plenty more where they came from :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Dandilion wat een lekker schuivertje, en dank je wel voor de onwijs toffe kaart weer, ik moest zooooooo lachen om die foto![]()
![]()
Non, wat hebben jullie een heerlijk grote tuin, en wat zit Faas daar lekker te chillen met de billen in de sneeuw
Staat er hier vier maanden één op de phenoral ,halve dosering wat aangeraden werd ,tot nu toe geen aanvallen meer .quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef GimmeGore het volgende:
Wat een geweldige foto's!
En net nadat ik dat bericht verzond kreeg Hektortje een aanval.
Ben bang dat hij binnenkort toch echt aan de medicijnen moet, het wordt de laatste tijd steeds erger.![]()
U vraagt,wij draaien...quote:Op maandag 27 december 2010 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Guess, das pas zalig, ik mis alleen Sylvester met muts of gewei
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Dat arme joch is veel te braaf, die vindt echt alles best he
quote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Guess. het volgende:
[..]
U vraagt,wij draaien...OoooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Guess wat een hartenbreker
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Leuk! Ik ben heel benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dacht meld me ook eens aan ipv kijken..kan ik ook eens reageren.
wat een leukerds allemaal, zal ook eens fotos van mijn honden plaatsen straks.
Och jemig wat een gaaf kwartet heb jijquote:Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo.. eens kijken of dit lukt.
Mijn honden
Ahw dank je.. ze zijn ook zo lief en leuk samen. Nacho is er dus vorige maand bijgekomen en die hoorde er binnen een paar dagen ook helemaal bij.quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och jemig wat een gaaf kwartet heb jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |