Anders post jij gewoon in het BO junior topic.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef BobbanzPS het volgende:
Dammit, ff dagje weg. Anderhalf topic vol gepost ;p
Ik ben zwaar verliefd op die kleine ak-47 met grip en rapidfire...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb door prestige de M16 ook herontdekt! Het is een bazen wapen van grote afstand...
Ik ga nu in prestige alle wapens gewoon nog een keer proberen.
rapid fire is juist kut voor erbij. gebruik hardened pro jonguhquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ik ben zwaar verliefd op die kleine ak-47 met grip en rapidfire...
Die had ik gister gejat, en idd zwaar relax.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ik ben zwaar verliefd op die kleine ak-47 met grip en rapidfire...
Idd Spectre + Grip.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
AK 74u
Spectre![]()
Spectre met rapid fire en grip
Alleen jammer dat hij zo snel leeg is, je ragt er in 5 seconden een heel magazijn doorheenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Idd Spectre + Grip.![]()
Pas ook ontdekt.
De wapens waar ik het nu bij hou zijn:quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij zo snel leeg is, je ragt er in 5 seconden een heel magazijn doorheenIdeaal voor close combat, als je wat grotere levels speelt zou ik zelf ook voor de AK-74u/een AR gaan.
Tevens gisteren WA2000 met acog geprobeerd, wat een bazencombo
speel de nieuwe maps nu eens mee manquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb door prestige de M16 ook herontdekt! Het is een bazen wapen van grote afstand...
Ik ga nu in prestige alle wapens gewoon nog een keer proberen.
Ak-74 Supressorquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De wapens waar ik het nu bij hou zijn:
AK-74u
Galil
Famas
Spectre
Ja, broeder.
Ik vind het zo jammer dat de rest van de submachine guns zo zinloos zijn vergeleken met dat beest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij is de AK-74u de UMP van Modern warfare 2.
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ak-74 Supressor
Galil Supressor
Famas Red Dot Sight!
Ja mede broeder
Sold kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Famas?...
pauper ding met ze recoil
![]()
Echte bazenwapens:
AK74u
AUG
Galil
L96 sniper
Scorpion
Mp5k is bijna hetzelfde wapen. Het grote verschil is de iron sight en dat de mp5k minder recoil heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de rest van de submachine guns zo zinloos zijn vergeleken met dat beest.
Dat is inderdaad de andere sub die ik nog weleens gebruik ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mp5k is bijna hetzelfde wapen. Het grote verschil is de iron sight en dat de mp5k minder recoil heeft.
Ach, bij MW2 speelde iedereen met dee UMP45 met silencer... Ik ben de laatste tijd weer van de AK74, heerlijk! Bijna prestige, ga het maar weer gewoon doen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de rest van de submachine guns zo zinloos zijn vergeleken met dat beest.
Bij MW2 kon je met alles experimenteren en tot op zekere hoogte werkte ze allemaal (ben een tijdje erg kundig geweest met de F2000, prachtig ding!). Maar hier heb ik het idee dat als ik wat wil neerleggen ik alleen maar de U kan gebruiken. :|
EDIT: En uiteraard speel je ze niet meer vrij maar moet je ze kopen. Dat weerhoudt mij ook soms om zo'n apparaat uit te testen omdat ik dan weer weetikveel hoeveel punten neer moet leggen.
sow. heb je dat allemaal zelf ontdekt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef celectra het volgende:
Je kan met die rc in bv nuketown door het gat in het hek rijden om zo een schans te nemen en een baantje op te rijden, als je alle poppen onthoofd in korte tijd dan gaan ze zingen (rolling stones).
Ook kan je in het hoofdmenu uit de stoel breken en achter de computergaan waar je email kan lezen en een arcade spel spelen (dead ops) en nog wat zombie dingen unlocken
Hier kun je precies lezen hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |