Spelfouten is opzich niet zo een probleem.. wazige zinnen schrijven is daarintegen vrij kansloosquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ga janken over spelfouten over het internet![]()
En nou weer on topic?
Im gonna napalm your house BITCH
Wat ben je toch sexy als je zo autoritair doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan dat off-topic geneuzel van de laatste drie pagina's op MSN of zo besproken worden?
Ik meen het hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat ben je toch sexy als je zo autoritair doet
If you cant beat them, join them!!quote:
Baasquote:
Ja natuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet echt is he? Dat interview is al met verschillende dingen voorbij gekomen.
Ping bij speedtest.net is 16 ms. Dus dan is het host selectie systeem van BO gewoon kut.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
4 streepjes kan een ping betekenen van meer dan 100. alles minder dan 4 streepjes is eigenlijk prut.
Je weet hoe je de stroom moet aan zetten?quote:Op woensdag 8 december 2010 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand een systeem om ver te komen op Five met zombies ga de hele tijd dood bij wave 13 terwijl we op en neer aan het gaan zijn met die lift omdat we niet weten waar we heen moeten
Do it now, do it good, go prestige just like you should.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zit te twijfelen om toch prestige te gaan...
Zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Don't do it, Don't do it good, Don't go prestige just like you should.
Ik heb jou ook alweer een tijd niet meer gezien online! Ik mis het Oh Mijn Goddddddd geschreeuwquote:
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb jou ook alweer een tijd niet meer gezien online! Ik mis het Oh Mijn Goddddddd geschreeuw
En waarom word ik dan niet uitgenodigd? En jij schreeuwt wel degelijk oh mijn godquote:Op woensdag 8 december 2010 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?
Ik was gister ook nog online man. En oh my god?
Dat ben ik niet, ik ben de kk-man.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |