Spelfouten is opzich niet zo een probleem.. wazige zinnen schrijven is daarintegen vrij kansloosquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ga janken over spelfouten over het internet![]()
En nou weer on topic?
Im gonna napalm your house BITCH
Wat ben je toch sexy als je zo autoritair doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan dat off-topic geneuzel van de laatste drie pagina's op MSN of zo besproken worden?
Ik meen het hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat ben je toch sexy als je zo autoritair doet
If you cant beat them, join them!!quote:
Baasquote:
Ja natuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet echt is he? Dat interview is al met verschillende dingen voorbij gekomen.
Ping bij speedtest.net is 16 ms. Dus dan is het host selectie systeem van BO gewoon kut.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
4 streepjes kan een ping betekenen van meer dan 100. alles minder dan 4 streepjes is eigenlijk prut.
Je weet hoe je de stroom moet aan zetten?quote:Op woensdag 8 december 2010 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand een systeem om ver te komen op Five met zombies ga de hele tijd dood bij wave 13 terwijl we op en neer aan het gaan zijn met die lift omdat we niet weten waar we heen moeten
Do it now, do it good, go prestige just like you should.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zit te twijfelen om toch prestige te gaan...
Zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Don't do it, Don't do it good, Don't go prestige just like you should.
Ik heb jou ook alweer een tijd niet meer gezien online! Ik mis het Oh Mijn Goddddddd geschreeuwquote:
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb jou ook alweer een tijd niet meer gezien online! Ik mis het Oh Mijn Goddddddd geschreeuw
En waarom word ik dan niet uitgenodigd? En jij schreeuwt wel degelijk oh mijn godquote:Op woensdag 8 december 2010 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?
Ik was gister ook nog online man. En oh my god?
Dat ben ik niet, ik ben de kk-man.
[ afbeelding ]
Ja maar dan ben ik mijn Ghost pro en mijn AK kwijtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Do it now, do it good, go prestige just like you should.
Bij hardcore heb je genoeg aan M16quote:Op woensdag 8 december 2010 09:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik mijn Ghost pro en mijn AK kwijt
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En waarom word ik dan niet uitgenodigd? En jij schreeuwt wel degelijk oh mijn god
Daarom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond,gister en vandaag alweer genoeg gespeeld..
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?
Ik was gister ook nog online man. En oh my god?
Dat ben ik niet, ik ben de kk-man.
[ afbeelding ]
In het Nederlands roep je het wel. Zeker al een paar keer gehoordquote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Daarom.![]()
Weet niet eens meer of je gisteravond online was.
Bij mij hoor je zelden "oh my god". Misschien was dat Stoma.
Bij elke reply iets roepen over hardcore. Goed bezig pik!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij hardcore heb je genoeg aan M16
Je roept altijd. O MIJN GOD MAN! Wat een KANKER[insert irritatie hier]quote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Daarom.![]()
Weet niet eens meer of je gisteravond online was.
Bij mij hoor je zelden "oh my god". Misschien was dat Stoma.
Nee. Gewoon de M16 nemen. 1 burst = killquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
eh boys, is met de FAL 1 kogel genoeg met hardcore? Ik ben prestige 1 lvl 20 dus kan het nog niet uitproberen
So true. Maar daar is Ghost Pro ook erg handigquote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij hardcore heb je genoeg aan M16
Sowieso, suppressor.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zijn er veel gasten met zo'n hakenkruis playercard!!
Ik heb gisteren echt een lekkere combo ontdekt!
Command + suppressor
Ghost Pro
Sleight of hand Pro
Marathon Pro
gisteren een killstreak van 14 gehaald, exclusief de kills van de rewards
Ja he! ik ben er zelf ook wel trots op! HARDCORE FOR LIFE!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij elke reply iets roepen over hardcore. Goed bezig pik!
Toch echt wel de 3 lekkerste assault rifles jaquote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sowieso, suppressor.![]()
Ik gebruik de AK47, AUG en commando + suppressor.
G11? Best grappig wapen, alleen ik kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toch echt wel de 3 lekkerste assault rifles ja!
In kleine maps gebruik ik liever SMG's, omdat je dan nog sneller bent
Hebben jullie die LMG (de stoner 61 ofzo) wel eens gebruikt?
Dat is echt een keizerlijk ding.
En wat vinden jullie van die classified assault rifle?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over man
quote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zullen wij massaal reclame gaan maken voor jou?
Wij hebben nu (S2K clan) bijna allemaal southpark figuren, Kenny, Cartman, Stan, Mr ED en Terence en Philip. Maar volgens mij is iedereen nu bezig om weer andere playercards aan t maken. Weet je nog wie die Cartman had? ALs het goed is was dat S2K XRAYquote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zag trouwens laatst wel een grappige playercard
Iemand die Toad (van Super Mario) had nagemaakt.
En eentje die Cartman van SouthPark had nagemaakt
Niet onthouden, maar ik heb er meerdere gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Wij hebben nu (S2K clan) bijna allemaal southpark figuren, Kenny, Cartman, Stan, Mr ED en Terence en Philip. Maar volgens mij is iedereen nu bezig om weer andere playercards aan t maken. Weet je nog wie die Cartman had? ALs het goed is was dat S2K XRAY
Zonder party mogelijk leek me juist leuk. Maar dat viel vies tegen inderdaad. Deathmatch zonder team.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
Wat ligt het niveau bij mercenary teamdeathmatch laag..__!
Echt dan merk je pas hoe zwak sommige zijn als ze niet in party kunnen spelen met vrienden..
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 8 december 2010 08:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je weet hoe je de stroom moet aan zetten?
Nou dan daarna lekker gaan rampagenquote:
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nou dan daarna lekker gaan rampagen
Gisteren ook begonnen met de commando+supressor, even wennen maar ik ben compleet verliefd
Speel met warlord dus heb een reflex sight erop geknaldquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdzelfde geldt voor die van de m16, maargoed, aan de m16 is alles verkankerd
dan is ie wel baas inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Speel met warlord dus heb een reflex sight erop geknald
Ja was er ook erg gewend aan geraakt, maar ik wil al mn perks naar pro krijgen dus moest doorswitchenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan is ie wel baas inderdaadalleen jammer dat je dan SOH moet opgeven, dat geeft toch net dat extra beetje snelheid wat je bij deze game nodig hebt
Gebruik de M16 met supressor voor hardcore en daar is die iron sight prima voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdzelfde geldt voor die van de m16, maargoed, aan de m16 is alles verkankerd
Hoe dan?quote:
Daar gaat mijn Hardline Proquote:* Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* Addressed issue that prevented the Load MP by Default option from saving when other specific option combination's were set.
* Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and kill streaks after prestige.
* Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* Prevention of users losing their kill streak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* Contracts will now reset when the player Prestige's.
* Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
* Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Game play Tuning:
* Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other kill streak drops.
* Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* Additional sound mix tuning for Ninja Pro users increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* Increased head shot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill head shots.
* Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* Additional minor reductions in knife lunge.
reflex sight geeft om 1 of andere onverklaarbare reden minder recoil. en dat is goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef Udigo het volgende:
Wat is er nou zo goed aan die reflexsight t.o.v een red dot?
Waarom halen ze nu weer die diamantjes van de mensen af als ze spawnen en er is een chopper in de lucht. Zit je goed je best te doen om een 9 of 11 killstreak te halen wordt je weer na 10 seconden de lucht uitgeschoten door mensen met strella'squote:Op woensdag 8 december 2010 13:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Update die ergens volgend week uitkomt:
[..]
Daar gaat mijn Hardline Pro
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschotenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Dus dan gebruik je geen chopperDaarom ben ik naar de hondjes overgestapt.
Waar worden ze dan minder makkelijk bij neergeschoten?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschoten
Demo, FFA en Saboquote:Op woensdag 8 december 2010 13:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Waar worden ze dan minder makkelijk bij neergeschoten?
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Dus dan gebruik je geen chopperDaarom ben ik naar de hondjes overgestapt.
Mutant Page Puppie ATTACK!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn wel echte killers.
Kijk em campen dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:29 schreef Fsmxi het volgende:
Zo af en toe is het nog wel leuk om te snipen
Maar wel minder makkelijk dan een chopperquote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschoten
Na die patch wel ja zodra je merkt dat je gelocked wordt door een een strella in een chopper moet je gewoon die kerel kapot schieten en kun je weer vooruitquote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wel minder makkelijk dan een chopper
Sorry Effemukseskiequote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Fsmxi het volgende:
Jullie pesten me omdat ik m'n KD niet wil verneuken met rushen
Nee omdat je nick bestaat uit random lettersquote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Fsmxi het volgende:
Jullie pesten me omdat ik m'n KD niet wil verneuken met rushen
Daarom moest je ook weglopen als een echte baas.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef Fsmxi het volgende:
Mister, jij noemt het campen, maar wat je niet ziet is dat er op de radar zeg maar... 100 rode bliepjes aan de overkant stondenMet een sniper/pistol daarin rushen is nogal suïcidaal en slecht voor het team.
quote:* Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
Wat is er nou zo goed aan dat 2de? Je doet je best om een 9 of 11 killstreak te halen en dan schieten ze je meteen neer. Mogen ze van mij net zo goed die 2 eruit halen en gewoon weer naar 3,5,7 killstreak gaanquote:
Ik speel al altijd spyplane en blackbird om het team te helpen als ik daarna een chopper of gunship verdien vind ik ook dat ik dan niet meteen neer geschoten moet kunnen worden maar ik zal wel de enige zijn die er zo over nadenktquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan dat toch gewoon zelf instellen nu?
Ghost maar zo lang je geen ghost pro hebt ben je nog steeds zichtbaar itt tot modern warfare 2 waar je meteen onzichtbaar was voor Choppers/AC130quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Had je daar geen perk voor om dat te voorkomen?
Nee. Ik vind het ook jammer dat ze tegen sommige teams zo waardeloos zijn. Gelukkig zijn er ook andere goede killstreaks.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel al altijd spyplane en blackbird om het team te helpen als ik daarna een chopper of gunship verdien vind ik ook dat ik dan niet meteen neer geschoten moet kunnen worden maar ik zal wel de enige zijn die er zo over nadenkt
gast, jij vindt het ook kut als je gespawnraped wordt, dat wordt dus hiermee voorkomen, goede zaak dus aangezien spawnrapen en campen de 2 grootste ergernissen zijn bij MW2 en bij BO ook al denkt misschien niet iedereen daar zo overquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er nou zo goed aan dat 2de? Je doet je best om een 9 of 11 killstreak te halen en dan schieten ze je meteen neer. Mogen ze van mij net zo goed die 2 eruit halen en gewoon weer naar 3,5,7 killstreak gaan
Het enige wat je moet doen voor ghost pro is een sentry gun neer slaan wat kills maken terwijl de tegenstander een spyplane heeft en 30 UAV's neer schieten. Als je dan ghost pro hebt mag je van mij die shit neer schieten. Maar dit is gewoon iets om de betere spelers te kutten.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
gast, jij vindt het ook kut als je gespawnraped wordt, dat wordt dus hiermee voorkomen, goede zaak dus aangezien spawnrapen en campen de 2 grootste ergernissen zijn bij MW2 en bij BO ook al denkt misschien niet iedereen daar zo over
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
gast, jij vindt het ook kut als je gespawnraped wordt, dat wordt dus hiermee voorkomen, goede zaak dus aangezien spawnrapen en campen de 2 grootste ergernissen zijn bij MW2 en bij BO ook al denkt misschien niet iedereen daar zo over
sowieso mogen ze die chopper en hind er gewoon uithalen, het is toch een shooter? het is niet een of ander gay spel waarbij je op een knopje drukt op een zender en ineens in een helicopter zit. killstreaks zijn heel leuk, maar ze gaan gewoon veel te ver bij MW2 en BO, mensen zijn vergeten dat het een shooter is en spelen alleen maar voor die domme killstreaks.
Dat ligt meer aan het feit dat je op de PS3 speelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:27 schreef BobbanzPS het volgende:
Barebones, kwaliteit van die gamers is erg laag ;p
Fanboy gedragquote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het feit dat je op de PS3 speelt.
hapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |