Die is toch niet klein? Mijn moeder heeft een V50 en die klaagt over de gigantisch kosten in de lease vergeleken met der prius.quote:
ja op sommig estukjes spiegel gladquote:
Tsja. Sorry, dan wil FOK! je iets zeggen. Ik riskeer het niet dat FOK! uit de lucht gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:10 schreef RealZeus het volgende:
Wel apart, Myraela vraagt wie er mee wil met haar en gelijk krijg ik een melding over database problemen.
neequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:08 schreef MPG het volgende:
[..]. Letterlijk dit keer.
Zie Offic... ow wacht, dat kan niet meer.
Ik!quote:
een Priusquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is toch niet klein? Mijn moeder heeft een V50 en die klaagt over de gigantisch kosten in de lease vergeleken met der prius.
vergeleken met die vrachtwagen welquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is toch niet klein? Mijn moeder heeft een V50 en die klaagt over de gigantisch kosten in de lease vergeleken met der prius.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. Sorry, dan wil FOK! je iets zeggen. Ik riskeer het niet dat FOK! uit de lucht gaat.
wat een lelek hok is dat zeg, doe dan een civicquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vergeleken met die vrachtwagen wel
Fijn dromen, geef je Marijke nog een kusje van me?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu ook echt
Slaap lekker lieve mensen
tabee pquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu ook echt
Slaap lekker lieve mensen
Ja. Ik heb niet gezegd WIE die fles leegzuiptquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik Marijke wegbreng naar haar grote liefde en even zwaai naar een kennis?
neequote:
Daar kan ik in parkerenquote:
Jouw auto moet wel in de oplegger passen ja, alleen kun je dan niet meer uitstappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan ik in parkeren![]()
als ik zou kunnen parkeren![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik heb wel eens in een grotere Volvo gereden
[ [url=http://www.marconitrading.eu/site/media/volvo-fh16[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Het is net een vrouw van 55quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een lelek hok is dat zeg, doe dan een civic
Ik ga ook fijn dromenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen, geef je Marijke nog een kusje van me?
Dus je neemt die fles voor hem mee omdat het hem dan niet zoveel kost jou droken te laten worden? Attent!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef MPG het volgende:
Ja. Ik heb niet gezegd WIE die fles leegzuipt.
wat denk je dat ik nu aan het doen benquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen, geef je Marijke nog een kusje van me?
De civic rijdt ook lekker trouwens hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is net een vrouw van 55
Het ziet er niet uit, maar als je er inzit rijdt het zo lekker
sorry hij is flauw, maar ik kon het niet laten, en een Prius rijdt echt lekker, als hij een trailer had kunnen trekken had ik die gehad
mobiel fokken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat denk je dat ik nu aan het doen ben
Geeft niet, ik kan gewoon slapen achterin als het moetquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw auto moet wel in de oplegger passen ja, alleen kun je dan niet meer uitstappen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je neemt die fles voor hem mee omdat het hem dan niet zoveel kost jou droken te laten worden? Attent!
In de slaapcabine slaapt het fijnerquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan gewoon slapen achterin als het moet
boh, mag ik dan van die lieve zachte kusjes?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook fijn dromen![]()
En ik geef allerhande mensen allerhande kusjes
Reed. Maar alleen op eigen terrein, want geen CEquote:
quote:
ik kon er toch niet uihuitquote:
Dat laatste heb ik wel. Bij mijn laatste werkgever reed ik op een R420.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Reed. Maar alleen op eigen terrein, want geen CE.
Ik wilde net zeggen, en nou HEEL gauw!quote:
Ja. Duh. Dat zei ik net zelf ook, maar jij zei dat ik er niet uit kon he, dusquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:19 schreef PeZu het volgende:
er is maar 1 truck die alles domineert
[ afbeelding ]
Als ik de trailerdeuren dicht doe niet nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Duh. Dat zei ik net zelf ook, maar jij zei dat ik er niet uit kon he, dus
heus niet die kan niet in een robot veranderen en schieten met lasersquote:
nee, maar die van jou is niet gebouwd door mijn opa en mede mogelijk gemaakt door mijn papaquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
heus niet die kan niet in een robot veranderen en schieten met lasers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |