Ja maar dan ben ik mijn Ghost pro en mijn AK kwijtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Do it now, do it good, go prestige just like you should.
Bij hardcore heb je genoeg aan M16quote:Op woensdag 8 december 2010 09:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik mijn Ghost pro en mijn AK kwijt
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En waarom word ik dan niet uitgenodigd? En jij schreeuwt wel degelijk oh mijn god
Daarom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond,gister en vandaag alweer genoeg gespeeld..
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een tijd? Lig je onder een steen ofzo?
Ik was gister ook nog online man. En oh my god?
Dat ben ik niet, ik ben de kk-man.
[ afbeelding ]
In het Nederlands roep je het wel. Zeker al een paar keer gehoordquote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Daarom.![]()
Weet niet eens meer of je gisteravond online was.
Bij mij hoor je zelden "oh my god". Misschien was dat Stoma.
Bij elke reply iets roepen over hardcore. Goed bezig pik!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij hardcore heb je genoeg aan M16
Je roept altijd. O MIJN GOD MAN! Wat een KANKER[insert irritatie hier]quote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Daarom.![]()
Weet niet eens meer of je gisteravond online was.
Bij mij hoor je zelden "oh my god". Misschien was dat Stoma.
Nee. Gewoon de M16 nemen. 1 burst = killquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
eh boys, is met de FAL 1 kogel genoeg met hardcore? Ik ben prestige 1 lvl 20 dus kan het nog niet uitproberen
So true. Maar daar is Ghost Pro ook erg handigquote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij hardcore heb je genoeg aan M16
Sowieso, suppressor.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zijn er veel gasten met zo'n hakenkruis playercard!!
Ik heb gisteren echt een lekkere combo ontdekt!
Command + suppressor
Ghost Pro
Sleight of hand Pro
Marathon Pro
gisteren een killstreak van 14 gehaald, exclusief de kills van de rewards
Ja he! ik ben er zelf ook wel trots op! HARDCORE FOR LIFE!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij elke reply iets roepen over hardcore. Goed bezig pik!
Toch echt wel de 3 lekkerste assault rifles jaquote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sowieso, suppressor.![]()
Ik gebruik de AK47, AUG en commando + suppressor.
G11? Best grappig wapen, alleen ik kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toch echt wel de 3 lekkerste assault rifles ja!
In kleine maps gebruik ik liever SMG's, omdat je dan nog sneller bent
Hebben jullie die LMG (de stoner 61 ofzo) wel eens gebruikt?
Dat is echt een keizerlijk ding.
En wat vinden jullie van die classified assault rifle?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over man
quote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zullen wij massaal reclame gaan maken voor jou?
Wij hebben nu (S2K clan) bijna allemaal southpark figuren, Kenny, Cartman, Stan, Mr ED en Terence en Philip. Maar volgens mij is iedereen nu bezig om weer andere playercards aan t maken. Weet je nog wie die Cartman had? ALs het goed is was dat S2K XRAYquote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zag trouwens laatst wel een grappige playercard
Iemand die Toad (van Super Mario) had nagemaakt.
En eentje die Cartman van SouthPark had nagemaakt
Niet onthouden, maar ik heb er meerdere gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Wij hebben nu (S2K clan) bijna allemaal southpark figuren, Kenny, Cartman, Stan, Mr ED en Terence en Philip. Maar volgens mij is iedereen nu bezig om weer andere playercards aan t maken. Weet je nog wie die Cartman had? ALs het goed is was dat S2K XRAY
Zonder party mogelijk leek me juist leuk. Maar dat viel vies tegen inderdaad. Deathmatch zonder team.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
Wat ligt het niveau bij mercenary teamdeathmatch laag..__!
Echt dan merk je pas hoe zwak sommige zijn als ze niet in party kunnen spelen met vrienden..
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 8 december 2010 08:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je weet hoe je de stroom moet aan zetten?
Nou dan daarna lekker gaan rampagenquote:
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nou dan daarna lekker gaan rampagen
Gisteren ook begonnen met de commando+supressor, even wennen maar ik ben compleet verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |