quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sow. heb je dat allemaal zelf ontdekt?
. Zal ik wel ooit doen XDquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
speel de nieuwe maps nu eens mee man
Nee, jij wel dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sow. heb je dat allemaal zelf ontdekt?
Volgens mij zit je in het verkeerde fanboy topic ---> daar is de deur...quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef BobbanzPS het volgende:
Vraagje: Als je de Prestige Leaderboards koopt, en je prestiged. Moet je die dan opnieuw kopen?
Flikker toch eens op met zulke kut reacties...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde fanboy topic ---> daar is de deur...
Wat zijn er nu al nieuwe maps voor BO?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
R
[..]
Flikker toch eens op met zulke kut reacties...
@ Teun, mooi ! Ze zijn echt goed namelijk
Nee, dat ging even over een andere game!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Udigo het volgende:
[..]
Wat zijn er nu al nieuwe maps voor BO?
Wtf? Dit topic gaat toch niet over dat schijtspel, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
R
[..]
Flikker toch eens op met zulke kut reacties...
Iedereen spreekt over de spellen alsof ze ze zelf gemaakt hebben. Veel spelen beide spellen, heb de helft hier ook in de friendlist staan. Als er dan even een opmerking naar Teun gemaakt wordt mbt een ander spel hoeft niet iedereen te flippen toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wtf? Dit topic gaat toch niet over dat schijtspel, toch?
Ik reageer er idd iets te fel op.quote:
Klopt, ze komen volgende week langs.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verbaas mij er over als niet iedereen het volgende topic met elkaar ligt te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |