Speel met warlord dus heb een reflex sight erop geknaldquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdzelfde geldt voor die van de m16, maargoed, aan de m16 is alles verkankerd
dan is ie wel baas inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Speel met warlord dus heb een reflex sight erop geknald
Ja was er ook erg gewend aan geraakt, maar ik wil al mn perks naar pro krijgen dus moest doorswitchenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan is ie wel baas inderdaadalleen jammer dat je dan SOH moet opgeven, dat geeft toch net dat extra beetje snelheid wat je bij deze game nodig hebt
Gebruik de M16 met supressor voor hardcore en daar is die iron sight prima voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vind het iron sight van de commando zo verkankerdzelfde geldt voor die van de m16, maargoed, aan de m16 is alles verkankerd
Hoe dan?quote:
Daar gaat mijn Hardline Proquote:* Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* Addressed issue that prevented the Load MP by Default option from saving when other specific option combination's were set.
* Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and kill streaks after prestige.
* Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* Prevention of users losing their kill streak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* Contracts will now reset when the player Prestige's.
* Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
* Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Game play Tuning:
* Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other kill streak drops.
* Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* Additional sound mix tuning for Ninja Pro users increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* Increased head shot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill head shots.
* Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* Additional minor reductions in knife lunge.
reflex sight geeft om 1 of andere onverklaarbare reden minder recoil. en dat is goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef Udigo het volgende:
Wat is er nou zo goed aan die reflexsight t.o.v een red dot?
Waarom halen ze nu weer die diamantjes van de mensen af als ze spawnen en er is een chopper in de lucht. Zit je goed je best te doen om een 9 of 11 killstreak te halen wordt je weer na 10 seconden de lucht uitgeschoten door mensen met strella'squote:Op woensdag 8 december 2010 13:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Update die ergens volgend week uitkomt:
[..]
Daar gaat mijn Hardline Pro
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschotenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Dus dan gebruik je geen chopperDaarom ben ik naar de hondjes overgestapt.
Waar worden ze dan minder makkelijk bij neergeschoten?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschoten
Demo, FFA en Saboquote:Op woensdag 8 december 2010 13:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Waar worden ze dan minder makkelijk bij neergeschoten?
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Dus dan gebruik je geen chopperDaarom ben ik naar de hondjes overgestapt.
Mutant Page Puppie ATTACK!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn wel echte killers.
Kijk em campen dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:29 schreef Fsmxi het volgende:
Zo af en toe is het nog wel leuk om te snipen
Maar wel minder makkelijk dan een chopperquote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hondjes zijn vrijwel zinloos in TDM en DOM omdat ze te makkelijk worden neergeschoten
Na die patch wel ja zodra je merkt dat je gelocked wordt door een een strella in een chopper moet je gewoon die kerel kapot schieten en kun je weer vooruitquote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wel minder makkelijk dan een chopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |