Deze is zo leuk, geconcentreerdquote:
Wit/zwarte lijkt op een Bordercollie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Belana het volgende:
ow deze vind ik geweldig![]()
![]()
Nu wil ik ze allebei hebben
wat zijn het voor soort honden? Ik heb er dus geen verstand van
[ afbeelding ]
Een chihuahua en een bordercolliequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Belana het volgende:
ow deze vind ik geweldig![]()
![]()
Nu wil ik ze allebei hebben
wat zijn het voor soort honden? Ik heb er dus geen verstand van
[ afbeelding ]
Ik heb teveel chi's gezien met extreme koppies en gezondheidsproblemen, ik hou dr niet zo van...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Belana het volgende:
ow ik vind hem juist erg leuk zo, komt omdat ie met die oren op een rex lijkt(mijn kat)
Die zijn er helaas bij de chihuahua behoorlijk veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Belana het volgende:
zoals ik zei, ik heb er geen verstand van, ik zie er niks extreems aan, maar dat is mijn onkunde
ik hou er ook niet van als er te extreem gefokt wordt en zeker als er gezondheidsproblemen ontstaan.
Naja nog zoiets, net alsof alle honden die wit zijn doof zijn, het zal eerder ergens anders aan liggen dan aan zijn kleur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef blup het volgende:
Waterhoofd bedoel je? Ik vind het bij hem wel meevallen, heb extremere koppies gezien..
Dit beestje is wel doof, (wit he)
Nouja erg extreemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja nog zoiets, net alsof alle honden die wit zijn doof zijn, het zal eerder ergens anders aan liggen dan aan zijn kleur.
Als ik hem vergelijk met mijn eigen chihuahua's en die van vrienden vind ik hem erg extreem qua kopje, sorry. En ik ken er nogal wat
Ze is helemaal fliefd op het dekentjequote:
Hah, wat tof die 3 samenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
En een ouwe van de drie dames samen:
[ afbeelding ]
Bella kan ik niet eens aaien zonder dat ze wegspringtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Maes het volgende:
Kees is een vrijdoosZijn die andere 2 ook zo aanhankelijk?
Fiep heeft een nieuwe hobby, op mijn schouder liggen/zitten en naar buiten kijken.
Niet zo vaak, 2x maar ofzo. Ik heb wel een kusjes van Billy gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bella kan ik niet eens aaien zonder dat ze wegspringt![]()
Polly ligt liever te slapen.
Kwam Karel veel kroelen bij jou toen je hier was Maes?
Kees geeft echt het goede voorbeeld geloof ik
Duidelijk een geval van MGSDSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Dit is onze Max, heb hem nu 2 weken in huis. Duitse Herder. Nu hebben we er 3 rondlopen.
[ afbeelding ]
Ken je deze al?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik verliefd ben
[ afbeelding ]
Briard
Franse herderquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik verliefd ben
[ afbeelding ]
Briard
Poolse herderquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ken je deze al?
[ afbeelding ]
Polski Owczarek Nizinny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |