abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89580165

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door Crazy-M op 06-12-2010 11:25:05 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 6 december 2010 @ 11:22:11 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_89580351
ik heb geprobeert een foto van Noes tussen de anderen te zetten, kun je de OP nog aanpassen? ff kijken of dat goed gaat zo
stormy waters...
sailin'
pi_89580439
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Belana het volgende:
ik heb geprobeert een foto van Noes tussen de anderen te zetten, kun je de OP nog aanpassen? ff kijken of dat goed gaat zo
Hij staat erbij :)
Had gedaan via Open nieuw deel knopje :@
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  maandag 6 december 2010 @ 11:26:11 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_89580461
ik had het pas gewijzigd nadat je m geopend had hoor. Nu moeten er alleen meer foto's bij :D
stormy waters...
sailin'
pi_89580589
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Belana het volgende:
ik had het pas gewijzigd nadat je m geopend had hoor. Nu moeten er alleen meer foto's bij :D
o ok :P
jammer dat de sneeuw weg is.

Heb dit jaar nog geen goede foto van sam in de sneeuw kunnen maken :'(
Maar zodra weer sneeuw ligt komt die eraan :)
Ik luister NL-Talig
  maandag 6 december 2010 @ 11:40:31 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_89580852
TerugVindPuppies
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 6 december 2010 @ 11:44:36 #7
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  maandag 6 december 2010 @ 11:46:01 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_89581049
heej dat moet vanaf nu een kerstfoto zijn hoor oh-oh :P
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 december 2010 @ 11:46:29 #9
176471 oh-oh
pi_89581061
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef Belana het volgende:
heej dat moet vanaf nu een kerstfoto zijn hoor oh-oh :P
Die heb ik nog nie :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_89581407
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die heb ik nog nie :P
op zoek naar de kerstman dan :P
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:44 schreef GimmeGore het volgende:
Wat een gaaf pakje!

[ afbeelding ]
Wel gave ogen :)

en is het al een wolf geluidje of nog niet ? :P
Ik luister NL-Talig
  maandag 6 december 2010 @ 12:31:25 #11
259233 GimmeGore
pi_89582537
Enige geluid wat er tot nu toe uit gekomen is, was gepiep toen ze vannacht een "enge droom" had en gejank toen ze alleen voor de deur van de slaapkamer zat

Ze heeft duidelijk verlatingsangst. Maar dat is niet zo heel vreemd natuurlijk.
pi_89582628
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
Enige geluid wat er tot nu toe uit gekomen is, was gepiep toen ze vannacht een "enge droom" had en gejank toen ze alleen voor de deur van de slaapkamer zat

Ze heeft duidelijk verlatingsangst. Maar dat is niet zo heel vreemd natuurlijk.
Dromende honden O+
Altijd zo grappig als ze dan slapen en gekke geluiden maken ofzo :P
Ik luister NL-Talig
pi_89583896
Ah, gevonden :)

Ik gooi er ook een terug-vind-fotootje in!

Diep in slaap

"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 6 december 2010 @ 13:41:29 #14
176471 oh-oh
pi_89584794
O+ Oh Puckje O+
( Groucho Marx )
  maandag 6 december 2010 @ 14:20:03 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_89586213
nu wil ik ook een puckje O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 december 2010 @ 16:46:07 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_89592304
ben rassen aan het bekijken en deze vind ik leuk zeg O+

de slowaakse staande hond

stormy waters...
sailin'
pi_89593038
quote:
Op maandag 6 december 2010 16:46 schreef Belana het volgende:
ben rassen aan het bekijken en deze vind ik leuk zeg O+

de slowaakse staande hond

[ afbeelding ]
Een jachthond ,ja leuk kan Noes nog wat van leren :P
Hij drijft en zij blokt.

Bemerkte je nog verschil in ontwikkeling of gehoorzaamheid toen ze met haar broertje was ?
  maandag 6 december 2010 @ 18:12:46 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_89595574
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ook. Ja, hij is minder zindelijk ;)
Alleen is Ben geen trekker aan de lijn, maar met het tuig gaat dat nu met Noes ook veel beter. Ik geef haar als het kan ook de 2 meter lijn nu en dat gaat best lekker.

heb jij nou alleen herplaatsers zeeeend?
stormy waters...
sailin'
pi_89597228
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef Pedroso het volgende:
M'n broer en familie (vrouw en 2 kinderen) komen zo deze kant op. Ze wonen in dezelfde flat (ook bovenste etage) en mogen het huis niet in. Ze moeten nog kijken hoe ze de hond uit het huis krijgen, die zit er dus nog in. Niemand mag de flat in schijnbaar.
De schrik zit er goed in daar in ieder geval.
Lijkt me verschrikkelijk, voor zowel de hond als de baasjes.
(crosspost uit: explosie in Alphen aan de Rijn)

Die mensen hebben inmiddels wel contact met dierenarts die de dieren eruit moet halen (als het veilig is verklaard)
Ik luister NL-Talig
  maandag 6 december 2010 @ 19:48:13 #20
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_89599729
Hier zijn jullie gebleven!

Mooie oogjes van Nordy O+.
Sleeping Puck O+.
8} Chico <O) 8} O+.

Onze eerste jachttraining bij meneer Mart zit er weer op. Dit is onze derde leraar en weer is het helemaal anders. Niet alleen het niveau, maar ook de manier van lesgeven.

We gaan in het begin heel veel lijnen lopen zoals dat heet. Dus in een rechte lijn op een dummy afrennen, en ophalen, onderweg stoppen, eerst terugkomen en dan pas ophalen en dat soort dingen. En app`el-oefeningen. Netjes op elkaar wachten, blijven zitten en niet geheel onbelangrijk... los in het bos. Klinkt als een <O)-rijmpje, maar toch wel bittere ernst. Niet alleen tijdens het apporteren, maar ook als ze moet wachten.

Onderweg naar het veld begon het al te kriebelen in onze buikjes. In de mijne omdat ik het toch wel spannend vond om weer met Lara aan de slag te gaan... en haar daar weer los te laten. Bij Lara, omdat ze donders goed in de gaten had waar we onderweg naartoe waren en ze de hele weg uit het raam heeft zitten staren.

Goed... daar aangekomen hebben we kennis gemaakt met ons nieuwe groepje. Waar maar liefst 5 retrievers in zitten, 4 Labrador Retrievers en een Flatcoated Retriever. Een Labrador zat vorig jaar ook in mijn groep en de Flatcoat zat in de groep voor ons EN in de werkgroep. Nummer 7 was aan de late kant, maar gelukkig... die had ook een staande hond bij. En wat voor een... Lara was gelijk helemaal gefocud op zijn hond... ook een Duitse Staande Langhaar. Ze konden het gelijk goed vinden samen en de baasjes vonden het ook wel leuk om nog een Langhaar in de groep te hebben.

Lara deed haar bekende Ussain Bolt sprintjes bij het vooruit sturen. Die was zo snel terug, dat degene na mij niet eens in de gaten had dat ze al haar dummy had opgehaald. En ze deed het geweldig... bospad oversteken, nog eentje, door de sloot in het kreupelhout banjeren. Ze apporteerde als de beste.

Ze kan ook nog steeds als de beste ontsnappen. Ze zat los in het bos naast me te wachten tot de rest klaar was. Ik aai haar over haar bolletje dat ze zo netjes bleef wachten. Voor haar was dat een trigger om toch maar eens rond te snuffelen en dan niet op haar eigen plek... nee HUP zo het bos in en ik gelijk er achter aan. Op een 20 meter van het pad vandaan, stond ze tot haar schouders in een konijnen- of vossenhol te snuiven.

Dat was dus niet de bedoeling. Ze kwam niet op bevel, maar aangezien ze sneller door de bramenstruiken rent dan ik, zei ik dat ze eerst moest gaan zitten. En dat deed ze ook *O*. Toen riep ik haar voor en ook dat deed ze netjes *O* *O*. Dus uiteindelijk was ze wel het allerbraafste hondje op dat moment.

Misschien koos ze er ook wel voor om maar snel bij mij te komen, omdat er een bramentak van anderhalve meter in haar staart, poten en vacht vast zat. Dan kon ik die er tenminste uit trekken, en zat ik met een doorn in mijn vinger.

In de groep hebben we nu twee verschillende niveaus van baasjes en hondjes, maar tijdens deze eerste les hebben we al weer heel veel geleerd en trekt dat niveauverschil wel snel weg. Wij hebben deze week in ieder geval genoeg inspiratie opgedaan om weer lekker te oefenen.

Tot slot wat mooie plaatjes van een slapende Lara. We hebben de vulling van de Fatboy aangevuld, die vond ze ineens veel intressanter dan haar eigen kussen [wat overigens ook bijgevuld is].

Kiekeboe:

Pootje:

Derde ooglid:
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_89601607
quote:
Op maandag 6 december 2010 18:12 schreef Belana het volgende:
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ook. Ja, hij is minder zindelijk ;)
Alleen is Ben geen trekker aan de lijn, maar met het tuig gaat dat nu met Noes ook veel beter. Ik geef haar als het kan ook de 2 meter lijn nu en dat gaat best lekker.

heb jij nou alleen herplaatsers zeeeend?
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ook
Gaat het toch hardstikke goed,het is altijd een aardige graadmeter om te zien hoe een ander het er vanaf brengt.
Tijdens georganiseerde wandelingen prijs ik mijzelf altijd gelukkig met mijn spul ,als ik zie hoe ze erbij lopen ten opzichte van anderen .
Gedachte die ik vast houd op dagen dat het wat moeizamer gaat en je meer moet corrigeren .

Ja het zijn allemaal honden met minimaal twee tot drie vorige eigenaren .
Wat betreft de Good,the Bad and the Ugly :
Het ligt nog complexer ,1 is mijn eigendom (de jongste ) daar heb ik de papieren van, de andere twee vang ik op/ onderhoud ik sinds oktober 2007.
Ik kan gaan pushen dat gaat ten koste van,ze zijn niet de jongste meer en je hebt er een hoop werk aan om ze in deze conditie te houden.
Mijn teef is niet gesteriliseerd omdat ze na haar derde pas kwam ,(hoe vroeger des te beter ) en de dierenarts het afraadde gezien haar geestelijke toestand toendertijd.
Dat betekend wel dat als ze loops is je haar en de reu uit elkaar moet houden .
Die twee weken apart is meestal al een flinke terugval .
Rust roest bij HD dus te weinig lopen betekend mobiliteitsproblemen.
Krijg ik de kans loop ik dubbel,oudjes samen of teven samen .
Door een jongere hond blijven die ander ook jong dus het liefste te gelijk
Discussies ga ik niet meer aan met de eigenaar die wil niet, we maken er gewoon het beste van .
Ze zijn elf en twaalf dat is al heel netjes voor een Duitser .
Kan zomaar voorbij zijn .
Komt bij dat er epilepsie optreed zo nu en dan ,dus zo min mogelijk spanningen en zo min mogelijk veranderingen .
...en zo zijn er nog wel wat hobbels ,maar tot nu toe maken we van elke dag een feest.

Voor dit avontuur had ik een reu :

Die raakte echter verlamd op 6 jarige leeftijd door cervicale spondylose,alle zenuwen door vanaf de 12e wervel ,dan houd het op voor een sporthond van bijna 50 kilo daar zet je geen karretje onder .

Persoonlijke voorkeur gaat uit naar een reu ,veel gemakkelijker in de omgang.
Maar we zien wel wat op ons pad komt,

[ Bericht 1% gewijzigd door zeeeend op 06-12-2010 20:27:10 ]
  maandag 6 december 2010 @ 20:27:26 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_89601990
jeetje joh, das een hele toestand, wat fijn dat ze bij jou een liefdevol huis hebben!

Ik heb inmiddels ook wel door dat reuen makkelijker zijn :D Het zijn toch pinnige tantes he de dames ;) Ik kan me zo voorstellen dat er hier ooit een reu bijkomt :Y
Maar voorlopig niet uiteraard, laat Noes eerst maar eens 1,5 of 2 zijn minimaal.
En steriliseren, dat wil ik ook zo snel mogelijk doen, want fokken wil ik niet en een loopse hond heb ik niet zo'n zin in ieder half jaar.

het is inderdaad wel fijn vergelijken hoor, ik snap wat je bedoelt. Noes doet het ook best goed, ze is ten slotte nog geen 5 maanden.
Ik ben heel blij met de tip over het tuig in ieder geval!
stormy waters...
sailin'
pi_89603285
[dubbel]

[ Bericht 99% gewijzigd door zeeeend op 06-12-2010 20:47:10 (Correctie) ]
pi_89603386
quote:
Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef zeeeend het volgende:
Vrouwen zijn veel grotere jagers ,die moeten toch voor het nageslacht zorgen.
Mannen zijn mooi en makkelijk.
Ik heb die twee teven in het begin uit elkaar moeten halen ,dat ging om positie.
Jongste viel uit een hinderlaag aan,had ze beter niet kunnen doen
Het moest uit mijn tenen komen om ze los te krijgen ,opoe had er vermoord .
Het was op een veldje vlakbij de dierenarts dus opoe vast gezet jongste bij de dierenarts afgeleverd en toen opoe opgehaald in de stromende regen.
Die was nog steeds boos :D ,totaal niet onder de indruk dat ze achtergelaten was .
Opoe thuis gebracht en toen de jongste opgehaald ,die mocht heel rustig binnen komen van opoe .
Ze hoefde maar te kijken,er is ook nooit meer wat gepasseerd tussen die twee.
Met mijn overleden reu en die langhaar was er wel vaker hommeles ,hoop herrie maar weinig wol.
Die gaven zich veel sneller gewonnen ,vonden het allang best.
  maandag 6 december 2010 @ 21:04:44 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_89604714
dat zag ik dus gisteren ook zoiets, Noes die gata maar door terwijl Ben het op een gegeven moment wel goed vind :D
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 december 2010 @ 21:46:17 #26
176471 oh-oh
pi_89608206
Oh ja reuen definately, die zijn zo lief en makkelijk O+ en veel verdraagzamer dan teven.
Conflictje?
Ok, ff knallen, laten zien wie de baas is zonder heus geweld te gebruiken, en de rangorde is weer bepaald en ze respecteren dat weer prima ^O^
Teven treiteren door, dat blijft broeien.
T zijn net mensen zeg ik altijd maar :D
Kees is ook zo hoor.
Tis de kleine prinses in huis, een heuse diva, en die heeft nogal wat lef sinds madam weet dat de heren allemaal voor dr in de bres springen :')
Tegen reuen buiten is ze altijd ok, maar oh wee als dr een teef wat veel aandacht krijgt van HAAR mannen, man man man, klein sekreet kan het dan ineens zijn.
:X
Gelukkig laat ze zich wel goed corrigeren, en weet ik dat ik dr voor moet zijn , dan gaat het allemaal prima.
De mannetjes zijn veel liever en gehoorzamer, zelfs Sjon wel eigenlijk _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 december 2010 @ 07:17:05 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_89621331
het grappige is dat ik dit met katten ook al heb, ik heb altijd vooral graag katers gewild, omdat die liever zijn en het geldt dus ook voor honden weet ik nu. Nu heb ik 1 hond, dus het valt me niet echt op overigens, Noes is gewoon heel lief, maar wel een doordouwertje ja. in het prak speelt ze graag met Wodan, een rottweiler reu van een jaar en die vind het ook altijd wel eerder goed dan zij.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:52:07 #28
176471 oh-oh
pi_89622105
Los van het feit dat ze liever en makkelijker zijn imo zijn reuen ieg wel altijd mooier qua bouw, bredere borstkast, grovere kop en zo, ik val nu eenmaal meer op mannen dan op vrouwen :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:06:45 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_89622314
heb ik ook altijd oh-oh, ik heb me echter wijs laten maken dat reuen moeilijker zijn stom genoeg.
ik heb blijkbaar vantevoren de verkeerde mensen gesproken, maar goed, Noes is er niet minder lief om O+
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:10:24 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_89622369
zo lag madame er gisteren zo'n beetje de hele dag bij O+

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:11:31 #31
176471 oh-oh
pi_89622385
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Belana het volgende:
heb ik ook altijd oh-oh, ik heb me echter wijs laten maken dat reuen moeilijker zijn stom genoeg.
ik heb blijkbaar vantevoren de verkeerde mensen gesproken, maar goed, Noes is er niet minder lief om O+
:D
Ik wilde bij de eerste eigenlijk persé een teefje.
Gewoon, we hadden thuis altijd een teefje gehad.
Maar de fokster heeft me toen heel duidelijk tekst en uitleg gegeven over de verschillen en toen ben ik voor Frits gevallen als een blok. En het klopt tot nu toe echt voor elke hond die ik tegenkom.
Als ik echt een klik heb met een hond, ook van anderen, dan is het altijd een reu.
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:11:46 #32
176471 oh-oh
pi_89622386
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Belana het volgende:

[ afbeelding ]
Aaaaaaaaw :Z :z
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:15:17 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_89622441
het was ook o.a. mijn moeder die het zei :+ en wij hebben dus ook altijd teefjes gehad :D
ben er achter dat mijn moeder wel meer verkeerde ideeën heeft over honden ;)
ach jaaaaa..... de volgende is een reu zullen we maar denken :o
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:15:41 #34
176471 oh-oh
pi_89622450
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef Belana het volgende:
het was ook o.a. mijn moeder die het zei :+ en wij hebben dus ook altijd teefjes gehad :D
ben er achter dat mijn moeder wel meer verkeerde ideeën heeft over honden ;)
ach jaaaaa..... de volgende is een reu zullen we maar denken :o
:D _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:37:01 #35
259233 GimmeGore
pi_89625956
De rust is wedergekeerd.

Nordy heeft na zondag niet meer in huis geplast en mijn vriend en ik hebben afgelopen nacht gewoon weer samen in bed geslapen en ze heeft ook niet gejankt.
We moeten haar alleen nog afleren om niet tegen het aanrecht of het fornuis op te staan
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:09:55 #36
176471 oh-oh
pi_89627021
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef GimmeGore het volgende:
De rust is wedergekeerd.

Nordy heeft na zondag niet meer in huis geplast en mijn vriend en ik hebben afgelopen nacht gewoon weer samen in bed geslapen en ze heeft ook niet gejankt.
We moeten haar alleen nog afleren om niet tegen het aanrecht of het fornuis op te staan
^O^
Dat gaat meestal veel sneller dan je denkt hoor *O*
( Groucho Marx )
pi_89627117
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Belana het volgende:

[ afbeelding ]
aah tuigje met brede banden :D

laat je tuigje altijd om of alleen net voor je hem uitlaat ?
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:32:27 #38
259233 GimmeGore
pi_89627777
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

^O^
Dat gaat meestal veel sneller dan je denkt hoor *O*
Ik vraag me wel af wat ik aantref als ik weer thuis kom.
Mijn vriend moest onverwacht toch werken, dus zitten Hektor en Nordy straks voor het eerst 2 uur samen in huis zonder toezicht :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:45:50 #39
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_89630431
ah hier waren jullie

ik vond er nog wat van de sneeuw ~:)

ik blijf toch een zwarte vlek in al dat wit, dus nee ik kijk niet >:O

Zie ik daar een poesje ? oO/

Ik ga die kant vast op hoor :{w helemaal keurig behaard weer *O*

kom nouuu
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:06:53 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_89631246
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

aah tuigje met brede banden :D

laat je tuigje altijd om of alleen net voor je hem uitlaat ?
we vergeten het nog wel eens af te doen ;)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:07:41 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_89631277
leuke foto's Nonneke O+
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:11:47 #42
259233 GimmeGore
pi_89633678
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:32 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af wat ik aantref als ik weer thuis kom.
Mijn vriend moest onverwacht toch werken, dus zitten Hektor en Nordy straks voor het eerst 2 uur samen in huis zonder toezicht :')
En zelfs dat is op 1 klein dingetje na helemaal goed gegaan. :)
pi_89642993
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

En zelfs dat is op 1 klein dingetje na helemaal goed gegaan. :)

Grand vouloir erover zie je er niks meer van :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:14:18 #44
176471 oh-oh
pi_89643275
Non, je sneeuwmonsters :D
Wat was er misgegaan dan GG???
Guess, heeeeeeeel erg bedankt voor de onwijs poepige pakjes, wat zijn die leuk zeg, ik ga er dit weekend mee knutselen O+ O+ O+ *O* *O* *O*
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:43:46 #45
259233 GimmeGore
pi_89644836
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Wat was er misgegaan dan GG???
Ze liep met een sok van mijn vriend rond te slepen (een vieze sok! :r )
pi_89645033
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef zeeeend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ ff wat fotos aan het uploaden.
Ik luister NL-Talig
pi_89645425
Weer ff wat Sammy fotos en Max die weer op visite was.

Lijkt klein onze sam, maar toch is hij redelijk groot :)
Zat hem hier met een piepdingetje uit een piepspeelgoedje te plagen

Even met het touw spelen. Blijft knap dat hij altijd het touw pakt, hij pakt ons nooit in de hand. Al is dit maar per ongeluk tijdens het spelen wat natuurlijk kan gebeuren. Maar net of hij er op let en pakt altijd wel het touw of wat je vast hebt.

Ik zie niks meer ....

Was net te laat met springen of te vroeg met flitsen :P

En nu: Max:

Het is ook een cockers spaniel volgens de paspoort maar hij heeft echt een hele andere bouw dan ons sammy wat dus ook een cockers spaniel is. Of het komt omdat Max zwart is.

Hier kun je het verschil vind ik het beste zien. Als je de kop van sammy met max vergelijkt. Ook de pootjes van Max zijn veel dunner dan die van Sammy, en de staart zit ook een verschil in.

Niks te halen in de keuken :(

Max dacht: Dan wacht ik even of ik iets krijg ...

Overbelichte droevige foto.
Ik luister NL-Talig
pi_89663482
Mijn trutjes Chihuahua(moeder en dochter)...inmiddels alweer 12,5 en ruim 11,5 jaar oud en absoluut gek op mensen, ook prettig naar andere honden toe zolang die honden maar niet eerst beginnen te schelden. >:)

Statiefoto van beide dames

Sasha vorig jaar zomer, foto gemaakt door de buurman

Nee, geen idee waarom ze het net een goed moment vond om de neus leeg te kanen. :')

Conchita is niet zo van de foto's....deze houding is favoriet als ik een foto van haar wil maken }:|

Sasha is gelukkig wat minder moeilijk :P ...alhoewel ze niet echt blij is met het storen terwijl ze een tukje deed. :+

Om het af te ronden een goede foto van Conchita van een slechte fotograaf, ik dus ;), inmiddels is ze alweer wat grijzer op de snuit met een echt grijs "brilletje"" en wil ze helemaal niet meer op de foto.

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89663485
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef zeeeend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O- , die hond....zo van "Wat :? "
Optimist tot in de kist
pi_89663755
Leuke hondjes Trovey :)
Alleen doet een chihuahua mij persoonlijk niet zo veel. Ze zijn kleine hondjes, maar eigenlijk net iets teklein vind ik :@

Maar zien er wel lief uit :)
Ik luister NL-Talig
  woensdag 8 december 2010 @ 07:21:05 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_89663772
wat een schatjes trovey O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 december 2010 @ 08:42:14 #52
176471 oh-oh
pi_89664454
Trovey, das voor t eerst dat ik duidelijke foto's van je jufflies zie :D
Karel vraagt of ze willen daten, maar ik zou het niet doen , want ik denk dat Kees ze vermoordt dan :P ;)
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 11:47:49 #53
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_89670056
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Karel vraagt of ze willen daten, maar ik zou het niet doen , want ik denk dat Kees ze vermoordt dan :P ;)
[ afbeelding ]
O+ ! wat een lieve foto O+

Leuke dametjes Trovey !

ik bedacht me net dat Fa Shi bijna jarig is, de 17e wordt mn trutje alweer 10 O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 8 december 2010 @ 11:49:30 #54
176471 oh-oh
pi_89670130
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:47 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Leuke dametjes Trovey !

ik bedacht me net dat Fa Shi bijna jarig is, de 17e wordt mn trutje alweer 10 O+
Oh 10 das altijd speciaal O+
Ik ging net foto's van de boys in hun Sylvestertruitjes uppen :P
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 12:21:04 #55
176471 oh-oh
pi_89671483
Guess, kijk dan toch *O*
Nanananana Billy, ik heb een nieuwe pyjama en jij lekker heul nie!

Lekker puh!

Te moe om te poseren:

Ze hebben ze al sinds gisteravond non stop aan :D

Thank you so much, ze zijn echt meer dan cute O+
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 13:44:28 #56
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_89674483
Whaaaaaaaaaa Oh-Oh wat gaaf!!!! O+ O+
Ben benieuwd wat mijn man er van zegt,ik vind het iig geweldig *O*
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 8 december 2010 @ 13:55:30 #57
176471 oh-oh
pi_89674933
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef Guess. het volgende:
Whaaaaaaaaaa Oh-Oh wat gaaf!!!! O+ O+
Ben benieuwd wat mijn man er van zegt,ik vind het iig geweldig *O*
Ik ook, ik vind ze zo leuk O+ O+
Billy had net ff die van Chico aan en Chico een warm pak voor de tussen de middag ronde, en alle mensen vonden het geweldig :D
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 16:15:00 #58
176471 oh-oh
pi_89681061
Kijk, Billy mocht die van Chico aan naar buiten vandaag.
Bij de Kringloop kregen ze een hele leuke knuffel van een aap, ze zijn dr alletwee helemaal gek mee, en ze spelen er ook samen leuk mee O+

En gewoon, omdat het echt te snoezig staat O+

Zo leuk, die twee in Sylvester zn kleertjes, en dan ook nog die heerlijke pyjama truitjes van Non dr broek :D O+
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 16:18:23 #59
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_89681220
Tis haast een lief hondje met zo'n schattig truitje aan ;) O+
Maar Billy pist wel elke keer naast de boot he, mag hij geen nieuwe kleertjes ? ;( ;)
Ik zal maar snel je sesa pakje inorde maken, dan krijgt hij een nieuw stofje erbij :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 8 december 2010 @ 16:19:24 #60
176471 oh-oh
pi_89681271
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef Nonneke het volgende:
Tis haast een lief hondje met zo'n schattig truitje aan ;) O+
Maar Billy pist wel elke keer naast de boot he, mag hij geen nieuwe kleertjes ? ;( ;)
Ik zal maar snel je sesa pakje inorde maken, dan krijgt hij een nieuw stofje erbij :P
:D Ik wilde die van jou al gaan versturen maar er is volgende week een leuke dag om het te laten komen dus je moet nog ff wachten _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 16:19:59 #61
176471 oh-oh
pi_89681302
En deze zijn eigenlijk net iets te kort voor Billy, maatje 62.
In welke maat zou Sylvester nu zitten?
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 16:23:06 #62
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_89681429
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:19 schreef oh-oh het volgende:
En deze zijn eigenlijk net iets te kort voor Billy, maatje 62.
In welke maat zou Sylvester nu zitten?
_O-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 8 december 2010 @ 16:24:06 #63
176471 oh-oh
pi_89681477
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef Nonneke het volgende:

[..]

_O-
O-)
Trouwens, op de filmpjes heeft Billy het sterrentruitje aan hoor.
Chico mocht in zebrapak met panterschoenen naar buiten de sneeuw in *)
( Groucho Marx )
pi_89687088
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
Leuke hondjes Trovey :)
Alleen doet een chihuahua mij persoonlijk niet zo veel. Ze zijn kleine hondjes, maar eigenlijk net iets teklein vind ik :@

Maar zien er wel lief uit :)
Die van mij zijn behoorlijk groot voor een chi....net onder de 3 kg. :P
Optimist tot in de kist
pi_89687237
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 07:21 schreef Belana het volgende:
wat een schatjes trovey O+
:*
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:47 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Leuke dametjes Trovey !

:*

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Conchita en Sasha zijn gek op kleine reuen :9~ en de mijne zijn zo sociaal dat Kees ook wel mag meedoen. O-)
Optimist tot in de kist
  woensdag 8 december 2010 @ 18:55:01 #66
176471 oh-oh
pi_89687694
Kees duldt geen andere wijven bij HAAR mannen hahahaha.
En Karel is ook aan de maat voor een Chi, ze zullen even groot zijn gok ik.
Kees is nie groot maar wel zwaar :')
Frits was nog geen 2 kilo.
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 19:46:26 #67
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_89690141
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, Billy mocht die van Chico aan naar buiten vandaag.
Bij de Kringloop kregen ze een hele leuke knuffel van een aap, ze zijn dr alletwee helemaal gek mee, en ze spelen er ook samen leuk mee O+

En gewoon, omdat het echt te snoezig staat O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo leuk, die twee in Sylvester zn kleertjes, en dan ook nog die heerlijke pyjama truitjes van Non dr broek :D O+
O+ O+ O+
Hij zit nu in 68/74 als ik nog wat leuks over heb hou ik het in gedachten!
  woensdag 8 december 2010 @ 21:52:38 #68
176471 oh-oh
pi_89697154
O+ Geweldig!
Ik vind het extra leuk omdat ik Sylvester zo leuk vind met je hondjes :D
Heb je de truitjes al aan je man laten zien?
( Groucho Marx )
  woensdag 8 december 2010 @ 22:15:25 #69
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_89698432
Die is nog aan het werk,december is mega druk!

Gijs in de sneeuw :)
pi_89702125
quote:
Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:

[ afbeelding ]
Ik mis de warme muts en de moonboots
pi_89703012
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Kees duldt geen andere wijven bij HAAR mannen hahahaha.
En Karel is ook aan de maat voor een Chi, ze zullen even groot zijn gok ik.
Kees is nie groot maar wel zwaar :')
Frits was nog geen 2 kilo.
Vanmidag vonden mijn ladies het ook even minder toen 1 van de dames van de buurman interesse had voor een favoriet reutje in de buurt.....3 teefjes die dansen voor een reutje van een kilo of 4.....en hij maar staan te :7..... :')
Een kilo of 2 zou toch wel mijn minimum voor een toekomstige chi zijn hier, hondjes van 1 kg vind ik er niet meer uitzien als een echte chihuahua...meer als een tikje mislukte dwergpinchers. ;( , Tussen de 1 en 2 kg zou liggen aan de bouw van het hondje maar ik ben alzo voor de wat zwaardere hondjes....toch wat beter als ze gezondheidsproblemen krijgen, ze kunnen wat meer gewicht verliezen voordat het echt fout gaat dan zo'n iniminie. Lang leve de wat zwaardere chihuahua *O* *O*
Optimist tot in de kist
pi_89703152
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:

[ afbeelding ]
Go Gijs *O* *O* met zijn commandojasje. :P

Hier lopen de dames dus in fluorkleurtjes met een bontkraagje rond als het echt koud is (zie foto Conchita, die heeft Sasha in felgroen) of zoals mijn kennis het zegt...de hoerenjasjes. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 9 december 2010 @ 08:21:51 #73
259233 GimmeGore
pi_89707909
Nordy gaat straks naar de dierenarts, eindelijk mogen de hechtingen eruit :)
  donderdag 9 december 2010 @ 08:51:23 #74
176471 oh-oh
pi_89708230
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:

[ afbeelding ]
Oh tis maar goed dat ie dat dekje op heeft anders moest je m zoeken :D O+
Succes bij de da met Nordy GG ^O^
( Groucho Marx )
  donderdag 9 december 2010 @ 09:45:08 #75
259233 GimmeGore
pi_89709269
Alles ging goed, ze ging rustig mee naar binnen, hechtingen zijn eruit en Nordy had meteen weer een stel aanbidders :P
  donderdag 9 december 2010 @ 10:13:04 #76
176471 oh-oh
pi_89709878
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef GimmeGore het volgende:
Alles ging goed, ze ging rustig mee naar binnen, hechtingen zijn eruit en Nordy had meteen weer een stel aanbidders :P
^O^

( Groucho Marx )
  donderdag 9 december 2010 @ 12:13:07 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_89713698
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Ik mis de warme muts en de moonboots
ik ben wel blij dat Noes "gewoon" lekker tegen de kou kan ;)

Ik vind het overigens wel erg grappig staan al die jasjes O+
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 december 2010 @ 12:20:45 #78
176471 oh-oh
pi_89713940
Ach, als het straks weer wekenlang 30+ graden is dan zal Noes liggen te puffen en dan knallen die chinezen van mij nog als idioten rond :D
Elk nadeel heb zn voordeel ;)
( Groucho Marx )
  donderdag 9 december 2010 @ 12:23:34 #79
259233 GimmeGore
pi_89714032
Hmmmm tegen de tijd dat het weer warmer wordt gaat de tondeuse over Hektor heen, lijkt me geen goed idee voor Nordy :')
  donderdag 9 december 2010 @ 12:30:53 #80
259233 GimmeGore
pi_89714289

Hektor (links dus :P) na de tondeuse

Hektor voor de tondeuse (ik had geen betere foto van wat voor wollig beestje het is)
  donderdag 9 december 2010 @ 12:41:31 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_89714617
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ach, als het straks weer wekenlang 30+ graden is dan zal Noes liggen te puffen en dan knallen die chinezen van mij nog als idioten rond :D
Elk nadeel heb zn voordeel ;)
whehehe, dat is ook zo hoor! Ik ben wel benieuwd hoe het gaat in Zuid Frankrijk...
stormy waters...
sailin'
pi_89774194
Jemig, ik denk 'wat mis ik toch op Fok!', ben ik dit topic gewoon kwijt _O-

Ff teruglezen :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89774235
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Hektor (links dus :P) na de tondeuse
[ afbeelding ]

Hektor voor de tondeuse (ik had geen betere foto van wat voor wollig beestje het is)
Oh wat een heerlijke wollie is Hektor O+
  maandag 13 december 2010 @ 14:21:46 #84
176471 oh-oh
pi_89873243
Ik moest dit topic veel te ver weg zoeken hoor, dus ik kwak dr ff wat filmpjes van gisteren in.
Speeltijd. Let vooral op Kees, die een paar keer heel hoopvol met een kauwding in dr muil de bank op komt om mee te doen maar elke keer straal genegeerd wordt :')
Deel 2 is met iets meer geluid, Billy maakt altijd van die gekke herrie O+
En hier dacht Sjon dat ie gewonnen had omdat Billy van de bank af was ( maar die ging ff een slokje drinken _O- ) :
( Groucho Marx )
  maandag 13 december 2010 @ 16:29:14 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_89878575
hahahahaha die laatste van Sjon _O-
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 december 2010 @ 16:44:04 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_89879142
ik kan wel redelijk stellen dat Noes zindelijk is, want als ze nu moet gaat ze staan blaffen voor de deur *O* Ik ben best trots op d'r O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 15 december 2010 @ 07:05:54 #87
259233 GimmeGore
pi_89946667
Ik kan wel stellen dat Nordy nog steeds niet helemaal zindelijk is.

Ik snap er niks van, eerst ging het wel helemaal goed.
Maar nu gaat ze naar beneden, plast ze in het halletje en komt ze weer terug (ons huis is op z'n kop, woonkamer is boven, slaapkamers en badkamer enzo zijn beneden)

En ze geeft ook niets aan
  woensdag 15 december 2010 @ 08:56:53 #88
176471 oh-oh
pi_89947593
Hoe lang heb je haar nu?
( Groucho Marx )
  woensdag 15 december 2010 @ 09:27:53 #89
259233 GimmeGore
pi_89948193
ongeveer 1.5 week. Maar vorige week ging het helemaal goed, hoewel ze toen ook niet aangaf dat ze er uit moest en sinds een paar dagen gaat ze af en toe naar beneden om in de het halletje te plassen en dan loopt ze weer naar boven.

Dat is het nadeel van niet weten wat ze heeft meegemaakt.
Dat ze geslagen is, is ondertussen wel duidelijk ;(
  woensdag 15 december 2010 @ 09:29:31 #90
176471 oh-oh
pi_89948221
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:27 schreef GimmeGore het volgende:
ongeveer 1.5 week. Maar vorige week ging het helemaal goed, hoewel ze toen ook niet aangaf dat ze er uit moest en sinds een paar dagen gaat ze af en toe naar beneden om in de het halletje te plassen en dan loopt ze weer naar boven.

Dat is het nadeel van niet weten wat ze heeft meegemaakt.
Dat ze geslagen is, is ondertussen wel duidelijk ;(
Kun je haar de toegang tot beneden ontzeggen ?
Zodat je zelf kan zien wanneer ze naar beneden wil en haar dan uit kan laten?
1.5 week is nog maar heel kort hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:17:51 #91
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_90033262
Vandaag 10 jaar geleden kreeg ik op een chat een priveberichtje van een kennis "Ze zijn geboren *O* "
Direct zei ik, als er een zwart teefje tussen zit is die van mij !

en toen ein-de-lijk kon ik dr gaan ophalen, mn niesbui O+ waar ze vandaan kwam hadden ze een beetje moeite met dr naam, Faasjie spreek je het uit, maar hun maakte er Hatsjie van en hebben dr stug al die weken zo genoemd _O-

Hiernaast woonde toen nog haar grote liefde Barry dr hele hoofd paste in zijn bek _O-

En nou is dat kleine zwarte vlekje op de foto vandaag alweer 10 jaar, ik kan er wel om janken :D ;( :')

*O* Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Fa Shi *O*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:20:22 #92
176471 oh-oh
pi_90033339
FAAAAAAAAAAS *O*
Van harte lekker mokkel!
En een dikke kus voor je emobaasje :* *;
Hoe kom je aan die naam eigenlijk?
Dat wil ik je nu al jaren vragen :D
Billy zou eigenlijk Pu-Yi gaan heten :D
Ik hoop dat mn pakketje vandaag binnenkomt om het feest compleet te maken *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:24:00 #93
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_90033476
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
FAAAAAAAAAAS *O*
Van harte lekker mokkel!
En een dikke kus voor je emobaasje :* *;
Hoe kom je aan die naam eigenlijk?
Dat wil ik je nu al jaren vragen :D
Billy zou eigenlijk Pu-Yi gaan heten :D
Ik hoop dat mn pakketje vandaag binnenkomt om het feest compleet te maken *O*
Dank dank *; :* , Faas ligt al in de gang bij de deur te wachten op ons TNTsnolletje :Y
Ehm omdat dr moeder Chow Chow was, wou ik graag een chineese naam, en na zoeken kwamen we op Fa Shi, dat betekend Monnik (en master of the law), en omdat iedereen mij al jaren Non noemde, vond ik dat wel een leuke combi een Non en een Monnik :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:27:32 #94
176471 oh-oh
pi_90033616
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Dank dank *; :* , Faas ligt al in de gang bij de deur te wachten op ons TNTsnolletje :Y
Ehm omdat dr moeder Chow Chow was, wou ik graag een chineese naam, en na zoeken kwamen we op Fa Shi, dat betekend Monnik (en master of the law), en omdat iedereen mij al jaren Non noemde, vond ik dat wel een leuke combi een Non en een Monnik :P
Ah das ook cool O+
Ik wilde dus ook voor chinese namen gaan eigenlijk en Pu-Yi was de laatste keizer van China.
Maar het paste zo niet bij Karel Frits en Chico :')
Ik had Chico ook al Pu-Yi willen noemen toen ik hem kreeg maar die heette natuurlijk al jarenlang Chico en we hadden het ook al weken over Chico, dus dat lukte me niet meer :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:28:11 #95
176471 oh-oh
pi_90033637
Ik zie dr trouwens echt totaal geen Chow in maar het verklaart wel dr eigenzinnige gedrag _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:54:07 #96
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_90034526
Pu-Yi is ook wel een erg vette naam idd !
Voor "de puppen" hebben we toen ook nog wel gekeken voor een chineese naam, maar eigenlijk stond Pim zn naam al vast (hij is echt serieus naar Pim Fortuyn vernoemt, 19/20 dagen nadat hij vermoord werd zijn zij geboren) en op At Your Service geeft hij een pootje :@ :') en Sylver heeft nog een paar weken Mike (mieke) geheette vernoemd naar de andere rottweiler van de buren die vlak daarvoor dood was gegaan. Maar dat bekte natuurlijk helemaal niet :P Uiteindelijk is zij naar een liedje vernoemd, nouja eigenlijk de artiest, maar de zin "In Your Eyes i could drown and still survive" deed et em :@

Nee de chow chow haal je er amper uit, enigste wat het echt verraad is dr (halve _O- ) blauwe tong, Maar het eigenzinnige chow-gedrag hebben ze gelukkig alle 3 ;)
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:59:32 #97
176471 oh-oh
pi_90034695
:D En dan vind je het toch niet gek dat Pim een gekke homo is he?
_O-
Ik heb echt nog bergen namen klaar.
Voor een chihuahua Jeroen, die had ik al voor Kees kwam , maar om een teefje nu Jeroen te noemen.... En Jean-Marie voor een poedel of een bedlington terriër O+ , en Teddy voor een chineesje, Sjon zou eigenlijk al de Teddy zijn, maar die naam was zoooooooo niet des Sjons _O-En ik wil ook nog wel een keer een Oscar, als ik voor een vuilnisbakkie ga O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:11:07 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_90035095
van harte *O*
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:12:12 #99
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_90035135
Oh nee hoor, ik vind het helemaaaaal niet raar dat hij zo'n rare homo is. Hij heeft dus blijkbaar echt de goeie naam gekregen, al was Pim-Frits of Johan-Henderik ook leuk geweest :')
Ben ooit een rottweiler tegen gekomen die "meneer jansen" heette, briljant ! _O-

oh ja een Jean-Marie poedeltje :Y
Oscar had ook wel bij Sjon gepast !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:14:54 #100
176471 oh-oh
pi_90035232
Oh de hond van mn nichtje heet ook Janssen, dat hoor je best vaak.
Ik ken een mops die Meneer heet, dat is ook vet :D
En Sjon was echt meteen unaniem een Sjon, Oscar is veel te lievig voor hem :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:22:33 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_90050041
zo is het net weer een klein hondje O+

haaai :W

wat ist dan?

stormy waters...
sailin'
pi_90050726
Wat is Noes ook een schatje he O+ Vindt ze de sneeuw leuk, Belana?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_90051052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Nonneke het volgende:

*O* Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Fa Shi *O*
Gefeliciteerd Nonneke met je 10-jarig kind ;) :*

En Faas gefeliciteerd O+
pi_90051061
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Belana het volgende:
zo is het net weer een klein hondje O+

[ afbeelding ]

haaai :W

[ afbeelding ]

wat ist dan?

[ afbeelding ]
Haar eerste jaar met sneeuw O+
pi_90051092
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
:D En dan vind je het toch niet gek dat Pim een gekke homo is he?
_O-
Ik heb echt nog bergen namen klaar.
Voor een chihuahua Jeroen, die had ik al voor Kees kwam , maar om een teefje nu Jeroen te noemen.... En Jean-Marie voor een poedel of een bedlington terriër O+ , en Teddy voor een chineesje, Sjon zou eigenlijk al de Teddy zijn, maar die naam was zoooooooo niet des Sjons _O-En ik wil ook nog wel een keer een Oscar, als ik voor een vuilnisbakkie ga O+
Teddy is wel erg lief O+ Dat zou ik dan bij zo'n krullie als een poedel of die bedlington terriër zo leuk vinden :D
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:56:29 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_90051385
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat is Noes ook een schatje he O+ Vindt ze de sneeuw leuk, Belana?
ja, ze vind het tof :D
lekker rondrennen door de tuin (was ik weer te laat met de camera natuurlijk)
ze vind het echt maf maar wel leuk!

de bedlingtons van mijn moeder heetten Diana, Silvery, Ayla, Raisa en die van mijn oma heette Balder, dat vind ik een hele mooie naam O+
stormy waters...
sailin'
pi_90055550
laat mij eens naar buiten, anders gebruik ik mijn laserogen

hehe eindelijk buiten
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:47:45 #108
176471 oh-oh
pi_90056236
Ah ik zou Noes zo graag een keer heeeeeel hard knuffelen O+
( Groucho Marx )
pi_90057600
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:34 schreef densmee het volgende:
laat mij eens naar buiten, anders gebruik ik mijn laserogen
[ afbeelding ]

hehe eindelijk buiten
[ afbeelding ]
Die oortjes tijdens het rennen O+ Wat een leukerd, hoe oud is hij/zij? :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:26:08 #110
259233 GimmeGore
pi_90058039
We hadden hier net een concert :')

Mijn vriend zat een filmpje op youtube te kijken met een jankende husky, toen ging eerst Nordy meedoen (voor het eerst dat er zo veel geluid uit haar komt :P) en daarna probeerde Hektor haar te overstemmen
pi_90059617
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die oortjes tijdens het rennen O+ Wat een leukerd, hoe oud is hij/zij? :)
onze diesel is anderhalf jaar ongeveer
ik heb nog een foto waar hij nog veel wilder op staat \

ook nog een trouwens waar hij wat rustiger opstaat

[ Bericht 6% gewijzigd door densmee op 17-12-2010 21:14:00 ]
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:30:52 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_90081328
wat een leukers densmee O+
stormy waters...
sailin'
pi_90081529
Hoi :W

Ik kom ook even m'n hond spammen. Hij heet Elvis en is een shih tzu kruising. Waarmee..geen flauw idee :') Hij is 6 jaar oud en dol op eten, slapen en wandelen en is natuuuuuurlijk de aller-allerliefste.

Hoi :7

Zo.moe.

Schijnheilig doen terwijl 'ie m'n labello gejat heeft >:) _O-

Alvast excuus als de foto's te groot zijn!
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:40:24 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_90081567
het is een lekker droppie zeg O+
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:47:25 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_90081731
you tube wil niet meewerken, heb ik eindelijk een leuk filmpje van Noes in de tuin in de sneeuw -O-
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:57:42 #116
176471 oh-oh
pi_90085415
Zon + sneeuw = dikke pret + mooie plaatjes *O*
Muisjes, waar zijn jullie?????

Hallooooo wil je spelen???

Nou dan niet, bangeschijterd :D

Sliertje hondjes:

Chico mompelt boos iets over draagtassen...

Maar Billy geniet!

En Sjon geniet!

Komen jullie?

Ja ja, ik kom eraan!

Sneeuwstokstaart:

Yay!

Kees vond het ook heerlijk!

En Karel die is gek op sneeuw !
( Groucho Marx )
pi_90086537
Wat een leuke actiefoto's, oh-oh :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:54:58 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_90088550
O+ X 5
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:54:41 #119
176471 oh-oh
pi_90090183
_O- We zijn nog es geweest , dus straks meer foto's :@
( Groucho Marx )
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:33:03 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_90091504
ik baal van dat youtube, doet het niet :(
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 december 2010 @ 15:31:42 #121
24188 Belana
kloon van belana
pi_90126045
yes, hehe! Youtube werkt mee

stormy waters...
sailin'
  zondag 19 december 2010 @ 15:40:46 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_90126459

heerlijk gespeeld!
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 december 2010 @ 15:41:54 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_90126506
daarna ff bij oma langs geweest, zo'n snoetje is het O+

stormy waters...
sailin'
  zondag 19 december 2010 @ 15:43:09 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_90126555
nog een klein filmpje, mijn zoon Liam heeft het heeeeel koud :D (je hoort hem zeggen dat ie niet meer kan, het arme droppie, er stond ook echt een snijdende wind daar aan het IJsselmeer)

stormy waters...
sailin'
pi_90134754
  zondag 19 december 2010 @ 19:03:56 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_90135945
mooi O+

wat een sneeuw!!
stormy waters...
sailin'
pi_90137912
  zondag 19 december 2010 @ 23:39:28 #128
40566 Ericr
Livewrong
pi_90153856

Lola in de sneeuw vandaag.
  maandag 20 december 2010 @ 08:48:19 #129
24188 Belana
kloon van belana
pi_90163954
O+ die is amper nog te zien :D
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 december 2010 @ 09:10:21 #130
176471 oh-oh
pi_90164240
Oh Noes ( whahaha je vent : "NOES NOESJUHHHHH" ) .
Laat dat -je maar weg, wat is ze groooooot :o
En je arme jongste, dat zie ik Chico altijd denken in de sneeuw _O-
Non verbaal brengt die dat over :')
Dat filmpje in de tuin is ook tof, denk je niet dat ze bij dat lage stuk hek zo de tuin uit is?

Zeeeend, je sneeuwtrio O+
Zelf gemaakt die pop?
:P
En Loladeverschrikkelijkesneeuwyeti :D
Ik vind juist dat witte honden altijd zo vies uitzien in de verse sneeuw, Billy lijkt dan altijd ineens helemaal niet meer wit :')
( Groucho Marx )
  maandag 20 december 2010 @ 12:03:44 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_90169628
ja, Noesje is een echte Noes inmiddels, maarja, Noesje klinkt zo lekker he O+

het was ook echt teringkoud hoor :o
stormy waters...
sailin'
pi_90169743
quote:
Op maandag 20 december 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:

Zeeeend, je sneeuwtrio O+
Zelf gemaakt die pop?
:P

Nee ik draai enkel ballen ,en daar hebben ze het geduld al bijna niet voor.
We komen nu ook bordjes tegen met :
Lieve honden mijn dagen zijn al geteld ,mag ik nog even blijven staan :D

De boel toch goed onder appèl houden ,want de konijnen halen geen snelheid door de sneeuw .
Ze hebben een opjaagverbod dus . :P
  maandag 20 december 2010 @ 12:08:22 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_90169811
ow en voor dat hek ben ik niet zo bang, dat is naar de buren en die hebben een dichte poort. zelf hebben wij geen achterom. De tuin is inmiddels wel een gatenkaas, want madame is dol op graven :') maargoed, das dan jammer.
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 december 2010 @ 14:33:57 #134
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90176742
Wat een mooie sneeuwfoto's allemaal O+
  maandag 20 december 2010 @ 16:04:26 #135
176471 oh-oh
pi_90181974
Het sneeuwde gisteren de hele dag , en hard!
Chico wilde lekker binnen blijven chillen:

Billy zat alleen maar naar buiten te staren, die wilde juist graag naar buiten!

Karel is dol op sneeuw:

Tja...

Hello!

Gisteravond naast me op de bank:

No pictures please!

Nou vooruit dan maar:

Lekker dropneusje:

En vandaag tussen de middag.
Oh daar komt een vriendinnetje, ik ga liggen, om haar te bespringen!

Halloooooo Booooooooo!

Bo wil ook schoenen, net als Chico ...

Lekker diep door de sneeuw:

Ik ruik geile wijven Sjonnie!

7 keer moesten ze op de foto vandaag, in nog geen drie kwartier tijd.

Mismatched outfit, woops, maar wel warm!

En weer fijn warm binnen!
( Groucho Marx )
  maandag 20 december 2010 @ 16:34:46 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_90183626
ze zijn ook om opt vreten hoor, kolere!
stormy waters...
sailin'
pi_90185473
Waarom kijkt er 1 naar boven op de laatste foto ?

maandag 20 december 2010 @ 17:06:10 #138
176471 oh-oh
pi_90185533
Omdat er daar net iemand de deur open deed :P
( Groucho Marx )
  maandag 20 december 2010 @ 17:32:38 #139
24188 Belana
kloon van belana
pi_90186789
mooie weer zeeeend!
stormy waters...
sailin'
pi_90193481
quote:
Op maandag 20 december 2010 17:32 schreef Belana het volgende:
mooie weer zeeeend!
Camera is niet snel genoeg, en op video het juiste beeldje eruit vissen is ook kwalitatief niet hoogstaand.
Eens kijken op het fotoforum wat ze aanbevelen (liefst waterdicht )

maandag 20 december 2010 @ 19:57:01 #141
176471 oh-oh
pi_90193859
Whaha de blijheid spat er ook wazig wel vanaf O+
Karel die stuitert hier net zo door de sneeuw, helemaal waus issie dr van _O-
( Groucho Marx )
  maandag 20 december 2010 @ 21:42:12 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_90201384
ja het is wel leuk die sneeuwfun!
As we speak is Noes nog even als een dolle door de tuin aan het spurten, ze wilde nog niet slapen maakt ze heel duidelijk _O-
Nou, laat maar even razen dan :D
stormy waters...
sailin'
pi_90323147

yuma dromend over de sneeuw en lekker dicht tegen het vrouwtje aan.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  donderdag 23 december 2010 @ 08:06:38 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_90329272
aaaaaaahhhh O+
stormy waters...
sailin'
  donderdag 23 december 2010 @ 12:08:23 #145
259233 GimmeGore
pi_90335631
Straks eens ff lekker met Nordy door de sneeuw wandelen.

Hektor mag thuis blijven. Die wil toch weer terug naar binnen als hij zijn behoefte heeft gedaan.
  donderdag 23 december 2010 @ 12:40:41 #146
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90336897
Lief winterstorm O+

Die 3 van mij liggen echt heel de dag al te pitten....wat een rust!
pi_90349619

onze sneeuwschuiver :-P
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  donderdag 23 december 2010 @ 19:36:25 #148
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_90356020
leuke foto's weer allemaal O+

Hoezo naar binnen ? Je hangt nog maar wat nieuwe drinkflesjes op ofzo :{w

Was van de week even in de voortuin pinda's ophangen enzo, en Faas was even mee, ik dr roepen maar niks, zat ze net buiten de tuin in de sneeuw een beetje om zich heen te kijken :')

oh riep je ? O-)

Ik wil nog niet naar binnen -O-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 23 december 2010 @ 19:39:49 #149
176471 oh-oh
pi_90356156
Dandilion wat een lekker schuivertje, en dank je wel voor de onwijs toffe kaart weer, ik moest zooooooo lachen om die foto _O_ _O-
Non, wat hebben jullie een heerlijk grote tuin, en wat zit Faas daar lekker te chillen met de billen in de sneeuw _O-
( Groucho Marx )
pi_90363881
nou even een fotosessie van onze dansende witte herders.

he zin om te achtervolgen ouwe!!

[ Bericht 9% gewijzigd door winterstorm666 op 23-12-2010 22:16:01 ]
pi_90363974
je kunt me toch niet pakken nahnah nah!!!!

hehehe!

heerlijk die sneeuw!!!
  donderdag 23 december 2010 @ 22:59:11 #152
259233 GimmeGore
pi_90367160
Wat een geweldige foto's! *O*

En net nadat ik dat bericht verzond kreeg Hektortje een aanval.
Ben bang dat hij binnenkort toch echt aan de medicijnen moet, het wordt de laatste tijd steeds erger. ;(

[ Bericht 53% gewijzigd door GimmeGore op 23-12-2010 23:11:07 ]
pi_90368786
ach gerem
sterkte!!!
pi_90384606
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Dandilion wat een lekker schuivertje, en dank je wel voor de onwijs toffe kaart weer, ik moest zooooooo lachen om die foto _O_ _O-
Non, wat hebben jullie een heerlijk grote tuin, en wat zit Faas daar lekker te chillen met de billen in de sneeuw _O-
plenty more where they came from :-)

die sneeuw foto van karel echt O+ O+ O+ O+ O+ O+
You can make it ?
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:59:21 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_90386329
wow wat een prachtige beesten die witter herders O+
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:01:31 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_90386399
en die eigenwijze Faas :D zo herkenbaar!
Noes zit graag in de tuin, alweer inmiddels alleen nog maar gaten zijn, want madame is dol op graven... en naar binnen wil ze eigenlijk nooit :D
stormy waters...
sailin'
pi_90397399
quote:
Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef GimmeGore het volgende:
Wat een geweldige foto's! *O*

En net nadat ik dat bericht verzond kreeg Hektortje een aanval.
Ben bang dat hij binnenkort toch echt aan de medicijnen moet, het wordt de laatste tijd steeds erger. ;(
Staat er hier vier maanden één op de phenoral ,halve dosering wat aangeraden werd ,tot nu toe geen aanvallen meer .
Voorheen soms zes per dag.
Hele dosering (50 mg) was te hoog , was het net een plant .
Het is even experimenteren ,maar het helpt wel.
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:13:14 #158
44200 Sjeekie_Beekie
pi_90410575
Leuk al die sneeuwfoto's *O*.

Lara is fan van Acda en de Munnik: "Laat me slapen".

Wij waren afgelopen maandag in de bossen, Lara met het anti-wegloop-touw-met-stok

Kom vooooorrrrr:

Rennnnnuuuuuhhhh:

Wij saampjes:

Sneeuworen:

Meneer Sjeekie_Beekie mag onder het toeziend oog van Lara de koplamp van de auto verwisselen:
Oudste, Jongste en Lara
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:13:15 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_90414487
die laattse foot is mooi zeg, wat een lieverd sjeekie O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 27 december 2010 @ 00:02:41 #160
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90477244
Die foto van Lara met sneeuworen O+

Allemaal fijne kerst gehad?Wij hebben een heerlijk relaxe en luie kerst gehad :)

Af en toe lekker stoeien natuurlijk...

maandag 27 december 2010 @ 09:03:44 #161
176471 oh-oh
pi_90484245
:D Guess, das pas zalig, ik mis alleen Sylvester met muts of gewei _O-
En Lara O+
Als ik Chico zie liggen dan heb ik ook altijd meteen Laat me slapen in mn hoofd :D
En die mooie witterds van Winterstorm O+
( Groucho Marx )
  maandag 27 december 2010 @ 13:39:00 #162
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90491787
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:03 schreef oh-oh het volgende:
:D Guess, das pas zalig, ik mis alleen Sylvester met muts of gewei _O-
U vraagt,wij draaien...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 december 2010 @ 13:45:01 #163
176471 oh-oh
pi_90492030
:D Dat arme joch is veel te braaf, die vindt echt alles best he O+
( Groucho Marx )
  maandag 27 december 2010 @ 13:52:55 #164
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90492405
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
:D Dat arme joch is veel te braaf, die vindt echt alles best he O+
:Y Het is zo'n makkelijk manneke Net z'n moeder Hopelijk blijft 't zo :)
  maandag 27 december 2010 @ 15:38:02 #165
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90496793
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Guess. het volgende:

[..]

U vraagt,wij draaien...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooooh O+

Guess wat een hartenbreker O+
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_90503558
Dacht meld me ook eens aan ipv kijken..kan ik ook eens reageren.
wat een leukerds allemaal, zal ook eens fotos van mijn honden plaatsen straks.
pi_90503643
Wat blijft het toch iets machtigs, de honden zo in de sneeuw O+
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 18:44:14 #168
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90503751
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dacht meld me ook eens aan ipv kijken..kan ik ook eens reageren.
wat een leukerds allemaal, zal ook eens fotos van mijn honden plaatsen straks.
Leuk! Ik ben heel benieuwd naar de foto's :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_90503828
Zo.. eens kijken of dit lukt.
Mijn honden
James, uit Curacao. Hij word in maart 2.

Jazz, ook uit Curacao. 17 maanden.

Jules, uit een asiel in Belgie 16 maanden.

En Nacho, uit Spanje. Die woont hier sinds vorige maand. Hij word 11 in april.

pi_90503871
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo.. eens kijken of dit lukt.
Mijn honden

Och jemig wat een gaaf kwartet heb jij :D O+
pi_90503917
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Och jemig wat een gaaf kwartet heb jij :D O+
Ahw dank je.. ze zijn ook zo lief en leuk samen. Nacho is er dus vorige maand bijgekomen en die hoorde er binnen een paar dagen ook helemaal bij.
  maandag 27 december 2010 @ 19:05:59 #172
176471 oh-oh
pi_90504515
Oh wat een heerlijk kwartet ja.
En Nacho, wat geweldig, zo een oudje nog dr bij O+
Ze passen prachtig bij elkaar, pretletters zijn het :D
( Groucho Marx )
  maandag 27 december 2010 @ 19:08:05 #173
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90504607
Mooi stel ^O^ Wie is de baas?
Ow O+
pi_90504963
Haha ja zijn zeker pretletters. Nacho was een gok, wist niet hoe het zou gaan met zon oudje tussen 3 pubers en hij kwam gelijk uit Spanje. Maar hij is vooral dikke maatjes met de jongste van het stel en past er perfect bij.

James is de baas over het stel. Jules de baby, Nacho doet zn eigen ding en Jazz speelt buiten de baas als James er niet bij is.

James kan niet altijd los, omdat hij niet met elke hond kan. Dus ik laat hem vaak alleen uit zodat ik hem goed in de gaten kan houden. Hij gaat ook vaak mee naast de fiets. Is een echt sprintertje.
  maandag 27 december 2010 @ 19:23:59 #175
176471 oh-oh
pi_90505245
Tis idd wel bijzonder, 3 van die jonkies en dan nog zo een ouwe dr bij zetten , leuk ^O^
Bij mij zijn de leeftijden goed gespreid nu, dat vind ik erg prettig, ik heb dr een van bijna 13, een van 10, twee van 4 en een van 1 :D
( Groucho Marx )
pi_90505882
Ja ze zijn niet zo moeilijk met nieuwe honden in huis, dus dacht probeer het gewoon.
Leeftijden verspreid is wel handiger ja, veel mensen verklaren me ook voor gek, maar ik vind het wel lekker zo. Jazz en Jules waren ook helemaal niet de bedoeling. Bij beide honden had ik een andere hond uitgezocht. Maar de eerste was overleden voordat ze naar Nederland kon komen.. en de hond waarvoor ik naar het asiel ging had ik geen klik mee. Die was een jaar of 7. En in dat asiel kwam ik Jules tegen..maar die was pas 5 maanden toen haha.

En als de 3 jongste honden een jaar of 8/9 zijn, neem ik er weer een jonge hond bij. Tot die tijd zet ik er alleen een oudje bij. Nacho gaat ook nog wel wat jaartjes mee, die is nog aardig fit.
  maandag 27 december 2010 @ 19:55:31 #177
176471 oh-oh
pi_90506452
Ik had 4 jaar geleden ook 3 wat oudere honden en heb daar toen een pup bij gezet , vooral de oudste leefde helemaal op :D Toen kwam er per ongeluk een van dezelfde leeftijd als de pup bij vorig jaar, en ging er een van de oudere honden dood en de pup was weer een kadootje daarna.
Niet gepland, maar het is wel een dynamischer clubje geworden zo ja :Y
Hier wordt sowieso voorlopig niks vervangen, mss ooit een poedel als de drie jonkies oud worden :P
( Groucho Marx )
  maandag 27 december 2010 @ 20:25:24 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_90507821
wat een leukerds zeg!! O+

Misschien dat wij er over 2 jaar ofzo ook wel 1 bij doen, weet nog niet wat, zien we dan wel weer.
stormy waters...
sailin'
pi_90508141
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik had 4 jaar geleden ook 3 wat oudere honden en heb daar toen een pup bij gezet , vooral de oudste leefde helemaal op :D Toen kwam er per ongeluk een van dezelfde leeftijd als de pup bij vorig jaar, en ging er een van de oudere honden dood en de pup was weer een kadootje daarna.
Niet gepland, maar het is wel een dynamischer clubje geworden zo ja :Y
Hier wordt sowieso voorlopig niks vervangen, mss ooit een poedel als de drie jonkies oud worden :P
Ja ik denk dat het ook best goed is voor zon oudje, bij wat jonge honden.
Hij heeft wel een baasje gehad, maar die had maar 1 hond. Toen kwam hij in het asiel terecht in Spanje en daar zetten ze de oudjes bij elkaar.

Hij rent in het hondenveld ook gewoon lekker mee met alle jonge honden. Toen ik hem voor de eerste keer losliet met James samen was ik ook verbaasd over hoe hard hij kon rennen haha. Wandeling van 2 uur is ook geen probleem voor hem. Hij slaapt binnen alleen wat meer. ;)
  maandag 27 december 2010 @ 20:46:35 #180
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90508783
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Belana het volgende:
wat een leukerds zeg!! O+

Misschien dat wij er over 2 jaar ofzo ook wel 1 bij doen, weet nog niet wat, zien we dan wel weer.
Een chihuahua natuurlijk :P

Multilply wat een leuke honden,en ik vind Jules echt helemaal O+
pi_90650841

De hond van mijn oma, was heel lief, hij is 3 maanden geleden overleden.
pi_90651722
Wat een mooie foto's zo allemaal in de sneeuw. O+

Kan het niet laten deze even te plaatsen. Mijn kleine rotzak.
All good things are wild and free.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:50:28 #183
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90653452
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:

[ afbeelding ]
Wel een superschattige rotzak O+ O+ O+
  vrijdag 31 december 2010 @ 07:42:33 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_90664696
nezhi wat een lieverd O+

en die kleine rotzak is ook cute O+
stormy waters...
sailin'
pi_90666320
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:

[ afbeelding ]
Aw, wat een leukerd tliciouz O+
pi_90666342
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]

De hond van mijn oma, was heel lief, hij is 3 maanden geleden overleden.
O+
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:34:52 #187
176471 oh-oh
pi_90671664

Elastiekje over iemand?
( Groucho Marx )
pi_90787113
Oh oh ,geen foto's Oh oh ?
  maandag 3 januari 2011 @ 13:01:59 #189
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_90788323

maandag 3 januari 2011 @ 13:33:30 #190
176471 oh-oh
pi_90789643
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:28 schreef zeeeend het volgende:
Oh oh ,geen foto's Oh oh ?
Dr staat toch een foto :?
( Groucho Marx )
  maandag 3 januari 2011 @ 14:30:38 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_90792287
ow wat een leukerd blup O+
stormy waters...
sailin'
pi_90796141
quote:
Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dr staat toch een foto :?
Ja,- vrijdag 31 december
..en de afgelopen twee dagen ?
  maandag 3 januari 2011 @ 15:49:15 #193
176471 oh-oh
pi_90796164
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Ja,- vrijdag 31 december
..en de afgelopen twee dagen ?
Nou, doe es voor hoe dat moet dan?
:+
( Groucho Marx )
  maandag 3 januari 2011 @ 19:42:47 #194
44200 Sjeekie_Beekie
pi_90806701
Oudjaarsdag betekende voor mij vooral vroeg opstaan en de hele dag werken, voor de rest was het vooral een luie dag:

Een trio van dames op een dikke jongen :D.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 3 januari 2011 @ 22:32:36 #195
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90816297
Wij krijgen over twee week Pixel in huis!

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:39:52 #196
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_90816727
Wat een leukerd,wat voor ras is het?
  maandag 3 januari 2011 @ 22:44:29 #197
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90817005
De mama is een dwergkees en de vader een chihuahua.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:52:11 #198
176471 oh-oh
pi_90817462
Sweet baby Pixel, ik ben nu al helemaal fan :o O+
( Groucho Marx )
pi_90822897
Pixel is een zij?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:04:02 #200
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90825950
Nop. Reutje.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:04:38 #201
176471 oh-oh
pi_90825958
Oeh dat zijn altijd de leuksten *O*
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:02:20 #202
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90827116
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:04:09 #203
176471 oh-oh
pi_90827162
O+ Ik wil hem O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:24:32 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_90827657
ow man wat een beertje O+
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:20:10 #205
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90829374
Ik wil ook een Pixel -O-
Ow O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:43:16 #206
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_90830108
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Belana het volgende:
ow wat een leukerd blup O+
haha tis zo een lieverd O+

g

g

pi_90832288
Echt zo tof, dat zwart en wit bij elkaar O+ , het is net een striptekenfilmfiguur-hond :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:43 schreef blup het volgende:

[ afbeelding ]

Deze is zo leuk, geconcentreerd :D
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:31:21 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_90833694
ow deze vind ik geweldig O+ O+ O+ Nu wil ik ze allebei hebben ;)
wat zijn het voor soort honden? Ik heb er dus geen verstand van :@

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:48:38 #209
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90834352
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Belana het volgende:

[ afbeelding ]
Wit/zwarte lijkt op een Bordercollie.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:01:22 #210
176471 oh-oh
pi_90834848
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Belana het volgende:

[ afbeelding ]
Een chihuahua en een bordercollie :P
Ik vind het koppie van de chi te bol, bietje eng :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:02:37 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_90834894
ow ik vind hem juist erg leuk zo, komt omdat ie met die oren op een rex lijkt :D (mijn kat)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:04:45 #212
176471 oh-oh
pi_90834961
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Belana het volgende:
ow ik vind hem juist erg leuk zo, komt omdat ie met die oren op een rex lijkt :D (mijn kat)
Ik heb teveel chi's gezien met extreme koppies en gezondheidsproblemen, ik hou dr niet zo van...
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:08:53 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_90835094
zoals ik zei, ik heb er geen verstand van, ik zie er niks extreems aan, maar dat is mijn onkunde :)
ik hou er ook niet van als er te extreem gefokt wordt en zeker als er gezondheidsproblemen ontstaan.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:09:49 #214
176471 oh-oh
pi_90835137
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Belana het volgende:
zoals ik zei, ik heb er geen verstand van, ik zie er niks extreems aan, maar dat is mijn onkunde :)
ik hou er ook niet van als er te extreem gefokt wordt en zeker als er gezondheidsproblemen ontstaan.
Die zijn er helaas bij de chihuahua behoorlijk veel.
Omdat de mensen ze zo klein mogelijk willen en die bolle koppies zo leuk vinden oa ;)
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:14:43 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_90835334
ja dat zal ja, zo gaat dat helaas. Ik zie er dus geen bol koppie in, hoe zijn ze normaal dan?
Ik vind overigens zijn oren vooral heel leuk :P
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:18:43 #216
176471 oh-oh
pi_90835485
Vooral op die laatste foto waar ie zn oren plat heeft zie je heel goed dat dat bovenste deel van het koppie echt heel bol is.
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:32:41 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_90835951
ow ja, dat gedeelte, ik snap het ja.
bij het fokken van rexen (en andere raskatten) zie je ook vaak dat doorfokken, heel naar... :{
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:41:18 #218
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_90838485
Waterhoofd bedoel je? Ik vind het bij hem wel meevallen, heb extremere koppies gezien..
Dit beestje is wel doof, (wit he ;) )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:57:48 #219
176471 oh-oh
pi_90839076
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef blup het volgende:
Waterhoofd bedoel je? Ik vind het bij hem wel meevallen, heb extremere koppies gezien..
Dit beestje is wel doof, (wit he ;) )
Naja nog zoiets, net alsof alle honden die wit zijn doof zijn, het zal eerder ergens anders aan liggen dan aan zijn kleur.
Als ik hem vergelijk met mijn eigen chihuahua's en die van vrienden vind ik hem erg extreem qua kopje, sorry. En ik ken er nogal wat ;)
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:07:43 #220
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_90839463
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naja nog zoiets, net alsof alle honden die wit zijn doof zijn, het zal eerder ergens anders aan liggen dan aan zijn kleur.
Als ik hem vergelijk met mijn eigen chihuahua's en die van vrienden vind ik hem erg extreem qua kopje, sorry. En ik ken er nogal wat ;)
Nouja erg extreem :')

dinsdag 4 januari 2011 @ 16:10:50 #221
176471 oh-oh
pi_90839601
:P Het kan altijd erger, dat wil niet zeggen dat het geen extreem koppie is hoor!
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:11:37 #222
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90839638

dit is onze chihuahua O+
Ow O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:14:43 #223
176471 oh-oh
pi_90839786
Heeeeeeeee op mijn dekentje :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:15:38 #224
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90839832
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeeeeee op mijn dekentje :D
Ze is helemaal fliefd op het dekentje O+
Ow O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:20:57 #225
176471 oh-oh
pi_90840076
Mn oudste chi O+

Bovenop de bank mn meisjes chi O+
En die dikke voorop is een van mn twee logeerchi's:

En mn andere logeerchi :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:30:26 #226
176471 oh-oh
pi_90840461
:D En een ouwe van de drie dames samen:
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:39:24 #227
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_90845793
wat een scharminkel je "andere logeerchi" :D :@
Kees is ook wel de knapste he O+

Fieps klein vosje O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_90845955
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
:D En een ouwe van de drie dames samen:
[ afbeelding ]
Hah, wat tof die 3 samen :D! En die geconcentreerde oogjes en dichte mondjes.
pi_90850346
collega van mij heeft een chi, ik zal van de week es echt goed naar t koppie kijken hoe bol die is, het is echt een keffer :N

Karel is de mooiste chi die ik "ken", maar ja Ohoh dat wist je al *O*

things to do in 2011:

knuffelen met Karel O-)
You can make it ?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:12:27 #230
176471 oh-oh
pi_90850726
^O^
Kom maar op, je laatste kaartje was ook weer zo vreselijk lief O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:34:05 #231
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90852177
Kees is een vrijdoos O+ Zijn die andere 2 ook zo aanhankelijk?

Fiep heeft een nieuwe hobby, op mijn schouder liggen/zitten en naar buiten kijken. :D
Ow O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:09:06 #232
176471 oh-oh
pi_90854422
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Maes het volgende:
Kees is een vrijdoos O+ Zijn die andere 2 ook zo aanhankelijk?

Fiep heeft een nieuwe hobby, op mijn schouder liggen/zitten en naar buiten kijken. :D
Bella kan ik niet eens aaien zonder dat ze wegspringt :')
Polly ligt liever te slapen.
Kwam Karel veel kroelen bij jou toen je hier was Maes?
Kees geeft echt het goede voorbeeld geloof ik _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:42:50 #233
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90856411
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Bella kan ik niet eens aaien zonder dat ze wegspringt :')
Polly ligt liever te slapen.
Kwam Karel veel kroelen bij jou toen je hier was Maes?
Kees geeft echt het goede voorbeeld geloof ik _O-
Niet zo vaak, 2x maar ofzo. Ik heb wel een kusjes van Billy gehad O+ en met Sjon soort van gekroeld _O- Met Kees however........................... vrijdoos it is O+
Ow O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:43:39 #234
176471 oh-oh
pi_90856489
En Chicje heeft op je liggen slapen O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:52:03 #235
330706 Henk_Spermatank
Kwak in je smoelwerk
pi_90857076
Dit is onze Max, heb hem nu 2 weken in huis. Duitse Herder. Nu hebben we er 3 rondlopen.
Zeg maar Henk.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:53:44 #236
176471 oh-oh
pi_90857194
Oh my wat een poepie . pics van die andere twee please :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:54:43 #237
330706 Henk_Spermatank
Kwak in je smoelwerk
pi_90857262
Zal morgen wel even foto's uploaden 1 is een langhaar. Kijken of ze op de foto willen.
Zeg maar Henk.
pi_90863646
ohhhhh wat een snoeske!
  woensdag 5 januari 2011 @ 07:36:38 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_90868718
aaaaah Max O+ wat heerlijk he zo'n pup O+
veel geluk met hem!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:06:20 #240
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90868964
Ooh Max is leuk O+ Kijk die poten dan :D
Ow O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:08:44 #241
176471 oh-oh
pi_90871236
Als je echt niet kan kiezen...

Dan slaap je toch gewoon lekker in 2 manden?
( Groucho Marx )
pi_90871371
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Dit is onze Max, heb hem nu 2 weken in huis. Duitse Herder. Nu hebben we er 3 rondlopen.
[ afbeelding ]
Duidelijk een geval van MGSDS

woensdag 5 januari 2011 @ 11:59:33 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_90875227
ik geloof dat ik verliefd ben

Briard O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:19:59 #244
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90875963
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Belana het volgende:

[ afbeelding ]

Briard O+
Ken je deze al?

Polski Owczarek Nizinny
Ow O+
pi_90876752
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Belana het volgende:

[ afbeelding ]

Briard O+
Franse herder
pi_90876756
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef Maes het volgende:

[..]

Ken je deze al?
[ afbeelding ]

Polski Owczarek Nizinny
Poolse herder
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:50:10 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_90877036
ook mooi O+
stormy waters...
sailin'
pi_90877187
Meer herder (dus groter )

Shilow : http://www.meistershilohs.com/Home%20Page%208-09-2.JPG

King : http://www.kingshepherd.c(...)avaganza%2010-05.jpg (Eens)
Het is alleen een ras in wording,dus even afwachten hoe de gezondheid is .

[ Bericht 10% gewijzigd door zeeeend op 05-01-2011 13:12:27 ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:33:27 #249
176471 oh-oh
pi_90878586
Briards zijn tof ja O+
( Groucho Marx )
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:30:48 #250
176471 oh-oh
pi_90881044
Sjon mist zn verkering Isis, hij kan echt niet op dat veldje zijn zonder constant te piepen en te stokstaarten :D

Mn stoere Bil B-)

Iiiiiiiiiiisis??????

Als er al groen gras is ga je toch lekker met zn tweetjes heen en weer racen over het ijs op het pad :P

Oh nee wacht :D

Lalalaaaaaaaagroengras!

Chico was dr ook wel bij maar die liep dik ingepakt achter me aan te sjokken , al vernikkelend van de kou :+
( Groucho Marx )
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:06:32 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_90882526
ach gos die Sjon, op zoek naar zijn vriendin O+

Ja die Briards zijn echt leuk zeg, ik kende ze niet. Ik zit soms vast wat te scannen wat ik erbij zou willen over een tijdje, deze is een kanshebber :Y
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:09:20 #252
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90882651
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Belana het volgende:
ach gos die Sjon, op zoek naar zijn vriendin O+

Ja die Briards zijn echt leuk zeg, ik kende ze niet. Ik zit soms vast wat te scannen wat ik erbij zou willen over een tijdje, deze is een kanshebber :Y
Niet een klein hondje? Ik vind dat altijd zo grappig :D een hele grote lobbes met een minihondje O+
Ow O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:11:30 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_90882742
ik ben niet zo heel erg van de kleine hondjes :@
Ik vind ze wel schattig hoor, maar val gewoon meer op grotere honden.
Hoewel ik een spaniel dus ook wel heel leuk vind, maar mijn man vind dat een vrouwenhondje :')
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:20:29 #254
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_90992764
Mijn puppie mwah beginnend pubbertje ;)

zondag 9 januari 2011 @ 17:18:39 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_91072700
ach kijk nou wat een lekker ding! O+ hoe oud is ie?
stormy waters...
sailin'
pi_91072775
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef Wickyleaks het volgende:
Mijn puppie mwah beginnend pubbertje ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah O+ Is het een Engelse? Of toch een Amerikaanse? :)
  zondag 9 januari 2011 @ 19:15:50 #257
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91077940
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Belana het volgende:
ach kijk nou wat een lekker ding! O+ hoe oud is ie?
7maanden en 2 dagen
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah O+ Is het een Engelse? Of toch een Amerikaanse? :)
Engelse

Vandaag met hem naar het strand geweest... eerste 5 min merktje je echt de puber en daarna ging hij weer steeds beter luisteren :)
  zondag 9 januari 2011 @ 22:07:44 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_91090647
vreselijk lief koppie heeft ie O+
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 januari 2011 @ 22:31:04 #259
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91092498
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Belana het volgende:
vreselijk lief koppie heeft ie O+
Dank :D

Hij is ook zooo verwend qua aandacht in het openbaar dat als ie geen aandacht van mensen in de trein/tram krijgt hij gaat mompelen en overdreven luid gaat geeuwen om aandacht te trekken :')

wat ik trouwens wel kut vind is dat hij sinds een maand een litteken op zijn kop heeft van het stoeien met een andere staf pup.... die had zulke scherpe tanden en nagels :'(
  zondag 9 januari 2011 @ 22:44:29 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_91093352
zal het niet nog wegtrekken misschien?
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 januari 2011 @ 22:56:13 #261
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91094079
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef Belana het volgende:
zal het niet nog wegtrekken misschien?
hoop het, anders een zwarte marker kopen ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 10:21:02 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_91105623
Net heerlijk gewandeld met Noes bij het IJsselmeer O+ een prachtige zonsopgang erbij en een blije hond, wat wil je nog meer? Juist....dat je je fototoestel mee had genomen :{ :P
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 januari 2011 @ 10:21:40 #263
176471 oh-oh
pi_91105642
:D Faal!
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 10:22:27 #264
176471 oh-oh
pi_91105659
Oh wij waren zaterdag bij vrienden, en Thessa deelde frietjes uit :+
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 10:27:42 #265
176471 oh-oh
pi_91105803
Tis echt zo makkelijk om beste vriendjes te zijn met die van mij :')
Kees doet alles voor wat aandacht:

En die laat zich dus de hele avond door Thessa in mandjes proppen en onder dekens stoppen en bedelven onder de kusjes :')

En bij de rest kom je dr wel als je je eten gewoon eerlijk en netjes met ze deelt :Y)

( Groucho Marx )
pi_91105806
quote:
Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Wickyleaks het volgende:

[..]

hoop het, anders een zwarte marker kopen ;)
Je kan het laten tatoeëren
Heeft Henk Schiffmacher ooit bij een Dalmatier gedaan.(Pigmentvlek )
Alleen de narcose was een beetje zwaar dus liet de hond alles lopen ,en toen hij klaar was ,zwalkte hij de Oudezijds in .
Konden ze de gracht induiken .
Het waren mooie tijden in het keldertje

[ Bericht 0% gewijzigd door zeeeend op 10-01-2011 12:14:11 ]
  maandag 10 januari 2011 @ 10:32:17 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_91105937
aaaaaah oh-oh wat lief die Kees O+ echt mega schattig gewoon!
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 januari 2011 @ 10:34:51 #268
176471 oh-oh
pi_91106008

Dat gaat echt de hele tijd zo, ik vind het megagoor, maar dr ma vindt het prima , dus whatever dan maar he :+
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 11:00:09 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_91106673
ik zou het ook niet erg vinden hoor, zolang Kees niet net een drol heeft opgegeten :')
(dat doet Noes soms...)
verder moeten kinderen een beetje weerstand opbouwen vind ik, dus no problemo :+
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 januari 2011 @ 11:01:04 #270
176471 oh-oh
pi_91106700
Ja maar Kees mag dat bij mij ook niet _O- :r
Ondanks dat ze geen poep eet, ze is een prinses hoor!
*)
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 11:02:38 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_91106743
quote:
De tong van een hond bevat aan het einde van de dag heel wat minder bacteriën dan een vaatdoek. Binnen een dag heeft hij maar 5000 bacteriën op zijn tong. Dit komt doordat een hond bacteriedodende middelen in zijn bek heeft.

De meeste bacteriën in de mond van de hond gaan dood, terwijl ze op een vaatdoekje blijven leven en zich vermenigvuldigen. Daardoor bevat een hondentong minder bacteriën dan een vaatdoek en wordt er gezegd dat de tong schoner is.
;)
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 januari 2011 @ 11:04:51 #272
176471 oh-oh
pi_91106810
Haha ja ik geloof je best, ik vind het gewoon smerig, Kees die blijft lebberen :D
( Groucho Marx )
pi_91107450
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt zo makkelijk om beste vriendjes te zijn met die van mij :')

Wat leuk O+ , ik zat al weer te wachten op wat foto's met Thessa :)
Woonde die Peruaan nou bij haar of is dat ook een visite-hondje? :D
  maandag 10 januari 2011 @ 11:28:51 #274
176471 oh-oh
pi_91107516
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat leuk O+ , ik zat al weer te wachten op wat foto's met Thessa :)
Woonde die Peruaan nou bij haar of is dat ook een visite-hondje? :D
Die kwam logeren toen hun andere chineesje doodging maar die is blijven plakken :D
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 11:29:39 #275
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91107540
Hihi wat lief :)

ik ben ook opgegroeid met hondekusjes dus ik vind het ook nooit erg.
pi_91107593
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die kwam logeren toen hun andere chineesje doodging maar die is blijven plakken :D
Oh wat leuk O+

Kijk Sjon voorbeeldig zitten :D
  maandag 10 januari 2011 @ 11:31:53 #277
176471 oh-oh
pi_91107637
Kees slaat altijd helemaal door _O-
Die mocht mij al niet zoenen toen ze nog van die vrienden van me was, want als je dr 1 zoentje laat geven blijft ze de rest van de dag proberen je te bestoken _O-
En dan wordt je hele gezicht dus helemaal afgelebberd zodra ze de kans krijgt en daar word ik echt gestoord van, dus dan maar helemaal afkappen.
Billy is ook zo een kussert, maar die doet het op commando, en die weet ook dat klaar klaar is, dus die mag het wel.
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 11:32:19 #278
176471 oh-oh
pi_91107663
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wat leuk O+

[ afbeelding ]
Kijk Sjon voorbeeldig zitten :D
Uhm, hij staat daar op zn achterpoten te dansen hoor _O-
( Groucho Marx )
pi_91108246
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Uhm, hij staat daar op zn achterpoten te dansen hoor _O-
Dat zien we niet op die bewuste foto O-)
  maandag 10 januari 2011 @ 14:01:34 #280
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_91113231
Ow wat een leuke foto's Thessa het hondenmeisje O+
  maandag 10 januari 2011 @ 14:02:08 #281
176471 oh-oh
pi_91113252
:D We moeten Thessa en Syl koppelen later :D
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 14:03:03 #282
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_91113294
Ja dat was mijn idee ook al :) En wat heeft ze een leuke trui aan
  maandag 10 januari 2011 @ 14:04:00 #283
176471 oh-oh
pi_91113328
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Guess. het volgende:
Ja dat was mijn idee ook al :) En wat heeft ze een leuke trui aan
Das een jongenstrui van H&M, geweldig he, als ie niet meer past krijg ik m _O-
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 14:04:23 #284
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91113344

Onze lieve Bor is vandaag ingeslapen. 15 jaar oud is hij geworden.
  maandag 10 januari 2011 @ 14:25:10 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_91114121
ach wat verdrietig! sterkte!
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 januari 2011 @ 15:12:22 #286
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91116048
quote:
9s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]

Onze lieve Bor is vandaag ingeslapen. 15 jaar oud is hij geworden.
succes... wel een respectabele leeftijd :)
  maandag 10 januari 2011 @ 15:15:15 #287
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91116158
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Wickyleaks het volgende:

[..]

succes... wel een respectabele leeftijd :)
Dank! Inderdaad een mooie leeftijd. Het was ook een volhouder hoor. Afgelopen donderdag begon het eigenlijk al. Niet meer eten en drinken, en hij lag maar een beetje. Dunne ontlasting etc. M'n moeder dacht dat hij wel rustig zou inslapen maar hij is tot vanochtend nog gewoon blijven liggen en ademen en bij kennis. Hij keek vanochtend zo zielig en angstig dus het leek ons beter om hem in te laten slapen.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:17:22 #288
176471 oh-oh
pi_91116255
Heel veel sterkte, hoe langer je ze hebt, hoe meer je aan ze gehecht bent :*
Hebben jullie de pup al?
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 15:24:09 #289
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91116578
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Heel veel sterkte, hoe langer je ze hebt, hoe meer je aan ze gehecht bent :*
Hebben jullie de pup al?
Ja, nadeel van huisdieren. Die overleef je meestal en afscheid nemen van een dierbare is altijd jammer.

De pup komt volgende week. Dus ze wisselen elkaar mooi af. We laten Bor cremeren en mijn ma gaat nog een laatste keer met hem fietsen en hem uitstrooien op de plek in het bos waar hij altijd zo graag liep.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:27:16 #290
176471 oh-oh
pi_91116740
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ja, nadeel van huisdieren. Die overleef je meestal en afscheid nemen van een dierbare is altijd jammer.

De pup komt volgende week. Dus ze wisselen elkaar mooi af. We laten Bor cremeren en mijn ma gaat nog een laatste keer met hem fietsen en hem uitstrooien op de plek in het bos waar hij altijd zo graag liep.
Ah dat is wel mooi dat uitstrooien zo O+
En idd, ze wisselen elkaar wel mooi af zo, hoe cru het ook klinkt.
Wss ook wel fijn voor Bor dat ie op zn oude dag niet nog met een drukke pup wordt opgezadeld, als ie al zo slecht was...
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 15:33:11 #291
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91116991
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ah dat is wel mooi dat uitstrooien zo O+
En idd, ze wisselen elkaar wel mooi af zo, hoe cru het ook klinkt.
Wss ook wel fijn voor Bor dat ie op zn oude dag niet nog met een drukke pup wordt opgezadeld, als ie al zo slecht was...
Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:35:08 #292
176471 oh-oh
pi_91117087
quote:
9s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.
Ah ok.
Gelukkig dat hij er niet meer veel van meegekregen heeft...
Oh ja, niet omdat het hier niet mag staan hoor , maar mss vind je het fijn om in dit topic te posten :*
In Memoriam #2
( Groucho Marx )
  maandag 10 januari 2011 @ 17:21:25 #293
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91122202
quote:
9s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik ben er pas achter gekomen dat er een dierenarts in den haag is die aan huis komt om je huisdier in te laten slapen..... denk ook dat ik dat ga doen maar hopenlijk duurt dat nog heeeeeeeeeeeeeeel lang
  maandag 10 januari 2011 @ 17:41:29 #294
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_91123092
boem-dikkie,veel sterkte!
pi_91130257
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat echt de hele tijd zo, ik vind het megagoor, maar dr ma vindt het prima , dus whatever dan maar he :+
dellie Kees tegen Thessa: kom es hier schatje je heb een snottebel die haal ik wel ff weg lekkere meid!
You can make it ?
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:55:34 #296
176471 oh-oh
pi_91199490
4 jaar geleden :

werd me toch zomaar het mooiste en liefste hondje van de wereld geboren!
En al van voor ie gemaakt werd wist ik dat dit de mijnes zou zijn *O*

Dazzy en Beatle hadden dan ook heel erg hun best voor me gedaan _O-
Hij werd mooier en mooier O+

Zn geboortekaartje _O-

Zaterdag hebben we het stiekem al gevierd met Thessa *O*

En vandaag zijn ze alle 5 mee werken en gaan we Billy en zn vriendjes straks nog lekker ergens laten racen, hij doet niks liever dan dat *O*
( Groucho Marx )
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:37:01 #297
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_91204170
Billy *O* w/
Heule fijne verjaardag :*

Pim vond gister zn witte beertje weer die je had opgestuurd, hij loopt er nu de hele tijd mee te slepen O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:40:06 #298
176471 oh-oh
pi_91204290
Das een knijntje :D
( Groucho Marx )
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:41:39 #299
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_91204340
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Das een knijntje :D
ja maar als ik zeg "pak je konijntje" scheurtie Steph aan stukjes ;( :')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:43:23 #300
176471 oh-oh
pi_91204406
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef Nonneke het volgende:

[..]

ja maar als ik zeg "pak je konijntje" scheurtie Steph aan stukjes ;( :')
_O- Dat moeten we niet hebben :D
( Groucho Marx )
pi_91204622
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
4 jaar geleden :

Hiep hiep hoera Billy :* *O* Gefeliciteerd *O*

En jij ook natuurlijk oh-oh gefeli :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')