wat een gezwel op wielenquote:
/geefquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar die van jou is niet gebouwd door mijn opa en mede mogelijk gemaakt door mijn papa
Nou, ik weet wel meer dat lekkerder rijdt, maar dat wil niet zeggen dat dat meteen de winnaar is hequote:
Want die werk(t)en bij de Scaniaquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar die van jou is niet gebouwd door mijn opa en mede mogelijk gemaakt door mijn papa
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel meer dat lekkerder rijdt, maar dat wil niet zeggen dat dat meteen de winnaar is he
quote:
ik geef er niks om, optimus prime is nr 1quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opa in de fabriek, en papa met de petoeters
nou, dag dan met je stomme plastic speelgoedvrachtwagentjequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef er niks om, optimus prime is nr 1
is niet stomquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dag dan met je stomme plastic speelgoedvrachtwagentje
quote:
toch houd ik wel van je hoorquote:
nou, dat staat je vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh, iets met mist, vriezen en gladde wegen. Niets van gemerkt, maar goed, ik rijd niet door heel Nederland. Maar die josties die hun mistlamp aan doen omdat ze op de radio zeggen dat er mist is, afschieten. Stelletje achterlijken. Doe je ogen open, dan zie je gewoon prima een kilometer vooruit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:23 schreef DaMart het volgende:
Van huis naar trein was best goed te fietsen. Straks maar eens kijken hoe dat van trein naar werk gaat.
hmm.. gister was het zicht in de stad hier 70 m.. dan doe ik toch echt m'n mistlichten aan..quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, iets met mist, vriezen en gladde wegen. Niets van gemerkt, maar goed, ik rijd niet door heel Nederland. Maar die josties die hun mistlamp aan doen omdat ze op de radio zeggen dat er mist is, afschieten. Stelletje achterlijken. Doe je ogen open, dan zie je gewoon prima een kilometer vooruit.
Oh, en wat is er niet te begrijpen aan "pinnen aan de pomp"? Diezelfde josties gaan nog een bakje koffiescoren bij het tankstation, ga dan tanken bij een van de andere vijftien pompen waar je wel voor naar binnen moet. Kloothommels.
Voor de rest zie ik de dag positief, maar dit moest ik even kwijt. Dank voor het lezen. Of als je het niet had willen lezen: dank voor de nodeloze moeite.
70 meter is heel wat anders dan bij het bord met "over 1200 meter afslag xx" kunnen vooruitzien waar dat dan is. Panisch rijden in nederlandquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. gister was het zicht in de stad hier 70 m.. dan doe ik toch echt m'n mistlichten aan..
al die klapjosti's die dat niet doen DAT zijn degenen die je verblinden!
Ik hoop het nietquote:
Vooral glad in Noord Holland, zegt de nieuwsmevrouwquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik hoop het niet
Voorzichtigquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vooral glad in Noord Holland, zegt de nieuwsmevrouw
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
* LovelyLady schraapt keel...
* LovelyLady krijgt weer keelpijn
ohja en mijn mama is jarig vandaag
VET GOED he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Nondeju... wat hebben jullie gisteravond gedaan joh...
alle records zijn verbroken
Ik ben een trouwe volger van de piles stats...quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VET GOED he?
en uhm waar heb je dat gelezen?
en stond je er in ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe volger van de piles stats...
ben een beetje een cijferfreak, dus was benieuwd of ik in de top 20 zou staan...
quote:
In vergelijking met gister viel het mee, ik kon gewoon fietsenquote:
Tof.quote:
Hier in ZH alleen in de woonwijken... op de doorgaande wegen viel het reuze meequote:
* MaleDuck hoest in het gezicht van de pinguinquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof.
Hier is het ook een gekkenhuis. Iedereen moet wat van me. Project 1 moet over twee weken af. Opeens komt er een incident binnen voor project 2. Daarna komt project 3 dat een kleine wijziging wil en ik ben alleen gekeurd om die te doen. En als hekkensluiter komt project 4, dat sinds mei op d'r gat ligt met: over een week moeten we gaan testen met de klant. Wil je even uitzoeken wat we nodig hebben? We hebben nog geen machines of wat dan ook.
Kan iemand me even ziek maken? Gewoon een goede griep of zo?
Dank!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck hoest in het gezicht van de pinguin
Succes ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |