Dan zit er niets anders op, je moet alle projecten vandaag afrondenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is me iets te diep, mijn tech heb ik nog niet gehaald.
Dat krijg je er nou van als je overal wifi wilt gebruikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady struikelt over een byte
No can do.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op, je moet alle projecten vandaag afronden
Mooi, hopelijk gaat het vanmiddag net zo goed...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
En ook vanaf de trein naar werk viel goed te fietsen.
Zit je in drenthe?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt weer lekker onder zijn steen
Normaal hang ik een groot stuk Aan de treinquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
En ook vanaf de trein naar werk viel goed te fietsen.
Bij ons in Noord Holland viel het me eigenlijk heel erg mee. Wat kleine bevroren plekken, maar genoeg droge stukken ertussen, dus niet echt uitglijglad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vooral glad in Noord Holland, zegt de nieuwsmevrouw
quote:
Hobbel, hobbel, val, breek, autch, weg nek...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Normaal hang ik een groot stuk Aan de trein
Mee met m'n fiets, maar het spoor is nu zo glad
Ja het is een goederentrein met auto's die niet zo extreem snel gaat
Jah, zondag liep er bij ons een oma met haar rollator midden op straat, omdat de stoepen te glad warenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
de stoepen zijn vooral nog erg glad!
dus maar over het fietspad geschuifeld.. werkt ook!!
ben wel blij dat de auto nieuwe bandjes en remschijven krijgt..
( de apk kost bij een andere garage " maar" 850 eur.. )
Daar houd ik wel vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hobbel, hobbel, val, breek, autch, weg nek...
gevaarlijk man
We doen het gewoon een beetje rustig aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |