Over een uur en een kwartier?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zit hier hoor tegen die tijd
vergeet je je micro-USB-kabel dan niet?quote:
Niet doodmaken he?quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihi.
nasty papercuts denk ik ook.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zit hier hoor tegen die tijd
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vergeet je je micro-USB-kabel dan niet?
Nee, een leuk huisje en een Lada en gewoon gelukkig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn dingen de meeste mensen met meer geld toch als eerst willen. Grote huizen. Dure auto's. Dat soort dingen. Niet mijn stijl.
quote:
wacht even, de bel gaatquote:
Eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuk huisje en een Lada en gewoon gelukkig zijn
Sukkel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Op me foon. Of jij moet nu een micro-USB-kabel faxen.
Daarom ga ik ook "slapen"quote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, echt slapenTrusten voor de derde keer ofzo
![]()
ik kom er aan, ik doe nog even de lichten uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, echt slapenTrusten voor de derde keer ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Ik heb nog nooit zo klein gewoond met mijn moeder als nu. Maar toch voel ik me nu veel beter.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuk huis en een VolvoV70 en gewoon gelukkig zijn
gelukkig maar, dat heb je wel verdiendquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Ik heb nog nooit zo klein gewoond met mijn moeder als nu. Maar toch voel ik me nu veel beter.
Sommige mensen hebben meer te doen naast in noodtempo topics vollullenquote:
Oh, dan rij ik wel vast door.quote:
Laatste huis waar ik met mijn ouders woonde was ook de kleinste. Maar wel het gezelligst en vooral midden in het centrumquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehehe.quote:
Groeten aan wok.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan rij ik wel vast door.
![]()
![]()
SOMMIGE mensen ja. Jij nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer te doen naast in noodtempo topics vollullen..
ohja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer te doen naast in noodtempo topics vollullen..
Weet ik, ik heb vrijdag nog in die van m'n zwager gereden. Maar ze rijden zo lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Is groooot hoor, een V70
nou ja, als hij moet kiezen tussen een topic vol knallen of koffie zetten....quote:
Die mag niet drinken met zijn medsquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groeten aan wok.
Zal ik meneer taart effe een fles whisky brengen en bijpraten.
Ik vind mijnes ook al lekker zatquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb vrijdag nog in die van m'n zwager gereden. Maar ze rijden zo lekker
Bijvoorbeeld ja. En dat dan weer nakijkenquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Als hij bijgepraat is, gaat die fles leeg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mag niet drinken met zijn meds
check check dubbelcheckquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dat dan weer nakijken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
* suikertaartje klimt op PeZu om hem op te warmen
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dat dan weer nakijken
En ik heb wel eens in een grotere Volvo geredenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind mijnes ook al lekker zat
My Volvo is tinyquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik heb wel eens in een grotere Volvo gereden
[ [url=http://www.marconitrading.eu/site/media/volvo-fh16[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Omdat ik Marijke wegbreng naar haar grote liefde en even zwaai naar een kennis?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:07 schreef MPG het volgende:
Als hij bijgepraat is, gaat die fles leeg.
Koffie zetten is ook nuttig, zekerquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, als hij moet kiezen tussen een topic vol knallen of koffie zetten....
Ze houden je in de gaten hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:10 schreef RealZeus het volgende:
Wel apart, Myraela vraagt wie er mee wil met haar en gelijk krijg ik een melding over database problemen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze houden je in de gaten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |