Hij staat erbijquote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Belana het volgende:
ik heb geprobeert een foto van Noes tussen de anderen te zetten, kun je de OP nog aanpassen? ff kijken of dat goed gaat zo
o okquote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Belana het volgende:
ik had het pas gewijzigd nadat je m geopend had hoor. Nu moeten er alleen meer foto's bij
Die heb ik nog niequote:Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef Belana het volgende:
heej dat moet vanaf nu een kerstfoto zijn hoor oh-oh
op zoek naar de kerstman danquote:
Wel gave ogenquote:
Dromende hondenquote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
Enige geluid wat er tot nu toe uit gekomen is, was gepiep toen ze vannacht een "enge droom" had en gejank toen ze alleen voor de deur van de slaapkamer zat
Ze heeft duidelijk verlatingsangst. Maar dat is niet zo heel vreemd natuurlijk.
Een jachthond ,ja leuk kan Noes nog wat van lerenquote:Op maandag 6 december 2010 16:46 schreef Belana het volgende:
ben rassen aan het bekijken en deze vind ik leuk zeg
de slowaakse staande hond
[ afbeelding ]
Lijkt me verschrikkelijk, voor zowel de hond als de baasjes.quote:Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef Pedroso het volgende:
M'n broer en familie (vrouw en 2 kinderen) komen zo deze kant op. Ze wonen in dezelfde flat (ook bovenste etage) en mogen het huis niet in. Ze moeten nog kijken hoe ze de hond uit het huis krijgen, die zit er dus nog in. Niemand mag de flat in schijnbaar.
De schrik zit er goed in daar in ieder geval.
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:12 schreef Belana het volgende:
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ook. Ja, hij is minder zindelijk
Alleen is Ben geen trekker aan de lijn, maar met het tuig gaat dat nu met Noes ook veel beter. Ik geef haar als het kan ook de 2 meter lijn nu en dat gaat best lekker.
heb jij nou alleen herplaatsers zeeeend?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef zeeeend het volgende:
Vrouwen zijn veel grotere jagers ,die moeten toch voor het nageslacht zorgen.
Mannen zijn mooi en makkelijk.
Ik heb die twee teven in het begin uit elkaar moeten halen ,dat ging om positie.
Jongste viel uit een hinderlaag aan,had ze beter niet kunnen doen
Het moest uit mijn tenen komen om ze los te krijgen ,opoe had er vermoord .
Het was op een veldje vlakbij de dierenarts dus opoe vast gezet jongste bij de dierenarts afgeleverd en toen opoe opgehaald in de stromende regen.
Die was nog steeds boos,totaal niet onder de indruk dat ze achtergelaten was .
Opoe thuis gebracht en toen de jongste opgehaald ,die mocht heel rustig binnen komen van opoe .
Ze hoefde maar te kijken,er is ook nooit meer wat gepasseerd tussen die twee.
Met mijn overleden reu en die langhaar was er wel vaker hommeles ,hoop herrie maar weinig wol.
Die gaven zich veel sneller gewonnen ,vonden het allang best.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Belana het volgende:
heb ik ook altijd oh-oh, ik heb me echter wijs laten maken dat reuen moeilijker zijn stom genoeg.
ik heb blijkbaar vantevoren de verkeerde mensen gesproken, maar goed, Noes is er niet minder lief om
Aaaaaaaawquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Belana het volgende:
zo lag madame er gisteren zo'n beetje de hele dag bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef Belana het volgende:
het was ook o.a. mijn moeder die het zeien wij hebben dus ook altijd teefjes gehad
ben er achter dat mijn moeder wel meer verkeerde ideeën heeft over honden
ach jaaaaa..... de volgende is een reu zullen we maar denken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef GimmeGore het volgende:
De rust is wedergekeerd.
Nordy heeft na zondag niet meer in huis geplast en mijn vriend en ik hebben afgelopen nacht gewoon weer samen in bed geslapen en ze heeft ook niet gejankt.
We moeten haar alleen nog afleren om niet tegen het aanrecht of het fornuis op te staan
aah tuigje met brede bandenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Belana het volgende:
zo lag madame er gisteren zo'n beetje de hele dag bij
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel af wat ik aantref als ik weer thuis kom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat meestal veel sneller dan je denkt hoor
we vergeten het nog wel eens af te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah tuigje met brede banden
laat je tuigje altijd om of alleen net voor je hem uitlaat ?
En zelfs dat is op 1 klein dingetje na helemaal goed gegaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat ik aantref als ik weer thuis kom.
Mijn vriend moest onverwacht toch werken, dus zitten Hektor en Nordy straks voor het eerst 2 uur samen in huis zonder toezicht
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En zelfs dat is op 1 klein dingetje na helemaal goed gegaan.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grand vouloir erover zie je er niks meer van
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grand vouloir erover zie je er niks meer van
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Trovey, das voor t eerst dat ik duidelijke foto's van je jufflies zie![]()
Karel vraagt of ze willen daten, maar ik zou het niet doen , want ik denk dat Kees ze vermoordt dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh 10 das altijd speciaalquote:Op woensdag 8 december 2010 11:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
! wat een lieve foto
![]()
Leuke dametjes Trovey !
ik bedacht me net dat Fa Shi bijna jarig is, de 17e wordt mn trutje alweer 10
Ik ook, ik vind ze zo leukquote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef Guess. het volgende:
Whaaaaaaaaaa Oh-Oh wat gaaf!!!!![]()
![]()
Ben benieuwd wat mijn man er van zegt,ik vind het iig geweldig
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef Nonneke het volgende:
Tis haast een lief hondje met zo'n schattig truitje aan![]()
![]()
Maar Billy pist wel elke keer naast de boot he, mag hij geen nieuwe kleertjes ?![]()
![]()
Ik zal maar snel je sesa pakje inorde maken, dan krijgt hij een nieuw stofje erbij
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:19 schreef oh-oh het volgende:
En deze zijn eigenlijk net iets te kort voor Billy, maatje 62.
In welke maat zou Sylvester nu zitten?
quote:
Die van mij zijn behoorlijk groot voor een chi....net onder de 3 kg.quote:Op woensdag 8 december 2010 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
Leuke hondjes Trovey
Alleen doet een chihuahua mij persoonlijk niet zo veel. Ze zijn kleine hondjes, maar eigenlijk net iets teklein vind ik
Maar zien er wel lief uit
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
! wat een lieve foto
![]()
Leuke dametjes Trovey !
ik bedacht me net dat Fa Shi bijna jarig is, de 17e wordt mn trutje alweer 10
Conchita en Sasha zijn gek op kleine reuenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Trovey, das voor t eerst dat ik duidelijke foto's van je jufflies zie![]()
Karel vraagt of ze willen daten, maar ik zou het niet doen , want ik denk dat Kees ze vermoordt dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, Billy mocht die van Chico aan naar buiten vandaag.
Bij de Kringloop kregen ze een hele leuke knuffel van een aap, ze zijn dr alletwee helemaal gek mee, en ze spelen er ook samen leuk mee![]()
En gewoon, omdat het echt te snoezig staat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo leuk, die twee in Sylvester zn kleertjes, en dan ook nog die heerlijke pyjama truitjes van Non dr broek![]()
Ik mis de warme muts en de moonbootsquote:Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Die is nog aan het werk,december is mega druk!
Gijs in de sneeuw
[ afbeelding ]
Vanmidag vonden mijn ladies het ook even minder toen 1 van de dames van de buurman interesse had voor een favoriet reutje in de buurt.....3 teefjes die dansen voor een reutje van een kilo of 4.....en hij maar staan tequote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Kees duldt geen andere wijven bij HAAR mannen hahahaha.
En Karel is ook aan de maat voor een Chi, ze zullen even groot zijn gok ik.
Kees is nie groot maar wel zwaar![]()
Frits was nog geen 2 kilo.
Go Gijsquote:Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Gijs in de sneeuw
[ afbeelding ]
Oh tis maar goed dat ie dat dekje op heeft anders moest je m zoekenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Gijs in de sneeuw
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef GimmeGore het volgende:
Alles ging goed, ze ging rustig mee naar binnen, hechtingen zijn eruit en Nordy had meteen weer een stel aanbidders
ik ben wel blij dat Noes "gewoon" lekker tegen de kou kanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik mis de warme muts en de moonboots
whehehe, dat is ook zo hoor! Ik ben wel benieuwd hoe het gaat in Zuid Frankrijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ach, als het straks weer wekenlang 30+ graden is dan zal Noes liggen te puffen en dan knallen die chinezen van mij nog als idioten rond![]()
Elk nadeel heb zn voordeel
Oh wat een heerlijke wollie is Hektorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Hektor (links dus) na de tondeuse
[ afbeelding ]
Hektor voor de tondeuse (ik had geen betere foto van wat voor wollig beestje het is)
Kun je haar de toegang tot beneden ontzeggen ?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:27 schreef GimmeGore het volgende:
ongeveer 1.5 week. Maar vorige week ging het helemaal goed, hoewel ze toen ook niet aangaf dat ze er uit moest en sinds een paar dagen gaat ze af en toe naar beneden om in de het halletje te plassen en dan loopt ze weer naar boven.
Dat is het nadeel van niet weten wat ze heeft meegemaakt.
Dat ze geslagen is, is ondertussen wel duidelijk
Dank dankquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
FAAAAAAAAAAS![]()
Van harte lekker mokkel!
En een dikke kus voor je emobaasje![]()
![]()
Hoe kom je aan die naam eigenlijk?
Dat wil ik je nu al jaren vragen![]()
Billy zou eigenlijk Pu-Yi gaan heten![]()
Ik hoop dat mn pakketje vandaag binnenkomt om het feest compleet te maken
Ah das ook coolquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dank dank![]()
, Faas ligt al in de gang bij de deur te wachten op ons TNTsnolletje
![]()
Ehm omdat dr moeder Chow Chow was, wou ik graag een chineese naam, en na zoeken kwamen we op Fa Shi, dat betekend Monnik (en master of the law), en omdat iedereen mij al jaren Non noemde, vond ik dat wel een leuke combi een Non en een Monnik
Gefeliciteerd Nonneke met je 10-jarig kindquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Fa Shi
Haar eerste jaar met sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Belana het volgende:
zo is het net weer een klein hondje
[ afbeelding ]
haaai
[ afbeelding ]
wat ist dan?
[ afbeelding ]
Teddy is wel erg liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
En dan vind je het toch niet gek dat Pim een gekke homo is he?
![]()
Ik heb echt nog bergen namen klaar.
Voor een chihuahua Jeroen, die had ik al voor Kees kwam , maar om een teefje nu Jeroen te noemen.... En Jean-Marie voor een poedel of een bedlington terriër, en Teddy voor een chineesje, Sjon zou eigenlijk al de Teddy zijn, maar die naam was zoooooooo niet des Sjons
En ik wil ook nog wel een keer een Oscar, als ik voor een vuilnisbakkie ga
ja, ze vind het tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat is Noes ook een schatje heVindt ze de sneeuw leuk, Belana?
Die oortjes tijdens het rennenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:34 schreef densmee het volgende:
laat mij eens naar buiten, anders gebruik ik mijn laserogen
[ afbeelding ]
hehe eindelijk buiten
[ afbeelding ]
onze diesel is anderhalf jaar ongeveerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oortjes tijdens het rennenWat een leukerd, hoe oud is hij/zij?
Nee ik draai enkel ballen ,en daar hebben ze het geduld al bijna niet voor.quote:Op maandag 20 december 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Zeeeend, je sneeuwtrio![]()
Zelf gemaakt die pop?
![]()
Camera is niet snel genoeg, en op video het juiste beeldje eruit vissen is ook kwalitatief niet hoogstaand.quote:
plenty more where they came from :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Dandilion wat een lekker schuivertje, en dank je wel voor de onwijs toffe kaart weer, ik moest zooooooo lachen om die foto![]()
![]()
Non, wat hebben jullie een heerlijk grote tuin, en wat zit Faas daar lekker te chillen met de billen in de sneeuw
Staat er hier vier maanden één op de phenoral ,halve dosering wat aangeraden werd ,tot nu toe geen aanvallen meer .quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef GimmeGore het volgende:
Wat een geweldige foto's!
En net nadat ik dat bericht verzond kreeg Hektortje een aanval.
Ben bang dat hij binnenkort toch echt aan de medicijnen moet, het wordt de laatste tijd steeds erger.![]()
U vraagt,wij draaien...quote:Op maandag 27 december 2010 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Guess, das pas zalig, ik mis alleen Sylvester met muts of gewei
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Dat arme joch is veel te braaf, die vindt echt alles best he
quote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Guess. het volgende:
[..]
U vraagt,wij draaien...OoooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Guess wat een hartenbreker
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Leuk! Ik ben heel benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dacht meld me ook eens aan ipv kijken..kan ik ook eens reageren.
wat een leukerds allemaal, zal ook eens fotos van mijn honden plaatsen straks.
Och jemig wat een gaaf kwartet heb jijquote:Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo.. eens kijken of dit lukt.
Mijn honden
Ahw dank je.. ze zijn ook zo lief en leuk samen. Nacho is er dus vorige maand bijgekomen en die hoorde er binnen een paar dagen ook helemaal bij.quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och jemig wat een gaaf kwartet heb jij![]()
Ja ik denk dat het ook best goed is voor zon oudje, bij wat jonge honden.quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik had 4 jaar geleden ook 3 wat oudere honden en heb daar toen een pup bij gezet , vooral de oudste leefde helemaal opToen kwam er per ongeluk een van dezelfde leeftijd als de pup bij vorig jaar, en ging er een van de oudere honden dood en de pup was weer een kadootje daarna.
Niet gepland, maar het is wel een dynamischer clubje geworden zo ja![]()
Hier wordt sowieso voorlopig niks vervangen, mss ooit een poedel als de drie jonkies oud worden
Een chihuahua natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Belana het volgende:
wat een leukerds zeg!!
Misschien dat wij er over 2 jaar ofzo ook wel 1 bij doen, weet nog niet wat, zien we dan wel weer.
Wel een superschattige rotzakquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
Wat een mooie foto's zo allemaal in de sneeuw.
Kan het niet laten deze even te plaatsen. Mijn kleine rotzak.
[ afbeelding ]
Aw, wat een leukerd tliciouzquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
Wat een mooie foto's zo allemaal in de sneeuw.
Kan het niet laten deze even te plaatsen. Mijn kleine rotzak.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
De hond van mijn oma, was heel lief, hij is 3 maanden geleden overleden.
Dr staat toch een fotoquote:
Nou, doe es voor hoe dat moet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ja,- vrijdag 31 december
..en de afgelopen twee dagen ?
Deze is zo leuk, geconcentreerdquote:
Wit/zwarte lijkt op een Bordercollie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Belana het volgende:
ow deze vind ik geweldig![]()
![]()
Nu wil ik ze allebei hebben
wat zijn het voor soort honden? Ik heb er dus geen verstand van
[ afbeelding ]
Een chihuahua en een bordercolliequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Belana het volgende:
ow deze vind ik geweldig![]()
![]()
Nu wil ik ze allebei hebben
wat zijn het voor soort honden? Ik heb er dus geen verstand van
[ afbeelding ]
Ik heb teveel chi's gezien met extreme koppies en gezondheidsproblemen, ik hou dr niet zo van...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Belana het volgende:
ow ik vind hem juist erg leuk zo, komt omdat ie met die oren op een rex lijkt(mijn kat)
Die zijn er helaas bij de chihuahua behoorlijk veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Belana het volgende:
zoals ik zei, ik heb er geen verstand van, ik zie er niks extreems aan, maar dat is mijn onkunde
ik hou er ook niet van als er te extreem gefokt wordt en zeker als er gezondheidsproblemen ontstaan.
Naja nog zoiets, net alsof alle honden die wit zijn doof zijn, het zal eerder ergens anders aan liggen dan aan zijn kleur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef blup het volgende:
Waterhoofd bedoel je? Ik vind het bij hem wel meevallen, heb extremere koppies gezien..
Dit beestje is wel doof, (wit he)
Nouja erg extreemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja nog zoiets, net alsof alle honden die wit zijn doof zijn, het zal eerder ergens anders aan liggen dan aan zijn kleur.
Als ik hem vergelijk met mijn eigen chihuahua's en die van vrienden vind ik hem erg extreem qua kopje, sorry. En ik ken er nogal wat
Ze is helemaal fliefd op het dekentjequote:
Hah, wat tof die 3 samenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
En een ouwe van de drie dames samen:
[ afbeelding ]
Bella kan ik niet eens aaien zonder dat ze wegspringtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Maes het volgende:
Kees is een vrijdoosZijn die andere 2 ook zo aanhankelijk?
Fiep heeft een nieuwe hobby, op mijn schouder liggen/zitten en naar buiten kijken.
Niet zo vaak, 2x maar ofzo. Ik heb wel een kusjes van Billy gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bella kan ik niet eens aaien zonder dat ze wegspringt![]()
Polly ligt liever te slapen.
Kwam Karel veel kroelen bij jou toen je hier was Maes?
Kees geeft echt het goede voorbeeld geloof ik
Duidelijk een geval van MGSDSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Dit is onze Max, heb hem nu 2 weken in huis. Duitse Herder. Nu hebben we er 3 rondlopen.
[ afbeelding ]
Ken je deze al?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik verliefd ben
[ afbeelding ]
Briard
Franse herderquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik verliefd ben
[ afbeelding ]
Briard
Poolse herderquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ken je deze al?
[ afbeelding ]
Polski Owczarek Nizinny
Niet een klein hondje? Ik vind dat altijd zo grappigquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Belana het volgende:
ach gos die Sjon, op zoek naar zijn vriendin
Ja die Briards zijn echt leuk zeg, ik kende ze niet. Ik zit soms vast wat te scannen wat ik erbij zou willen over een tijdje, deze is een kanshebber
Ahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef Wickyleaks het volgende:
Mijn puppie mwah beginnend pubbertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7maanden en 2 dagenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Belana het volgende:
ach kijk nou wat een lekker ding!hoe oud is ie?
Engelsequote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AhIs het een Engelse? Of toch een Amerikaanse?
Dankquote:
Je kan het laten tatoeërenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
hoop het, anders een zwarte marker kopen
quote:De tong van een hond bevat aan het einde van de dag heel wat minder bacteriën dan een vaatdoek. Binnen een dag heeft hij maar 5000 bacteriën op zijn tong. Dit komt doordat een hond bacteriedodende middelen in zijn bek heeft.
De meeste bacteriën in de mond van de hond gaan dood, terwijl ze op een vaatdoekje blijven leven en zich vermenigvuldigen. Daardoor bevat een hondentong minder bacteriën dan een vaatdoek en wordt er gezegd dat de tong schoner is.
Wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt zo makkelijk om beste vriendjes te zijn met die van mij![]()
Die kwam logeren toen hun andere chineesje doodging maar die is blijven plakkenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik zat al weer te wachten op wat foto's met Thessa
![]()
Woonde die Peruaan nou bij haar of is dat ook een visite-hondje?
Oh wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kwam logeren toen hun andere chineesje doodging maar die is blijven plakken
Uhm, hij staat daar op zn achterpoten te dansen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
[ afbeelding ]
Kijk Sjon voorbeeldig zitten
Dat zien we niet op die bewuste fotoquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, hij staat daar op zn achterpoten te dansen hoor
Das een jongenstrui van H&M, geweldig he, als ie niet meer past krijg ik mquote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Guess. het volgende:
Ja dat was mijn idee ook alEn wat heeft ze een leuke trui aan
succes... wel een respectabele leeftijdquote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Onze lieve Bor is vandaag ingeslapen. 15 jaar oud is hij geworden.
Dank! Inderdaad een mooie leeftijd. Het was ook een volhouder hoor. Afgelopen donderdag begon het eigenlijk al. Niet meer eten en drinken, en hij lag maar een beetje. Dunne ontlasting etc. M'n moeder dacht dat hij wel rustig zou inslapen maar hij is tot vanochtend nog gewoon blijven liggen en ademen en bij kennis. Hij keek vanochtend zo zielig en angstig dus het leek ons beter om hem in te laten slapen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
succes... wel een respectabele leeftijd
Ja, nadeel van huisdieren. Die overleef je meestal en afscheid nemen van een dierbare is altijd jammer.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Heel veel sterkte, hoe langer je ze hebt, hoe meer je aan ze gehecht bent![]()
Hebben jullie de pup al?
Ah dat is wel mooi dat uitstrooien zoquote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, nadeel van huisdieren. Die overleef je meestal en afscheid nemen van een dierbare is altijd jammer.
De pup komt volgende week. Dus ze wisselen elkaar mooi af. We laten Bor cremeren en mijn ma gaat nog een laatste keer met hem fietsen en hem uitstrooien op de plek in het bos waar hij altijd zo graag liep.
Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is wel mooi dat uitstrooien zo![]()
En idd, ze wisselen elkaar wel mooi af zo, hoe cru het ook klinkt.
Wss ook wel fijn voor Bor dat ie op zn oude dag niet nog met een drukke pup wordt opgezadeld, als ie al zo slecht was...
Ah ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.
Ik ben er pas achter gekomen dat er een dierenarts in den haag is die aan huis komt om je huisdier in te laten slapen..... denk ook dat ik dat ga doen maar hopenlijk duurt dat nog heeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.
dellie Kees tegen Thessa: kom es hier schatje je heb een snottebel die haal ik wel ff weg lekkere meid!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat echt de hele tijd zo, ik vind het megagoor, maar dr ma vindt het prima , dus whatever dan maar he
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja maar als ik zeg "pak je konijntje" scheurtie Steph aan stukjes![]()
Hiep hiep hoera Billyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |