ik heb keelpijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof.
Hier is het ook een gekkenhuis. Iedereen moet wat van me. Project 1 moet over twee weken af. Opeens komt er een incident binnen voor project 2. Daarna komt project 3 dat een kleine wijziging wil en ik ben alleen gekeurd om die te doen. En als hekkensluiter komt project 4, dat sinds mei op d'r gat ligt met: over een week moeten we gaan testen met de klant. Wil je even uitzoeken wat we nodig hebben? We hebben nog geen machines of wat dan ook.
Kan iemand me even ziek maken? Gewoon een goede griep of zo?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb keelpijn
zullen we even bacteriën uitwisselen?![]()
het is gladquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof.
Hier is het ook een gekkenhuis. Iedereen moet wat van me. Project 1 moet over twee weken af. Opeens komt er een incident binnen voor project 2. Daarna komt project 3 dat een kleine wijziging wil en ik ben alleen gekeurd om die te doen. En als hekkensluiter komt project 4, dat sinds mei op d'r gat ligt met: over een week moeten we gaan testen met de klant. Wil je even uitzoeken wat we nodig hebben? We hebben nog geen machines of wat dan ook.
Kan iemand me even ziek maken? Gewoon een goede griep of zo?
WOW, jij hebt veel over voor je mede KSC-ers.quote:
Je vergeet de h.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
WOW, jij hebt veel over voor je mede KSC-ers.![]()
M I wokkeltje tongen met peno
VPN, dus dat gaat niet op.quote:
Dat zeggen ze op de titanic ook...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe meer bacterieen, hoe meer vreugd.
je ging boodschappen doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
Of moet ik zeggen dat het ook glad is op de digitale snelweg?
tuurlijk, daar is door wikileaks continue ijzelquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
* LovelyLady struikelt over een bytequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
Of je probeerde bij wedden dat over auto's te springenquote:
Dat is nou een film die ik nooit gezien hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op de titanic ook...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ordt_opgevreten.html
Ik heb dezelfde vraag als de fipo aldaar, trouwens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op de titanic ook...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ordt_opgevreten.html
Ja, zeker, maar wie weet helpt het je... moet je wel ff duikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag als de fipo aldaar, trouwens.
Is me iets te diep, mijn tech heb ik nog niet gehaald.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar wie weet helpt het je... moet je wel ff duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |