dan moet ik eerst verhuizen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook jaren buschauffeur geweest, dus waarschijnlijk hebben we dezelfde insteek
Sudo grep PeZu Amesfoort should workquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...zeggen we: ergens in Amersfoort
Nee. Glenmorangie 10 yo single maltquote:
Naar Zwolle?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil het worden maar dan moet ik eerst verhuizen.
Kom maarquote:
Geweldig werkquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil het worden maar dan moet ik eerst verhuizen.
Dan bel jij maar, ik snap niets van die sudo crapquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sudo grep PeZu Amesfoort should work
Mijn vader was het. Het lijkt mij ook heel tof.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geweldig werk
Ik heb het echt met heel veel plezier gedaan
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sudo grep PeZu Amesfoort should work
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan bel jij maar, ik snap niets van die sudo crap
quote:
roflquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe elke dag Sudo ku, maar dat andere is Linux toch?
Ja, dat is vast grappig, als je het snaptquote:
EN WAT IS ER NOU WEER MIS MET LIMBURG?quote:
er zat een foutje in zag ikquote:Top 100 van maandag 6 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 399 Symphonic
003. 394 suikertaartje
004. 356 RealZeus
005. 310 LovelyLady
006. 301 Stuart
009. 289 Pheno
010. 272 PeZu
012. 263 Marijkezwolle
014. 253 goldfinger1963
015. 225 MPG
018. 202 Dr_Flash
026. 173 Trevland
027. 170 Muck
039. 145 Kuukske
041. 143 Woeste_Woerd
050. 122 TheFamousMan
064. 104 Myraela
073. 095 cablegunmaster
*hap*quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
EN WAT IS ER NOU WEER MIS MET LIMBURG?
Ja. vinje het gekquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is vast grappig, als je het snapt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zat een foutje in zag ik
Te laatquote:
Is dat niet heel vervelend, als hij iedere keer te vroeg isquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te laatIs best knap, voor iemand die vaak te vroeg is
![]()
Nee, een dergelijke grap zit in mijn filmpjequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet heel vervelend, als hij iedere keer te vroeg is?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik 299 heb doe ik moeiteloos nog een keer 302quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las serieus Bitter sweet symphonicquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, een dergelijke grap zit in mijn filmpje
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, bedtijd
Lekker slapen lieve mensenEn tot morgen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, bedtijd
Welterusten, Marijkequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, bedtijd
Rofl!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik 299 heb doe ik moeiteloos nog een keer 302
mijn username is inderdaad afgeleid van Symphonie, mijn paardquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las serieus Bitter sweet symphonic![]()
308 is anders ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik 299 heb doe ik moeiteloos nog een keer 302
Is dat jouw paard in dat filmpje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn username is inderdaad afgeleid van Symphonie, mijn paard
Nee, jij bent liefquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iedereen hier is zo ontzettend lief!Dankjulliewel
Ja, en dat ben ik zelf ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat jouw paard in dat filmpje?
ik vind deze tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik leg het je nog wel weer eens een keer uit
![]()
Schat, kijk ook eens wie er op dat paard zitquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat jouw paard in dat filmpje?
Dat dacht ik alquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Schat, kijk ook eens wie er op dat paard zit.
312quote:
Op me foon. Of jij moet nu een micro-USB-kabel faxenquote:
Zal ik je er morgen even heen rijden met je koffertje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker kontje trouwens Sym, in die paardrijbroek
Donequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Op me foon. Of jij moet nu een micro-USB-kabel faxen.
Graagquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je er morgen even heen rijden met je koffertje?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je er morgen even heen rijden met je koffertje?
ga ik op de terugweg even langs wok, die moet toch 'hardlopen'quote:
quote:
Paardrijden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, een dergelijke grap zit in mijn filmpje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga ik op de terugweg even langs wok, die moet toch 'hardlopen'
Dat gaat niet passen ben ik bangquote:
waarom uberhaupt een groot huis met de nieuwste spullen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paardrijden.Zo geweldig, als ik geld heb neem ik ook een paard. Dan maar een klein huis en niet de nieuwste spullen. Paardrijden maakt gelukkig.
Sym is toch je papa?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paardrijden.Zo geweldig, als ik geld heb neem ik ook een paard. Dan maar een klein huis en niet de nieuwste spullen. Paardrijden maakt gelukkig.
Twee vliegen in een klapquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga ik op de terugweg even langs wok, die moet toch 'hardlopen'
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat niet weet
[..]
Dat gaat niet passen ben ik bang
whihi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat niet weet
[..]
Dat gaat niet passen ben ik bang
Dat zijn dingen de meeste mensen met meer geld toch als eerst willen. Grote huizen. Dure auto's. Dat soort dingen. Niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom uberhaupt een groot huis met de nieuwste spullen?
Over een uur en een kwartier?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zit hier hoor tegen die tijd
vergeet je je micro-USB-kabel dan niet?quote:
Niet doodmaken he?quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihi.
nasty papercuts denk ik ook.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zit hier hoor tegen die tijd
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vergeet je je micro-USB-kabel dan niet?
Nee, een leuk huisje en een Lada en gewoon gelukkig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn dingen de meeste mensen met meer geld toch als eerst willen. Grote huizen. Dure auto's. Dat soort dingen. Niet mijn stijl.
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuk huisje en een Lada en gewoon gelukkig zijn
Sukkel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Op me foon. Of jij moet nu een micro-USB-kabel faxen.
Daarom ga ik ook "slapen"quote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, echt slapenTrusten voor de derde keer ofzo
![]()
ik kom er aan, ik doe nog even de lichten uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, echt slapenTrusten voor de derde keer ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Ik heb nog nooit zo klein gewoond met mijn moeder als nu. Maar toch voel ik me nu veel beter.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuk huis en een VolvoV70 en gewoon gelukkig zijn
gelukkig maar, dat heb je wel verdiendquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Ik heb nog nooit zo klein gewoond met mijn moeder als nu. Maar toch voel ik me nu veel beter.
Sommige mensen hebben meer te doen naast in noodtempo topics vollullenquote:
Oh, dan rij ik wel vast door.quote:
Laatste huis waar ik met mijn ouders woonde was ook de kleinste. Maar wel het gezelligst en vooral midden in het centrumquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehehe.quote:
Groeten aan wok.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan rij ik wel vast door.
![]()
![]()
SOMMIGE mensen ja. Jij nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer te doen naast in noodtempo topics vollullen..
ohja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer te doen naast in noodtempo topics vollullen..
Weet ik, ik heb vrijdag nog in die van m'n zwager gereden. Maar ze rijden zo lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Is groooot hoor, een V70
nou ja, als hij moet kiezen tussen een topic vol knallen of koffie zetten....quote:
Die mag niet drinken met zijn medsquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groeten aan wok.
Zal ik meneer taart effe een fles whisky brengen en bijpraten.
Ik vind mijnes ook al lekker zatquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb vrijdag nog in die van m'n zwager gereden. Maar ze rijden zo lekker
Bijvoorbeeld ja. En dat dan weer nakijkenquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Als hij bijgepraat is, gaat die fles leeg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mag niet drinken met zijn meds
check check dubbelcheckquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dat dan weer nakijken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
* suikertaartje klimt op PeZu om hem op te warmen
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dat dan weer nakijken
En ik heb wel eens in een grotere Volvo geredenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind mijnes ook al lekker zat
My Volvo is tinyquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik heb wel eens in een grotere Volvo gereden
[ [url=http://www.marconitrading.eu/site/media/volvo-fh16[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Omdat ik Marijke wegbreng naar haar grote liefde en even zwaai naar een kennis?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:07 schreef MPG het volgende:
Als hij bijgepraat is, gaat die fles leeg.
Koffie zetten is ook nuttig, zekerquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, als hij moet kiezen tussen een topic vol knallen of koffie zetten....
Ze houden je in de gaten hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:10 schreef RealZeus het volgende:
Wel apart, Myraela vraagt wie er mee wil met haar en gelijk krijg ik een melding over database problemen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze houden je in de gaten hoor
Die is toch niet klein? Mijn moeder heeft een V50 en die klaagt over de gigantisch kosten in de lease vergeleken met der prius.quote:
ja op sommig estukjes spiegel gladquote:
Tsja. Sorry, dan wil FOK! je iets zeggen. Ik riskeer het niet dat FOK! uit de lucht gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:10 schreef RealZeus het volgende:
Wel apart, Myraela vraagt wie er mee wil met haar en gelijk krijg ik een melding over database problemen.
neequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:08 schreef MPG het volgende:
[..]. Letterlijk dit keer.
Zie Offic... ow wacht, dat kan niet meer.
Ik!quote:
een Priusquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is toch niet klein? Mijn moeder heeft een V50 en die klaagt over de gigantisch kosten in de lease vergeleken met der prius.
vergeleken met die vrachtwagen welquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is toch niet klein? Mijn moeder heeft een V50 en die klaagt over de gigantisch kosten in de lease vergeleken met der prius.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. Sorry, dan wil FOK! je iets zeggen. Ik riskeer het niet dat FOK! uit de lucht gaat.
wat een lelek hok is dat zeg, doe dan een civicquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vergeleken met die vrachtwagen wel
Fijn dromen, geef je Marijke nog een kusje van me?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu ook echt
Slaap lekker lieve mensen
tabee pquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu ook echt
Slaap lekker lieve mensen
Ja. Ik heb niet gezegd WIE die fles leegzuiptquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik Marijke wegbreng naar haar grote liefde en even zwaai naar een kennis?
neequote:
Daar kan ik in parkerenquote:
Jouw auto moet wel in de oplegger passen ja, alleen kun je dan niet meer uitstappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan ik in parkeren![]()
als ik zou kunnen parkeren![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik heb wel eens in een grotere Volvo gereden
[ [url=http://www.marconitrading.eu/site/media/volvo-fh16[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Het is net een vrouw van 55quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een lelek hok is dat zeg, doe dan een civic
Ik ga ook fijn dromenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen, geef je Marijke nog een kusje van me?
Dus je neemt die fles voor hem mee omdat het hem dan niet zoveel kost jou droken te laten worden? Attent!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef MPG het volgende:
Ja. Ik heb niet gezegd WIE die fles leegzuipt.
wat denk je dat ik nu aan het doen benquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen, geef je Marijke nog een kusje van me?
De civic rijdt ook lekker trouwens hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is net een vrouw van 55
Het ziet er niet uit, maar als je er inzit rijdt het zo lekker
sorry hij is flauw, maar ik kon het niet laten, en een Prius rijdt echt lekker, als hij een trailer had kunnen trekken had ik die gehad
mobiel fokken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat denk je dat ik nu aan het doen ben
Geeft niet, ik kan gewoon slapen achterin als het moetquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw auto moet wel in de oplegger passen ja, alleen kun je dan niet meer uitstappen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je neemt die fles voor hem mee omdat het hem dan niet zoveel kost jou droken te laten worden? Attent!
In de slaapcabine slaapt het fijnerquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan gewoon slapen achterin als het moet
boh, mag ik dan van die lieve zachte kusjes?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook fijn dromen![]()
En ik geef allerhande mensen allerhande kusjes
Reed. Maar alleen op eigen terrein, want geen CEquote:
quote:
ik kon er toch niet uihuitquote:
Dat laatste heb ik wel. Bij mijn laatste werkgever reed ik op een R420.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Reed. Maar alleen op eigen terrein, want geen CE.
Ik wilde net zeggen, en nou HEEL gauw!quote:
Ja. Duh. Dat zei ik net zelf ook, maar jij zei dat ik er niet uit kon he, dusquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:19 schreef PeZu het volgende:
er is maar 1 truck die alles domineert
[ afbeelding ]
Als ik de trailerdeuren dicht doe niet nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Duh. Dat zei ik net zelf ook, maar jij zei dat ik er niet uit kon he, dus
heus niet die kan niet in een robot veranderen en schieten met lasersquote:
nee, maar die van jou is niet gebouwd door mijn opa en mede mogelijk gemaakt door mijn papaquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
heus niet die kan niet in een robot veranderen en schieten met lasers
wat een gezwel op wielenquote:
/geefquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar die van jou is niet gebouwd door mijn opa en mede mogelijk gemaakt door mijn papa
Nou, ik weet wel meer dat lekkerder rijdt, maar dat wil niet zeggen dat dat meteen de winnaar is hequote:
Want die werk(t)en bij de Scaniaquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar die van jou is niet gebouwd door mijn opa en mede mogelijk gemaakt door mijn papa
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel meer dat lekkerder rijdt, maar dat wil niet zeggen dat dat meteen de winnaar is he
quote:
ik geef er niks om, optimus prime is nr 1quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opa in de fabriek, en papa met de petoeters
nou, dag dan met je stomme plastic speelgoedvrachtwagentjequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef er niks om, optimus prime is nr 1
is niet stomquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dag dan met je stomme plastic speelgoedvrachtwagentje
quote:
toch houd ik wel van je hoorquote:
nou, dat staat je vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh, iets met mist, vriezen en gladde wegen. Niets van gemerkt, maar goed, ik rijd niet door heel Nederland. Maar die josties die hun mistlamp aan doen omdat ze op de radio zeggen dat er mist is, afschieten. Stelletje achterlijken. Doe je ogen open, dan zie je gewoon prima een kilometer vooruit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:23 schreef DaMart het volgende:
Van huis naar trein was best goed te fietsen. Straks maar eens kijken hoe dat van trein naar werk gaat.
hmm.. gister was het zicht in de stad hier 70 m.. dan doe ik toch echt m'n mistlichten aan..quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, iets met mist, vriezen en gladde wegen. Niets van gemerkt, maar goed, ik rijd niet door heel Nederland. Maar die josties die hun mistlamp aan doen omdat ze op de radio zeggen dat er mist is, afschieten. Stelletje achterlijken. Doe je ogen open, dan zie je gewoon prima een kilometer vooruit.
Oh, en wat is er niet te begrijpen aan "pinnen aan de pomp"? Diezelfde josties gaan nog een bakje koffiescoren bij het tankstation, ga dan tanken bij een van de andere vijftien pompen waar je wel voor naar binnen moet. Kloothommels.
Voor de rest zie ik de dag positief, maar dit moest ik even kwijt. Dank voor het lezen. Of als je het niet had willen lezen: dank voor de nodeloze moeite.
70 meter is heel wat anders dan bij het bord met "over 1200 meter afslag xx" kunnen vooruitzien waar dat dan is. Panisch rijden in nederlandquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. gister was het zicht in de stad hier 70 m.. dan doe ik toch echt m'n mistlichten aan..
al die klapjosti's die dat niet doen DAT zijn degenen die je verblinden!
Ik hoop het nietquote:
Vooral glad in Noord Holland, zegt de nieuwsmevrouwquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik hoop het niet
Voorzichtigquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vooral glad in Noord Holland, zegt de nieuwsmevrouw
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
* LovelyLady schraapt keel...
* LovelyLady krijgt weer keelpijn
ohja en mijn mama is jarig vandaag
VET GOED he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Nondeju... wat hebben jullie gisteravond gedaan joh...
alle records zijn verbroken
Ik ben een trouwe volger van de piles stats...quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VET GOED he?
en uhm waar heb je dat gelezen?
en stond je er in ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe volger van de piles stats...
ben een beetje een cijferfreak, dus was benieuwd of ik in de top 20 zou staan...
quote:
In vergelijking met gister viel het mee, ik kon gewoon fietsenquote:
Tof.quote:
Hier in ZH alleen in de woonwijken... op de doorgaande wegen viel het reuze meequote:
* MaleDuck hoest in het gezicht van de pinguinquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof.
Hier is het ook een gekkenhuis. Iedereen moet wat van me. Project 1 moet over twee weken af. Opeens komt er een incident binnen voor project 2. Daarna komt project 3 dat een kleine wijziging wil en ik ben alleen gekeurd om die te doen. En als hekkensluiter komt project 4, dat sinds mei op d'r gat ligt met: over een week moeten we gaan testen met de klant. Wil je even uitzoeken wat we nodig hebben? We hebben nog geen machines of wat dan ook.
Kan iemand me even ziek maken? Gewoon een goede griep of zo?
Dank!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck hoest in het gezicht van de pinguin
Succes ermee!
ik heb keelpijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof.
Hier is het ook een gekkenhuis. Iedereen moet wat van me. Project 1 moet over twee weken af. Opeens komt er een incident binnen voor project 2. Daarna komt project 3 dat een kleine wijziging wil en ik ben alleen gekeurd om die te doen. En als hekkensluiter komt project 4, dat sinds mei op d'r gat ligt met: over een week moeten we gaan testen met de klant. Wil je even uitzoeken wat we nodig hebben? We hebben nog geen machines of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb keelpijn
zullen we even bacteriën uitwisselen?![]()
het is gladquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof.
WOW, jij hebt veel over voor je mede KSC-ers.quote:
Je vergeet de h.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
WOW, jij hebt veel over voor je mede KSC-ers.![]()
M I wokkeltje tongen met peno
VPN, dus dat gaat niet op.quote:
Dat zeggen ze op de titanic ook...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe meer bacterieen, hoe meer vreugd.
je ging boodschappen doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
Of moet ik zeggen dat het ook glad is op de digitale snelweg?
tuurlijk, daar is door wikileaks continue ijzelquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
* LovelyLady struikelt over een bytequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
Of je probeerde bij wedden dat over auto's te springenquote:
Dat is nou een film die ik nooit gezien hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op de titanic ook...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ordt_opgevreten.html
Ik heb dezelfde vraag als de fipo aldaar, trouwens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op de titanic ook...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ordt_opgevreten.html
Ja, zeker, maar wie weet helpt het je... moet je wel ff duikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag als de fipo aldaar, trouwens.
Is me iets te diep, mijn tech heb ik nog niet gehaald.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar wie weet helpt het je... moet je wel ff duiken
Dan zit er niets anders op, je moet alle projecten vandaag afrondenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is me iets te diep, mijn tech heb ik nog niet gehaald.
Dat krijg je er nou van als je overal wifi wilt gebruikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady struikelt over een byte
No can do.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op, je moet alle projecten vandaag afronden
Mooi, hopelijk gaat het vanmiddag net zo goed...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
En ook vanaf de trein naar werk viel goed te fietsen.
Zit je in drenthe?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt weer lekker onder zijn steen
Normaal hang ik een groot stuk Aan de treinquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
En ook vanaf de trein naar werk viel goed te fietsen.
Bij ons in Noord Holland viel het me eigenlijk heel erg mee. Wat kleine bevroren plekken, maar genoeg droge stukken ertussen, dus niet echt uitglijglad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vooral glad in Noord Holland, zegt de nieuwsmevrouw
quote:
Hobbel, hobbel, val, breek, autch, weg nek...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Normaal hang ik een groot stuk Aan de trein
Mee met m'n fiets, maar het spoor is nu zo glad
Ja het is een goederentrein met auto's die niet zo extreem snel gaat
Jah, zondag liep er bij ons een oma met haar rollator midden op straat, omdat de stoepen te glad warenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
de stoepen zijn vooral nog erg glad!
dus maar over het fietspad geschuifeld.. werkt ook!!
ben wel blij dat de auto nieuwe bandjes en remschijven krijgt..
( de apk kost bij een andere garage " maar" 850 eur.. )
Daar houd ik wel vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hobbel, hobbel, val, breek, autch, weg nek...
gevaarlijk man
We doen het gewoon een beetje rustig aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |