Waar de fuck heb je het overquote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
echte mannen kijken eerst naar de PI voordat ze een reactie quoten en er commentaar op geven
Ja haha wtf.quote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is het nut?
Oja, als je achter iemands rug om wil praten, zorg dan dat diegene het niet hoort.
We constateerden alleen dat KS altijd in elke game aan het drammen is over verbindings problemenquote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja haha wtf.
Ik had het wel door dat jij ook al dood was maar ik denk ik zeg niks..![]()
Hun bleven gewoon door lullen
Hahaha ik was gewoon ook alles en iedereen voor camper aan het uitmaken XDquote:Op maandag 6 december 2010 18:54 schreef Michhas het volgende:
Blij dat ik me erbuiten heb gehouden, nutteloos gedoe
Alles behalve team deathmatch spelen...quote:Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef KintoUn het volgende:
Hoe verdien je nou een beetje snel COD points?
Ik baal dat ik niks kan kopen omdat ik steeds blut ben.
quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommigen nemen het spelletje iets te serieus.
Misschien klinkt dat zo. Het is niet zoquote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommigen nemen het spelletje iets te serieus.
Misschien nemen mensen mij sowieso te serieusquote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Misschien klinkt dat zo. Het is niet zo
Waar heb je het in godsnaam over manquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:22 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik heb weer iets gemist merk ik?
ow en michhas, met je sig, mijn lumineuze (ofzoiets) geniale idee
quote:
quote:
Iemand die me dit kan vertellenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik straks op level 50 zit en prestige ga beginnen, hoe kom ik dan vervolgens bij prestige level 2 ? Wat moet je daar voor doen ?
En als je level 2 bent, kan het dan ook gebeuren dat je degradeert naar level 1 ?
Als je Prestige mode gaat, dan moet je gewoon weer tot lvl 50, om bij prestige lvl 2 te komen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iemand die me dit kan vertellen?
Ze reageren alleen op elkaar man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iemand die me dit kan vertellen?
Lol dus om prestige level 15 te halen moet je 16x naar 50 levelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze reageren alleen op elkaar man.
Prestige lvl 2 is door weer tot lvl 50 te gaan en dan weer te prestigen net als prestige 1.
Dus weer genoeg XP halen.
Je kan niet meer terug naar lvl1.
Jep, het voegt weinig toe. Je kunt wat shit unlocken als je prestige gaat, maar niet echt iets boeiends. Nouja ik weet niet of de prestige lobbies iets toevoegen of niet, maar dat verwacht ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol dus om prestige level 15 te halen moet je 16x naar 50 levelen?!
Ik dacht dat het ging om kill/death ratio of je plek op de world leader bords....
Damn, dan is het echt sneu!
Die custom slots die je erbij krijgt zijn al chill! kun je gewoon een wat mooier aanbod hardcore,core,S&D en andere combo's opslaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, het voegt weinig toe. Je kunt wat shit unlocken als je prestige gaat, maar niet echt iets boeiends. Nouja ik weet niet of de prestige lobbies iets toevoegen of niet, maar dat verwacht ik ook niet eigenlijk.
Ik gebruik nu ook maar 3 slotsquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die custom slots die je erbij krijgt zijn al chill! kun je gewoon een wat mooier aanbod hardcore,core,S&D en andere combo's opslaan.
Het is inderdaad alleen een icoontje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nu bijna alle pro perks gehaald en de meeste wapens met attachments.
Waarom zou ik dat allemaal weg gaan gooien voor een schraal icoontje wat meer dan 50% van de spelers al heeft, en 1 extra slot voor een class die ik toch nooit gebruik... ?
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef KintoUn het volgende:
Dat heb ik dus ook.
Ik vind de beloning voor prestigen nou niet echt je van het.
In MW2 had ik gewoon extra classes nodig, maar nu zijn er zo weinig toffe wapens dat ik met 6 classes ruim voldoende heb.
Dat je dan later ook nog kleurtjes in je clantag en een extra skin verdient... beetje goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |