nee i kweet niet, hij doet me gewoon aan jou denken op de een of andere manier, ook al weet ik niet eens hoe jij eruit zietquote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar wat heb ik daar nou mee te maken of had je het over een andere Stef
aan een mogooltje?quote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee i kweet niet, hij doet me gewoon aan jou denken op de een of andere manier, ook al weet ik niet eens hoe jij eruit ziet
camperquote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Net eerste potje HC S&D, één tegen zes, bom werd geplant. Had ze alle zes en bom gedefused
Gast ik lijk er geeneens opquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee i kweet niet, hij doet me gewoon aan jou denken op de een of andere manier, ook al weet ik niet eens hoe jij eruit ziet
boeit me geen ster, ik vind datquote:
ik had laatst een potje 30000-1100quote:
Daar kan je vast wel een mooi filmpje van maken dan..:)quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Net eerste potje HC S&D, één tegen zes, bom werd geplant. Had ze alle zes en bom gedefused
Ik begrijp er echt geen hol van. wat heeft een sam turret en carepackage met elkaar te maken icm hardline(pro)quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
Is hardline pro nu eindelijk gefixed dan? Dan ga ik maar eens rond lopen met iets anders dan Sam turretDenk maar gewoon weer attack helicopter, counter-UAV of blackbird...
Blijkbaar kan je ook je sam turret in iets anders veranderen....quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt geen hol van. wat heeft een sam turret en carepackage met elkaar te maken icm hardline(pro)
aha. dat verklaart een hoop. dacht dat de de perk aangepast werd. maar die is nu dus gefixt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je ook je sam turret in iets anders veranderen....
Had ik dit maar eerder gewetenquote:Op maandag 6 december 2010 16:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
aha. dat verklaart een hoop. dacht dat de de perk aangepast werd. maar die is nu dus gefixt.
dat is echt een knife-festquote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond hopelijk online om met een party Sticks & Stones te spelen. Erg fun
Wat is er veranderd aan hardliner pro?quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
Is hardline pro nu eindelijk gefixed dan? Dan ga ik maar eens rond lopen met iets anders dan Sam turretDenk maar gewoon weer attack helicopter, counter-UAV of blackbird...
Volgens mij krijg je met flack jacket 160 punten tegen een RC maar als je al damage hebt kun je er evengoed door dood gaanquote:Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom lieten ze laatst bij CoD mythbusters zien dat je niet dood kan gaan aan RC-XD's met flak jacket? Ik ga daar wel aan dood, vaak zelfs. Zo vaak dat t opvalt.
ik heb het zelf uitgeprobeerd in een prive match. je overleeft het best vaak. alleen niet als die ongeveer tegen je aanstaatquote:Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom lieten ze laatst bij CoD mythbusters zien dat je niet dood kan gaan aan RC-XD's met flak jacket? Ik ga daar wel aan dood, vaak zelfs. Zo vaak dat t opvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |