SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 99% gewijzigd door SoldMayor op 06-12-2010 11:55:59 ]![]()
Is hardline pro nu eindelijk gefixed dan? Dan ga ik maar eens rond lopen met iets anders dan Sam turretDenk maar gewoon weer attack helicopter, counter-UAV of blackbird...
![]()
Ik ga nu als tegen actie weer me RC car terug zetten. Groundwar domination spelen. Me RC cars op sparen tot de punten bij 150 zijn en dan achter elkaar 10 RC cars af laten gaan.quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
Is hardline pro nu eindelijk gefixed dan? Dan ga ik maar eens rond lopen met iets anders dan Sam turretDenk maar gewoon weer attack helicopter, counter-UAV of blackbird...
![]()
![]()
![]()
Niet antwoorden op mijn berichtje he. Kost heel veel moeite om dat te doen met zo'n controller.quote:All good things are wild and free.![]()
Ik vind die RCXD gevallen je altijd zo uit het spel halen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Of iig er een een 5+ killstreak van maken. Nu krijgt elke klapjosti zo'n dingquote:Op maandag 6 december 2010 12:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik vind die RCXD gevallen je altijd zo uit het spel halen.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Die RC-XD mag er van mij ook wel uit, ding is vervelend als een malle, en ik gebruik ze liever nietr dan wel.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Eens. Achterlijk apparaat om al bij twee kills (mits hardline) te halen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Of iig er een een 5+ killstreak van maken. Nu krijgt elke klapjosti zo'n ding
~Leonard Cohen![]()
Hoe haal je die missie met die heli vlak na die boot met gun dat ze met stinger rakketen op je schieten moet je die uit de lucht knallen en gelijktijdig door vliegen![]()
![]()
kutkaboutertquote:ja, en die vent met die beige jas is stef, lekker scheldenquote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick & Blazarr helpen de wouten hedenochtend!
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
ik vind die rx-cd wel vet, zo denken al die noobs er niet aan om de spy plane te kiezen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
is dat een nieuw soort cd?quote:Op maandag 6 december 2010 13:14 schreef gniffie het volgende:
ik vind die rx-cd wel vet, zo denken al die noobs er niet aan om de spy plane te kiezen
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Ze moeten dat teringkarretje gewoon verwisselen met counter spy-plane. 5 killstreak is wat teveel van het goede, daar heb je al een napalm/care package voor.![]()
Je dacht toch niet dat ik mijn zwaar bevochten Ghost Pro weg doe he?quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon Flak Jacket gebruiken, heb je geen last meer van die RC-XD.![]()
Heb je het nu over mij?quote:Op maandag 6 december 2010 13:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kutkaboutert
[..]
ja, en die vent met die beige jas is stef, lekker schelden![]()
echte mannen kijken eerst naar de PI voordat ze een reactie quoten en er commentaar op gevenquote:
ik heb het filmpje nou 3 keer gekeken, en ik zit me elke keer kapot te lachen om die ventquote:
Maar wat heb ik daar nou mee te maken of had je het over een andere Stefquote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb het filmpje nou 3 keer gekeken, en ik zit me elke keer kapot te lachen om die vent![]()
![]()
nee i kweet niet, hij doet me gewoon aan jou denken op de een of andere manier, ook al weet ik niet eens hoe jij eruit zietquote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar wat heb ik daar nou mee te maken of had je het over een andere Stef
aan een mogooltje?quote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee i kweet niet, hij doet me gewoon aan jou denken op de een of andere manier, ook al weet ik niet eens hoe jij eruit zietcamperquote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Net eerste potje HC S&D, één tegen zes, bom werd geplant. Had ze alle zes en bom gedefused
Gast ik lijk er geeneens opquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee i kweet niet, hij doet me gewoon aan jou denken op de een of andere manier, ook al weet ik niet eens hoe jij eruit ziet![]()
![]()
boeit me geen ster, ik vind datquote:
ik had laatst een potje 30000-1100quote:
het was wel in combat training
Daar kan je vast wel een mooi filmpje van maken dan..:)quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Net eerste potje HC S&D, één tegen zes, bom werd geplant. Had ze alle zes en bom gedefusedOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik begrijp er echt geen hol van. wat heeft een sam turret en carepackage met elkaar te maken icm hardline(pro)quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
tvp* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Blijkbaar kan je ook je sam turret in iets anders veranderen....quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt geen hol van. wat heeft een sam turret en carepackage met elkaar te maken icm hardline(pro)![]()
aha. dat verklaart een hoop. dacht dat de de perk aangepast werd. maar die is nu dus gefixt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je ook je sam turret in iets anders veranderen....Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Had ik dit maar eerder gewetenquote:Op maandag 6 december 2010 16:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
aha. dat verklaart een hoop. dacht dat de de perk aangepast werd. maar die is nu dus gefixt.![]()
![]()
Faal xboxlive geeft me connection interrupted en kickt dan iedereen uit het spel.
Stond 23-3 en we zaten al naar de final kill cam te kijken
dat is echt een knife-festquote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond hopelijk online om met een party Sticks & Stones te spelen. Erg fun
Hoe verdien je nou een beetje snel COD points?
Ik baal dat ik niks kan kopen omdat ik steeds blut ben.
![]()
![]()
Wat is er veranderd aan hardliner pro?quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
![]()
Waarom lieten ze laatst bij CoD mythbusters zien dat je niet dood kan gaan aan RC-XD's met flak jacket? Ik ga daar wel aan dood, vaak zelfs. Zo vaak dat t opvalt.![]()
Misschien dat je al damaged bent? In principe zou je als je unharmed geraakt wordt niet dood moeten gaan? Of lieten ze zien dat het ook damaged niet dodelijk is? Ik heb het zelf niet gezien.![]()
Volgens mij krijg je met flack jacket 160 punten tegen een RC maar als je al damage hebt kun je er evengoed door dood gaanquote:Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom lieten ze laatst bij CoD mythbusters zien dat je niet dood kan gaan aan RC-XD's met flak jacket? Ik ga daar wel aan dood, vaak zelfs. Zo vaak dat t opvalt.![]()
ik heb het zelf uitgeprobeerd in een prive match. je overleeft het best vaak. alleen niet als die ongeveer tegen je aanstaatquote:Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
4de prestige vanochtend gegaan![]()
als ik eindelijk prestige 15 ben maak ik gewoon een nieuwe gold account aan en begin opnieuw
Waar de fuck heb je het overquote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
echte mannen kijken eerst naar de PI voordat ze een reactie quoten en er commentaar op geven![]()
Ja haha wtf.quote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is het nut?
Oja, als je achter iemands rug om wil praten, zorg dan dat diegene het niet hoort.
Ik had het wel door dat jij ook al dood was maar ik denk ik zeg niks..![]()
Hun bleven gewoon door lullen![]()
![]()
We constateerden alleen dat KS altijd in elke game aan het drammen is over verbindings problemenquote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja haha wtf.
Ik had het wel door dat jij ook al dood was maar ik denk ik zeg niks..![]()
Hun bleven gewoon door lullen![]()
En ik neem aan dat ie dat ook wel weet, aangezien ik het niet onder claymores of care packeges steek
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hahaha ik was gewoon ook alles en iedereen voor camper aan het uitmaken XDquote:Op maandag 6 december 2010 18:54 schreef Michhas het volgende:
Blij dat ik me erbuiten heb gehouden, nutteloos gedoe
Schijnt dat het werkt trash talk! laatst gewoon in real life getest op soldaten.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Alles behalve team deathmatch spelen...quote:Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef KintoUn het volgende:
Hoe verdien je nou een beetje snel COD points?
Ik baal dat ik niks kan kopen omdat ik steeds blut ben.
![]()
Ik zeik bij elk spel ja.Dat is geen geheim, maar ga dan niet hypocriet lopen doen. Ik hoor zelfs jou ook wel eens een heel potje zeiken, teun.
Ik vind het wel tekenend voor de mensen die denken dat als ze me muten ik niets doorheb. Soms komen echo's best van pas.Dat zegt voor mij meer over deze mensen dan de dingen die ze over mij. Iedereen weet namelijk dat ik overal over klaag.
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommigen nemen het spelletje iets te serieus.![]()
Misschien klinkt dat zo. Het is niet zoquote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommigen nemen het spelletje iets te serieus.![]()
Misschien nemen mensen mij sowieso te serieusquote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Misschien klinkt dat zo. Het is niet zo![]()
Ik zit altijd iedereen op de kast te jagen en vind het geweldig om zelf ook een flink potje in de te rellen met de broodnodige ziektes en godlasterende spreuken.
Dus als ik je gekwetst heb KSerop en sorry, het was alles behalve serieus.
Nu weer verder schelden
Nog even om terug te komen op RC cars en flak jacket.
Ik heb dus meerdere malen gehad dat ik ZONDER DAMAGE TE HEBBEN GENOMEN van te voren, toch dood ga aan een RC car terwijl ik flak jacket aan heb.
Vandaag nog een extreem goed voorbeeld gehad, ik ging dood. Dus ik respawn en ging na een paar seconden dood aan een RC car.![]()
Dankzij de vele problemen vanavond online, te weten de nodige lag, hangups, freezes, partycrashes, etc, maar eens de theatermode ingedoken voor wat epische momenten.
Nou kon ik die niet echt vinden, maar wel wat grappige dingen, althans, ik moest er wel om lachen.. Beetje dan.![]()
Precies tussen de ogen:
Anti camper tactieken:
En de klassieker die ik minimaal ieder potje wel klaarspeel:
![]()
Als ik straks op level 50 zit en prestige ga beginnen, hoe kom ik dan vervolgens bij prestige level 2 ? Wat moet je daar voor doen ?
En als je level 2 bent, kan het dan ook gebeuren dat je degradeert naar level 1 ?![]()
ik heb weer iets gemist merk ik?
ow en michhas, met je sig, mijn lumineuze (ofzoiets) geniale idee
Oke, voor al die mensen die zeiken over het feit dat ze maar hit markers blijven zien.
Ga gewoon hardcore spelen!
Net even weer een tijdje gedaan en het is zoveel chiller dat mensen niet door 8 magazijnen aan kogelregens heen rennen om je vervolgens met een pistol shot te killen.
HARDCORE!
Waar heb je het in godsnaam over manquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:22 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik heb weer iets gemist merk ik?
ow en michhas, met je sig, mijn lumineuze (ofzoiets) geniale idee
![]()
![]()
quote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Iemand die me dit kan vertellenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik straks op level 50 zit en prestige ga beginnen, hoe kom ik dan vervolgens bij prestige level 2 ? Wat moet je daar voor doen ?
En als je level 2 bent, kan het dan ook gebeuren dat je degradeert naar level 1 ??
![]()
Als je Prestige mode gaat, dan moet je gewoon weer tot lvl 50, om bij prestige lvl 2 te komen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iemand die me dit kan vertellen?
Je doet eigenlijk 15x hetzelfde![]()
![]()
Ze reageren alleen op elkaar man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iemand die me dit kan vertellen?
Prestige lvl 2 is door weer tot lvl 50 te gaan en dan weer te prestigen net als prestige 1.
Dus weer genoeg XP halen.
Je kan niet meer terug naar lvl1.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Lol dus om prestige level 15 te halen moet je 16x naar 50 levelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze reageren alleen op elkaar man.
Prestige lvl 2 is door weer tot lvl 50 te gaan en dan weer te prestigen net als prestige 1.
Dus weer genoeg XP halen.
Je kan niet meer terug naar lvl1.?!
Ik dacht dat het ging om kill/death ratio of je plek op de world leader bords....
Damn, dan is het echt sneu!
![]()
Jep, het voegt weinig toe. Je kunt wat shit unlocken als je prestige gaat, maar niet echt iets boeiends. Nouja ik weet niet of de prestige lobbies iets toevoegen of niet, maar dat verwacht ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol dus om prestige level 15 te halen moet je 16x naar 50 levelen?!
Ik dacht dat het ging om kill/death ratio of je plek op de world leader bords....
Damn, dan is het echt sneu!
Die custom slots die je erbij krijgt zijn al chill! kun je gewoon een wat mooier aanbod hardcore,core,S&D en andere combo's opslaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, het voegt weinig toe. Je kunt wat shit unlocken als je prestige gaat, maar niet echt iets boeiends. Nouja ik weet niet of de prestige lobbies iets toevoegen of niet, maar dat verwacht ik ook niet eigenlijk.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik gebruik nu ook maar 3 slotsquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die custom slots die je erbij krijgt zijn al chill! kun je gewoon een wat mooier aanbod hardcore,core,S&D en andere combo's opslaan.
Ik ben ook prestige gegaan, alleen voor die extra custom class. Dit zal waarschijnlijk ook de enige keer zijn dat ik prestige ga.![]()
Ik heb nu bijna alle pro perks gehaald en de meeste wapens met attachments.
Waarom zou ik dat allemaal weg gaan gooien voor een schraal icoontje wat meer dan 50% van de spelers al heeft, en 1 extra slot voor een class die ik toch nooit gebruik... ?![]()
Dat heb ik dus ook.
Ik vind de beloning voor prestigen nou niet echt je van het.
In MW2 had ik gewoon extra classes nodig, maar nu zijn er zo weinig toffe wapens dat ik met 6 classes ruim voldoende heb.
Dat je dan later ook nog kleurtjes in je clantag en een extra skin verdient... beetje goedkoop.![]()
Het is inderdaad alleen een icoontje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nu bijna alle pro perks gehaald en de meeste wapens met attachments.
Waarom zou ik dat allemaal weg gaan gooien voor een schraal icoontje wat meer dan 50% van de spelers al heeft, en 1 extra slot voor een class die ik toch nooit gebruik... ?
Bij MW2 heb ik nog wel prestige gedaan maar ga het bij BO ook niet doen.
En ja 16x lvl 50 halen is alleen mogelijk al je geen leven hebt
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Prestige voegt idd niks toe.
Ik vind het zelf leuk om xp te verkrijgen en steeds een lvltje hoger te komen. Ook al voegt het niks toe.
Nu ben ik dus 2x prestige gegaan en mis die Pro perks ook niet echt, haal ze toch wel weer
Gebruik ook maar 1 custom class![]()
![]()
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef KintoUn het volgende:
Dat heb ik dus ook.
Ik vind de beloning voor prestigen nou niet echt je van het.
In MW2 had ik gewoon extra classes nodig, maar nu zijn er zo weinig toffe wapens dat ik met 6 classes ruim voldoende heb.
Dat je dan later ook nog kleurtjes in je clantag en een extra skin verdient... beetje goedkoop.
5 classes vond ik iets te weinig, dus 6 is genoeg. Verder boeit het me geen reet wat je unlocked door te prestigen, het woord prestige is hier een beetje onterecht.![]()
Ik heb door prestige de M16 ook herontdekt! Het is een bazen wapen van grote afstand...
Ik ga nu in prestige alle wapens gewoon nog een keer proberen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Het nadeel is dat je zo ontzettend veel te unlocken hebt dat er niet echt een reden is om prestige te gaan. Leuk hoor die XP, maar het echte unlocken doe je met CP points of challenges en die verdien je ook nog gewoon wanneer je lvl 50 bent
Anders post jij gewoon in het BO junior topic.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef BobbanzPS het volgende:
Dammit, ff dagje weg. Anderhalf topic vol gepost ;p* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik ben zwaar verliefd op die kleine ak-47 met grip en rapidfire...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb door prestige de M16 ook herontdekt! Het is een bazen wapen van grote afstand...
Ik ga nu in prestige alle wapens gewoon nog een keer proberen.![]()
rapid fire is juist kut voor erbij. gebruik hardened pro jonguhquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ik ben zwaar verliefd op die kleine ak-47 met grip en rapidfire..."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die had ik gister gejat, en idd zwaar relax.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ik ben zwaar verliefd op die kleine ak-47 met grip en rapidfire...
Zelf gebruik ik, AK-74u met suppressor, Ghost, Hardened, Hacker
jaja heb mijn second chance pro opgeofferd![]()
![]()
Idd Spectre + Grip.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
AK 74u
Spectre![]()
Spectre met rapid fire en grip![]()
Pas ook ontdekt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Alleen jammer dat hij zo snel leeg is, je ragt er in 5 seconden een heel magazijn doorheenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Idd Spectre + Grip.![]()
Pas ook ontdekt.Ideaal voor close combat, als je wat grotere levels speelt zou ik zelf ook voor de AK-74u/een AR gaan.
Tevens gisteren WA2000 met acog geprobeerd, wat een bazencombo![]()
![]()
De wapens waar ik het nu bij hou zijn:quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij zo snel leeg is, je ragt er in 5 seconden een heel magazijn doorheenIdeaal voor close combat, als je wat grotere levels speelt zou ik zelf ook voor de AK-74u/een AR gaan.
Tevens gisteren WA2000 met acog geprobeerd, wat een bazencombo
AK-74u
Galil
Famas
Spectre
Ja, broeder.
na regen, ben ik er.
speel de nieuwe maps nu eens mee manquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga nu in prestige alle wapens gewoon nog een keer proberen.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ak-74 Supressorquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De wapens waar ik het nu bij hou zijn:
AK-74u
Galil
Famas
Spectre
Ja, broeder.
Galil Supressor
Famas Red Dot Sight!
Ja mede broeder![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat de rest van de submachine guns zo zinloos zijn vergeleken met dat beest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij is de AK-74u de UMP van Modern warfare 2.
Bij MW2 kon je met alles experimenteren en tot op zekere hoogte werkte ze allemaal (ben een tijdje erg kundig geweest met de F2000, prachtig ding!). Maar hier heb ik het idee dat als ik wat wil neerleggen ik alleen maar de U kan gebruiken. :|
EDIT: En uiteraard speel je ze niet meer vrij maar moet je ze kopen. Dat weerhoudt mij ook soms om zo'n apparaat uit te testen omdat ik dan weer weetikveel hoeveel punten neer moet leggen."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ak-74 Supressor
Galil Supressor
Famas Red Dot Sight!
Ja mede broederSold kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Famas?...
pauper ding met ze recoil
![]()
Echte bazenwapens:
AK74u
AUG
Galil
L96 sniper
Scorpion
na regen, ben ik er.
Ja idd. can't handle that shit![]()
SoldMayor most killed by: Famas![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog wel het ergste dat iedereen er mee rondbaggerd![]()
![]()
![]()
Mp5k is bijna hetzelfde wapen. Het grote verschil is de iron sight en dat de mp5k minder recoil heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de rest van de submachine guns zo zinloos zijn vergeleken met dat beest.![]()
Dat is inderdaad de andere sub die ik nog weleens gebruik ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mp5k is bijna hetzelfde wapen. Het grote verschil is de iron sight en dat de mp5k minder recoil heeft.
EDIT: En de Kiparis (of zo) omdat die zo schattig er uit ziet.
~Leonard Cohen![]()
Ach, bij MW2 speelde iedereen met dee UMP45 met silencer... Ik ben de laatste tijd weer van de AK74, heerlijk! Bijna prestige, ga het maar weer gewoon doen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de rest van de submachine guns zo zinloos zijn vergeleken met dat beest.
Bij MW2 kon je met alles experimenteren en tot op zekere hoogte werkte ze allemaal (ben een tijdje erg kundig geweest met de F2000, prachtig ding!). Maar hier heb ik het idee dat als ik wat wil neerleggen ik alleen maar de U kan gebruiken. :|
EDIT: En uiteraard speel je ze niet meer vrij maar moet je ze kopen. Dat weerhoudt mij ook soms om zo'n apparaat uit te testen omdat ik dan weer weetikveel hoeveel punten neer moet leggen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Je kan met die rc in bv nuketown door het gat in het hek rijden om zo een schans te nemen en een baantje op te rijden, als je alle poppen onthoofd in korte tijd dan gaan ze zingen (rolling stones).
Ook kan je in het hoofdmenu uit de stoel breken en achter de computergaan waar je email kan lezen en een arcade spel spelen (dead ops) en nog wat zombie dingen unlocken
Hier kun je precies lezen hoe het werktWe zoeken gezellige mensen voor onze clan, stuur een pm als je wil joinen :D![]()
Ik mis de specs van de skorpion van MW1.
Dat ding was pas ruig. skorpion + silencer = een sniper/assault en submachine gun in 1.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
sow. heb je dat allemaal zelf ontdekt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef celectra het volgende:
Je kan met die rc in bv nuketown door het gat in het hek rijden om zo een schans te nemen en een baantje op te rijden, als je alle poppen onthoofd in korte tijd dan gaan ze zingen (rolling stones).
Ook kan je in het hoofdmenu uit de stoel breken en achter de computergaan waar je email kan lezen en een arcade spel spelen (dead ops) en nog wat zombie dingen unlocken
Hier kun je precies lezen hoe het werktOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Het Dead ops spel is wel grappig vind ik
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sow. heb je dat allemaal zelf ontdekt?![]()
![]()
. Zal ik wel ooit doen XDquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
speel de nieuwe maps nu eens mee man's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nee, jij wel dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sow. heb je dat allemaal zelf ontdekt?
@celectra,
Thanks vanavond even proberen :p![]()
Volgens mij zit je in het verkeerde fanboy topic ---> daar is de deur...quote:Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef BobbanzPS het volgende:
Vraagje: Als je de Prestige Leaderboards koopt, en je prestiged. Moet je die dan opnieuw kopen?![]()
RFlikker toch eens op met zulke kut reacties...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde fanboy topic ---> daar is de deur...
@ Teun, mooi ! Ze zijn echt goed namelijk
Wat zijn er nu al nieuwe maps voor BO?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
R
[..]
Flikker toch eens op met zulke kut reacties...
@ Teun, mooi ! Ze zijn echt goed namelijk![]()
Nee, dat ging even over een andere game!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Udigo het volgende:
[..]
Wat zijn er nu al nieuwe maps voor BO?Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Wtf? Dit topic gaat toch niet over dat schijtspel, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
R
[..]
Flikker toch eens op met zulke kut reacties...![]()
Iedereen spreekt over de spellen alsof ze ze zelf gemaakt hebben. Veel spelen beide spellen, heb de helft hier ook in de friendlist staan. Als er dan even een opmerking naar Teun gemaakt wordt mbt een ander spel hoeft niet iedereen te flippen toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wtf? Dit topic gaat toch niet over dat schijtspel, toch?
Beetje lief zijn voor elkaar in deze donkere maanden
Ik reageer er idd iets te fel op.quote:
Maar begrijp díe strijd nooit zo goed. Zijn maar spellen en beide zullen plus en min punten hebben. Zolang men maar lol heeft
Ik bedoelde het ook niet zo heel serieus
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Verbaas mij er over als niet iedereen het volgende topic met elkaar ligt te neuken.
~Leonard Cohen![]()
Klopt, ze komen volgende week langs.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verbaas mij er over als niet iedereen het volgende topic met elkaar ligt te neuken.All good things are wild and free.![]()
Black Ops: Nog steeds baas!
Dagelijks baas.
Nachtbaas.
Eindbaas.
Kruisbaas met exploderende tieten."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hihiquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, ze komen volgende week langs.
Zal Slappy leuk vinden![]()
![]()
1.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef Udigo het volgende:
BO gangbang?? Hoeveel vrouwen zijn er hier dan? Haha![]()
homo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef Udigo het volgende:
Is voldoende, ik stel mijn huis beschikbaar! Tot vanavond allemaal!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik heb geen ruimte voor al die mannen hier, dus ik stel voor dat ze eerst een foto sturen van zichzelf en dan kies ik de leukste uit.quote:All good things are wild and free.![]()
Hoezo nou weer homo?quote:
Jij voegt echt geen waarde toe aan dit topic he?
Ga Dora the Explorer spelen ofs?![]()
Ga je nog naar DJVT trouwens vrijdag?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor al die mannen hier, dus ik stel voor dat ze eerst een foto sturen van zichzelf en dan kies ik de leukste uit.Anders zie ik je daar wel
![]()
![]()
Zit je nog niet in het junior topic?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Hoezo nou weer homo?
Jij voegt echt geen waarde toe aan dit topic he?
Ga Dora the Explorer spelen ofs?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh fuck, ik vergeet het steeds. En nu is het uitverkocht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga je nog naar DJVT trouwens vrijdag?Anders zie ik je daar wel
All good things are wild and free.![]()
Ik loods je naar binnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh fuck, ik vergeet het steeds. En nu is het uitverkocht.Wil Jochem ook mee?
![]()
![]()
Stelletje wijven dat jullie zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je nog niet in het junior topic?All good things are wild and free.![]()
Kun je dat echt regelen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik loods je naar binnenWil Jochem ook mee?
Neen. Maar ik wil wel stiekem de achterdeur open doen als ik binnen ben, zodat jullie naar binnen kunnen sneakenquote:![]()
![]()
Vuile hond.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen. Maar ik wil wel stiekem de achterdeur open doen als ik binnen ben, zodat jullie naar binnen kunnen sneaken
Was me.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was me.Ik was de hele dag al menneke's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was de hele dag al menneke's.![]()
![]()
Zou blij zijn als ik een keer aan zo'n jong goddelijk lichaam mag zitten.quote:All good things are wild and free.![]()
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou blij zijn als ik een keer aan zo'n jong goddelijk lichaam mag zitten.
Laten we maar verder praten in het andere topic, anders worden de jongens boos![]()
![]()
Lolz, me clip renderd niet.
Heb opgenomen, upload met tag en title etc.
Doe ik end film. File share. Kies die clip select for playback en doe render clip
clip afgelopen, renderd die niet ;s![]()
Jij ging toch samenwonen met je vrouwtje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.
Laten we maar verder praten in het andere topic, anders worden de jongens boosCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Vrouwtjequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij ging toch samenwonen met je vrouwtje?
Waarschijnlijk wel, binnen nu en een jaar![]()
![]()
In Arnhem of in dat gat bij mij in de buurt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vrouwtje
Waarschijnlijk wel, binnen nu en een jaarAll good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, ze komen volgende week langs.
~Leonard Cohen![]()
koning stomaquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wtf? Dit topic gaat toch niet over dat schijtspel, toch?
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Beuningen bedoel je? Hell noquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In Arnhem of in dat gat bij mij in de buurt?
Zo ver mogelijk weg van Altforstzal Arnhem worden ja
![]()
Waar bemoei je je mee? en schrijf een fatsoenlijke zinnen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Koning Stoma had het over BFBC2
Dat spaar ons je mening voordat je goed leest!Roll with the fastest
Druten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beuningen bedoel je? Hell no
Ga janken over spelfouten over het internetquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee? en schrijf een fatsoenlijke zinnen..![]()
En nou weer on topic?
Im gonna napalm your house BITCH![]()
![]()
Stiekem is het je eigen playercard en hoop je dat wij m tof vinden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Rijstkoker het volgende:
wat een fags, kzie soms deze playercard voorbij komen.
[url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Gv2cfkhRQomNWM:http://static.funnyjunk.c(...)b.jpg&t=1]afbeelding[/url]
na regen, ben ik er.
Heej man!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Rijstkoker het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Gv2cfkhRQomNWM:http://static.funnyjunk.c(...)b.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja, die zie je idd vaak!
Gwn reporten ;p![]()
Mijn playercard is te baas. Sommige hebben 'm vast al gezien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stiekem is het je eigen playercard en hoop je dat wij m tof vinden?rice rice baby tututututedudududum![]()
Je weet dat dat niet echt is he? Dat interview is al met verschillende dingen voorbij gekomen.quote:
www.google.nl/wachtwoordveranderenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef BobbanzPS het volgende:
Off Topic: Waar verander ik mijn wachtwoord ;p![]()
![]()
HAHA ik vind em wel goed bedachtquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Rijstkoker het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Gv2cfkhRQomNWM:http://static.funnyjunk.c(...)b.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een kill heb gemaakt met een teruggegooide granaat, maar bij mn chalenges staat dat ik al 2 kills zo gemaakt heb![]()
![]()
Beuningen City 4 life. Kom niet haten vriend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beuningen bedoel je? Hell no
![]()
![]()
Ik kom ook niet haten, ik ben al aan het hatenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Beuningen City 4 life. Kom niet haten vriend.![]()
![]()
Je bent sexy als je haatquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom ook niet haten, ik ben al aan het haten![]()
![]()
Spelfouten is opzich niet zo een probleem.. wazige zinnen schrijven is daarintegen vrij kansloosquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ga janken over spelfouten over het internet![]()
En nou weer on topic?
Im gonna napalm your house BITCH
Roll with the fastest
Wat ben je toch sexy als je zo autoritair doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan dat off-topic geneuzel van de laatste drie pagina's op MSN of zo besproken worden?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik meen het hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat ben je toch sexy als je zo autoritair doet![]()
![]()
If you cant beat them, join them!!quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
5 Kills met een napalm strikeHet was domination en we hadden alle vlaggen, ik zag dat ze buiten mijn huis spawnde door mijn spyplan dus ik plaatste even een vurig tapijt op de deurmat.
![]()
Baasquote:Dat kan ook alleen als je een ekte nachtbrigade rpg-held bent
Ja natuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet echt is he? Dat interview is al met verschillende dingen voorbij gekomen.Maar waar vind ik die andere versies? Ik vind dit namelijk geniaal
![]()
![]()
Dit doe ik echt te vaak. Dan schiet ik op iemand en dan denk ik dat ie na 4-5 kogels al dood is en dan stop ik met schieten.![]()
![]()
Waarom heb ik de laatste dagen zoveel lag? Heb search al naar locale veranderd maar dat biedt nu ook geen uitkomst.
Als ik host dan is het gewoon allemaal groen, meeste 4 streepjes, maar toch minstens 3.Geen referral hier.![]()
4 streepjes kan een ping betekenen van meer dan 100. alles minder dan 4 streepjes is eigenlijk prut.![]()
![]()
Ping bij speedtest.net is 16 ms. Dus dan is het host selectie systeem van BO gewoon kut.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
4 streepjes kan een ping betekenen van meer dan 100. alles minder dan 4 streepjes is eigenlijk prut.
Want soms zit er echt zo'n pot tussen met minimale lag, en dan speel je gelijk een versnelling hoger.Geen referral hier.![]()
Heeft iemand een systeem om ver te komen op Five met zombies ga de hele tijd dood bij wave 13 terwijl we op en neer aan het gaan zijn met die lift omdat we niet weten waar we heen moeten![]()
![]()
Je weet hoe je de stroom moet aan zetten?quote:Op woensdag 8 december 2010 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand een systeem om ver te komen op Five met zombies ga de hele tijd dood bij wave 13 terwijl we op en neer aan het gaan zijn met die lift omdat we niet weten waar we heen moetenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Do it now, do it good, go prestige just like you should.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zit te twijfelen om toch prestige te gaan...![]()
Zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Don't do it, Don't do it good, Don't go prestige just like you should.na regen, ben ik er.
Ik heb jou ook alweer een tijd niet meer gezien online! Ik mis het Oh Mijn Goddddddd geschreeuwquote:
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb jou ook alweer een tijd niet meer gezien online! Ik mis het Oh Mijn Goddddddd geschreeuw
Ik was gister ook nog online man. En oh my god?
Dat ben ik niet, ik ben de kk-man.
na regen, ben ik er.
En waarom word ik dan niet uitgenodigd? En jij schreeuwt wel degelijk oh mijn godquote:Op woensdag 8 december 2010 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?
[ afbeelding ]
Ja maar dan ben ik mijn Ghost pro en mijn AK kwijtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Do it now, do it good, go prestige just like you should.![]()
![]()
Bij hardcore heb je genoeg aan M16quote:Op woensdag 8 december 2010 09:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik mijn Ghost pro en mijn AK kwijt's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En waarom word ik dan niet uitgenodigd? En jij schreeuwt wel degelijk oh mijn godDaarom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond,gister en vandaag alweer genoeg gespeeld..![]()
Weet niet eens meer of je gisteravond online was.
Bij mij hoor je zelden "oh my god". Misschien was dat Stoma.
na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?
[ afbeelding ]Baas
![]()
In het Nederlands roep je het wel. Zeker al een paar keer gehoordquote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Daarom.![]()
Bij mij hoor je zelden "oh my god". Misschien was dat Stoma.![]()
![]()
Bij elke reply iets roepen over hardcore. Goed bezig pik!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij hardcore heb je genoeg aan M16![]()
![]()
Heb gisteren prestige 1 behaald, best jammer eigenlijk dat ik mijn ak47 kwijt ben![]()
15x lijkt me een beetje teveel van het goede.rice rice baby tututututedudududum![]()
eh boys, is met de FAL 1 kogel genoeg met hardcore? Ik ben prestige 1 lvl 20 dus kan het nog niet uitproberen![]()
Je roept altijd. O MIJN GOD MAN! Wat een KANKER[insert irritatie hier]quote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Daarom.![]()
Bij mij hoor je zelden "oh my god". Misschien was dat Stoma.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Nee. Gewoon de M16 nemen. 1 burst = killquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
eh boys, is met de FAL 1 kogel genoeg met hardcore? Ik ben prestige 1 lvl 20 dus kan het nog niet uitproberen![]()
So true. Maar daar is Ghost Pro ook erg handigquote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij hardcore heb je genoeg aan M16![]()
![]()
Wat zijn er veel gasten met zo'n hakenkruis playercard!!
Ik heb gisteren echt een lekkere combo ontdekt!
Command + suppressor
Ghost Pro
Sleight of hand Pro
Marathon Pro
gisteren een killstreak van 14 gehaald, exclusief de kills van de rewards
![]()
![]()
Sowieso, suppressor.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zijn er veel gasten met zo'n hakenkruis playercard!!
Ik heb gisteren echt een lekkere combo ontdekt!
Command + suppressor
Ghost Pro
Sleight of hand Pro
Marathon Pro
gisteren een killstreak van 14 gehaald, exclusief de kills van de rewards
![]()
Ik gebruik de AK47, AUG en commando + suppressor.
![]()
Ja he! ik ben er zelf ook wel trots op! HARDCORE FOR LIFE!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij elke reply iets roepen over hardcore. Goed bezig pik!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Toch echt wel de 3 lekkerste assault rifles jaquote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sowieso, suppressor.![]()
Ik gebruik de AK47, AUG en commando + suppressor.
!
In kleine maps gebruik ik liever SMG's, omdat je dan nog sneller bent
Hebben jullie die LMG (de stoner 61 ofzo) wel eens gebruikt?
Dat is echt een keizerlijk ding.
En wat vinden jullie van die classified assault rifle?
![]()
Ik zag trouwens laatst wel een grappige playercard
Iemand die Toad (van Super Mario) had nagemaakt.
En eentje die Cartman van SouthPark had nagemaakt![]()
![]()
G11? Best grappig wapen, alleen ik kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toch echt wel de 3 lekkerste assault rifles ja!
In kleine maps gebruik ik liever SMG's, omdat je dan nog sneller bent
Hebben jullie die LMG (de stoner 61 ofzo) wel eens gebruikt?
Dat is echt een keizerlijk ding.
En wat vinden jullie van die classified assault rifle?
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over manquote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zullen wij massaal reclame gaan maken voor jou?
ontopic: gisteren weer vervallen tot mijn oude gewoonte en MW2 gaan spelenwat is het toch ook een bazenspel
Wij hebben nu (S2K clan) bijna allemaal southpark figuren, Kenny, Cartman, Stan, Mr ED en Terence en Philip. Maar volgens mij is iedereen nu bezig om weer andere playercards aan t maken. Weet je nog wie die Cartman had? ALs het goed is was dat S2K XRAYquote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zag trouwens laatst wel een grappige playercard
Iemand die Toad (van Super Mario) had nagemaakt.
En eentje die Cartman van SouthPark had nagemaakt
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert![]()
Niet onthouden, maar ik heb er meerdere gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Wij hebben nu (S2K clan) bijna allemaal southpark figuren, Kenny, Cartman, Stan, Mr ED en Terence en Philip. Maar volgens mij is iedereen nu bezig om weer andere playercards aan t maken. Weet je nog wie die Cartman had? ALs het goed is was dat S2K XRAY(2 stuks)
![]()
Wat ligt het niveau bij mercenary teamdeathmatch laag..__!
Echt dan merk je pas hoe zwak sommige zijn als ze niet in party kunnen spelen met vrienden..![]()
![]()
Zonder party mogelijk leek me juist leuk. Maar dat viel vies tegen inderdaad. Deathmatch zonder team.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
Wat ligt het niveau bij mercenary teamdeathmatch laag..__!
Echt dan merk je pas hoe zwak sommige zijn als ze niet in party kunnen spelen met vrienden..![]()
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 8 december 2010 08:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je weet hoe je de stroom moet aan zetten?![]()
Nou dan daarna lekker gaan rampagenquote:
Gisteren ook begonnen met de commando+supressor, even wennen maar ik ben compleet verliefd
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nou dan daarna lekker gaan rampagen
Gisteren ook begonnen met de commando+supressor, even wennen maar ik ben compleet verliefdzelfde geldt voor die van de m16, maargoed, aan de m16 is alles verkankerd
Speel met warlord dus heb een reflex sight erop geknaldquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdzelfde geldt voor die van de m16, maargoed, aan de m16 is alles verkankerd
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
dan is ie wel baas inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Speel met warlord dus heb een reflex sight erop geknaldalleen jammer dat je dan SOH moet opgeven, dat geeft toch net dat extra beetje snelheid wat je bij deze game nodig hebt
Ja was er ook erg gewend aan geraakt, maar ik wil al mn perks naar pro krijgen dus moest doorswitchenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan is ie wel baas inderdaadalleen jammer dat je dan SOH moet opgeven, dat geeft toch net dat extra beetje snelheid wat je bij deze game nodig hebt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Gebruik de M16 met supressor voor hardcore en daar is die iron sight prima voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdzelfde geldt voor die van de m16, maargoed, aan de m16 is alles verkankerd
![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Update die ergens volgend week uitkomt:Daar gaat mijn Hardline Proquote:* Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* Addressed issue that prevented the Load MP by Default option from saving when other specific option combination's were set.
* Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and kill streaks after prestige.
* Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* Prevention of users losing their kill streak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* Contracts will now reset when the player Prestige's.
* Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
* Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Game play Tuning:
* Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other kill streak drops.
* Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* Additional sound mix tuning for Ninja Pro users increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* Increased head shot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill head shots.
* Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* Additional minor reductions in knife lunge.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Denk dat het verschil ongeveer zelfde is als red dot - holographic in MW2Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
reflex sight geeft om 1 of andere onverklaarbare reden minder recoil. en dat is goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef Udigo het volgende:
Wat is er nou zo goed aan die reflexsight t.o.v een red dot?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Reflex heeft 1,5 zoom maar blokkeert een groter deel van je scherm. Je hebt ook een tikkeltje minder perifere visie omdat je ingezoomed bent.
Red dot is gewoon een rode punt in plaats van een iron sight.![]()
Waarom halen ze nu weer die diamantjes van de mensen af als ze spawnen en er is een chopper in de lucht. Zit je goed je best te doen om een 9 of 11 killstreak te halen wordt je weer na 10 seconden de lucht uitgeschoten door mensen met strella'squote:Op woensdag 8 december 2010 13:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Update die ergens volgend week uitkomt:
[..]
Daar gaat mijn Hardline Pro![]()
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschotenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Dus dan gebruik je geen chopperDaarom ben ik naar de hondjes overgestapt.
![]()
Waar worden ze dan minder makkelijk bij neergeschoten?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschotenHet is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Demo, FFA en Saboquote:Op woensdag 8 december 2010 13:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Waar worden ze dan minder makkelijk bij neergeschoten?![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Dus dan gebruik je geen chopperDaarom ben ik naar de hondjes overgestapt.
Het zijn wel echte killers.
na regen, ben ik er.
Mutant Page Puppie ATTACK!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn wel echte killers.![]()
![]()
Kijk em campen dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:29 schreef Fsmxi het volgende:
Zo af en toe is het nog wel leuk om te snipen
na regen, ben ik er.
Maar wel minder makkelijk dan een chopperquote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschoten![]()
![]()
Attack DogsDie zijn veel irritanter dan een chopper. Met een chopper moet je gewoon naar binnen rennen
Na die patch wel ja zodra je merkt dat je gelocked wordt door een een strella in een chopper moet je gewoon die kerel kapot schieten en kun je weer vooruitquote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wel minder makkelijk dan een chopper![]()
Mister, jij noemt het campen, maar wat je niet ziet is dat er op de radar zeg maar... 100 rode bliepjes aan de overkant stondenMet een sniper/pistol daarin rushen is nogal suïcidaal en slecht voor het team.
![]()
Sorry Effemukseskiequote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Fsmxi het volgende:
Jullie pesten me omdat ik m'n KD niet wil verneuken met rushen![]()
Nee omdat je nick bestaat uit random lettersquote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Fsmxi het volgende:
Jullie pesten me omdat ik m'n KD niet wil verneuken met rushen
Daarom moest je ook weglopen als een echte baas.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef Fsmxi het volgende:
Mister, jij noemt het campen, maar wat je niet ziet is dat er op de radar zeg maar... 100 rode bliepjes aan de overkant stondenMet een sniper/pistol daarin rushen is nogal suïcidaal en slecht voor het team.
![]()
Dat zou Rinus ook doen.
na regen, ben ik er.
quote:* Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.voor beiden
Wat is er nou zo goed aan dat 2de? Je doet je best om een 9 of 11 killstreak te halen en dan schieten ze je meteen neer. Mogen ze van mij net zo goed die 2 eruit halen en gewoon weer naar 3,5,7 killstreak gaanquote:![]()
Ik speel al altijd spyplane en blackbird om het team te helpen als ik daarna een chopper of gunship verdien vind ik ook dat ik dan niet meteen neer geschoten moet kunnen worden maar ik zal wel de enige zijn die er zo over nadenktquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan dat toch gewoon zelf instellen nu?![]()
Had je daar geen perk voor om dat te voorkomen?"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Ghost maar zo lang je geen ghost pro hebt ben je nog steeds zichtbaar itt tot modern warfare 2 waar je meteen onzichtbaar was voor Choppers/AC130quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Had je daar geen perk voor om dat te voorkomen?![]()
Nee. Ik vind het ook jammer dat ze tegen sommige teams zo waardeloos zijn. Gelukkig zijn er ook andere goede killstreaks.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel al altijd spyplane en blackbird om het team te helpen als ik daarna een chopper of gunship verdien vind ik ook dat ik dan niet meteen neer geschoten moet kunnen worden maar ik zal wel de enige zijn die er zo over nadenkt![]()
gast, jij vindt het ook kut als je gespawnraped wordt, dat wordt dus hiermee voorkomen, goede zaak dus aangezien spawnrapen en campen de 2 grootste ergernissen zijn bij MW2 en bij BO ook al denkt misschien niet iedereen daar zo overquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er nou zo goed aan dat 2de? Je doet je best om een 9 of 11 killstreak te halen en dan schieten ze je meteen neer. Mogen ze van mij net zo goed die 2 eruit halen en gewoon weer naar 3,5,7 killstreak gaan
sowieso mogen ze die chopper en hind er gewoon uithalen, het is toch een shooter? het is niet een of ander gay spel waarbij je op een knopje drukt op een zender en ineens in een helicopter zit. killstreaks zijn heel leuk, maar ze gaan gewoon veel te ver bij MW2 en BO, mensen zijn vergeten dat het een shooter is en spelen alleen maar voor die domme killstreaks."Crescendo gramen sementat."
Het enige wat je moet doen voor ghost pro is een sentry gun neer slaan wat kills maken terwijl de tegenstander een spyplane heeft en 30 UAV's neer schieten. Als je dan ghost pro hebt mag je van mij die shit neer schieten. Maar dit is gewoon iets om de betere spelers te kutten.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
gast, jij vindt het ook kut als je gespawnraped wordt, dat wordt dus hiermee voorkomen, goede zaak dus aangezien spawnrapen en campen de 2 grootste ergernissen zijn bij MW2 en bij BO ook al denkt misschien niet iedereen daar zo over![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
gast, jij vindt het ook kut als je gespawnraped wordt, dat wordt dus hiermee voorkomen, goede zaak dus aangezien spawnrapen en campen de 2 grootste ergernissen zijn bij MW2 en bij BO ook al denkt misschien niet iedereen daar zo over
sowieso mogen ze die chopper en hind er gewoon uithalen, het is toch een shooter? het is niet een of ander gay spel waarbij je op een knopje drukt op een zender en ineens in een helicopter zit. killstreaks zijn heel leuk, maar ze gaan gewoon veel te ver bij MW2 en BO, mensen zijn vergeten dat het een shooter is en spelen alleen maar voor die domme killstreaks.
Dus jij speelt alleen maar barebones? Geen killstreaks, geen perks, geen attachments?![]()
Dat ligt meer aan het feit dat je op de PS3 speelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:27 schreef BobbanzPS het volgende:
Barebones, kwaliteit van die gamers is erg laag ;p![]()
Fanboy gedragquote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het feit dat je op de PS3 speelt.![]()
![]()
hapquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: