Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, te laat dus. Fha zie ik nog vaak genoeg hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Fha dan haar verjaardag viert
Maar tof hoor!![]()
daarom vertel ik hem dat soort dingen ook nooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef PeZu het volgende:
je zal maar in het ziekenhuis liggen en horen dat er iemand onder je vrouw ligt atm
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, te laat dus. Fha zie ik nog vaak genoeg hoor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom vertel ik hem dat soort dingen ook nooit
ik wil die route inkorten.quote:
Ah, het welbekende 'wat niet weet, wat niet deert'-verhaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil die route inkorten.
Ik ben al thuis, dus als mijn biertje op is ga ik naar bed
Ik heb geen biertje, maar ga wel zo naar bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil die route inkorten.
Ik ben al thuis, dus als mijn biertje op is ga ik naar bed
die moeten een weekje met mij meerijden dan leren ze het wel afquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat sommige chauffeurs belachelijk hard de bocht omgaan en remmen.
Dat zeker. En als je weet dat bepaalde stukken weg ERG slecht zijn dan KUN je er natuurlijk voor kiezen om je snelheid wat te matigen. Of niet. Dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat sommige chauffeurs belachelijk hard de bocht omgaan en remmen.
Nee, zo was ik ook al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt vast doordat je ouder bent
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen biertje, maar ga wel zo naar bedNog korter
Ik ben chauffeur en als ik buschauffeur word verrek ik het ook om zo te rijden. Ik ben dan chauffeur en geen courreurquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moeten een weekje met mij meerijden dan leren ze het wel af
Je wint er namelijk niets mee
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
de titel en toevoeging...
ben ik nou gek?
oh, en lekker nummer ook![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker. En als je weet dat bepaalde stukken weg ERG slecht zijn dan KUN je er natuurlijk voor kiezen om je snelheid wat te matigen. Of niet. Dus.
Jij ook zo lieverdquote:
Ik ben ook jaren buschauffeur geweest, dus waarschijnlijk hebben we dezelfde insteekquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben chauffeur en als ik buschauffeur word verrek ik het ook om zo te rijden. Ik ben dan chauffeur en geen courreur
zei je nu Southern Comfort?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef MPG het volgende:
ik neem nog een whisky voor ik ga slapen.
Houd je scherp hequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
dat was de 14de keer in 24 uur
ja...zeggen we: ergens in Amersfoortquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef PeZu het volgende:
ok pezxu gaat de zaak dichtgooiene over de ijsbaan heen, als ik er zo niet meer ben bel dan 112 maar
Delen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef MPG het volgende:
ik neem nog een whisky voor ik ga slapen.
Ik wil het worden maar dan moet ik eerst verhuizen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook jaren buschauffeur geweest, dus waarschijnlijk hebben we dezelfde insteek
Sudo grep PeZu Amesfoort should workquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...zeggen we: ergens in Amersfoort
Nee. Glenmorangie 10 yo single maltquote:
Naar Zwolle?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil het worden maar dan moet ik eerst verhuizen.
Kom maarquote:
Geweldig werkquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil het worden maar dan moet ik eerst verhuizen.
Dan bel jij maar, ik snap niets van die sudo crapquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sudo grep PeZu Amesfoort should work
Mijn vader was het. Het lijkt mij ook heel tof.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geweldig werk
Ik heb het echt met heel veel plezier gedaan
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sudo grep PeZu Amesfoort should work
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan bel jij maar, ik snap niets van die sudo crap
quote:
roflquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe elke dag Sudo ku, maar dat andere is Linux toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |